kinoana
1031
#391334 2007-04-18 13:46 kinoana
pvm mokėtojas suteikė paslaugą es pvm mokėtojui:
1) ar galiu taikyti PVMĮ 49 str. 1 p.?
2) kurioje FR0600 eilutėje turi atsirasti apmokestinama suma 17 ar 18?
3) ar reikia teikiant paslaugas ES pildyti FR0564?
ačiū

jolkyte
981
#391346 2007-04-18 14:10 jolkyte redaguota: 2011-09-11 05-22

kinoana rašė:

pvm mokėtojas suteikė paslaugą es pvm mokėtojui:
1) ar galiu taikyti PVMĮ 49 str. 1 p.?
2) kurioje FR0600 eilutėje turi atsirasti apmokestinama suma 17 ar 18?
3) ar reikia teikiant paslaugas ES pildyti FR0564?
ačiū



49 str. 1 p. tinka išvežtoms prekėms, o paslaugoms taikau 13 str. 5 p.
PVM deklaracijoj pildau21 eil.
FR0564 nerodau

Jei klystu pataisyk ir atsiliepkit su komentarais

:)

astulka1
39
#391385 2007-04-18 15:03 astulka1
Gal kas gali paaiškinti, kaip reikia daryti su PVM perstatant Lietuvoje patirtas išlaidas kitoms įmonėms, esančioms ES? Pvz. perstatant patirtas reprezentacines išlaidas komandiruočių metu, transporto išlaidas. Ir kitas klausimas (gal ne prie tos temos) - Lietuoje buvo atlikti krovimo darbai ir šias išlaidas perstatome įmonei esančioje Singapūre. Koks būtų PVM?

MADaccountant
196
#393793 2007-04-25 11:54 MADaccountant
Sveiki,
norėjau paklausti, į ES šalį išvažiavo prekės, sąskaitoj nurodom prekių kainą ir atskirai Transporto paslaugas.

Į FR0600 17 laukelį ir į FR0564 rašyti visą sąskaitos sumą, ar tik prekių sumą?

Ačiū

Jeigu siekdamas tikslo pakeliui pradedi stabčioti ir mėtyti akmenis į kiekvieną lojantį šunį, tai tikslo niekada nepasieksi. F.Dostojevskis

Loreta
28821
#393797 2007-04-25 12:07 Loreta
Ataskaitoje įrašomi tik prekių pardavimo, o ne paslaugų tiekimo duomenys.

Špyga taukuota...

Loreta
28821
#393802 2007-04-25 12:12 Loreta
Tačiau yra dar toks niuansas - bent pas mus Lietuvoje taip importuotos prekės būtų apskaitomos kartu su transporto paslaugomis, kaip jų savikaina (visos su prekių gabenimu susijusios išlaidos). Tad manyčiau, kad galima deklaruoti visą sąskaitos sumą kaip prekės vertę.

Špyga taukuota...

MADaccountant
196
#393844 2007-04-25 13:21 MADaccountant redaguota: 2011-09-11 05-23

Loreta rašė:

Tačiau yra dar toks niuansas - bent pas mus Lietuvoje taip importuotos prekės būtų apskaitomos kartu su transporto paslaugomis, kaip jų savikaina (visos su prekių gabenimu susijusios išlaidos). Tad manyčiau, kad galima deklaruoti visą sąskaitos sumą kaip prekės vertę.



Vat, vat ir aš apie tą patį :)

Pildymo taisyklėse parašyta "Prekių apmokestinamoji vertė", tai ir galvoju, kad transporto paslaugos turėtų įeiti į prekių apmokestinamąją vertę.

Dėkui Loreta

Jeigu siekdamas tikslo pakeliui pradedi stabčioti ir mėtyti akmenis į kiekvieną lojantį šunį, tai tikslo niekada nepasieksi. F.Dostojevskis

Liale
165
#502597 2008-03-19 11:21 Liale
sveiki,gal kas susidurė su panasia situcija
prieš savaitę išsiunčiau PVM tikslintą,nes nebuvau itraukus pardavimo į Es 10men,dabar siandien gavau pranešimą kad iki kovo 27 atsiusčiau nepristatytą laiku formą 0564,ir ten prie visos litanijos ,kad taikomos nuobaudos ar kazkas panašiai,gal kas velavot priduoti ją,ir kiek jums tai kainavo smile

jolkyte
981
#502640 2008-03-19 12:29 jolkyte
Kartą vėlavau gpm deklaruoti. Metų gale atsiuntė įspėjimą ir tuo viskas baigėsi. Baudos neatsiuntė.

Kuo skubiau nusiųskite deklaraciją (geriausiai per EDS - niekas nepriekaištaus smile ). O baudą nebūtinai paskirs, nebent tai kartojasi itin dažnai smile

:)

Liale
165
#502651 2008-03-19 12:38 Liale
LABAI ACIU JOLKYTE,jau viską pasiruosiau tuoj siusiu,pirmą kartą per visą laiką veluoju,tai turbut viskas baigsis gerai smile

blackgate
3798
#540821 2008-07-16 09:16 blackgate
Laba diena,
Gal kas žinote, jei buvo grąžinta prekė atgal i ES, ar tai reikia parodyti FR0564 deklaracijoje?
Dėkui už atsakymą

Neiti priekin, lygu žengti atgal.

Rainis
15064
#540843 2008-07-16 10:10 Rainis
Taip, jei grąžinote pagal kažkokį dokumentą (jų kreditinę, Jūsų debetinę), reikia rodyti su minus ženklu.

blackgate
3798
#540874 2008-07-16 10:56 blackgate redaguota: 2011-09-11 05-54

Rainis rašė:

Taip, jei grąžinote pagal kažkokį dokumentą (jų kreditinę, Jūsų debetinę), reikia rodyti su minus ženklu.


Su minuso ženklu išvežtų prekių sumą rodyti?

Neiti priekin, lygu žengti atgal.

FFLT
37
#540876 2008-07-16 11:03 FFLT redaguota: 2011-09-11 05-54

Loreta rašė:

Tačiau yra dar toks niuansas - bent pas mus Lietuvoje taip importuotos prekės būtų apskaitomos kartu su transporto paslaugomis, kaip jų savikaina (visos su prekių gabenimu susijusios išlaidos). Tad manyčiau, kad galima deklaruoti visą sąskaitos sumą kaip prekės vertę.



Prekiu verte turi dvi vertes: fakturine ir statistine
Fakturine - gryna kaina uz prekes
Statistine - kaina uz prekes + draudimo ir transporto islaidos.

Apsimokestina - statistine verte, o i buhalterija turetu trauktis fakturine, o islaidos uz transporta ir draudima - atskirai.

smile

Rainis
15064
#540896 2008-07-16 11:19 Rainis redaguota: 2011-09-11 05-54

blackgate rašė:



Rainis rašė:

Taip, jei grąžinote pagal kažkokį dokumentą (jų kreditinę, Jūsų debetinę), reikia rodyti su minus ženklu.


Su minuso ženklu išvežtų prekių sumą rodyti?


Atsiprašau, rodyti ne su minusu, o normaliai.

naujokyte
885
#680130 2009-07-27 15:20 naujokyte redaguota: 2011-09-11 06-21

jolkyte rašė:



kinoana rašė:

pvm mokėtojas suteikė paslaugą es pvm mokėtojui:
1) ar galiu taikyti PVMĮ 49 str. 1 p.?
2) kurioje FR0600 eilutėje turi atsirasti apmokestinama suma 17 ar 18?
3) ar reikia teikiant paslaugas ES pildyti FR0564?
ačiū



49 str. 1 p. tinka išvežtoms prekėms, o paslaugoms taikau 13 str. 5 p.
PVM deklaracijoj pildau21 eil.
FR0564 nerodau

Jei klystu pataisyk ir atsiliepkit su komentarais


Aš prekių šį ketvirtį neišvežiau, tik paslaugą išsiunčiau el. paštu. Konkrečiai sukūrėme kojinių dizaino maketą rumunams. PVM s-f išrašiau su 0 PVM.

Ar man deklaracijoje 600 ir 564 reikia nurodyti kojinių maketo vertę? Man tai ne prekė, tik paslauga... Pasimečiau
Ir be to PVM saskaitoje nurodžiau 49 strp. 1 d.

Tas nedirba, tas neklysta... Kas mažiau dirba, tas mažiau klysta... O kas mažiau klysta, tas mažiau per sprandą gauna... O kas mažiau per sprandą gauna. tam geresnį atlyginimą šefas moka... (Mikės Pūkuotuko išmintis) smile

AuraDa
456
#680168 2009-07-27 16:00 AuraDa
Paslaugų suteikimas FR0600 rodomas 21 eilutej, FR0564 kol kas nerodome sumu apie paslaugas

naujokyte
885
#680172 2009-07-27 16:05 naujokyte redaguota: 2011-09-11 06-21

AuraDa rašė:

Paslaugų suteikimas FR0600 rodomas 21 eilutej, FR0564 kol kas nerodome sumu apie paslaugas

Ar mano nurodytas 49 strp 1 d tinka del 0 PVM?

Tas nedirba, tas neklysta... Kas mažiau dirba, tas mažiau klysta... O kas mažiau klysta, tas mažiau per sprandą gauna... O kas mažiau per sprandą gauna. tam geresnį atlyginimą šefas moka... (Mikės Pūkuotuko išmintis) smile

Rainis
15064
#680190 2009-07-27 16:18 Rainis redaguota: 2011-09-11 06-21

naujokyte rašė:

Ar mano nurodytas 49 strp 1 d tinka del 0 PVM?


Netinka, jis skirtas tik prekėms. Jūs turite vadovautis PVMĮ 13 straipsniu (o gal 12, dabar neprisimenu).

naujokyte
885
#680198 2009-07-27 16:28 naujokyte
Tai kaip man dbr visa tai paprasčiau išspręsti? Pas pirkėją sąskaita su 49 strp., gal pildyti 17 eil ir ketvirtinę ataskaitą? Nes jie rumunijoj tokius duomenis irgi pateikinėja...

Tas nedirba, tas neklysta... Kas mažiau dirba, tas mažiau klysta... O kas mažiau klysta, tas mažiau per sprandą gauna... O kas mažiau per sprandą gauna. tam geresnį atlyginimą šefas moka... (Mikės Pūkuotuko išmintis) smile

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis