Gob
703
#249610 2006-02-13 09:19 Gob
Sveiki. Galvojame pasigaminti IT, bet dabar skaitineju visus popieriukus ir nelabai suprantu. Jei issirasome pardavimo saskaita sau patiems, tai saskaita apsimokame automatiskai ar kaip ten. Ir nelabai suprantu kokia turetu buti saskaitu korespond. kad Debetuojasi, o kas Kredituojasi.

Gob
703
#250367 2006-02-15 07:38 Gob
Prasau padekite kas nors.

Gob
703
#251532 2006-02-21 08:19 Gob redaguota: 2011-09-11 04-00

Gob rašė:

Sveiki. Galvojame pasigaminti IT, bet dabar skaitineju visus popieriukus ir nelabai suprantu. Jei issirasome pardavimo saskaita sau patiems, tai saskaita apsimokame automatiskai ar kaip ten. Ir nelabai suprantu kokia turetu buti saskaitu korespond. kad Debetuojasi, o kas Kredituojasi.


Prasau kolegos pakonsultuokite, kaip jus darote.

ajd
350
#251552 2006-02-21 08:39 ajd
Pirkom kompiuteriu detales uzpajamavau atsargose, o metų gale surašiau aktus ir užpajamavau kaip kompiuterius-IT. ar reikejo traktuoti kaip IT pasigaminima ir itraukti PVM deklarac?

viguda
56
#324586 2006-10-03 10:06 viguda
Laba diena,
turiu klausimą. Įmonė A turto nuomotoja, atliko pastato rekostrukcijos darbus, kuriuos iškart perdavė turto savininkui įmonei B, išrašydama pardavimo PVM sąsk.faktūrą, kas skaičiuoja pardavimo PVM ir kuriose PVM deklaracijos eilutėse rašo įmonė A ir įmonė B PVM sumas.

Braitaa
251
#336498 2006-11-07 18:51 Braitaa redaguota: 2011-09-11 05-10
na, bandau ir aš čia ieškoti pagalbos smile Situacija bloga, nors pataisoma...Žodžiu, yra taip: pasidarėme remontą (darė rangovas), komisija nusprendė, kad remontas pagerina patalpų vertę, todėl aš pagal padidinau visa remonto suma patalpų vertę. Problema, kad pamiršau apie PVM smile tai buvo prieš daugiau kaip metus. Suprantu, kad reikia tikslinti PVM deklaraciją ir susimokėti nuskriaustą biudžetą plius delspinigius. Nesuprantu, kaip susitvarkyti tai apskaitoje. Man išsirašyti PVM sąskaitą faktūrą šio mėnesio data, nors apmokestinimo momentas buvo prieš metus? ir kaip ją užpajamuoti, kokia korespondencija? smile

Loreta13
31055
#336502 2006-11-07 18:56 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-10
Braitaa
O jūsų pastatas naudojamas PVM neapmokestinamai veiklai smile
Kuo nuskriaudėte biudžetą smile

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Braitaa
251
#336504 2006-11-07 19:21 Braitaa
ne, vykdom vien PVM apmokestinama veikla. Nuskriaudziau tuo, kad pirkimo PVM dejau i atsakita, bet keldama patalpų vertę neišsirašiau sau PVM sąskaitos faktūros ir nepriskaiciavau pardavimo PVM. (As tik pagal komisijos akta pakeliau patalpų vertę).

Loreta13
31055
#336505 2006-11-07 19:29 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-10

Braitaa rašė:

ne, vykdom vien PVM apmokestinama veikla. Nuskriaudziau tuo, kad pirkimo PVM dejau i atsakita, bet keldama patalpų vertę neišsirašiau sau PVM sąskaitos faktūros ir nepriskaiciavau pardavimo PVM. (As tik pagal komisijos akta pakeliau patalpų vertę).


Išsirašius PVM s/f, jei pirkimo PVM buvo atskaitytas ir jūsų tas turtas naudojamas tik PVM apmokestinamai veiklai, lygiai ta pati suma rodoma tiek pardavimo PVM, tiek pirkimo.
Tiesiog "simboliškai" parašome D2431/K4484. Sumos vienodos - rezultatas "0"
PVMĮ 6 straipsnio komentaras:[quote:3c0c298a73] 4. Apskaičiuota pardavimo PVM suma tą patį mokestinį laikotarpį deklaruojama kaip pirkimo PVM ir nukeliama į mokėtojo PVM atskaitą, jeigu pasigamintas turtas skirtas naudoti veikloje, suteikiančioje teisę į PVM atskaitą. (t. y. PVM įstatymo 58 str. 1 dalyje nurodytoje veikloje). (Jeigu turtas skirtas naudoti vien tokioje veikloje, mokestinės prievolės požiūriu rezultatas lygus nuliui, jeigu turtas skirtas naudoti mišriai veiklai, tada atskaitoma tokia PVM dalis, kuri tenka veiklai, suteikiančiai teisę į PVM atskaitą, kaip tai būtų daroma turto pirkimo (ar importavimo) turto atveju). [/quote] comments.vmi.lt/pdbw.nsf/21e1f758bae13e8e42256b06003d3512/f55b0f01d532f84cc2256d89002f4861?OpenDocument

