Samba
60
#373837 2007-02-20 19:27 Samba
Sveiki!
turiu tokią situaciją: mūsų įmonė prekiauja statybinėmis medžiagomis, kai kuriais įrankiais, įranga. Vienas pirkėjas norėtų pirkti mašiną, naudojama statybos darbuose sakykim už 60000 Lt, tačiau pirkėjo atstovas prašo iš pradžių įforminti nuomos sutartį pagal kurią jis išnuomoja iš mūsų tą mašiną, sakykim, 5 mėn., nuomos mokestis būtų 11000 Lt, o paskui mes parduodam jam ta mašina už 5000 Lt. Galu gale išeina, kad mes iš tos mašinos ir gaunam 60000 Lt (5*11000 Lt + 5000 Lt). Jie taip bendradarbiauja su kitu tiekėju. Susiskambinau su jų kito tiekėjo buhalterė, ji paaiškino, kad tikrai jie taip daro, sudaro nuomos sutartį (ne finansinės nuomos, ne išperkamosios nuomos, o paprastos nuomos sutartį), iš pradžių nuomoja įranga, o paskui parduoda (jei pirkėjas pageidauja) tą įrangą už "likutinę" vertę. Be to, tas tiekėjas tos įrangos netraukia į savo ilgalaikį turtą, o palieka, kaip prekę, skirtą perparduoti..
man tokia situacija atrodo gana keista.. niekada negirdėjau, kad kas nors taip darytų ir abejuoju, ar tikrai galima taip daryti. Juk, mašinos savikaina, sakykim 50000 Lt, o mes parduosim ją už 5000 Lt. Ir iš vis, gal kur nors galima būtų apie tai paskaityti. smile

P.S. jei tokia tema jau buvo aptariama, labai atsiprašau, tačiau forume nieko panašaus neradau.

artas71
12717
#373878 2007-02-20 22:19 artas71
Kodėl gi- galima taip daryti. Tačiau pagal PMĮ 38 str. iškart, išnuomavus, turite pripažinti kaip pajamas visą sumą. PMĮ komentaras 338 pusl ( 2007 02 05 redakcija)

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

Samba
60
#373886 2007-02-21 07:10 Samba
Ačiū, Aratai71. Rytas prasideda nuo PMĮ komentarosmile

airin
780
#1107131 2012-11-16 11:39 airin
Iškilo kvailas klausimas kaip teisingai išrašyti PVM sąskaitas faktūras, tiksliau klausimas dėl laikotarpių.
Išnuomojama įranga 12 mėn., tarkim nuo 2012-11-16.
Kaip teisingai išrašyti sąskaitas.
1 var. pirma sąskaita 2012-11-16 iki 2012-12-15, atitinkamai antra 2012-12-16 iki 2013-01-15. ir t.t
2 var pirma sąskaita 2012-11-16-2012-11.30, antra sąskaita 2012.12.01-2012.12.31.ir t.t
Kuris variantas teisingas?

Rainis
15064
#1107178 2012-11-16 13:44 Rainis

airin rašė:


Iškilo kvailas klausimas kaip teisingai išrašyti PVM sąskaitas faktūras, tiksliau klausimas dėl laikotarpių.
Išnuomojama įranga 12 mėn., tarkim nuo 2012-11-16.
Kaip teisingai išrašyti sąskaitas.
1 var. pirma sąskaita 2012-11-16 iki 2012-12-15, atitinkamai antra 2012-12-16 iki 2013-01-15. ir t.t
2 var pirma sąskaita 2012-11-16-2012-11.30, antra sąskaita 2012.12.01-2012.12.31.ir t.t
Kuris variantas teisingas?


Teisingesnis antras.

Voveruska01
3965
#1107180 2012-11-16 13:48 Voveruska01
mes rašom kas mėnesį smile


KALANKE
706
#1414937 2019-06-27 11:09 KALANKE
Sveiki. 1. Ar užsiimant įrankių nuoma reikalingas kasos aparatas?
2. Ar išnuomojant įrankius sutartyje galima įrašyti kliento fizinio asmens asmens kodą?(dėl duomenų apsaugos).
3. Ar nuomos pajamos apskaitomos (UAB) iš karto, išnuomavus įrangą?

astuleee
3072
#1414954 2019-06-27 16:20 astuleee
1. O kaip Jūs ketinate fiksuoti pinigų gavimą? Rašysite kvitukus? Pajamų orderius? Kasos aparatas, ko gero patogiausia.
2.Sutartyje ,manau,galima. Tik ten turi būti apibrėžta, kur tuos duomenis naudosit ir kaip tvarkysit.
3.Iš karto.


KALANKE
706
1   #1414988 2019-06-28 14:30 KALANKE
Ačiū, supratau. smile



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis