Vimute
92
#378299 2007-03-06 09:06 Vimute redaguota: 2011-09-11 05-19
Sveiki pasakykite protingieji buhalteriai man neišmanėlei. ar reikia visdėlto daryti išskaitą iš kompec. nepan. atostogų smile 226str. nepabrėžia,kad "ir kiitų kompensacinių" butų nepan. atost. ,aš asmeniskai skaitau, kad nien žodis kompensacija
už nepan. atostogas,neturėtu buti išskaitoma bauda smile Ačiū.

Vimute
92
#378326 2007-03-06 10:07 Vimute redaguota: 2011-09-11 05-19

Vimute rašė:

Sveiki pasakykite protingieji buhalteriai man neišmanėlei. ar reikia visdėlto daryti išskaitą iš kompec. nepan. atostogų smile 226str. nepabrėžia,kad "ir kiitų kompensacinių" butų nepan. atost. ,aš asmeniskai skaitau, kad nien žodis kompensacija
už nepan. atostogas,neturėtu buti išskaitoma bauda smile Ačiū.



Tai kaip jūs visdėlto darot ,ar išskaitinėjat baudas atleidžiant žmogų iš nepan. atost. kompensacijos smile

Mergyte
696
#386706 2007-03-31 21:04 Mergyte
Labutis visiems,
Norėjau paklausti kur galima pasitikslinti?
Antstolis atsiuntė reikalavimą :
1. po 125 Lt alimentų į mėn. iki vaiko pilnametystės
2. 50 proc nuo MMA nevirš. dalies, skola 5500 Lt
3. Teismo išlaidos
4. Antstolio išlaidos
Žmogus dirba pusę etato - 300 Lt.
Mes darėme taip:
300- 9Lt (Soc.dr.)= 291
Antstoliui 125 Lt
Antstoliui 291-125-(166 x 50proc.)=83 Lt
Alga 83 Lt
Bet girdėjau, kad jei pusė MMA , tai negalima daugiau kaip 50 proc. išskaičiuoti? Tada būstų taip:
300-9= 291 - 50 roc = 145.5 125 Lt ir 20.50 Lt

Seleste
227
#386709 2007-03-31 21:17 Seleste
Nuo minimalios algos daigiau nei 50proc negalima nuskaiciuoti. Gi zmogui irgi valgyti reikia

DK
225 straipsnis. Išskaitų iš darbo užmokesčio dydžio apribojimas

1. Kiekvieną kartą išmokant darbo užmokestį, bendras visų išskaitų dydis negali viršyti dvidešimties procentų, o išieškant sveikatos sužalojimu ar gyvybės atėmimu padarytos žalos atlyginimą ir tyčiniu nusikaltimu padarytos žalos atlyginimą - penkiasdešimties procentų darbuotojui išmokėtino darbo užmokesčio.

2. Darant išskaitas iš darbo užmokesčio pagal kelis vykdomuosius dokumentus, darbuotojui turi būti paliekama penkiasdešimt procentų išmokėtino darbo užmokesčio.

Mergyte
696
#386717 2007-03-31 21:58 Mergyte
Tai va. Žinau kad keitėsi. Todėl ir klausiu. Žmogus rėkia neteisingai išskaičiavai - per daug. Sako klausė pažįstamos.... smile
Antstoliams tas pats - tik duok kuo daugiau....
Kur reglamentuojame kiek išskaičiuoti galima?

Tess
20312
#386719 2007-03-31 22:03 Tess redaguota: 2011-09-11 05-21
Tai gi LR DK tik aktualioje redakcijoje. smile
[quote:cfb20e240d]224 straipsnis. Išskaitų iš darbo užmokesčio pagrindai
1. Išskaitos iš darbo užmokesčio gali būti daromos tik įstatymų nustatytais atvejais.
2. Išskaitos iš darbuotojų darbo užmokesčio padengti jų įsiskolinimą įmonei, įstaigai ar organizacijai, kurioje jie dirba, gali būti daromos administracijos nurodymu:
1) grąžinti avansą, kuris buvo duotas, įskaitant jį į darbo užmokestį; grąžinti sumas, permokėtas dėl skaičiavimo klaidų; padengti neišleistą ir laiku negrąžintą avansą, kuris buvo duotas tarnybinės komandiruotės ar perkėlimo į kitą vietovę atveju, taip pat už ūkinius patarnavimus; atlyginti žalą, kurią darbuotojas dėl savo kaltės padarė įmonei. Šiais atvejais administracija turi teisę duoti nurodymą padaryti išskaitą ne vėliau kaip per vieną mėnesį nuo tos dienos, kurią baigėsi avanso grąžinimo ar įsiskolinimo padengimo nustatytas terminas, buvo išmokėta suma, permokėta dėl skaičiavimo klaidų, arba paaiškėjo darbuotojo padaryta žala, jei darbuotojo įsiskolinimas neviršija jo vieno mėnesio vidutinio darbo užmokesčio;
2) darbuotoją atleidžiant iš darbo nepasibaigus tiems darbo metams, už kuriuos jis gavo atostogas, išieškoti už neatidirbtas atostogų dienas. Išskaita už šias dienas nedaroma, jei darbuotojas atleidžiamas iš darbo nesant jo kaltės.
3. Negalima iš darbuotojo išieškoti permokėto ir neteisingai pritaikius įstatymą apskaičiuoto darbo užmokesčio, išskyrus skaičiavimo klaidos atvejus.

225 straipsnis. Išskaitų iš darbo užmokesčio dydžio apribojimas
1. Iš darbo užmokesčio, neviršijančio Vyriausybės nustatytos minimalios mėnesinės algos, išskaitų dydis negali viršyti dvidešimties procentų, o išieškant išlaikymą periodinėmis išmokomis, žalos, padarytos suluošinimu ar kitokiu sveikatos sužalojimu, taip pat maitintojo gyvybės atėmimu, atlyginimą ir žalos, padarytos nusikalstama veika, atlyginimą – iki penkiasdešimties procentų darbuotojui išmokėtino darbo užmokesčio.
2. Darant išskaitas iš darbo užmokesčio, neviršijančio Vyriausybės nustatytos minimalios mėnesinės algos, pagal kelis vykdomuosius dokumentus, darbuotojui turi būti paliekama penkiasdešimt procentų išmokėtino darbo užmokesčio.
3. Iš darbo užmokesčio dalies, viršijančios Vyriausybės nustatytą minimalios mėnesinės algos dydį, išskaitoma septyniasdešimt procentų išmokėtino darbo užmokesčio, jeigu teismas nenustato mažesnio išskaitų dydžio.

226 straipsnis. Draudimas daryti išskaitas iš išeitinės išmokos, kompensacinių ir kai kurių kitų išmokų
Neleidžiama daryti išskaitų iš išeitinės išmokos, kompensacinių ir kitų išmokų, iš kurių pagal įstatymus neišieškoma.
[/quote]

Mergyte
696
#386720 2007-03-31 22:05 Mergyte
Va naujausias. Tikrai tik 50proc.
225 straipsnis. Išskaitų iš darbo užmokesčio dydžio apribojimas

1. Iš darbo užmokesčio, neviršijančio Vyriausybės nustatytos minimalios mėnesinės algos, išskaitų dydis negali viršyti dvidešimties procentų, o išieškant išlaikymą periodinėmis išmokomis, žalos, padarytos suluošinimu ar kitokiu sveikatos sužalojimu, taip pat maitintojo gyvybės atėmimu, atlyginimą ir žalos, padarytos nusikalstama veika, atlyginimą – iki penkiasdešimties procentų darbuotojui išmokėtino darbo užmokesčio.

2. Darant išskaitas iš darbo užmokesčio, neviršijančio Vyriausybės nustatytos minimalios mėnesinės algos, pagal kelis vykdomuosius dokumentus, darbuotojui turi būti paliekama penkiasdešimt procentų išmokėtino darbo užmokesčio.

3. Iš darbo užmokesčio dalies, viršijančios Vyriausybės nustatytą minimalios mėnesinės algos dydį, išskaitoma septyniasdešimt procentų išmokėtino darbo užmokesčio, jeigu teismas nenustato mažesnio išskaitų dydžio.“

Mergyte
696
#386721 2007-03-31 22:11 Mergyte
Labai ačiū visiems už pagalbą. Jūs nuostabūs žmonės. smile

Geniute
293
#386770 2007-04-01 12:06 Geniute
Sveiki, pamaciau straipsni apie anstolius ir iskilo toks klausymas. Gavom patvarkymą kuriame nurodoma kad turime isieskoti 100 lt. skolos ir 200 lt. vykdymo islaidų, is viso 300 lt. mes is darbuotojo iskaiciuojame po 80 lt. Kaip reikia parodyti B kl. pajamas deklaracijoje FR0471? Ar visa suma ar tik 200 lt. vykdymo islaidas? Pinigus pervedame anstoliui o ne zmogui.

Soffy
9209
#386773 2007-04-01 12:20 Soffy
Tai dabar gal susiraskite temą apie FR0471 ir ten paskaitykite :rollsmile
Tikrai daug kas paaiškės, manau.

Samajana
6099
#386775 2007-04-01 12:26 Samajana redaguota: 2011-09-11 05-21

Geniute rašė:

Sveiki, pamaciau straipsni apie anstolius ir iskilo toks klausymas. Gavom patvarkymą kuriame nurodoma kad turime isieskoti 100 lt. skolos ir 200 lt. vykdymo islaidų, is viso 300 lt. mes is darbuotojo iskaiciuojame po 80 lt. Kaip reikia parodyti B kl. pajamas deklaracijoje FR0471? Ar visa suma ar tik 200 lt. vykdymo islaidas? Pinigus pervedame anstoliui o ne zmogui.


Jeigu priimti taip,kad anstolis ne žmogus,tai reikia. smile
Jeigu žmogus-nereikia, jeigu išmoka nėra didesnė kaip290lt.

Yra taip kaip yra,todėl negali būti kitaip...

Loreta
28804
#386778 2007-04-01 12:30 Loreta
Nesutinku. Šiuo atveju pildyti FR0471 išvis nereikia - juk šias sumas moka ne įmonė, tai ne jos išlaidos. Tai išskaitos iš žmogaus DU - visa 300 Lt suma, tad jų įmonė nedeklaruoja.

Špyga taukuota...

Samajana
6099
#386779 2007-04-01 12:32 Samajana redaguota: 2011-09-11 05-21

Loreta rašė:

Nesutinku. Šiuo atveju pildyti FR0471 išvis nereikia - juk šias sumas moka ne įmonė, tai ne jos išlaidos. Tai išskaitos iš žmogaus DU - visa 300 Lt suma, tad jų įmonė nedeklaruoja.


smile Ar esate mačiusi arklį anstoliu dirbantį... smile Su balandžio pirmąja....

Yra taip kaip yra,todėl negali būti kitaip...

Loreta
28804
#386782 2007-04-01 12:37 Loreta
Antstoliu - ne, bet advokatu - tikrų tikriausią (čia rimtai) smile

Špyga taukuota...

Samajana
6099
#386786 2007-04-01 13:43 Samajana redaguota: 2011-09-11 05-21

prosas rašė:



Jau gal obuoliukų pavartojai :))


...jeigu iš šalies jaučiasi,reikės patikrinti ar neužrūgo... smile ...gal jau ten vien tik C2H5OH... smile

Yra taip kaip yra,todėl negali būti kitaip...

Geniute
293
#386813 2007-04-01 15:38 Geniute
Radau Vmi isaiskinima apie anstoliams ismoketas sumas. Gal kam labai idomu ir aktualu.
Prisegti failai
Dėl anstoliams išmokėtų išmokų.pdf 3,8 KB

Loreta
28804
#386816 2007-04-01 15:46 Loreta
Labai keistas paaiškinimas - labai tiktų Nesąmonių muziejui.
Negana to, kad nusišnekėta apie 1350 Lt sumą, dar ir vienkartinė išmoka apibūdinta neteisingai - šiuo metu jau nebe 290, o 320 Lt. Raštas tai 2007.03.28. datos smile

Špyga taukuota...

Loreta
28804
#386819 2007-04-01 15:57 Loreta
Man atrodo, kad VMI dažnai painiojasi su šiomis sumomis.
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/7f17e09ec9cbde14c2256e2400333656/e25a983f3d5c9fccc225728700489e65?OpenDocument

Komentare taip pat kalbama apie minėtų sumų deklaravimą. Man keista, kadangi įmonė šias sumas praveda ne savo vardu - tai žmogaus pinigai, jo DU dalis. Ne įmonės sumokėtas atlygis antstoliui.

O čia dar gražiau - kalbama aplamai apie visos sumos deklaravimą, neišskiriant antstolio išlaidų:
www.vmi.lt/lt/?itemId=10027708

Špyga taukuota...

Seleste
227
#386858 2007-04-01 21:59 Seleste
Tai as visai susipainiojau del tu antstoliu smile Tai kaip reiketu elgtis? Ar reikia kokias nors sumas deklaruoti ar ne? Jau nieko nebesuprantu smile

Geniute
293
#387083 2007-04-02 14:48 Geniute
Tai va ir man labai idomu ka ten reikia deklaruoti? kokiais metais reikia deklaruoti? ka reiskia vienkartine ismoka? O jei neviska iskaiciavai ar irgi reikia deklaruoti? Gal kas nors galit paaiskinti? Gal kas protingesnis uz mus?



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. I ketv. 0.03 proc
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. I ketv. 0.01 proc
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2021-01-01
198.29 EUR
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2021-01-01
3.93 EUR ir 642 EUR