meskenex4
13
#1337380 2016-11-09 09:40 meskenex4
Imone siuo metu veiklos nevykdo, bet idarbinti 2 zmones ir buhalterija reikia vistiek sutvarkyti. Atsispausdinusi banko israsus, israse direktorius (taip pat ir akcininkas, zodziu savininkas) is banko saskaitos pervedes dukrai pinigu suma ir uzvardines sodybos prieziura. Sakykit mieli patyre buhalteriai, kaip issivinioti is sios padeties, kaip teisingai tai galeciau kazka sugalvoti, kad pateisinti sia priezasti?

aiwita
6106
#1337391 2016-11-09 10:02 aiwita

meskenex4 rašė:


Imone siuo metu veiklos nevykdo, bet idarbinti 2 zmones ir buhalterija reikia vistiek sutvarkyti. Atsispausdinusi banko israsus, israse direktorius (taip pat ir akcininkas, zodziu savininkas) is banko saskaitos pervedes dukrai pinigu suma ir uzvardines sodybos prieziura. Sakykit mieli patyre buhalteriai, kaip issivinioti is sios padeties, kaip teisingai tai galeciau kazka sugalvoti, kad pateisinti sia priezasti?


Jei yra kažkokia sąskaita tai sumai, tai viskas ok. Jei nėra ir negali protingai paaiškinti už ką tie pinigai, tai tiesiog pakabinčiau juos atskaitingam asmeniui kaip skolą.

Gyvenimas yra toks, kokį nori jį matyti. Viskas priklauso nuo požiūrio

Caskada
124
#1428698 2021-01-09 21:55 Caskada
Keliu temą.
Gal kas susidūrėte. Įmonė veikia nuo 2018. RC atskaitomybė tik už 2018 teikta ir matosi su klaidomis. 2019 metai nereikti. 2019 metų jokių dokumentų neturiu, nei balanso nei likučių. Ką tokiu atveju daryti? Nuo ko pradėti? Įmonė pvm mokėtojai. Buhalterio nebėra, nėra pas ką nei prašyti nei paklaust, vis dar bandom surast dokumentus ir programą, kad išsitraukt apyvartas ir likučius, bet abejoju, kad duomenys bus teisingi, jeigu ir pavyks rasti.. ką daryti? smile

sonata600
1533
#1428702 2021-01-10 14:17 sonata600
Pradėti reikėjo nuo buvusios buhalterės dokumentų peržiūrėjimo, ir tada spręsti ar esate pajėgus sutvarkyti jos apleistą buhalteriją. Dabar teks pradėti viską iš naujo /dalinai iš naujo nuo 2018 metų. Ar sutarėt su įmone, kad jie jums mokės už buvusios buhalterės neatliktą darbą jums papildomai?
P.s. niekada nesiimčiau tvarkyti apleistos buhalterijos, nebent... mirčiau iš bado.

Caskada
124
#1428703 2021-01-10 21:10 Caskada

sonata600 rašė:


Pradėti reikėjo nuo buvusios buhalterės dokumentų peržiūrėjimo, ir tada spręsti ar esate pajėgus sutvarkyti jos apleistą buhalteriją. Dabar teks pradėti viską iš naujo /dalinai iš naujo nuo 2018 metų. Ar sutarėt su įmone, kad jie jums mokės už buvusios buhalterės neatliktą darbą jums papildomai?
P.s. niekada nesiimčiau tvarkyti apleistos buhalterijos, nebent... mirčiau iš bado.


Nesutarėme dėl užmokesčio, sakiau, kad pasakysiu kainą tada ,kai bus aiški situacija. Tiesą sakant kai sutarėm, kad užbaigsiu metus, aš maniau ir direktorius taip pat, kad nesutvarkyta tik 11 mėnuo. Buhalteres mirė ir paliko tokį bardaką, kad dabar neaišku nuo ko pradėti... nerandam pas ją 2019 išvis jokių dokumentų... dar tikiuosi kažką rasti programoje, bet jeigu nėra pačių popierių, tai net nežinau, ką pasakytų vmi, jeigu ateitų tikrinti. Žodžiu netikėtai papuoliau

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. I ketv. 0.03 proc
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. I ketv. 0.01 proc
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2021-01-01
198.29 EUR
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2021-01-01
3.93 EUR ir 642 EUR