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Braitaa
251
#336506 2006-11-07 19:37 Braitaa
taip, aš tą suprantu...bet tuomet taip nepadariau, nes neįsiskaičiau gerai i PVM įstatymą. Tai man dabar, šį mėnesį išsirašyti PVM sąskaitą faktūrą, apskaitoje priskaityti pardavimo PVM, ir tiksllinti preitų metu PVM deklaraciją? tuo pačiu aišku ir susimokėti pardavimo PVM, nes rezultatas juk tuo metu gavosi pas mane ne nulis, o kaip tik susimažinau mokėtiną PVM. Ar gerai supratau? smile

Braitaa
251
#336507 2006-11-07 19:41 Braitaa
oi, atrodo ne taip supratau...dar kartą perkaičiau ką viską parašei, ir supratau, kad dabar turiu išisirašyti PVm sąskaitą faktūrą, apskaitoje prisiskičiuoti pardavimo PVM ir ta pačia suma pirkimo PVM. Tikslinu praeitų metų deklaraciją, kurioje įrašau pardavimo PVM ir ta pačia suma pirkimo PVM, rezulatats nulis. ir nereikai man nieko primokėti. Ar dabar gerai supratau? smile

Loreta13
31055
#336509 2006-11-07 19:45 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-10

Braitaa rašė:

taip, aš tą suprantu...bet tuomet taip nepadariau, nes neįsiskaičiau gerai i PVM įstatymą. Tai man dabar, šį mėnesį išsirašyti PVM sąskaitą faktūrą, apskaitoje priskaityti pardavimo PVM, ir tiksllinti preitų metu PVM deklaraciją? tuo pačiu aišku ir susimokėti pardavimo PVM, nes rezultatas juk tuo metu gavosi pas mane ne nulis, o kaip tik susimažinau mokėtiną PVM. Ar gerai supratau? smile


Kai statėte statėte, remontavote remontavote..naudojote medžiagas, pirkote paslaugas pirkimo PVM dėjote į atskaitą. Ir viskas su ja gerai.
Pastatėte, tarkime vertė 10000 Lt. Išsirašėte PVM s/f patys sau: (beje pvz. komentare duotas)
Pardavėjas "jūs" vertė 10000 PVM suma 1800
Pirkėjas "jūs" vertė 10000 PVM suma 1800
Koresponduojate D2431 1800/ K4484 1800

Rezultatas "0" Niekam nieko mokėt nereik:)) smile
Skaitykite komentarą smile

Pavėlavau parašyt.
Jau viskas jums aišku

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Loreta13
31055
#336510 2006-11-07 19:46 Loreta13
Visiškai viską supratote:)))))) smile

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Braitaa
251
#336512 2006-11-07 19:56 Braitaa
Laabai didelis aciu smile smile smile smile ir komentara jau netgis perskaiciau smile Eisiu rami miegoti smile

Loreta13
31055
#336513 2006-11-07 20:03 Loreta13
Geras dalykas, ramus miegas:)) smile

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

austa
4337
#495312 2008-02-27 10:33 austa
Pasigaminome IT tvorą su stumdomais vartais. Gal galite patarti prie kokio IT priskirti ir kokį normatyvą taikyti?


austa
4337
#495314 2008-02-27 10:35 austa
Man norisi taikyti 15 m. kiti pastatai smile


nilka1
49
#495447 2008-02-27 13:25 nilka1
Pvz.turime IT pridavimo aktą 2008-01-25 dienai.Ir dar 02 mėn. gauname s/f su juridinėmis paslaugomis .Ar galima traukt į to IT vertę ir kada išrašyt PVM s/f, ar kai yra aktas ar galima ir vėliau?

Loreta13
31055
#495682 2008-02-27 19:16 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-45

nilka1 rašė:

.turime IT pridavimo aktą 2008-01-25 dienai.Ir dar 02 mėn. gauname s/f su juridinėmis paslaugomis .Ar galima traukt į to IT vertę ir kada išrašyt PVM s/f, ar kai yra aktas ar galima ir vėliau?

Kas tas yr "IT pridavimo aktas" smile
Kai pasakysite, parašysiu, kas daryt:))

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

nilka1
49
#496365 2008-02-29 08:16 nilka1
tas aktas,tai aktas pripažinimui tinkamu naudoti turtą,na dar prie to pačio gavau pažymėjimą apie nekilnojamo daikto įregitravimą nekilnojamo turto registre


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis