Tax.lt narys DVaida

Tax.lt narys nuo
2006-04-27
DVaida
forume parašė 43 žinučių

DVaida naujausios žinutės:

2011-05-16 16:40 Biudžetinių įstaigų apskaita » Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų » #950790

renata1113 rašė:



DVaida rašė:

Laba diena, kolegos. Pirmiausia tai sveikinu su profesine švente, o dabar klausimas:

rangovas ne laiku suteikė paslaugas. Sutartis jau pasibaigusi, tačiau yra toks punktas, kad už kiekvieną pradelstą dieną yra skaičiuojami 0,02% delspinigių nuo sutarties sumos.
Parašyta tai parašyta, tačiau man iškilo klausimas kaip turėtų būti surašyti dokumentai, kad rangovas sumokėtų man tuos delspinigius.
Aš mąstau taip, kad turėtų būti rangovui surašomas raštas, jog jis pažeidė sutarties tokį tai punktą ir jam priklauso sumokėti delspinigius, apskaičiavimas ir pagal mane tai turėtų būti išrašoma sąskaita. O kaip manote jūs?
Gal jau kas nors susidūrėte su tokia situacija, nes pas mus biudžetinėj tai buhalteris turi būti viskas viename ir teisininkas ir sutarčių specialistas ir visų kitų amatų žinovas.
Lauksiu žinutės, dėkoju.



Delspinigiai yra apskaičiuojami pagal pažymą, jiems sąskaita - faktūra neišrašoma.
Rangovui pateikiate pretenziją, kurioje ir nurodote, kad reikalaujate sumokėti tokią ir tokią delspinigių sumą.
Tik nepamirškite tokio dalyko, kad delspinigius galite skaičiuoti tik 6 mėn. laikotarpiui.




Labai ačiū , būčiau paskaičiavusi už 500 dienų.
2011-05-13 14:49 Biudžetinių įstaigų apskaita » Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų » #950015
Laba diena, kolegos. Pirmiausia tai sveikinu su profesine švente, o dabar klausimas:

rangovas ne laiku suteikė paslaugas. Sutartis jau pasibaigusi, tačiau yra toks punktas, kad už kiekvieną pradelstą dieną yra skaičiuojami 0,02% delspinigių nuo sutarties sumos.
Parašyta tai parašyta, tačiau man iškilo klausimas kaip turėtų būti surašyti dokumentai, kad rangovas sumokėtų man tuos delspinigius.
Aš mąstau taip, kad turėtų būti rangovui surašomas raštas, jog jis pažeidė sutarties tokį tai punktą ir jam priklauso sumokėti delspinigius, apskaičiavimas ir pagal mane tai turėtų būti išrašoma sąskaita. O kaip manote jūs?
Gal jau kas nors susidūrėte su tokia situacija, nes pas mus biudžetinėj tai buhalteris turi būti viskas viename ir teisininkas ir sutarčių specialistas ir visų kitų amatų žinovas.
Lauksiu žinutės, dėkoju.
2011-01-31 15:35 Biudžetinių įstaigų apskaita » Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų » #909487
Sveiki kolegos, gal kam teko perskaičiuoti gautą paskolą amortizuota savikaina?
Niekaip neperkandu šio riešutėlio.
Gavom paskolą iš FM su 4% metinių palūkanų ( konkurso neskelbėm, paskola projektui finansuojamam iš ES), palūkanos bus mokamos vieną kartą per metus, pagal standartus šią paskolą reikia perskaičiuoti amortizuota savikaina, bet kaip tai padaryti praktiškai? Iš kur žinoti kokia rinkos palūkanų norma?
Būčiau dėkinga jei kas pasidalintų patirtimi.
2010-11-24 10:15 Biudžetinių įstaigų apskaita » Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų » #881057

renata1113 rašė:



DVaida rašė:

Laba diena, po vieno seminaro kilo galvoje sumaištis, nors iki tol atrodė viskas aišku ir suprantama. Tikiuosi Jūsų kolegos pagalbos.

BĮ pagal patvirtintą sąmatą iš savivaldybės biudžeto skirtų asignavimų kompensuoja dalį UAB "Autobusai" patirtų nuostolių už keleivių vežimą. UAB sąskaitos neišrašo, pateikia prašymą kompensuoti kokią tai sumą nuostolių ir ataskaitą. Gaunu iš savivaldybės biudžeto skyriaus finansavimą, pravedu UAB registruoju į 87132 sąskaitą kaip pagrindinės veikos kitas sąnaudas.
Tačiau seminare lektorė aiškino, kad visi kompensavimai ne viešajam sektoriui registruojami kaip finansavimo sąnaudos 833 sąskaitoje.
Klausimas ar tikrai taip, nes savivaldybės biudžeto skyrius perduodamas pagal paraišką finansavimą pas save taip pat registruoja finansavimo sąnaudas?




Na priklausomai nuo to kaip skamba sutartis su Autobusų parku.
Jei jums autobusų parkas pateikia prašymą kompensuoti nuostolius už konkrečias paslaugas suteiktas jūsų įstaigai, tada 87132.

tačiau jei jūs kompensuojate autobusų parkui bendruosoius nuostolius už tai, kad jie vykdo pervežimus pagal transporto lengvatų įstatymą, tada bus 833 sąskaita.

O finansų skyrius sąnaudas gali registruoti tuo atveju, jai tas lėšas perveda iš savivaldybės biudžeto pajamų, t.y. iš tų sumų, kurias jam perveda VMI, tačiau jei tas sumas perskirsto, t.y. gauna iš valstybės biudžeto (perveda iždas) ir po to perveda jums, tada turi registruoti perduotas finansavimo sumas.



Ačiū už tokį skubų ir išsamų atsakymą. Tai aš susirašau buhalterinę pažymą, persikeliu iš 87132 į 833 sąnaudas, o turbūt kokias sąnaudas registruoja biudžeto skyrius nesuku sau galvos.
2010-11-24 08:20 Biudžetinių įstaigų apskaita » Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų » #880958
Laba diena, po vieno seminaro kilo galvoje sumaištis, nors iki tol atrodė viskas aišku ir suprantama. Tikiuosi Jūsų kolegos pagalbos.

BĮ pagal patvirtintą sąmatą iš savivaldybės biudžeto skirtų asignavimų kompensuoja dalį UAB "Autobusai" patirtų nuostolių už keleivių vežimą. UAB sąskaitos neišrašo, pateikia prašymą kompensuoti kokią tai sumą nuostolių ir ataskaitą. Gaunu iš savivaldybės biudžeto skyriaus finansavimą, pravedu UAB registruoju į 87132 sąskaitą kaip pagrindinės veikos kitas sąnaudas.
Tačiau seminare lektorė aiškino, kad visi kompensavimai ne viešajam sektoriui registruojami kaip finansavimo sąnaudos 833 sąskaitoje.
Klausimas ar tikrai taip, nes savivaldybės biudžeto skyrius perduodamas pagal paraišką finansavimą pas save taip pat registruoja finansavimo sąnaudas?
2010-03-23 16:04 Biudžetinių įstaigų apskaita » Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų » #781040

manster rašė:

aš suprantu kad gautas bet gautas tai pagal faktūras o bankas nusirašo neklauses ar man užtenka pavedimams ar ne.tai kaip palidomai prašyti pinigų . Gal aš čia ir nusikalbu. Na pagal steko progrmą reiktų kaip ir faktūros nes nesuvaikšto saskaitos



nors man tokia problema nekyla, nes aš finansavimo gaunu visam mėnesiui iš karto be paraiškos, bet galvoju kad taip
Paraiška
D 222(gautinos f.s.)
K 41 (f.s. gautinos)
gauti pinigai
D 24(pinigai)
K 222(gautinos f.s.)
D 41(f.s. gautinos)
K 42(f.s. gautos)
2010-03-23 11:26 Biudžetinių įstaigų apskaita » Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų » #780667

manster rašė:

o jeigu prašymas tai man atrodo kad reikia priskaityti pirmiausia , aišku čia mano nuomonė.nes tada neaišku kam prašai pinigų



jei bankas nuskaitė, tai finansavimas gautas
2010-03-23 09:51 Biudžetinių įstaigų apskaita » Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų » #780561

manster rašė:

Panos pagelbėkit su banko paslaugomis kur bankas nurašo už suteiktas paslaugas po 1 lt ir tt.koks butų kontavimas. per kokias saskaitas turi suvaikščioti tie pinigėliai.Ar juos reikia priskaityti kaip faktūrą o gal aš visiškai ne į temą.



D 8(sąnaudos)
K 24(pinigai)
D 42(finansavimas panaudotas)
K 70(finansavimo pajamos).
2010-03-22 17:07 Biudžetinių įstaigų apskaita » Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų » #780209

IDRA rašė:



DVaida rašė:

Laba, gal galėtumėte patvirtinti ar paneigt mano mąstymą.
Turiu projektą iš europinių pinigų. Finansavimas gautas. Likutis 10-01-01

D 24, K 4232 (finan.gautas)=10000

2010-01-15 perku kanc.prekes už 5000:

D 87(sąnaudos)
K 69 (skola)
D 2282101(sukauptos finan.pajamos)
K 7023 (panaudotų fin.sumų pajamos)
D 423(fin.panaudotas)
K228(sukaup.fin.pajamos)
D69(skola)
K24(pinigai)






jei perki konc.reikia užpajamuoti prekes pirma
D 201
K 691
sąnaudas reikia pripažinti ,kai konceliarines prekes sunaudosi ir noresi nurašyti

D 87
K 201

D 423(fin.panaudotas)
K 7023 (panaudotų fin.sumų pajamos



Ačiu, Idra. Aš vis dar pagal seną mąstau, kai kanc. prekes nurašydavom antriniu įrašu.
2010-03-20 11:00 Biudžetinių įstaigų apskaita » Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų » #779062
Laba, gal galėtumėte patvirtinti ar paneigt mano mąstymą.
Turiu projektą iš europinių pinigų. Finansavimas gautas. Likutis 10-01-01

D 24, K 4232 (finan.gautas)=10000

2010-01-15 perku kanc.prekes už 5000:

D 87(sąnaudos)
K 69 (skola)
D 2282101(sukauptos finan.pajamos)
K 7023 (panaudotų fin.sumų pajamos)
D 423(fin.panaudotas)
K228(sukaup.fin.pajamos)
D69(skola)
K24(pinigai)
2010-03-19 10:31 Biudžetinių įstaigų apskaita » Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų » #778496
Ačiū renata113 Jūs man labai padėjote
2010-03-19 10:29 Biudžetinių įstaigų apskaita » Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų » #778493

renata1113 rašė:



DVaida rašė:


Ir dar klausimėlis, tarkim 2010 m. kovo mėn. gyventojas daro įnašą, kokia turėtų būti korespondencija? Aš galvoju kad tai bus pajamos, ir metų gale mažėtų K31 ir mažės įsipareigojimas? ar teisingai supratau?



Veiksmai būtų tokie
Perkeliate visą sumą kiek gyventojas dar yra skoloj
D 163 K 31 (90000 Lt.)
sakykime jis tą sumą privalės padengti per 3 metus ( 90000/3)
tuomet kiekvienų metų pradžioje 30000 perkeliate tokiu įrašu
D 221 K 163 (prisipažįstate einamųjų metų gautinas sumas),
na ir tada kai tas žmogus sums mokės pvz. kas mėnesį 30000/12
D 241 K 221 2500

O kaip užsidarys 31 sąskaita priklausys nuo to, kur jūs padėsite tuos atgautus pinigus.
Pvz. apmokėsite kokias tai sąnaudas,

Ačiū renata113, Jūs man labai padėjote.
tada bus
D 87 K 691
D 691 K 241
užsidaro
D 31 K 87

aišku gali būti N ir kitokių tų pinigų panaudojimo variantų, bet vistiek pripažinsite kokias tai sąnaudas ir uždarysite su 31 sąskaita

2010-03-18 10:57 Biudžetinių įstaigų apskaita » Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų » #777852

DVaida rašė:



DVaida rašė:

Laba diena, gal kas vedate privatizavimo fondo apskaitą?
Parduotas butas gyventojui išsimokėtinai, pagal seną sąsk.pl D 178, K 280
O kaip pagal naują?
žiūrint į 2 priedo šperą turėtų būti D 1 kl, K 5 kl, bet man neaišku kaip čia 5 kl, juk ne fondas skolingas, o fondui gyventojas?
Gal kas paaiškinsit, ačiū.



Ačiū renata113, kadangi butai buvo seniūnijos balanse, tai as nelabai žinau kokia jų buvo vertė, nes pardavimas vyko 2002 m., o jei as visą likusią išmokėti sumą dėsiu į 31 sąskaitą?



Ir dar klausimėlis, tarkim 2010 m. kovo mėn. gyventojas daro įnašą, kokia turėtų būti korespondencija? Aš galvoju kad tai bus pajamos, ir metų gale mažėtų K31 ir mažės įsipareigojimas? ar teisingai supratau?
2010-03-18 10:52 Biudžetinių įstaigų apskaita » Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų » #777841

DVaida rašė:

Laba diena, gal kas vedate privatizavimo fondo apskaitą?
Parduotas butas gyventojui išsimokėtinai, pagal seną sąsk.pl D 178, K 280
O kaip pagal naują?
žiūrint į 2 priedo šperą turėtų būti D 1 kl, K 5 kl, bet man neaišku kaip čia 5 kl, juk ne fondas skolingas, o fondui gyventojas?
Gal kas paaiškinsit, ačiū.



Ačiū renata113, kadangi butai buvo seniūnijos balanse, tai as nelabai žinau kokia jų buvo vertė, nes pardavimas vyko 2002 m., o jei as visą likusią išmokėti sumą dėsiu į 31 sąskaitą?
2010-03-17 19:28 Biudžetinių įstaigų apskaita » Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų » #777462
Laba diena, gal kas vedate privatizavimo fondo apskaitą?
Parduotas butas gyventojui išsimokėtinai, pagal seną sąsk.pl D 178, K 280
O kaip pagal naują?
žiūrint į 2 priedo šperą turėtų būti D 1 kl, K 5 kl, bet man neaišku kaip čia 5 kl, juk ne fondas skolingas, o fondui gyventojas?
Gal kas paaiškinsit, ačiū.
2010-01-31 15:11 Biudžetinių įstaigų apskaita » Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų » #752971
Dieve, kas per abra kadabra tie likučiai.
Kaip jūs atskiriat į kokią NSP sąskaitą rašyti išlaidų likutį
Pvz. D 200-1000 kada rašoma į 222 gautinos finansavimo sumos,o kada
228 sukauptos gautinos sumos, o kada
31 sukauptas perviršis ar deficitas?
D 213- 26500 į kokią sąskaitą rašyti?
D 214-55112,55 čia ES projekto išlaidos.?
nepykit, kad vėl apie tą patį, skaičiau kitus klausimus šia tema, bet nieko nedaėjo.
2010-01-25 13:45 Biudžetinių įstaigų apskaita » Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų » #749359
Taip, sutinku, bet visam turtui, kuris naudojamas veikloje mano supratimu vertės didinti nereikia, perkeliam įsigijimo savikaina.
2010-01-25 12:46 Biudžetinių įstaigų apskaita » Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų » #749306
Ačiū už pritarimą. Tai aš irgi nieko nevertinsiu, tik nuvertinsiu skolas. Dar kartą ačiū.
2010-01-25 12:05 Biudžetinių įstaigų apskaita » Biudžetinių įstaigų apskaita nuo 2010 metų » #749264
Mūsų įstaigoje tarp buhalterių pasklido kalbos, kad reikia naujai įvertinti turtą dabartine verte (pastatus, soc.būstus), bet pagal 12 standartą aš tos nuostatos nerandu, išskyrus žemę, kultūros vertybes ir kitas vertybes. Gal aš ko nors nesuprantu? Dieve, kiek daug painiavos įnešė tie standaratai.
Lauksiu atsakymo.
2009-11-26 16:08 Bendra » Nedarbingumo pažymėjimas » #725055

dianuks rašė:



DVaida rašė:

Dirbti antraeilėse tai jis gali, pristatė visus leidimus iš policijos komisariato. Man į galvą irgi šovė tokia mintis, kad gal biuletenio kopiją galėtų ir Sodros skyrius patvirtinti ir pristatyti policijos komisaraitui, tik kažin ar jiems kopija tiks, vis tik tai darbo užmokestis, jis mokamas tik pagal dokumentų originalus.



Jūs paskambinkite į policijos komisariatą. Tai jie turi būti numatę kaip pasielgti.



Kitos išeities neturiu, paskambinsiu rytoj, bet vargiai jie ką nors bus numatę, nes tam darbuotojui prigrasino tik nepalikti biuletenio antroj darbovietėj. Na žiurėsim, man tik įdomus Sodros atsakymas- įstatymas to nenumato?
2009-11-26 15:42 Bendra » Nedarbingumo pažymėjimas » #725030
Dirbti antraeilėse tai jis gali, pristatė visus leidimus iš policijos komisariato. Man į galvą irgi šovė tokia mintis, kad gal biuletenio kopiją galėtų ir Sodros skyrius patvirtinti ir pristatyti policijos komisaraitui, tik kažin ar jiems kopija tiks, vis tik tai darbo užmokestis, jis mokamas tik pagal dokumentų originalus.
2009-11-26 15:41 Bendra » Nedarbingumo pažymėjimas » #725026

dianuks rašė:

Užpildyti biuletenį tai aš galiu, bet reikalas tas, kad žmogus dirba policininku ir jam už biuletenį apmoka policija ir biuletenis į Sodrą nepatenka. Jei nepatenka biuletenis į Sodros skyrių, tai už antraeiles pareigas Sodra jam pašalpos nemokės. Čia toks isskirtinis atvejis.



Tokiu atveju geriausia būna , kai žmogus paprašo gydytojo, kad kartu su nedarbingumo pažymėjimu išrašytų ir medicininę pažymą (ji dar galiojanti turėtų būti ir policijoje), tada nedarbingumo pažymėjimas liktų sodrai. Kadangi jis turi tik nedarbingumo pažymėjimą, tada pirmiausia reikėtų atsižvelgti ar tas žmogus turi teisę dirbti antraeilėmis pareigomis (ne visi statutiniai valstybės tarnautojai gali papildomai dirbti. čia reikėtų pagvildenti statutą). Jeigu statutas neprieštarauja, kad policininkas gali oficialiai dirbti antraeilėse pareigose, tada turėtų būti išeitis. (tarkim atšviestą ir patvirtinta, kad tikra kopija nedarbingumo pažymėjimą palikti policijoje, o originalą pateikti sodrai. Bet ši tvarka turėtų būti numatyta policijoje.) Čia tik mano nuomonė[/quote]

Dirbti antraeilėse tai jis gali, pristatė visus leidimus iš policijos komisariato. Man į galvą irgi šovė tokia mintis, kad gal biuletenio kopiją galėtų ir Sodros skyrius patvirtinti ir pristatyti policijos komisaraitui, tik kažin ar jiems kopija tiks, vis tik tai darbo užmokestis, jis mokamas tik pagal dokumentų originalus.
2009-11-26 15:09 Bendra » Nedarbingumo pažymėjimas » #725003

Jodie rašė:

Kai žmogus serga, jis praranda pajamas visuose savo darbuovietese. Kitoj nedarbingumo lapelio pusej yra vietos pildyti 3-ms darbuovietiems. Kiek užpildys, nuo tų prarastų pajamų ir saičiuos Sodra pašalpą.



Užpildyti biuletenį tai aš galiu, bet reikalas tas, kad žmogus dirba policininku ir jam už biuletenį apmoka policija ir biuletenis į Sodrą nepatenka. Jei nepatenka biuletenis į Sodros skyrių, tai už antraeiles pareigas Sodra jam pašalpos nemokės. Čia toks isskirtinis atvejis.
2009-11-26 14:41 Bendra » Nedarbingumo pažymėjimas » #724985
Laba diena. Susidūriau su tokia problemėle, gal kas padėsite ją išspręsti.

Pas mus vienas darbuotojas dirba antraeilėse pareigose ir susirgo spalio mėn. sirgo iki lapkričio mėn. pirmaeilės to darbuotojo pareigos policijos komisariatas, ten jis turi pristatyti biuletenį ir pagal jį komisariatas apmoka 100 %, tačiau nėra ką atiduoti sodrai, kad paskaičiuotų už biletenį už antraeiles pareigas. Skambinau į Sodrą, bet paaiškino, kad jam už antraeiles sodra nemokės, kadangi to nenumato įstatymas. Man čia kažkaip labai keistai nuskambėjo, kaip Sodra gali nemokėti, jei nuo antraeilių pareigų mokami visi mokesčiai? Tai ką jis sirgdamas turėjo dirbti?
Gal kas turėjote tokį atvejį. Labai nesinorėtų žmogaus skriausti.
2009-11-13 14:54 Įvairūs » UAB Steigimas » #720747
Į buhalterį nesikreipiau, bet jam jau tas pats, jis juk atleistas. Įeiti į patalpas negaliu, nes dar nesu akcininkė, o akcininkai susirinko, pasiginčijo ir išsiskirstė. registrų centras neturi duomenų, siūlė kreiptis pas notarą ir vėl užburtas ratas.
2009-11-13 14:08 Įvairūs » UAB Steigimas » #720733
Laba diena. Gal gaučiau atsakymą į tokį klausimą. Mirė tėvas, kuris buvo UAB direktorius ir akcininkas, prieš tai atleidęs tos UAB buhalterį. Visada galvojau kad tėvui priklauso 100 % tos UAB akcijų, tačiau paaiškėjo, kad yra dar 4 akcininkai ir tėvui priklausė apie 26 % akcijų.
Kadangi po tėvo mirties noriu paveldėti tėvo turėtas akcijas, tačiau negaliu gauti akcijų skaičių patvirtinantį dokumentą, nes UAB veikla sustojusi. Kur turėčiau kreiptis, esantys akcininkai taip pat neturi jokių jų akcijų skaičių patvirtintų dokumentų ir niekas nesiima iniciatyvos šaukti akcininkų susirinkimo, niekas nežino kaip reiktų elgtis šioje situacijoje.
Gal galiu tikėtis Jūsų pagalbos. (Kreipiausi pas notarą, notaras reikalauja akcijas patvirtinančio dokumento). Iš anksto dėkoju.
2009-08-04 16:12 Biudžetinių įstaigų apskaita » dėl ES projektų (PHARE,INTEREG,ir kt. )apskaitos » #683058
Laba diena. Susidūriau su problema dėl įdarbinimo Norvegų finansuojamame projekte.
Gal kas galėtumėte padėti.
Vykdome Norvegų finansuojamą projektą, kuriame numatytos administravimo išlaidos (darbo užmokestis projekto vadovui, buhalteriui ir t.t.).
Esame savivaldybė, (paramos gavėja) projekte turėtų dirbti 2 savivaldybės tarnautojai (valstybės tarnautojai) ir 2 partneriai iš kitų biudžetinių įstaigų. Mes, kaip valstybės tarnautojai parašėme prašymus dėl leidimo dirbti projekte, tačiau savivaldybės administracijos direktorius nesutinka su prašymais, motyvuodamas tuo, kad savivaldybė neturi laisvų etatų, ir nėra galimybės mus įdarbinti. Bandome aiškinti kad papildomų etatų mums nereikia, kadangi dirbsime tik kol vyks projektas, terminuotą laiką, tačiau jis prašo teisės akto kur būtų reglamentuota įdarbinimas projekte.
Apie partnerių įdarbinimą iš viso nesileidžia į kalbas.
Gal kas nors vykdėte panašų projektą ir galite padėti. Iš anksto dėkoju.
2009-02-24 12:23 Biudžetinių įstaigų apskaita » dėl ES projektų (PHARE,INTEREG,ir kt. )apskaitos » #624468

renata1113 rašė:



DVaida rašė:

Laba diena, man dar ramybės neduoda ES projektas. Kas turėtų pildyti prašymus dėl apmokėjimo? As tai galvociau kad projekto buhalteris, peržiurejes pateiktas saskaitas, isitikines kad viskas gerai, o pas mus kazkodel visus prasymus teikia projekto techninis priziuretojas.



Juk mokėjimo prašymus pasirašo projekto vadovas ir projekto finansininkas?
tai tada logiška, kad finansininkas?
jei pasirašo ir techninis prižiūrėtojas, tada gali ir jis.
O šiaip kas privalo pildyti mokėjimo prašymus turėtų būti numatyta projekto darbuotojų pareiginėse instrukcijose ir projekto finansavimo sutartyje



Laba diena, labai aciu renata1113 už pagalba del ES projekto, sunkiai irodinejau valdziai ir finansu skyriui del to projekto apskaitymo, bet pagaliau... Net keista, kad save visaziniais laikantys "auksciau stovintys" nesupranta elementariu dalyku.
2009-02-12 13:12 Biudžetinių įstaigų apskaita » dėl ES projektų (PHARE,INTEREG,ir kt. )apskaitos » #619221
Laba diena, man dar ramybės neduoda ES projektas. Kas turėtų pildyti prašymus dėl apmokėjimo? As tai galvociau kad projekto buhalteris, peržiurejes pateiktas saskaitas, isitikines kad viskas gerai, o pas mus kazkodel visus prasymus teikia projekto techninis priziuretojas.
2009-02-07 10:42 Biudžetinių įstaigų apskaita » dėl ES projektų (PHARE,INTEREG,ir kt. )apskaitos » #616665
Va dabar supratau, aisku, aciu. Pirmadieni dar pasikalbesiu su projekto kordinatore, jei dar suzinosiu kokiu "plonybiu" tai dar tikiuosi jusu pagalbos. Iki, gero savaitgalio.

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2019 m. IV ketv. 0.03 proc
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2020 m. I ketv. 0.01 proc
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2020-01-01
180.95 EUR
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2020-01-01
3.72 EUR ir 607 EUR