Buhalterines paslaugas teikiancios imones. Kokia Jusu nuomone apie jas?

jofky jofky 3286
2009-08-21 11:11 jofky
Prasta mano nuomuonė apie tokias BA tvarkančias įmones. Mano draugė turi savo IĮ. 3 metus tvarkė tokia firmelę jai apskaitą. Dabar nutraukė sutartį su jais. Rezultate iš tos firmos negavo jokių buhalterinių registrų, atgavo tik kasą su neteisingais duomenimis. Deklaracijas pačiai teko susitvarkyti. O paklausus už ką pinigųs kiekvieną mėn ėmė, tai gavo atsakymą kad tipo už konsultacijas smile Nors sutartyje kitaip buvo parašyta smile
A
Aleksiukas 1401
2009-08-21 11:14 Aleksiukas 2011-09-11 06-23

Filippova rašė: mano viena pažįstama dirba tokioj BA įmonėje - veda 13 (!!!) įmonių, kiek žinau, dar 2 ar 3 balansai nepriduoti. ar patikėtumėt savo įmonės buhalteriją svetimam žmogui, kuris fiziškai nieko nespėja? be to, čia ne jinai tiek pasiėmė - tai direktorė davė, o atlyginimas 1000 lt


Tikras košmaras. jei tokį atlyginimą gaučiau už tiek įmonių, tai dirbčiau dantis sukandusi ir dar keikčiau visus iš eilės. manau tada namuose dirbdamas gali už tokią sumą 4 įmones savarankiškai pats tvarkyti - nebūtų nuostolio nei tam, kuriam tvarkai , o ir sau mažiau vargo. Tai kiek reikia visko sužiūrėti ir atsiminti ir sutikrinti .... Galima pasimesti tokioje galybėje (nei įmoknės kodų, nei direktorių pavardžių nėra šansų prisiminti. O jau jei paklaustų ką nors - tai atsakymui tektų porą dienų ruoštis kol viską atsektum ir atgamintum. 11 įmonių už 1000 Lt - pravalas. Toks buhalteris matyt savęs visiškai nevertina, arba su buhalterija nieko bendra neturi. Tai kokia tada išvada? smile
C
Colop 13606
2009-08-21 11:18 Colop 2011-09-11 06-23
Supratau,.... kiek matau nuomonė vis dar panaši apie B A įmones..
Na ka gi :) reiškia joms (kai kurioms ypač) reikia labiau pasitempti )
Man irgi variantas mielas , kad buhalterė tvarko viską... ir pas ją bet ko gali bet kada pasiklausti... kad ir patarimo.... :)

Žinau faktą, kad UAb visiskai jokios veiklos nevykdo. Tam, kad vmi nesikabinetu dėl buhalterio nebuvimo.. ta UAB sudare sutartį su Apskaitos imone, kad ji tvarkys tik tai ko reikalauja vmi. uz 300 lt / men :) :D :)


Filippova rašė: Aš irgi nesu kategoriškai prieš tokias įmones - jeigu turi tiek darbo, vadinasi, yra paklausa. man irgi labiau prie širdies, kad vienas konkretus žmogus vestų buhalteriją, nesvarbu, ar namuose dirbs, ar ofise sėdės. jaigu bus kokių problemų - visada žinai, iš ko reikalauti
Filippova Filippova 1475
2009-08-21 11:27 Filippova
Tikras košmaras. jei tokį atlyginimą gaučiau už tiek įmonių, tai dirbčiau dantis sukandusi ir dar keikčiau visus iš eilės. manau tada namuose dirbdamas gali už tokią sumą 4 įmones savarankiškai pats tvarkyti - nebūtų nuostolio nei tam, kuriam tvarkai , o ir sau mažiau vargo. Tai kiek reikia visko sužiūrėti ir atsiminti ir sutikrinti .... Galima pasimesti tokioje galybėje (nei įmoknės kodų, nei direktorių pavardžių nėra šansų prisiminti.
Pritariu, pritariu ir dar kartą pritariu. jinai taip ir dirba - nuo 8 iki 8, sukandusi dantis ir slopindama norą visus pasiųsti toli ir ilgam. ir isterijos būna, ir nemiga, ir kt.problemos...įsivaizduokit, juk tom firmom dar pastoviai kažko reikia - tai naują žmogų priimti, tai kažką atleisti, tai dabar vieną įmonę VMI tikrino...tikra tragedija....žinau tik tiek, kad aš asmeniškai ne už ką nepriimčiau tike darbo ir tiek atsakomybės. Noriu dar būti sveika, linksma ir turėti laiko vyrui ir vaikui smile
2009-08-21 11:36 seimosdziaugsmas 2011-09-11 06-23

jofky rašė: 3 metus tvarkė tokia firmelę jai apskaitą. Dabar nutraukė sutartį su jais. Rezultate iš tos firmos negavo jokių buhalterinių registrų, atgavo tik kasą su neteisingais duomenimis. Deklaracijas pačiai teko susitvarkyti.

Tai sakyčiau labai vėlai susirūpino savo įmonės dokumentais.
Šiaip tai reikia reikalauti, kad kiekviena mėn. būtų pateiktos visos reikalingos ataskaitos ir registrai, nes gi reikia ir direktorių bei savininkų parašų. Jei savininkui nerūpi, tai kam čia daugiau labai rūpės. Turi būti abipusė kontrolė.
A
Aleksiukas 1401
2009-08-21 11:38 Aleksiukas
Toje firmoje matyt viena problema - vadovas skrudžas nori, kad kuo mažiau darbuotojų dirbtų ir kuo mažiau jiems mokėti, ir tuo pat metu kuo daugiau įmonių paimti aptarnavimui. Įdomu kiek pats įmonių tvarko nuo A iki Z? Ar nebus galų gale kaip tam drakoniukui iš multiko, kur vis tik man ir man ir man. Kai vien tik savimi rūpiniesi - tai anksčiau ar vėliau sprogsta tas burbulas. (kaip ir su mūsų išpūsta ekonomika).
C
Colop 13606
2009-08-21 11:40 Colop 2011-09-11 06-23
Na paskui toks vadovas, kuris nori kad 1 buhaltere aptarnautu 50 imoniu ir gauna ko norejo.. gauna nepatenkintu klientu... ir blogas rekomendacijas :)
Taip jam ir reikia :)


Aleksiukas rašė: Toje firmoje matyt viena problema - vadovas skrudžas nori, kad kuo mažiau darbuotojų dirbtų ir kuo mažiau jiems mokėti, ir tuo pat metu kuo daugiau įmonių paimti aptarnavimui. Įdomu kiek pats įmonių tvarko nuo A iki Z? Ar nebus galų gale kaip tam drakoniukui iš multiko, kur vis tik man ir man ir man. Kai vien tik savimi rūpiniesi - tai anksčiau ar vėliau sprogsta tas burbulas. (kaip ir su mūsų išpūsta ekonomika).
jofky jofky 3286
2009-08-21 11:42 jofky 2011-09-11 06-23

seimosdziaugsmas rašė:

jofky rašė: 3 metus tvarkė tokia firmelę jai apskaitą. Dabar nutraukė sutartį su jais. Rezultate iš tos firmos negavo jokių buhalterinių registrų, atgavo tik kasą su neteisingais duomenimis. Deklaracijas pačiai teko susitvarkyti.

Tai sakyčiau labai vėlai susirūpino savo įmonės dokumentais.
Šiaip tai reikia reikalauti, kad kiekviena mėn. būtų pateiktos visos reikalingos ataskaitos ir registrai, nes gi reikia ir direktorių bei savininkų parašų. Jei savininkui nerūpi, tai kam čia daugiau labai rūpės. Turi būti abipusė kontrolė.


Ką reiškia reikalauti smile Jeigu yra sutartis kiekvieną mielą mėn pasiima pinigus tai kažkaip niekam ir į galvą neateina tokios mintys kad kažkas yra nedaroma smile Firma puikiai sugebėjo sudaryti įvaizdį kad viskas yra tvarkoma kaip priklauso. O IĮ turi savų rūpesčių, kaip pinigus uždirbt smile
2009-08-21 11:51 seimosdziaugsmas 2011-09-11 06-23

jofky rašė: Ką reiškia reikalauti smile

Na toks pvz. Įmonė samdo paslaugas teikiančia įmonę, kad tvarkytų ofisą. Moka pinigus ir yra sutarta, kad 3 kartus į savaite valo. Na karta neatvyko išvalyti. Firma nereaguoja, moka pinigus. Kita karta vėl problemos, ofisas valomas du kartus, bet pinigai mokami už 3 kartus.
Tai kas čia kaltas?
Nekontroliuojami pinigai - tai verslas į minusą.
A
Aleksiukas 1401
2009-08-21 11:54 Aleksiukas
Gal reiktų prieš pasirašant sutartį su BA įmone pasiklausti kiek įmonių tvarko viena buhalterė, bent jau ta, kuri aptarnaus jūsų įmonę. Ir šiaip naudinga klientui apie įmonę ir jos veiklą išsamiai pasidomėti. Juk kai vedame vaiką į darželį ar mokyklą skirtingai reaguotume kai sužinotume kad klasėje (grupėje) bus 20 ar 50 vaikų. Antruoju atveju būtų aišku, kad vaikas nebus patikimose rankose ir kad jam bus skiriama mažai dėmesio. Manau ir čia panašiai.
C
Colop 13606
2009-08-21 11:56 Colop
taip kaip perkame pieną ir žiūrime galiojimo datą, taip reikia ir kontroliuoti viską.... nes jeigu nesidomesime kas ka daro ir kaip dirba .... tai paskui toki eir rezultatai. dometis nebutina išsikviečiant ant kilimėlio. bet visada galima paklausti kaip sekasi, kokie pliusai, kokie minusai, gal kokiu dokumentu truksta, gal kazkur parašo reikia.... :)

viena vadovė buvo.... jinai be priežasties visus per menesi karta isikviesdavo ant kilimėlio... ar tu prisidirbes - ar nea - vistiek turedavai atklausyti viska....
Atrekdavo jinai.. ir kita diena vel viska pamiršdavo :D :) Taciau efektas buvo geras - darbuotojai stengesi :)
holdingas holdingas 6996
2009-08-21 11:57 holdingas
Ali, žinokit, yra ir kita čia medalio pusė. Pažystu vieną diriką, kuris turėjo buhalterę, normaliai mokėjo pinigus. Galiausiai pasirodė, kad apskaita nebuvo tvarkyta kokius 3 metus, jokių dokumentų, jokių ataskaitų, nieko.
Ir ką tu jai padarysi, juk už viską atsako dirikas. O kaip ten viskas baigiasi, jau ir neatsimenu.
2009-08-21 12:02 seimosdziaugsmas 2011-09-11 06-23

holdingas rašė: nebuvo tvarkyta kokius 3 metus, jokių dokumentų, jokių ataskaitų, nieko.

Na čia kaip iš fantastikos srities smile
VMI, Sodra tuoj skalambija, jei tik formų ar ataskaitų nėra.
C
Colop 13606
2009-08-21 12:04 Colop 2011-09-11 06-23
nemanau, jog ta buhalterė ten dar dirba :DDD :)
Kai kurių žmonių neatsakingumas manęs jau nestebina :)




holdingas rašė: Ali, žinokit, yra ir kita čia medalio pusė. Pažystu vieną diriką, kuris turėjo buhalterę, normaliai mokėjo pinigus. Galiausiai pasirodė, kad apskaita nebuvo tvarkyta kokius 3 metus, jokių dokumentų, jokių ataskaitų, nieko.
Ir ką tu jai padarysi, juk už viską atsako dirikas. O kaip ten viskas baigiasi, jau ir neatsimenu.
A
Aleksiukas 1401
2009-08-21 12:05 Aleksiukas 2011-09-11 06-23

holdingas rašė: Ali, žinokit, yra ir kita čia medalio pusė. Pažystu vieną diriką, kuris turėjo buhalterę, normaliai mokėjo pinigus. Galiausiai pasirodė, kad apskaita nebuvo tvarkyta kokius 3 metus, jokių dokumentų, jokių ataskaitų, nieko.
Ir ką tu jai padarysi, juk už viską atsako dirikas. O kaip ten viskas baigiasi, jau ir neatsimenu.


Nu tai dirikas pats ir kaltas, o gal mėmė koks. juk taip ir pardavėja gali tau čekių nemušti ir alkoholį nepilnamečiams pardavinėti, o tu licenciją prarasi. Galiu tik viena pasakyti. Pati iš savo patirties žinau. kai dirikas mėmė ir niekuo nesidomi ir nieko nekontroliuoja - tai darbuotojai darbo metu apsišmutkina, atšvenčia visas progas ir visus kitus reikalus susitvarko ir dar tarnybiniu stacionariu telefonu visus gimines kasdien apskambina. ("Ir visuose forumuose sėkmingai sudalyvauja nuo ....iki... smile )
Tess Tess 20234
2009-08-21 12:16 Tess
Pasiskaičiau ir liūdna pasidarė smile
Negi tikrai taip blogai galvojate apie tokias įmones.
Savo klientus gyname ir dar kaip. Einame visur koliotis smile
Mes kaip didelė šeima. smile
Darbuotojos su išsilavinimais, turi patirties.
Visos FA priduotos laiku.
Pas mus sutartyje numatyta, kad už savo klaidas atsakome. Jeigu duotu baudą už laiku nepateikta FA, sumokėtumem. smile
Tiesiog reikia atidžiai rinktis tokias įmones ir tiek.
Ateiti pasikalbėti, gal biolaukai nesutaps. Išsiaiškinti kiek mokėti, už ką mokėti, kokios galimos papildomos išlaidos, sutarties nutraukimo sąlygos, mokėsčio už paslaugas keitimo sąlygos ir pan. Kad nebūtų taip, kad nuo rytojaus pakelia, o sutarties nutraukti negali, nes turiu įspėti prieš 2 mėn. Buvo pas manę tokia situaciją, teko mokėti už tuos 2 mėn. Ir dar apskaita netinkamai buvo tvarkyta. smile
Pas mus tai pagrindę jau per pažįstamus ateina. Esami klientai atveda naujus.
2009-08-21 12:34 Irinabuckis
Ir aš dirbau apskaitos įmonėje.... smile "Mano" buvo 14 įmonių, iš jų 11 - PVM mokėtojai.
Dirbome (mūsų buvo 7 panos) daug, be švenčių ir be savaitgalių.... Išėjau po 11 mėn. dėl pablogėjusios sveikatos....
Sakote, kad reikia paklausti kiek įmonių tvarko "busimoji" buhalterė? Niekas Jums nepasakys, nes iškart Jus ieškosite kitos įmonės.... Mes turėjome slėpti kitų įmonių dokumetūs, kai žinai kad ateis klientas A, tai ištrauki jo dokumetūs.... "Mes turime rodyti, kad tas klientas yra "vienitielis..."" - toks buvo direktorės reikalavimas.
C
Colop 13606
2009-08-21 12:34 Colop
Aš tai žinau ,. kodėl Tess įmonė yra gera.
Dėl to, kad joje dirba TESS :) smile smile smile smile
Mielai būčiau Jūsų klientas :)))
A
Aleksiukas 1401
2009-08-21 12:37 Aleksiukas 2011-09-11 06-23

Colop rašė: Aš tai žinau ,. kodėl Tess įmonė yra gera.
Dėl to, kad joje dirba TESS :) smile smile smile smile
Mielai būčiau Jūsų klientas :)))


PRASIDEDA.....
holdingas holdingas 6996
2009-08-21 12:37 holdingas
Tai ir nesimaivink čia. Greitai prašyk koordinačių ir pirmin.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui