Avatar
ilona
146
#48747 2003-12-09 12:44 ilona
idomi situacija: darbuotojas visus beveik metus turejo 600 lt atlyginima, 2 men sirgo, paskui buvo atlyg. pakeltas 900Lt. Ir dabar jis eina atostogu. I 3 men.vidurki ieina paskut. men. 900 lt, pries tai 1 men. sirgo, dar pries tai menesi sirgo ir tik 1 darbo diena. Isvedus bendra vidurki atostoginiai praktiskai iseina kaip butu atlyginimas 900Lt. Ar perskaiciuoti uz visus metus ar palikti kaip yra?
Avatar
Rasida
3019
#48785 2003-12-09 13:45 Rasida
Manau, kad palik, kaip yra, juk pagal VDU skaičiavimo tvarką vidurkis skaičiuojamas iš 3 mėn. dirbto laiko.
Avatar
Loreta
28816
#48796 2003-12-09 14:26 Loreta
Taip, skaičiuojama iš 3 paskutinių mėn.
Kolegos, gal galim išsiaiškinti vieną reikaliuką. Apie tai jau ir Jurga klausė. Tiesą sakant, nežinau, kaip teisingiau pasielgus.
Daleiskim, gruodžio mėn. leidžiame žmogų atostogų. Imame VDU 09 - 11 mėn. Sakykim, DU buvo 1350,00 Lt.
VDU gautųsi 1350,00 : 65 = 20,77 Lt.

Mėnesį, kurį leidžiame atostogų, VDU pagal DS - 450,00 : 20 = 22,50 Lt.
Ar tokiu atveju reikia ar nereikia atsižvelgti, kad einamąjį mėnesį VDU gaunasi didesnis, nei paskutinių 3 mėn., nors skaičiuojama vadovaujantis VDU skaičiavimo taisyklėmis.

Kai rugsėjo mėn. keitėsi MMA, viskas aišku - reikėjo skaičiuoti pagal einamąjį mėn. O dabar? Kaip jūs darote?

Špyga taukuota...
Avatar
Loreta
28816
#48834 2003-12-09 15:44 Loreta
Niekas nedarot? Ar nežinot, kaip teisingai turėtų būti?
Niu, Ekfin, parodyk savo išmintį. Ar tik mytai šiuo metu ramybės neduoda?

Špyga taukuota...
Missing
siga
54
#48841 2003-12-09 16:07 siga
Nežinau tiksliai. Bet gal reikėtų atsižvelgti į tuos 450. Ar po to kokia sodra neprisikabins, kad nemokėjai minimumo?
Avatar
Loreta
28816
#48842 2003-12-09 16:11 Loreta
Tai kad į 450,00 atsižvelgiama. Tik skirtumas gaunasi dienose. VDU skaičiavimo tvarkoje niekur apie tai neparašyta. O mėnesio MMA tokiu atveju tikrai nesigautų (450,00).

Špyga taukuota...
Avatar
Soffy
9214
#48846 2003-12-09 16:22 Soffy
SoDra niekada nieko nesakė (juk turėjo atkreipti dėmesį, aiškiai matosi), nors man irgi visada neramu kai taip gaunasi. Palieku taip, kaip išeina pagal 3 mėn.vidurkį, nes tada kai gaunasi daugiau juk nemažinu iki mėnesio dienos vidurkio.
Avatar
Rasida
3019
#48848 2003-12-09 16:26 Rasida
Aš irgi nežinau tikslaus ir teisingo atsakymo, bet skaičiuoju pagal tai, ką uždirbo.
Avatar
Loreta
28816
#48850 2003-12-09 16:33 Loreta
Matai, Soffy, mažinti ir aš nemažinu, ir visada dariau taip, kaip tu. Tačiau neramina tai, kad atostoginiai už gruodžio mėn gaunasi mažiau nei 450,00, o tai jau mažiau nei MMA.

Špyga taukuota...
Avatar
Soffy
9214
#48851 2003-12-09 16:39 Soffy
Na, man yra gavęsi taip, bet SoDrai neužkliuvo. Viena inspektorė tik paklausė, kodėl mažiau nei 215,00 Lt į mėn. (3SD formoje). Pasakiau, kad atostogos, liepė įrašyti pastabose. O kitos iš vis nieko nesako, gal galvoja, kad sirgo? Arba nesvarbu?
Vis tik būtų gerai išsiaiškinti, kaip reikia iš tikrųjų skaičiuoti.
Avatar
agiedre
3016
#48852 2003-12-09 16:40 agiedre
Belieka primoketi iki 450 Lt

Šiandien veidrodyje tokius siaubus rodė!!!
Missing
Jurga
1034
#48869 2003-12-09 18:32 Jurga
ir man aktualus sis klausimas, anksciau nesukau galvos ir skaiciavau pagal darbuotojo duomenis, nepakeldavau iki MMA.Taciau siais metais, jei paskaiciavus pagal 3 paskutinius menesius VDU gaunasi mazesnis,ji pekeliu iki MMA.Tarkime uz 11 men imu 22.50 lt-vienos dienos VDU.
Butu gerai issiaiskinti,kaip is tiesu reikia skaiciuoti.
Missing
Ekfin
1895
#48889 2003-12-09 22:34 Ekfin redaguota: 2011-09-11 03-18

Loreta rašė:

Niekas nedarot? Ar nežinot, kaip teisingai turėtų būti?
Niu, Ekfin, parodyk savo išmintį. Ar tik mytai šiuo metu ramybės neduoda?



Gerai, gerai...
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=211825&Condition2=
LRV nut.650, 2003.05.27, Tvarkos p.6.12, :
6.12. Pagal šią Tvarką dienos (valandos) vidutinis darbo užmokestis negali būti mažesnis už skaičiuojamąjį mėnesį teisės aktuose ar kolektyvinėje sutartyje (jeigu jos nėra – darbo sutartyje) nustatytą toms pareigoms, profesijai ar atitinkamos kategorijos darbams minimalų valandinį (dienos) atlygį arba minimalios mėnesinės algos pagrindu apskaičiuotą to mėnesio valandinį (dienos) užmokestį pagal darbuotojo ar įmonės darbo (pamainos) grafiką, o jeigu šie dydžiai nenustatyti – negali būti mažesnis už Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintus atitinkamus minimalius darbo užmokesčio dydžius.
Avatar
Loreta
28816
#48891 2003-12-09 22:43 Loreta
Siaubeli, vadinasi, reikia lyginti 3 paskutinių mėn. VDU su to mėn., kuriame eina atostogų, VDU? Jei atostogauti išeina gruodžio mėn., tai reikia imti gruodžio mėn. VDU, o ne paskutinių 3 mėnesių, nes jis mažesnis?
Aš tuoj nusišausiu. Žinoma, čia taikoma tik tuo atveju, jei mokamas minimalus DU. Kadangi, jei mokama daugiau, tai paskutinių 3 mėn. VDU visada bus didesnis nei einamojo mėn. VDU, paskaičiuotas nuo MMA.
Ačiū, Ekfin, dabar gali ir alaus atsigerti smile

Špyga taukuota...
Avatar
Rasida
3019
#48921 2003-12-10 08:36 Rasida
Vadinasi, ši nuostata taikoma ir skaičiuojant kompensaciją už nepanaudotas atostogas? smile
Missing
Ekfin
1895
#48926 2003-12-10 08:45 Ekfin
Kolegės, jei pastebėjote, čia mano komentarų nėra. Manau, kad DU apskaitoje yra kietesnių už mane.
Kviečiame atsiliepti!
Avatar
Loreta
28816
#48956 2003-12-10 09:55 Loreta redaguota: 2011-09-11 03-18
EEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Špyga taukuota...
Avatar
Buha
229
#48962 2003-12-10 10:06 Buha redaguota: 2011-09-11 03-18

Loreta rašė:

EEEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII



taip ,Loreta, sudominai savo klausimu ir paskambinau į vienos provincijos Sodrą, revizorėms.Jos atsakė, kad nereikia kreipti dėmesio į gruodžio mėn . tarifą, nes jis skiriasi dėl darbo dienų skaičiaus.Skaičiuoti pagal praėjusio ketv.vidurkį ir nesvarbu, kad gausis mažiau minimalaus.
Tai va. Bet kažin kaip sodra skaičiuos tikrindama? smile
Avatar
Loreta
28816
#48963 2003-12-10 10:09 Loreta
Ačiū, buha, ir aš dar bandysiu apsiklausinėti visur. Reikia pabandyti klausti didelių įmonių buhalterių, kurie dirba išimtinai su atlyginimais.Jie tikrai žinos.
Tik ne paskutinio ketvirčio, o paskutinių 3 mėn.

Špyga taukuota...
Avatar
Buha
229
#48966 2003-12-10 10:13 Buha redaguota: 2011-09-11 03-18


Čia aš pati pražioplinau...

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Šiuo metu lankosi 284 svečiai ir 3 nariai
Prisijungę nariai: Saule65 Niemand Sauliusmus