Dėl likusių neišnaudotų atostogų

2013-01-13 18:51 Zuvele_aukso
Norėčiau sužinoti ar įmonei persireorganizavus į UAB, įmonė dabar egzistuoja naujai vienerius metus, ir darbuotojai turi neišnaudotų atostogų, ar jiems jos vis dar priklauso ar kaip naujai įmonei nebesiskaito tos likusios atostogos?
vovere vovere 25997
2013-01-13 19:35 vovere
o kaip darbuotojai atsirado naujoje uab? atleido iš senosios ir priėmė į naują?
2013-01-13 19:40 Zuvele_aukso
taip darbuotojai is senosios turejo dvejas neisnaudotas atostogas,
vovere vovere 25997
2013-01-13 19:43 vovere
bet ar jie buvo atleisti aname uab'e? nes jei buvo atleisti tai jiems turėjo išmokėti kompensacija už nepanaudotas atostogas. nors kai vyksta reorganizacija gal viskas kitaip yra.
2013-01-13 19:57 Zuvele_aukso
na kaip ir taip, nes sutartis is naujo darytos buvo, bet jei nebuvo ismoketa kompensacija, nori nenori teks ismoket kaip suprantu?
vovere vovere 25997
2013-01-13 20:08 vovere
jei buvo atleidimas tai nelabai įsivaizduoju kaip galėjo neišmokėti, nebent kažkaip kitaip viskas vyksta, gal jums ryt patars kas yra susidūręs
Tininga Tininga 50021
2013-01-14 08:34 Tininga

Zuvele_aukso rašė:
na kaip ir taip, nes sutartis is naujo darytos buvo, bet jei nebuvo ismoketa kompensacija, nori nenori teks ismoket kaip suprantu?
Tokiais atvejais darbuotojai neturėtų būti atleisti, ir naujų DS sudarinėti nereikėtų, tai būtų tiesiog darbuotojų perkėlimas (kartu su visomis atostogomis). Sodrai rodomas atleidimas / priėmimas, tačiau pačios DS nenutrūksta.
Kaip jūsų atveju yra padaryta, nežinau....
Kaip ten bebūtų: atostogos negali pradingti. Arba turėjo paprastai atleisti su kompensacija, arba jos persikelia į UAB'ą.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui