Kaip kontroliuoti darbuotoją?

B
barzda 13
2006-08-19 10:47 barzda
Situacija tokia, kad firma vienam mieste, darbuotojas-vadybininkas kitame... ir naudojasi firmos transportu. Gal kas turi kokią darbo ataskaitos formą, kurią galėtų pildyti darbuotojas ir pateikti firmai kartą per savaitę... Darbiniai tikslai ir veiksmai kaip tai turėtų būti susiję su transporto naudojimu.

Ačiū
Laimuks Laimuks 603
2006-08-19 11:12 Laimuks
O ką, jei darbuotojas tame pačiame mieste būtų, važinėtumėtės kartu ar iš paskos, kad pakontroliuot smile smile
J
jkristina 302
2006-08-19 11:21 jkristina
Tam skirtas kelionės lapas, kuriame ir nurodo, kur važinėjo. Jei jūsų manymu per daug privažinėja, tai nustatykite limitą, kiek km ar kokią sumą kurui skiriate. Visą kitą iš algos šnaid...
B
BUM 166
2006-08-19 11:24 BUM
Įdomi firma - nori kontroliuoti, o nežino kaip???
O
Oleg 519
2006-08-19 11:41 Oleg 2011-09-11 05-04

jkristina rašė: Tam skirtas kelionės lapas, kuriame ir nurodo, kur važinėjo. Jei jūsų manymu per daug privažinėja, tai nustatykite limitą, kiek km ar kokią sumą kurui skiriate. Visą kitą iš algos šnaid...

Galima dar pridėti vizito tikslą ir rezultatą.

P.S. Darbuotojams reikia pasitikėti. smile

P.P.S. Iš kitos pusės, jeigu darbuotojo darbo rezultatai, paliginamai su sanaudomis (tame tarpe ir transporto) tenkina įmonę - kam jį kontroliuoti? T.y. jeigu jis padaro 100 000 apyvartą per mėnesį - koks skirtumas ar jis pravažiuos 1000 kilometrų daugiau, nei reikalinga darbui, ar ne. Tegu. O jeigu padaro 10 000 apyvartą - vėl gi, kam jis reikalingas, nors ir pravažiuoja mažai.

Ir dar: kas norės, tas vistiek važinės savo tikslais už įmonės pinigus. Kontroliuok - nekontroliuok. Vizito aprašymą visada galima sukurti.
A
Angisis 302
2006-08-19 11:42 Angisis
Pas mus vadybininkas ne tik kelionės lapą pildo, bet dar ir ataskaitas rašo kur buvo, kaip vyko derybos ir pan. Na čia tuo atveju, aišku, jeigu nesimato 'per pardavimus'. Nes toks variantas buvo prieš tai 'saldat spit - služba idiot'.
B
barzda 13
2006-08-19 11:43 barzda 2011-09-11 05-04

BUM rašė: Įdomi firma - nori kontroliuoti, o nežino kaip???

Nei čia įdomi nei ką, bet darbuotojas ilgesnį laiką padirbęs vienumoje atsipalaiduoja (yra karti patirtis) ir tai visai žmogiška, todėl šioks toks kontrolės mechanizmas reikalingas.
Su pardavimais rezultatų dar palyginti negalima, nes sakykim pradžia, derybos, paieška...
ir galų gale niekas nesako kad savais reikalais negalima važinėti, bet vėlgi, jei kiekvieną savaitgalį į pajūrį ne darbo tikslais tai irgi negerai...
O
Oleg 519
2006-08-19 11:45 Oleg 2011-09-11 05-04

barzda rašė:

BUM rašė: Įdomi firma - nori kontroliuoti, o nežino kaip???

Nei čia įdomi nei ką, bet darbuotojas ilgesnį laiką padirbęs vienumoje atsipalaiduoja (yra karti patirtis) ir tai visai žmogiška, todėl šioks toks kontrolės mechanizmas reikalingas.


Manyčiau, kad ne kontrolės mechanizmas reikalingas, o motyvacijos. Motyvuoti žmogų "neatsipalaiduoti" yra lengviau, nei kontroliuoti.
A
Angisis 302
2006-08-19 11:49 Angisis 2011-09-11 05-04

Oleg rašė:

barzda rašė:

BUM rašė: Įdomi firma - nori kontroliuoti, o nežino kaip???

Nei čia įdomi nei ką, bet darbuotojas ilgesnį laiką padirbęs vienumoje atsipalaiduoja (yra karti patirtis) ir tai visai žmogiška, todėl šioks toks kontrolės mechanizmas reikalingas.


Manyčiau, kad ne kontrolės mechanizmas reikalingas, o motyvacijos. Motyvuoti žmogų "neatsipalaiduoti" yra lengviau, nei kontroliuoti.


Nevisiškai sutikčiau smile . Kitiems ir kontrolė reikalinga, nes kitaip 'nesupranta' žmogus.
B
barzda 13
2006-08-19 11:55 barzda 2011-09-11 05-04

Angisis rašė:

Oleg rašė:

barzda rašė:

BUM rašė: Įdomi firma - nori kontroliuoti, o nežino kaip???

Nei čia įdomi nei ką, bet darbuotojas ilgesnį laiką padirbęs vienumoje atsipalaiduoja (yra karti patirtis) ir tai visai žmogiška, todėl šioks toks kontrolės mechanizmas reikalingas.


Manyčiau, kad ne kontrolės mechanizmas reikalingas, o motyvacijos. Motyvuoti žmogų "neatsipalaiduoti" yra lengviau, nei kontroliuoti.


Nevisiškai sutikčiau smile . Kitiems ir kontrolė reikalinga, nes kitaip 'nesupranta' žmogus.

Mano atveju, motyvas yra jo pasirasyta darbo sutartis...:)
Pilnai sutinku kad kitiems(sakyčiau net daugumai) reikalinga kontrolė....jų pačių labui...:)
Girele Girele 9676
2006-08-19 14:20 Girele 2011-09-11 05-04

barzda rašė:
Mano atveju, motyvas yra jo pasirasyta darbo sutartis...:)
Pilnai sutinku kad kitiems(sakyčiau net daugumai) reikalinga kontrolė....jų pačių labui...:)

Na, darbo sutartis - dar ne motyvacija... Motyvacijos svarumą apibrėžia įrašai darbo sutartyje... O tai dabar Lietuvėlėje vis dar pilna DS su min alga, o visa kita - vokelyje... Va tada ir prasideda kontrolės poreikis, nes darbuotojas nėra užtikrintas dėl ateities, todėl ir "sunkia" iš įmonės viską, ką dabar gali...
Labai tikiuosi, kad pas jus ne tokia situacija smile
jofky jofky 3286
2006-08-19 14:42 jofky 2011-09-11 05-04

barzda rašė: Situacija tokia, kad firma vienam mieste, darbuotojas-vadybininkas kitame... ir naudojasi firmos transportu. Gal kas turi kokią darbo ataskaitos formą, kurią galėtų pildyti darbuotojas ir pateikti firmai kartą per savaitę... Darbiniai tikslai ir veiksmai kaip tai turėtų būti susiję su transporto naudojimu.

Ačiū


Yra tokie aparatukai dedami į automobilius, kurių pagalba kompe matai viską. Kur, kada ir kokiu laiku buvo auto, net dabar kur stovi. Didesnės įmonės jau seniai tuo naudojasi vadybininkas kontroliuoti.
O
Oleg 519
2006-08-19 15:46 Oleg 2011-09-11 05-04

Angisis rašė:

Oleg rašė:

barzda rašė:

BUM rašė: Įdomi firma - nori kontroliuoti, o nežino kaip???

Nei čia įdomi nei ką, bet darbuotojas ilgesnį laiką padirbęs vienumoje atsipalaiduoja (yra karti patirtis) ir tai visai žmogiška, todėl šioks toks kontrolės mechanizmas reikalingas.


Manyčiau, kad ne kontrolės mechanizmas reikalingas, o motyvacijos. Motyvuoti žmogų "neatsipalaiduoti" yra lengviau, nei kontroliuoti.


Nevisiškai sutikčiau smile . Kitiems ir kontrolė reikalinga, nes kitaip 'nesupranta' žmogus.


Hm, o kam toks zmogus?
O
Oleg 519
2006-08-19 15:47 Oleg 2011-09-11 05-04

jofky rašė:

barzda rašė: Situacija tokia, kad firma vienam mieste, darbuotojas-vadybininkas kitame... ir naudojasi firmos transportu. Gal kas turi kokią darbo ataskaitos formą, kurią galėtų pildyti darbuotojas ir pateikti firmai kartą per savaitę... Darbiniai tikslai ir veiksmai kaip tai turėtų būti susiję su transporto naudojimu.

Ačiū


Yra tokie aparatukai dedami į automobilius, kurių pagalba kompe matai viską. Kur, kada ir kokiu laiku buvo auto, net dabar kur stovi. Didesnės įmonės jau seniai tuo naudojasi vadybininkas kontroliuoti.


Jo. Dazniausia taip kontroliuoja krovininiu auto vairuotojus. Ir ne tik kontroliuoja, bet ir sprendzia kuriam koki reisa paskirti.
jofky jofky 3286
2006-08-19 19:24 jofky
[quote="Oleg
Jo. Dazniausia taip kontroliuoja krovininiu auto vairuotojus. Ir ne tik kontroliuoja, bet ir sprendzia kuriam koki reisa paskirti.[/quote]

Va kad tuo naudojasi krovinių vežėjai nežinojau, bet tai plinta tarp įmonių kurios turi filialus po visą Lietuvą. Labai naudingas dalykiukas, tiesa - brangus.
artas71 artas71 12029
2006-08-19 19:39 artas71
Pigiausiai sprendimas -limitai. Tarkim 300 (200, 100) Lt kurui per mėn. - ir vsio. Arba jei daugiau, paaiškink, kur, pas ką važiuoji. Detaliai. Su paaiškinimu raštu.
jofky jofky 3286
2006-08-19 19:52 jofky 2011-09-11 05-04

artas71 rašė: Pigiausiai sprendimas -limitai. Tarkim 300 (200, 100) Lt kurui per mėn. - ir vsio. Arba jei daugiau, paaiškink, kur, pas ką važiuoji. Detaliai. Su paaiškinimu raštu.


Pigiausias, bet toks sprendimas sukiršina kolektyvą. Kai vieno auto remonte arba vadovo žinioje, o reikia pas klientus, kitas darbuotojas savo neduoda nes nustatytas LIMITAS. Kai kažkas atostogauja, niekas jo nepavaduoja, nes nustatytas LIMITAS. Viena auto dviem dalintis irgi neimanoma, nes vienam mieste kuro reikia 9/100km, kitam 12l/100km. Ir buhalteriui papildomas darbas, suskaičiuoti visų limitus, o jeigu įmonėj mašinų apie 50, tai nudurnėti su limitais gali. Aš čia iš savo patirties surašiau.
artas71 artas71 12029
2006-08-19 20:07 artas71 2011-09-11 05-04

jofky rašė:
. Viena auto dviem dalintis irgi neimanoma, nes vienam mieste kuro reikia 9/100km, kitam 12l/100km. Ir buhalteriui papildomas darbas, suskaičiuoti visų limitus, o jeigu įmonėj mašinų apie 50, tai nudurnėti su limitais gali. Aš čia iš savo patirties surašiau.


Ne visos auto važinėja "nenormaliai" - nebus, kad važinėja 50. Gal būt 10 ar 15.Arba išaiškinkite silpniausias kontrolei grandis - bus tikrai mažiau auto.
urtele urtele 13511
2006-08-19 21:20 urtele
Geriausias vaistas - nors kartą paprašyti detaliai pasiaiškinti, telefonui paiimti išrašus. Reakcija - įsižeidusio, bet sekantį mėnesį sumos mažėja. Ir tada nebereikia įrodynėti, kad pravažiuoti mieste 4000km per mėn. yra nenormalu, atliekant darbus pvz objekte.
S
satrebla 271
2006-08-20 11:50 satrebla
Na, tai padarot tipo forma:
Tikslus marsrutas kur vaziuota, kokiu tikslu, kilometrazas, kada isvaziuota, kada nuvaziuota, kiek laiko uztrukta pas klienta ir pan.
Visa tai galima paaiskinti, kad klientu yra per mazai. Reikia isanalizuoti rinka, galbut prireiks daugiau vadybininku pasamdyti ir pan.

Kelis menesius pasekti nuosirdziai, o veliau - daugmaz.
Be to, jeigu telefonas tarnybinis, tai ir to isklotines paimkit. Paziurekit kas per datos, laikai, kiekiai, sumos...
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui