Kažkur skaičiau kad mokesčių administratorius turi pakelti po antro skambučio ragelį? Gal padėsite kur rasti...
Praverčiau
www3.lrs.lt/cgi-bin/getfmt?C1=w&C2=210092
www.vmi.lt/Aktualijos/Teises_pareigos_admin.htm
Nu ir nieko nerandu, bet buvau tikrai kažkur skaitęs....
VMI
AAAA radau...
Aš tau duosiu pirmą kartą girdžiu - sakau esu skaitęs, tik ar jis dar galioja reikia pasidomėti?
Nes nuo 2003-06 išeina nauja tvarka konsultavimo..
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=106576&Condition2=
II. INTERESANTŲ APTARNAVIMAS TELEFONU
10. Aptarnavimas telefonu - tai interesantų išklausymas, prašymo esmės išsiaiškinimas, informacijos apie klausimų sprendimo procedūrą suteikimas, nagrinėti ir spręsti rūpimus klausimus kompetentingų Valstybinės mokesčių inspekcijos darbuotojų pavardžių, telefonų, darbo (priėmimo) laiko nurodymas bei kitokios pageidaujamos viešai skelbtinos informacijos suteikimas interesantams.
11. Aptarnaujantis darbuotojas, atsakingas už interesantų aptarnavimą telefonu, turi laikytis tokių taisyklių:
11.1. po dviejų telefono skambučių pakelti ragelį;
11.2. prisistatyti skambinančiajam, t.y. pasakyti visą įstaigos pavadinimą ir savo pavardę;
11.3. atidžiai išklausyti interesantą, jeigu reikia, - paprašyti patikslinti prašymo esmę;
11.4. aiškiai ir tiksliai (be komentarų ir interpretacijų) atsakyti į klausimus;
11.5. atsakyti iš karto į paklausimą, jeigu reikia laiko išsamiam atsakymui parengti, - pateikti tikslią informaciją apie kitą kontaktą telefonu (ar kitą komunikavimo priemonę);
11.6. kalbėti ramiai, mandagiai atsisveikinti.
12. Aptarnavimo telefonu atvejai registruojami Aptarnavimo telefonu knygoje, kurios duomenys naudojami tiriant interesantų aptarnavimo srautus, nustatant paklausimų pobūdį, analizuojant aptarnavimo kokybę ir numatant jos gerinimo kryptis.
13. Šios Tvarkos 11 punkto nuostatos privalomos ir tada, kai interesantų aptarnavimo funkciją vykdo įvairių Valstybinės mokesčių inspekcijos padalinių darbuotojai.
Aš tau duosiu pirmą kartą girdžiu - sakau esu skaitęs, tik ar jis dar galioja reikia pasidomėti?
Nes nuo 2003-06 išeina nauja tvarka konsultavimo..
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=106576&Condition2=
II. INTERESANTŲ APTARNAVIMAS TELEFONU
10. Aptarnavimas telefonu - tai interesantų išklausymas, prašymo esmės išsiaiškinimas, informacijos apie klausimų sprendimo procedūrą suteikimas, nagrinėti ir spręsti rūpimus klausimus kompetentingų Valstybinės mokesčių inspekcijos darbuotojų pavardžių, telefonų, darbo (priėmimo) laiko nurodymas bei kitokios pageidaujamos viešai skelbtinos informacijos suteikimas interesantams.
11. Aptarnaujantis darbuotojas, atsakingas už interesantų aptarnavimą telefonu, turi laikytis tokių taisyklių:
11.1. po dviejų telefono skambučių pakelti ragelį;
11.2. prisistatyti skambinančiajam, t.y. pasakyti visą įstaigos pavadinimą ir savo pavardę;
11.3. atidžiai išklausyti interesantą, jeigu reikia, - paprašyti patikslinti prašymo esmę;
11.4. aiškiai ir tiksliai (be komentarų ir interpretacijų) atsakyti į klausimus;
11.5. atsakyti iš karto į paklausimą, jeigu reikia laiko išsamiam atsakymui parengti, - pateikti tikslią informaciją apie kitą kontaktą telefonu (ar kitą komunikavimo priemonę);
11.6. kalbėti ramiai, mandagiai atsisveikinti.
12. Aptarnavimo telefonu atvejai registruojami Aptarnavimo telefonu knygoje, kurios duomenys naudojami tiriant interesantų aptarnavimo srautus, nustatant paklausimų pobūdį, analizuojant aptarnavimo kokybę ir numatant jos gerinimo kryptis.
13. Šios Tvarkos 11 punkto nuostatos privalomos ir tada, kai interesantų aptarnavimo funkciją vykdo įvairių Valstybinės mokesčių inspekcijos padalinių darbuotojai.
Man jau būtų keista, jei "užlotų".
Vilniuje maždaug nuo 2002 vasaros pajaučiau kitokį bendravimo
telefonu stiliu - mandagus,konkretus,jeigu nežino atsakymo - pateikia
kitą telefoną, visada pasako "Viso gero".Tiesiog visi punktai
atitinka.
Matyt, Vilniuje tvarka galioja juo nuo2002 06
www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?
"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke
Vilniuje maždaug nuo 2002 vasaros pajaučiau kitokį bendravimo
telefonu stiliu - mandagus,konkretus,jeigu nežino atsakymo - pateikia
kitą telefoną, visada pasako "Viso gero".Tiesiog visi punktai
atitinka.
Matyt, Vilniuje tvarka galioja juo nuo2002 06

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?
"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke
Modestas rašė:
Išvada: bijodama 'keršto' padėkoji už 'išsamu' atsakymą ir padėdi ragalį, taip ir nesuprasdama ką tau atsakė


Tikrai taip. :D
Vieną kart paklausiau ar taip reikia daryti. Perskaitė ištrauką iš įstatymo kur taip parašyta kad kaip nori taip suprasi. Po to dar kart paklausiau ar taip reikia tuo konkrečiu atveju daryt. Atsakė :,, Gal taip''. tada paklausiau o gal va taip ir taip bet kitaip nei pirma. Atsakė : ,,O gal ir taip''. Tai va.
Beliko mandagiai padėkot o padėjus tel.ragelį riebiai nusikeikt.
Daugiau nebeskambinu. Kam gaišt laika
Vieną kart paklausiau ar taip reikia daryti. Perskaitė ištrauką iš įstatymo kur taip parašyta kad kaip nori taip suprasi. Po to dar kart paklausiau ar taip reikia tuo konkrečiu atveju daryt. Atsakė :,, Gal taip''. tada paklausiau o gal va taip ir taip bet kitaip nei pirma. Atsakė : ,,O gal ir taip''. Tai va.

Beliko mandagiai padėkot o padėjus tel.ragelį riebiai nusikeikt.
Daugiau nebeskambinu. Kam gaišt laika
Modestas rašė:
Taigi lig ir nieko sudėtingo, paprasta prašymo forma. Tiesa jau el. pastu gavau 3 atsakimus.
Prisegti failai |
---|
VMI_uzklausimas_Rastu_PVZ.doc 24 KB |
DK: Darbdavys privalo imtis priemonių padėti darbuotojui vykdyti jo šeiminius įsipareigojimus
Man per 1.5 -2 savaites atsake.
Kauno - kauno.apskr.rastai@vmi.lt.
Reikalavimai:
Sabject: trumpa klausimo esme.
Tekste butinai nurodyti:
Įmnės pavadiniamą:
Įmonės kodą:
Adresą:
Telelefoną:
Atstovą:
DK: Darbdavys privalo imtis priemonių padėti darbuotojui vykdyti jo šeiminius įsipareigojimus
Kauno - kauno.apskr.rastai@vmi.lt.
Reikalavimai:
Sabject: trumpa klausimo esme.
Tekste butinai nurodyti:
Įmnės pavadiniamą:
Įmonės kodą:
Adresą:
Telelefoną:
Atstovą:
DK: Darbdavys privalo imtis priemonių padėti darbuotojui vykdyti jo šeiminius įsipareigojimus
VMI visada reikia pačiam susitikrinti apskaitos skyriuje (Klaipėdoje tai 118 kab.) visų mokesčių likučius. Aš tai darau labai dažnai, nes neįsivaizduojate, kiek daug yra netikslumų jų kompuose.Mano vos ne kiekvienoje įmonėje jų likučiai netinka su mano ir ne dėl mano kaltės, kaip pvz-du kartus suvesta ta pati PVM deklraracija, suvesta ne mano įmonės deklaracija, nepadaryti užskaitymai pagal prašymus-yra buvęs skirtumas iki 100000 lt. Ir taip beveik visi mokesčiai. Taip kad pasitikrinti profilaktiškai tiesiog būtina kiekvieną mėnesį. Kai neši tarpusavio mokesčių užskaitymą pas mus reikalauja apskaitos skyriaus suderinimo parašo, tai tuo metu ir gali pasitikrinti, o kaip kitur?
Vilniuje tas pats. Aš dažnai prašau pažymų dalyvavimui konkursuose, tada ir susiderinu. Nežinau, ar mums sekasi, bet apskaitos skyriuje labai malonios dirba. O likučiai su jais ir man neina, nors kai tikrino VMI , buvom susiderinę čiki piki, o dabar vėl neina.
Pamokanti istorija, kodėl reikia su jais susiderinti.
Vieną gražų ankstų rytelį aš pasiruošiau daryti didelį labai labai skubų tarptautinį pavedimą, atsidarau bankinę programą, o ten likučiuose- nulis. Išdidus inkasinis iš VMI. Bliamba (atsiprašau), vos infarkto negavau, o nekalbu apie šefo reakciją. Pasirodo, kažkokia višta VMI įvedinėdama PVM deklaracijos duomenis, ne į tą stulpelį suvedė; ir vietoj gražintino, gavosi nedamokėtas PVM. Į sąskaitą grąžino gal po kokių trijų savaičių.
Pamokanti istorija, kodėl reikia su jais susiderinti.
Vieną gražų ankstų rytelį aš pasiruošiau daryti didelį labai labai skubų tarptautinį pavedimą, atsidarau bankinę programą, o ten likučiuose- nulis. Išdidus inkasinis iš VMI. Bliamba (atsiprašau), vos infarkto negavau, o nekalbu apie šefo reakciją. Pasirodo, kažkokia višta VMI įvedinėdama PVM deklaracijos duomenis, ne į tą stulpelį suvedė; ir vietoj gražintino, gavosi nedamokėtas PVM. Į sąskaitą grąžino gal po kokių trijų savaičių.

Diskusijos
-
GPM išskaičiavimas ir NPD taikymas
apie 8 valandų |
failai: 37 |
Tininga » 5010
-
Buhalterinė programa "Centas"
apie 10 valandų |
failai: 230 |
Voss » 23335
-
Kaip reikėtų traukti MTEP išlaidas ir ES paramą į pelno-nuostolio ataskaitą?
apie 10 valandų |
failai: 0 |
dainstan » 1
-
Transporto įmonių apskaita
apie 15 valandų |
failai: 14 |
blackgate » 1474
-
kaip įforminti darbuotojų nuoma
apie 15 valandų |
failai: 1 |
ol7 » 92
-
prastovu iforminimas ir apmokejimas
apie 16 valandų |
failai: 15 |
Tabeliss » 1397
-
Atleidimas iš darbo (teisingas dokumentų iforminimas)
apie 17 valandų |
failai: 57 |
Gita1 » 5548
-
Sąskaitų korespondencija
apie 17 valandų |
failai: 52 |
Ingolita11 » 20752
-
Sąskaitų korespondencijos
apie 17 valandų |
failai: 2 |
Ingolita11 » 119
-
Pelno mokestis
apie 17 valandų |
failai: 7 |
liepa1 » 2098
-
PVM tarp ES valstybiu
apie 19 valandų |
failai: 38 |
Snaiga » 5048
-
Pajamų deklaravimas
apie 19 valandų |
failai: 0 |
leliuks » 94
-
Atostogų rezervas
apie 20 valandų |
failai: 19 |
Dorota1 » 2098
-
Ne PVM mokėtojai ir PVM
1 diena |
failai: 2 |
Vaskelaite » 455
-
Naudotų automobilių pirkimas iš ES ir PVM
1 diena |
failai: 7 |
Vaskelaite » 715
-
Viešoji įstaiga
1 diena |
failai: 30 |
Geline » 2728
-
Ilgalaikio turto nusidėvėjimas
1 diena |
failai: 3 |
danguteka » 485
-
Darbuotojo asmens byla
1 diena |
failai: 10 |
Tininga » 342
-
Susiję asmenys
1 diena |
failai: 0 |
jorja » 320
-
Metinė finansinė atskaitomybė
2 dienų |
failai: 67 |
allana » 4821
-
Dėl metinių pelno mokesčio deklaracijų PLN204, PLN204A, PLN04N, PLN204U formų
2 dienų |
failai: 11 |
ilona1201 » 5101
-
Rivilė
2 dienų |
failai: 285 |
Paula » 15201
-
Gyventoju pajamu deklaracija ir ESO delistingavimas
2 dienų |
failai: 0 |
edvarim » 1
-
Nemokama apskaitos programa
2 dienų |
failai: 1188 |
danguteka » 15875
-
Nekilnojamo turto pardavimas
2 dienų |
failai: 0 |
681202 » 104
- Tax.lt forumo taisyklės
- Paieška forume
Kas prisijungęs?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Atmintinė
Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. I ketv. | 0.03 proc |
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. I ketv. | 0.01 proc |
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija nuo 2021-01-01 | 198.29 EUR |
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA) nuo 2021-01-01 | 3.93 EUR ir 642 EUR |