vaidulka
56
#57109 2004-01-20 13:17 vaidulka redaguota: 2011-09-11 03-19
Iš BNS pranešimo:

"Atkreipiame dėmesį, kad 2004 m. sausio mėnesį išmokėtas darbo užmokestis, neatsižvelgiant į tai už kurį laikotarpį tas darbo užmokestis buvo apskaičiuotas (už 2003 m. gruodžio mėn. ar š. m. sausio mėnesį), apmokestinamas pajamų mokesčiu taikant atitinkamą pajamų mokesčio tarifą (15 ar 33 proc.) atėmus sausio mėnesį darbuotojui taikytiną ."

Nesupratau, jeigu sausio 5d. ismoku paskutine atlyginimo dali uz gruodi, o buvau pritaikiusi gruodi ismokant avansą, tai ka vel ji taikyt? Ar čia jie kalba apie tai kai atlyginimas tik viena karta mokamas?

Tiesi
4093
#57110 2004-01-20 13:17 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-19
Nebuvai dėl to, kad už durų sėdėjai ar kaip? smile
Na dėl termino pratęsimo tai niekas nieko kaip supratau nepratęsė. Paprasčiausiai atnešus iki 2004/01/31 velnių nerašys.


Dalia29 rašė:


To Tiesi: čia gandai iš to pačio seminaro, kur niekas nieko nesuprato, matyt... Spygauju, nes jau nebegaliu daugiau, psio...
O dėl kabineto- sakė, kad ten galima kreiptis smile Per seminarą, kuriame aš nebuvau smile Ir kad terminą iki 01.31 pratęsė smile


Modestas
7023
#57112 2004-01-20 13:20 Modestas redaguota: 2011-09-11 03-19

angelka rašė:

Ne, ne Dalia, aš apie ankstesnę sumaištį kalbu smile , apie tą kur "sugalvojot" mums su wolf ir Ekfin priešinantis gruodžio mėn. DU apmokestinti smile .

O šiandien mūsų VMI seminarą veda, va kaip tik dabar ir prasidėjo. Nėjau. Et, galvoju, naudos kaip iš ožio. Įtariu, dar ir naujausio VMI raštelio neturi. Kam čia laiką gaišti. Aš čia su lig kiekviena diena tiek praturtėju žiniomis, kad greit pati galėsiu seminarus rengti smile .



Pažiūrėsim ar papasakos apie šias naujoves..... rytoi sužinosiu.
Na ką biudžetas papildytas......dabar reikia juk atitaisyti.....
Jau pavargau nuo tokių nesamonių....... smile

www.valdymoapskaita.lt

Tiesi
4093
#57113 2004-01-20 13:20 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-19
Jie kalba apie tai, kad mokant pinigus sausio mėn už gruodį ir sausį, Tu turi vienintelį - 01 mėn - .

[quote=vaidulka]Iš BNS pranešimo:

"Atkreipiame dėmesį, kad 2004 m. sausio mėnesį išmokėtas darbo užmokestis, neatsižvelgiant į tai už kurį laikotarpį tas darbo užmokestis buvo apskaičiuotas (už 2003 m. gruodžio mėn. ar š. m. sausio mėnesį), apmokestinamas pajamų mokesčiu taikant atitinkamą pajamų mokesčio tarifą (15 ar 33 proc.) atėmus sausio mėnesį darbuotojui taikytiną ."

Nesupratau, jeigu sausio 5d. ismoku paskutine atlyginimo dali uz gruodi, o

vaidulka
56
#57118 2004-01-20 13:25 vaidulka redaguota: 2011-09-11 03-19
Vadinasi, viskas gerai - gruodi pritaikiau pritaikysiu sausio DU?

Dalia29
12709
#57120 2004-01-20 13:29 Dalia29 redaguota: 2011-09-11 03-19

angelka rašė:

Ne, ne Dalia, aš apie ankstesnę sumaištį kalbu smile , apie tą kur "sugalvojot" mums su wolf ir Ekfin priešinantis gruodžio mėn. DU apmokestinti smile .
.


Bet, brangieji, taip ir lieka toliau, priešinkitės kiek norit. smile Šiemet paskutinį kartą išimtį daro smile , paskaityk raštą iki galo smile

Tiesi
4093
#57125 2004-01-20 13:34 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-19
Taip :)

[quote=vaidulka]Vadinasi, viskas gerai - gruodi pritaikiau

vaidulka
56
#57128 2004-01-20 13:37 vaidulka
Aciu smile

As jau kazkokia baimę pradedu įsivaryt - bijau valstybes žinias atsiverst, bijau VMI puslapį pažiūrėt... smile

Tiesi
4093
#57129 2004-01-20 13:39 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-19
Žinai kaip liaudy sako? :) Jei negali išvengt, tai atsipalaiduok ir pajusk malonumą smile Na ir gas gi daugiau belieka? smile


vaidulka rašė:

Aciu smile

As jau kazkokia baimę pradedu įsivaryt - bijau valstybes žinias atsiverst, bijau VMI puslapį pažiūrėt... smile


Alanta
60
#57130 2004-01-20 13:39 Alanta redaguota: 2011-09-11 03-19
[quote=Tiesi]Taip :)

[quote=vaidulka]Vadinasi, viskas gerai - gruodi pritaikiau

Jei sausio mėn nemokėsiu avanso O DU išmokesiu vasario mėn tai tam DU bus pritaikytas sausio mėn ?

angelka
2819
#57132 2004-01-20 13:41 angelka
Kokia čia išimtis, kas galėjo susitvarkė ir taip, o kas negali, nesusitvarkys ir kitais metais. Jei kiekvienas po stalu turėtų maišą pinigų, tai ne tik avansą, bet visą DU išmokėtų iki naujų metų. Bet , tarkim kai kurios įmonės iš viso nemoka avanso - ir ką buhalteris kaltas, kad darbuotojas gruodžio mėn. negaus atlyginimo, ir tas atlyginimas sausio mėn, kad ir 2005 metais bus apmokestintas nuo 1 Lt? Ir p. V. Latvienė yra naivi, jei mano, kad čia apkaltinusi buhalterius šiemet , nieko nedarydama, kad būtų pakoreguoti įstatymų nuostatos bei komentarai, tokiu būdu išvengs sumaišties kitais metais.

Modestas
7023
#57174 2004-01-20 14:47 Modestas redaguota: 2011-09-11 03-19
Iš BNS:
Jeigu įmonių, įstaigų ar organizacijų finansininkai 2004 m. sausio mėnesį išmokėtą darbo užmokestį apmokestino neteisingai (neatėmė gyventojui taikytino , nesikreipdami į mokesčių administratorių.

Vadinasi mes galime grąžinti (per daug išskaičiuotą GPM)atskaičiavę jau 2004 sausio ?

www.valdymoapskaita.lt

SSigute
1186
#57279 2004-01-21 07:24 SSigute redaguota: 2011-09-11 03-19
O kaip dėl DK 224 str. 3 d.? Ar aš jį neteisingai suprantu:
3. Negalima iš darbuotojo išieškoti permokėto ir neteisingai pritaikius įstatymą apskaičiuoto darbo užmokesčio, išskyrus skaičiavimo klaidos atvejus.

Inka
397
#57302 2004-01-21 09:01 Inka redaguota: 2011-09-11 03-19

Tiesi rašė:

Paskutiniai išaiškinimai iš VMI seminaro (šiandien, Vilniuje)

Jei įmonė 2003 m. 12 mėn. išmokėjo dalį darbo užmokesčio, mažesnę nei Tokiu atveju FR 0453 už 2003 m. rodoma abi išmokėtos sumos !!!
Šį centrinio administratoriaus išaiškinimą Vilniaus VMI teigimu jie gavo šiandien ryte prieš seminarą.

Neturiu komentarų smile





Žinau, kad jau visiems atsibodo tas klausimas. Aš jau ir pati sau atsibodau...bet gal galėtų man kas nors paaiškinti, ar ši nuostata galioja, jei gruodį išmokėtas avansas = , o likusi darbo užmokesčio dalis - per 10 darbo dienų sausio mėn.?
Iš anksto atsiprašau už šį klausimą smile

Tiesi
4093
#57312 2004-01-21 09:34 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-19

Tiesi rašė:

Skaityk atidžiai:

Kad galėtum elgtis pagal tą raštą, turi tenkinti šias sąlygas:
- turi būt išmokėjus dalį algos už 12 mėn per 12 mėn.,
- ta dalis turi būt mažesnė nei ,
- kita algos dalis turi būt išmokėta ne vėliau, kaip per sausio mėn. 10 darbo dienų.


Inka rašė:

Tai dabar jau išeina, kad galima taikyti tą nelemtą gruodžio mėnesio .....






Tiesi rašė:

kartoju:

Raštas galioja tik tiems, kurie atitinka visas nurodytas sąlygas

Neatitinki sąlygų - elgiesi standartiškai pagal ir parašyta)
Išmokėdama sausio mėnesį 12-to mėn algą, naudoji 01 mėn minimumą.



Ar man kas nors gali paaiškinti, kurioje vietoje yra kažkas neaiškaus, kad vėl ir vėl keliamas tas pats klausimas?



Inka rašė:


Žinau, kad jau visiems atsibodo tas klausimas. Aš jau ir pati sau atsibodau...bet gal galėtų man kas nors paaiškinti, ar ši nuostata galioja, jei gruodį išmokėtas avansas = , o likusi darbo užmokesčio dalis - per 10 darbo dienų sausio mėn.?
Iš anksto atsiprašau už šį klausimą smile


Inka
397
#57314 2004-01-21 09:39 Inka redaguota: 2011-09-11 03-19
Taip ir galvojau, kad gausiu velnių smile smile
Tiesi nepyk, aš tik norėjau sužinoti, kaip bus, jei avansas ne mažesnis, o lygus ?

Tiesi
4093
#57323 2004-01-21 10:06 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-19
Kas bus? Ogi nieko, vadovausies nuostatomis.

Aš rimtai nesuprantu, kas čia neaiškaus. Tai kaip algoritmas, kai į kiekvieną klausimą atsakai "taip" arba "ne". Jei atsakymas "taip", skaitom kitą klausimą, jei atsakymas "ne" - reiškia einam lauk, nes sąlygų neatitinkam. Na kas čia tokio sudėtingo ir nesuprantamo?


[quote=Inka]Taip ir galvojau, kad gausiu velnių smile smile
Tiesi nepyk, aš tik norėjau sužinoti, kaip bus, jei avansas ne mažesnis, o lygus

dianute
53
#57897 2004-01-22 23:41 dianute redaguota: 2011-09-11 03-19
Tiesi rašė:
Kad galėtum elgtis pagal tą raštą, turi tenkinti šias sąlygas:
- turi būt išmokėjus dalį algos už 12 mėn per 12 mėn.,
- ta dalis turi būt mažesnė nei ,
- kita algos dalis turi būt išmokėta ne vėliau, kaip per sausio mėn. 10 darbo dienų.

Iš to naujo 01 20 rašto:
Tačiau, atsižvelgiant į tai, kad (t.y. iki 2004-01-15 d. imtinai), siūlome vadovautis tokiomis nuostatomis, kurios yra suderintos su Lietuvos Respublikos finansų ministerija:
1. 2003 m. gruodžio mėnesio ar ankstesnių laikotarpių darbo užmokestį išmokėjus per 2004 m. sausio mėnesio 10 darbo dienų (
t.y. iki 2004-01-15 imtinai), šis darbo užmokestis bei nuo jo išskaičiuotas ir sumokėtas pajamų mokestis deklaruojamas 2003 m. IV ketvirčio pajamų mokesčio, išskaičiuoto iš A klasės pajamų, deklaracijos FR0453 formos A priede <..>Pajamų mokestis turi būti apskaičiuojamas taikant , galiojusį tą mėnesį, už kurį darbo užmokestis buvo apskaičiuotas.

Na tai kodėl čia nekalbama apie DU dalį(dalis), ar čia mes patys turime prisidėti trūkstamus žodžius?

Jei visą pvz. 11 mėnesio DU išmoku sausį, tai į Tiesi labirintą visai nepapuolu, o pagal tvarkos nuostatas lyg galiu dėti į IV ketv.Tai 12 mėn. vis tiek lieka su "linkėjimais"?Neįkertu ir viskas.

Tiesi
4093
#57900 2004-01-22 23:58 Tiesi redaguota: 2011-09-11 03-19
Na juk Tu pati viską perskaitei, bet ne tuos žodžius užakcentavai :) Jei netenkini pirmos sąlygos (tiems mokestį išskaičiuojantiems asmenims, kurie savo darbuotojams 2003 m. gruodžio mėnesį išmokėjo darbo užmokesčio dalį mažesnę nei taikytinas ),
tai į tą labirintą nė kojos nekeli smile Nes aiškiai parašyta, jog jis ne Tau :)


dianute rašė:


Ištrauka iš to naujo 01 20 pakeitimo:
Tačiau, atsižvelgiant į tai, kad , ir kurie kitą darbo užmokesčio dalį jiems išmokėjo per 2004 m. sausio mėnesio 10 darbo dienų (t.y. iki 2004-01-15 d. imtinai), siūlome vadovautis tokiomis nuostatomis, kurios yra suderintos su Lietuvos Respublikos finansų ministerija:
1. [2003 m. gruodžio mėnesio ar ankstesnių laikotarpių darbo užmokestį išmokėjus per 2004 m. sausio mėnesio 10 darbo dienų (t.y. iki 2004-01-15 imtinai), šis darbo užmokestis bei nuo jo išskaičiuotas ir sumokėtas pajamų mokestis deklaruojamas 2003 m. IV ketvirčio pajamų mokesčio, išskaičiuoto iš A klasės pajamų, deklaracijos FR0453 formos A priede <..>Pajamų mokestis turi būti apskaičiuojamas taikant , galiojusį tą mėnesį, už kurį darbo užmokestis buvo apskaičiuotas.


Dalia29
12709
#57910 2004-01-23 07:50 Dalia29 redaguota: 2011-09-11 03-19
Taip tai taip, Tiesi, pagal šį raštą išeina taip. Bet aš girdėjau, kad kai žmonės pasikonsultuoja VMI, jiems paaiškina, kad tai liečia visus
, išmokėjusius atlyginimus iki sausio 15d., nepriklausomai nuo to, ar buvo mokėtas avansas gruodžio mėn. Nes triukšmas kilo dėl žmonių, kurie negavo jokių avansų.
Kodėl raštas buvo taip surašytas- nežinau.

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis