123456
2335
#233570 2005-12-09 12:54 123456
Nuraminote, labai ačiū, visiems geros dienos.

...geras patarimas niekada nebūna pavėluotas..

Demia
1067
#233611 2005-12-09 13:55 Demia
Labutis :)
Pirmą kartą susiduriau su tokia situaciją, gal galite pokomentuoti:
Mūsų įmonė sudarė sutartį su Estijos šalimi, mes teiksim projektavimo paslaugas. Ir mes, ir jie PVM mokėtojai, kaip bus su PVM? smile

"Laikykis atokiau nuo žmonių, kurie siekia sumenkinti tavo tikslus, svajones. Menkiaverčiai žmonės taip elgiasi, o didieji - padeda tau patikėti, kad tu irgi gali būti sėkmingas."

Loreta
28819
#233626 2005-12-09 14:11 Loreta
Demia - šios temos 2 psl buvau įdėjusi tikrai gerą nuorodą
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/7f17e09ec9cbde14c2256e2400333656/d7fc851dab0fb16042256f0a002699d6?OpenDocument
O dabar paskaityk ten V skyrių "Paslaugų teikimo ES valstybių narių pirkėjams ypatumai" ir pakomentuok, ką supratai. Ačiū.

Špyga taukuota...

Demia
1067
#233636 2005-12-09 14:27 Demia redaguota: 2011-09-11 03-56
Labai tau ačiu :)
tada taip aš supratau pagal šią citatą:
1. PVM objektu nelaikomos paslaugos, kai Lietuvoje įsikūręs paslaugų teikėjas arba Lietuvoje esantis užsienio apmokestinamojo asmens padalinys kitoje ES valstybėje įsikūrusiam apmokestinamajam asmeniui arba už EB teritorijos ribų įsikūrusiam bet kokiam asmeniui teikia tokias paslaugas (PVM įstatymo 13 str. 6 dalis):
· autorių teisių, taip pat gretutinių teisių, teisių naudotis išradimų patentu, pramoniniu dizainu, puslaidininkių gaminio topografija, prekių ženklu, firmos vardu, slapta formule ar metodu perdavimą ar teisės naudotis jais suteikimą, teisių perdavimą pagal franšizės sutartį ir kitokių pagal savo esmę panašių teisių perdavimą;
· konsultacines, teisines, audito, apskaitos, inžinerines paslaugas, techninio tikrinimo ir analizės, rinkos tyrimo, viešosios nuomonės tyrimo bei kitas iš esmės panašias paslaugas;
Kažin ar mūsų projektavimo paslaugas galima priskirti prie šitų išvardintų....

"Laikykis atokiau nuo žmonių, kurie siekia sumenkinti tavo tikslus, svajones. Menkiaverčiai žmonės taip elgiasi, o didieji - padeda tau patikėti, kad tu irgi gali būti sėkmingas."

Loreta
28819
#233641 2005-12-09 14:34 Loreta
Na matai - šaunuolė smile Jūsų paslaugos iš esmės yra panašios. Taigi - tai ne PVM objektas, išrašot sąskaitą be PVM ir tą sumą traukiat į FR0600 21 laukelį. Prievolė priskaičiuoti PVM pereina estams.

Špyga taukuota...

Demia
1067
#233684 2005-12-09 16:01 Demia
O kaip liaudiškai šita suprast: pvz. mes išrašom estams sąskaitą-faktūrą be PVM už suteiktas projektavimo paslaugas 1000 kronų, PVM nemokam, o jie priskaičiuoja nuo šios sumos ir patys sumoka pas save Estijoje???

turbūt aš atrodau čia kvailai smile
bet visgi padėkit... labai man tai viskas keista...

"Laikykis atokiau nuo žmonių, kurie siekia sumenkinti tavo tikslus, svajones. Menkiaverčiai žmonės taip elgiasi, o didieji - padeda tau patikėti, kad tu irgi gali būti sėkmingas."

Birute1
2359
#233688 2005-12-09 16:39 Birute1
Ir mes taip elgiamės, kai gauname SF iš ES PVM. smile Gauname su 0 tarifu, tačiau patys prisiskaičiuojame ir po to atskaitome. (Tik pirkėjas tuomet turi būti PVM mokėtojas ir nurodytas PVM kodas)


Loreta
28819
#233689 2005-12-09 16:41 Loreta
Taip, Demia, kadangi pas mus tai ne PVM objektas, išrašot sąskaitą be PVM (tik visų pirma ne kronomis, o litais ir kronomis). Estai, gavę tokią sąskaitą, pas save prisiskaičiuos PVM taip, kaip mes skaičiuojam kartais gavę iš ES, čia tau tegul galva dėl to neskauda - jie patys žinos, ką daryti.
O tavo reikalas tik išrašyti tokią sąskaitą ir jos sumą įtraukti į FR0600 21 eilutę.

Špyga taukuota...

Demia
1067
#233691 2005-12-09 16:54 Demia
Loreta, labai dėkoju, tikrai nuraminai... suku sau galvą visą dieną, bandau įsivažiuoti į situaciją... o jau penktadienio vakaras...
Linkiu gero savaitgalio smile smile

"Laikykis atokiau nuo žmonių, kurie siekia sumenkinti tavo tikslus, svajones. Menkiaverčiai žmonės taip elgiasi, o didieji - padeda tau patikėti, kad tu irgi gali būti sėkmingas."

Dalia29
12709
#233701 2005-12-09 17:31 Dalia29 redaguota: 2011-09-11 03-56

Loreta rašė:

Taip, Demia, kadangi pas mus tai ne PVM objektas, išrašot sąskaitą be PVM (tik visų pirma ne kronomis, o litais ir kronomis). Estai, gavę tokią sąskaitą, pas save prisiskaičiuos PVM taip, kaip mes skaičiuojam kartais gavę iš ES, čia tau tegul galva dėl to neskauda - jie patys žinos, ką daryti.
O tavo reikalas tik išrašyti tokią sąskaitą ir jos sumą įtraukti į FR0600 21 eilutę.


Dar biški papildysiu. Išrašant sąskaitą ne PVM objektui (prekei-paslaugai), sąskaitoje taip pat yra privaloma nurodyti PVMĮ straipsnį, pagal kurį tas objektas yra neobjektas PVM atžvilgiu. smile (na ir parašiau smile )
ir kaip visada primenu- "0" yra taip pat skaičius, taip pat tarifas. kai neobjektas, tada ir jokio nulio būt negali (čia primenu smile šiaip, ateičiai)

buhalteryte
138
#234001 2005-12-12 09:52 buhalteryte
Sveikučiai,
Gal kas nors galėtų man padėti smile
Lietuvoje, įmonės iš Baltarusijos automobilis pateko į avariją. Mūsų įmonė suremontavo automobilį . Noriu paklausti ar sąskaitą mes turime išrašyti su 18% PVM ar su 0 %

Loreta13
31055
#234004 2005-12-12 10:01 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 03-56

buhalteryte rašė:

Sveikučiai,
Gal kas nors galėtų man padėti smile
Lietuvoje, įmonės iš Baltarusijos automobilis pateko į avariją. Mūsų įmonė suremontavo automobilį . Noriu paklausti ar sąskaitą mes turime išrašyti su 18% PVM ar su 0 %


Su PVM . Paslaugos atliktos Lietuvoje.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

buhalteryte
138
#234009 2005-12-12 10:11 buhalteryte
Ką tik skambinau į mokesčių inspekciją ir ten man aiškino, kad jeigu tas automobilis po remonto išvažiuos iš Lietuvos, tai aš galiu pritaikyti PVM įstatymo 13 str. 5 dalį.
O kaip jūs manote ?

Loreta13
31055
#234015 2005-12-12 10:16 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 03-56

buhalteryte rašė:

Ką tik skambinau į mokesčių inspekciją ir ten man aiškino, kad jeigu tas automobilis po remonto išvažiuos iš Lietuvos, tai aš galiu pritaikyti PVM įstatymo 13 str. 5 dalį.
O kaip jūs manote ?


5. Neatsižvelgiant į šio straipsnio 1 dalies nuostatas, kilnojamųjų daiktų vertinimo, taip pat jų aptarnavimo (remonto, priežiūros, derinimo ir kt.), apdirbimo ir perdirbimo paslaugos laikomos suteiktomis šalies teritorijoje tik tuo atveju, kai jos faktiškai atliktos šalies teritorijoje, išskyrus atvejus, kai šių paslaugų pirkėjas yra kitoje valstybėje narėje registruotas PVM mokėtojas ir jis šį registracijos numerį nurodė įsigydamas paslaugas, o po šių paslaugų atlikimo daiktai išgabenami iš šalies teritorijos. Kai šios paslaugos faktiškai atliktos kitoje valstybėje narėje, o jų pirkėjas yra asmuo, registruotas PVM mokėtoju Lietuvos Respublikoje, ir jis šį registracijos numerį nurodė įsigydamas paslaugas, o po šių paslaugų suteikimo daiktai yra išgabenami iš tos kitos valstybės narės, kurioje paslaugos faktiškai atliktos, šios paslaugos taip pat laikomos suteiktomis šalies teritorijoje.
Ar Baltarusija yra ES narė smile

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

artas71
12727
#234019 2005-12-12 10:23 artas71
... įmonės iš Baltarusijos, turinčios įregistruotą filialą ES ,automobilis pateko į avariją. Automobilis priklauso filialui, ir registruotas ES šalyje.

Kuo bloga 13 str .5 dalis?

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

Loreta13
31055
#234021 2005-12-12 10:28 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 03-56

artas71 rašė:

... įmonės iš Baltarusijos, turinčios įregistruotą filialą ES ,automobilis pateko į avariją. Automobilis priklauso filialui, ir registruotas ES šalyje.
Kuo bloga 13 str .5 dalis?


Ar buvo ši informacija klausime smile

buhalteryte rašė:


Sveikučiai,
Gal kas nors galėtų man padėti
Lietuvoje, įmonės iš Baltarusijos automobilis pateko į avariją. Mūsų įmonė suremontavo automobilį . Noriu paklausti ar sąskaitą mes turime išrašyti su 18% PVM ar su 0 %



Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

buhalteryte
138
#234022 2005-12-12 10:30 buhalteryte
Parašysiu apie tą situaciją plačiau :
Autoįvykis įvyko Lietuvoje, kaltininkas lietuvis, jis žuvo per avariją, jo automobilis nedraustas civiline atsakomybe. Žalą baltarusijos įmonei privalo atlyginti VĮ "Moto biuras" ji žalą atlygina per draudimo įmonę "Ergo Lietuva", problema tame, kad draudimas nepriima sąskaita su PVM. Kaip mums pasielgti šioje situacijoje ?

buhalteryte
138
#234023 2005-12-12 10:31 buhalteryte
Baltarusijos įmonė neturi jokių padalinių ES.

buhalteryte
138
#234024 2005-12-12 10:33 buhalteryte
Taip pat neaišku, kas turėtu mokėti PVM, juk kaltininkas žuvęs. O baltarusijos įmonė nesutinka, mokėti PVM.

Loreta13
31055
#234026 2005-12-12 10:38 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 03-56

buhalteryte rašė:

Parašysiu apie tą situaciją plačiau :
Autoįvykis įvyko Lietuvoje, kaltininkas lietuvis, jis žuvo per avariją, jo automobilis nedraustas civiline atsakomybe. Žalą baltarusijos įmonei privalo atlyginti VĮ "Moto biuras" ji žalą atlygina per draudimo įmonę "Ergo Lietuva", problema tame, kad draudimas nepriima sąskaita su PVM. Kaip mums pasielgti šioje situacijoje ?


Teks iš VĮ "Moto biuras" prašyt, kad sumokėtų PVM.
smile
Kaip jums įrodyt tą "0" tarifą, "tipo", kad eksportas...
Kokiais dokumentais?

Protingesni už mane, gal pasufleruos kažkokią išeitį.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis