Statybinės įmonės buhalterija

L
Loreta13 30842
2007-11-24 11:23 Loreta13 2011-09-11 05-37
Lenuska03 Čia gal kakava:))
S
Soffy 9075
2007-11-24 11:27 Soffy
Ačiū labai ir už kavą ir už paaiškinimą:). Taip paprasta ir aišku, kai perskaitai:)
Kodėl taip kartais užstringa plokštelė smile :rollsmile?
Kakava labai skanu irgi :).
L
lorita 2757
2007-11-24 11:30 lorita
Loreta13, ne, nusismulkinti, manau, tikrai nenorime. Gal ir Jūsų tiesa. Dėkoju.
L
Loreta13 30842
2007-11-24 11:39 Loreta13 2011-09-11 05-37
[quote:9ff994f745]6. Tais atvejais, kai per ataskaitinį laikotarpį padarytų išlaidų neįmanoma tiesiogiai susieti su konkrečių pajamų uždirbimu ir jos ateinančiais ataskaitiniais laikotarpiais neduos pajamų, šios išlaidos pripažįstamos sąnaudomis tą patį laikotarpį, kada buvo patirtos.
Įmonės dažnai patiria įvairias išlaidas, kurių neįmanoma susieti su konkrečių ataskaitinio laikotarpio pajamų uždirbimu, be to ir ateinančiais ataskaitiniais laikotarpiais šios išlaidos neteiks įmonei ekonominės naudos. Tokios išlaidos turi būti pripažintos sąnaudomis iš karto tą patį laikotarpį, kai buvo patirtos. Tokioms išlaidoms priskiriama didžioji dalis įmonės veiklos sąnaudų, pavyzdžiui:
1. įmonės veiklos pradžios išlaidos;
2. išlaidos, patirtos siekiant sukurti prekių ženklus, sudaryti ar sukurti pirkėjų sąrašus ir panašius objektus;
3. darbuotojų mokymo bei kvalifikacijos kėlimo išlaidos;
4. tyrimo darbų išlaidos;
5. administracinių ir bendro naudojimo patalpų, transporto priemonių, įrangos nuomos, eksploatacijos, remonto išlaidos;
6. administracijos darbuotojų darbo užmokestis bei su juo susiję mokesčiai;
7. reprezentacijos išlaidos;
8. baigtų statinių, įrengimų ir kito turto broko, išaiškėjusio po eksploatacijos pradžios, pašalinimo išlaidos;
9. veiklos mokesčių ( kelių, nekilnojamo turto, aplinkos teršimo ir kitų ) sąnaudos;
10. išlaidos įvairioms negamybinio pobūdžio paslaugoms (apskaitos tvarkymo, juridinės, bankų paslaugos ir t.t.);[/quote] www.apskaitosinstitutas.lt/docs/11___m_r.pdf
2007-11-24 16:34 vvirginija1
Sakykit statybininkai kaip pajamuojatės kai yra pirkta pvz: dažai ir kokios keturios rūšys tonavimo pastos prie tų dažų, bet sąskaitoje išskirta atskirai? gal dedat į bendrą, kaip kokie sakykim dažai su priedais?
urtele urtele 13511
2007-11-24 20:30 urtele 2011-09-11 05-37

vvirginija1 rašė: Sakykit statybininkai kaip pajamuojatės kai yra pirkta pvz: dažai ir kokios keturios rūšys tonavimo pastos prie tų dažų, bet sąskaitoje išskirta atskirai? gal dedat į bendrą, kaip kokie sakykim dažai su priedais?

Ar jums taip svarbu? Juk jeigu nurašymo aktuose nurašinėjat dažus su spalva, tai kam pajamuoti atskirai spalvą? Jūs turbūt per mėn negaunate kelių šimtų pirkimo sąskaitų? smile
2007-11-24 22:15 vvirginija1 2011-09-11 05-37

urtele rašė: Jūs turbūt per mėn negaunate kelių šimtų pirkimo sąskaitų? smile

ačiū dievui pas mus tik 20 - 30 sąskaitų, o kartais ir mažiau..
M
marte 430
2007-12-05 13:31 marte
sveiki smile purto vdi
gal kas turite pastolių pastatymo išbandymo aktą.reikia skubiai
labai ačiū
D
Darutiz 465
2007-12-18 10:55 Darutiz
Sveiki mieli statybininkai, nusprendžiau jus dar kartą pakankinti, ir pasitikrinti ar viskas teisingai susigulėjo mano galvelėj smile
Aprašysiu kaip aš viską darau ir jūs pateikite savo pastabas jei kas ne taip. Aišku čia nebus vaistinė, bet man svarbiausia, kad praeiti VMI patikrinimą, o ir statybų mąstai nėra dideli.

Pasirašoma su pirkėju sutartis (gali būti įmonė, bet dažniausiai fiziniai asmenys). Sutartyse bent jau anksčiau buvo suderinama kaina bei parašoma grynai žodžiais kas bus padaryta. Jokių sąmatų nieko nėra. Jei aš sutartyje nurodysiu viską kaip mano pridėtame akte (kurį nudžioviau iš kažkurio forumiečio smile ) ar bus gerai? Ir po to pagal atliktų darbų apimtį, rašysiu tokį aktą, o juo remiantis PVM s.f.? Taip pat pridedu formą F3. Kadangi tam akte neaišku kokios tiksliai medžiagos sunaudotos, padarau tokį kaip ir vidinį medžiagų nurašymo aktą (ant kurio pasirašo direktorius), kad iššifruoti kad konkrečiai sudaro tam tikras išlaidas. Ar užteks to VMI? Na ir viską taip tęsiu kol bus įvykdyta sutartis.

Ką manot žmogeliukai? Atliktu darbu aktas pavizdys.xls
D
Darutiz 465
2007-12-18 13:50 Darutiz
tai čia į metų pabaigą jau nieks mintimis nebenori pasidalinti, nes visi darbais užsivertę ar kaip? smile
N
nezinove 1331
2007-12-21 20:07 nezinove
Labas vakarėlis, sakykite prašau, kaip Jūs elgiatės su Krovinių važtaraščiais, pakrovimo lapais, atitikties deklaracijomis? Kur jas dedate? Esame UAB`as dirbantis pagal rangos sutartis (mes rangovai). Dėkoju.
L
Loreta13 30842
2007-12-21 20:16 Loreta13 2011-09-11 05-40

nezinove rašė: kaip Jūs elgiatės su Krovinių važtaraščiais, pakrovimo lapais, atitikties deklaracijomis? Kur jas dedate? Esame UAB`as dirbantis pagal rangos sutartis (mes rangovai). Dėkoju.
Dedu ten, kur priklauso - prie kelionės lapų, PVM s/f,
N
nezinove 1331
2007-12-21 20:24 nezinove 2011-09-11 05-40

Loreta13 rašė:

nezinove rašė: kaip Jūs elgiatės su Krovinių važtaraščiais, pakrovimo lapais, atitikties deklaracijomis? Kur jas dedate? Esame UAB`as dirbantis pagal rangos sutartis (mes rangovai). Dėkoju.
Dedu ten, kur priklauso - prie kelionės lapų, PVM s/f,

Na, suprantate, mes tai nevezame tu kroviniu, mes juos gauname smile Taigi, kur juos turėtume dėti, o gal net darbuotojai turėjo vaztarascius atiduoti tiems, kas veze (uzsakovams)? Dirbame pagal rangos sutartį tai is uzsakovu gauname langus,konstrukcijas ir t.t., kurias sumontuojame tu paciu uzsakovu objekte.
L
Loreta13 30842
2007-12-21 20:32 Loreta13 2011-09-11 05-40
nezinove Na gavote. Kažką vežė. Tai ir pridėkite prie pirkimo PVM s/f ir krovinio važtaraštį.
N
nezinove 1331
2007-12-21 20:37 nezinove 2011-09-11 05-40

Loreta13 rašė: nezinove Na gavote. Kažką vežė. Tai ir pridėkite prie pirkimo PVM s/f ir krovinio važtaraštį.

Mes nepirkome, mums uzsakovas (su juo esame sudare rangos sutartį) atveze prekes, kurias sumontavome jiems patiems. Na kaip cia tiksliau pasakius...
Sutartyje pazymeta, kad dirbame ne su musu pirktomis "priemonėmis" (langai , konstrukcijos ir t.t.), bet su uzsakovu.
Individas Individas 8613
2007-12-21 20:40 Individas 2011-09-11 05-40

Darutiz rašė: Sveiki mieli statybininkai, nusprendžiau jus dar kartą pakankinti, ir pasitikrinti ar viskas teisingai susigulėjo mano galvelėj smile
Aprašysiu kaip aš viską darau ir jūs pateikite savo pastabas jei kas ne taip. Aišku čia nebus vaistinė, bet man svarbiausia, kad praeiti VMI patikrinimą, o ir statybų mąstai nėra dideli.

Pasirašoma su pirkėju sutartis (gali būti įmonė, bet dažniausiai fiziniai asmenys). Sutartyse bent jau anksčiau buvo suderinama kaina bei parašoma grynai žodžiais kas bus padaryta. Jokių sąmatų nieko nėra. Jei aš sutartyje nurodysiu viską kaip mano pridėtame akte (kurį nudžioviau iš kažkurio forumiečio smile ) ar bus gerai? Ir po to pagal atliktų darbų apimtį, rašysiu tokį aktą, o juo remiantis PVM s.f.? Taip pat pridedu formą F3. Kadangi tam akte neaišku kokios tiksliai medžiagos sunaudotos, padarau tokį kaip ir vidinį medžiagų nurašymo aktą (ant kurio pasirašo direktorius), kad iššifruoti kad konkrečiai sudaro tam tikras išlaidas. Ar užteks to VMI? Na ir viską taip tęsiu kol bus įvykdyta sutartis.

Ką manot žmogeliukai?
Siaip tai lyg ir viskas gerai.Bet VMI to nereikia tai daugiau klientui reikia.Negi klientas nepasidomes uz kokius konkreciai darbus jis moka? Ir teisme(tfu,tfu,tfu) toks dokumentas nepraeis.
Individas Individas 8613
2007-12-21 20:44 Individas 2011-09-11 05-40

nezinove rašė:

Loreta13 rašė: nezinove Na gavote. Kažką vežė. Tai ir pridėkite prie pirkimo PVM s/f ir krovinio važtaraštį.

Mes nepirkome, mums uzsakovas (su juo esame sudare rangos sutartį) atveze prekes, kurias sumontavome jiems patiems. Na kaip cia tiksliau pasakius...
Sutartyje pazymeta, kad dirbame ne su musu pirktomis "priemonėmis" (langai , konstrukcijos ir t.t.), bet su uzsakovu.
Na jei jus nei pirkote nei vezete tai turi atiduoti uzsakovams.Va jei jus pasirasete uz prekiu gavima tai tada jus uz jas atsakingi.
N
nezinove 1331
2007-12-21 20:59 nezinove 2011-09-11 05-40

individas rašė: Na jei jus nei pirkote nei vezete tai turi atiduoti uzsakovams.Va jei jus pasirasete uz prekiu gavima tai tada jus uz jas atsakingi.

Taip, darbuotojas pasirase, kad gavo. Tos prekes jau sumontuotos, bet mane vis dar domina vaztarasciu vieta buhalterijoje... I koki skyreli man juos deti? Ar tiesiog imti nauja papkute ir kaupti?
L
Loreta13 30842
2007-12-21 21:06 Loreta13 2011-09-11 05-40

nezinove rašė: Taip, darbuotojas pasirase, kad gavo. Tos prekes jau sumontuotos, bet mane vis dar domina vaztarasciu vieta buhalterijoje... I koki skyreli man juos deti? Ar tiesiog imti nauja papkute ir kaupti?
Tai prie tų prekių gavimo dokumentų ir pridėkite.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui