Stora10
168
#1366430 2017-07-31 15:44 Stora10

dziustikas rašė:


Veikla dar nepradėta. Ruošiuosi pradėti derybas su tiekėjais. Todėl noriu iį išsiaiškinti visus įmanomus būdus tokio bendradarbiavimo ir kaip tai apskaityti buhlateriškai, nepriidarant klaidų.

Kiek suprantu, pasirašysime konsignacijos sutartį, man atsiųs prekes su važtaraščiu ir aš jas pardavusi, atsiskaitysiu su tiekėju, nuskaitydama tam tikrą %. Pirkėjas pirkti galės tiek grynais, tiek pavedimu. Išrašysiu jam sąskaitą faktūrą, nes vykdysiu individualią veiklą.

Jeigu yra kitų būdų - gal kažkas patars kaip geriau daryti, kad ir mokesčių nepermokėčiau ir nesuklysčiau juos mokėdama.

Būsiu dėkinga už bet kokią konsultacinę pagalbą.


Ne visai gerai suprantate. Kadangi išrašysite sąskaitas pirkėjams (kaip ir privalote), išrašinėsite jas pardavėju nurodydama save, ir rašydama visą kainą, kurią pirkėjas turi sumokėti. Vadinasi, veiksite kaip neatsiskleidęs tarpininkas, ir pajamas turėsite skaičiuoti pagal išrašytas sąskaitas be jokių išimčių.
( Čia galiu kaip pavyzdį pateikti, kas yra atsiskleidę tarpininkai. Tai dažniausiai yra draudimo agentai, draudimo bendrovių tarpininkai. Kadangi jie patys nėra tų bendrovių nei savininkai, nei darbuotojai, jie surenka pinigus iš klientų, išrašydami draudimo polisus draudimo bendrovės vardu, ir kas mėnesį išrašo atstovaujamai bendrovei sąskaitą už savo paslaugas - sutartą procentą nuo parduotų draudimo polisų. Galite bandyti ir prekių tiekėjams pasiūlyti tokią bendravimo formą, bet abejoju, ar jie sutiks, nes tada sąskaitas turėtumėte rašyti tiekėjo vardu).
Kaip elgtis toliau, jei reikia smulkesnių konsultacijų, rašykite man privačią žinutę.
Arba skaitykite šios temos ankstesnes konsultacijas, ypač Lukos Pačiolio, Rainio.

dziustikas
53
#1366456 2017-07-31 16:39 dziustikas

Stora10 rašė:



dziustikas rašė:


Veikla dar nepradėta. Ruošiuosi pradėti derybas su tiekėjais. Todėl noriu iį išsiaiškinti visus įmanomus būdus tokio bendradarbiavimo ir kaip tai apskaityti buhlateriškai, nepriidarant klaidų.

Kiek suprantu, pasirašysime konsignacijos sutartį, man atsiųs prekes su važtaraščiu ir aš jas pardavusi, atsiskaitysiu su tiekėju, nuskaitydama tam tikrą %. Pirkėjas pirkti galės tiek grynais, tiek pavedimu. Išrašysiu jam sąskaitą faktūrą, nes vykdysiu individualią veiklą.

Jeigu yra kitų būdų - gal kažkas patars kaip geriau daryti, kad ir mokesčių nepermokėčiau ir nesuklysčiau juos mokėdama.

Būsiu dėkinga už bet kokią konsultacinę pagalbą.


Ne visai gerai suprantate. Kadangi išrašysite sąskaitas pirkėjams (kaip ir privalote), išrašinėsite jas pardavėju nurodydama save, ir rašydama visą kainą, kurią pirkėjas turi sumokėti. Vadinasi, veiksite kaip neatsiskleidęs tarpininkas, ir pajamas turėsite skaičiuoti pagal išrašytas sąskaitas be jokių išimčių.
( Čia galiu kaip pavyzdį pateikti, kas yra atsiskleidę tarpininkai. Tai dažniausiai yra draudimo agentai, draudimo bendrovių tarpininkai. Kadangi jie patys nėra tų bendrovių nei savininkai, nei darbuotojai, jie surenka pinigus iš klientų, išrašydami draudimo polisus draudimo bendrovės vardu, ir kas mėnesį išrašo atstovaujamai bendrovei sąskaitą už savo paslaugas - sutartą procentą nuo parduotų draudimo polisų. Galite bandyti ir prekių tiekėjams pasiūlyti tokią bendravimo formą, bet abejoju, ar jie sutiks, nes tada sąskaitas turėtumėte rašyti tiekėjo vardu).
Kaip elgtis toliau, jei reikia smulkesnių konsultacijų, rašykite man privačią žinutę.
Arba skaitykite šios temos ankstesnes konsultacijas, ypač Lukos Pačiolio, Rainio.


Ačiū labai už atsakymą. Dabar viskas kur kas aiškiau. Beliks tik vienas būdas - išrašinėti sąskaitas ir nuo jų mokėti mokesčius. Fiksuoti pajamas ir išlaidas ir mokėsime tik nuo pelno, kaip ir su kitomis veiklomis darome.

sasainis
1
#1389903 2018-04-19 09:58 sasainis
Laba diena visiems,

Įmonėje, kurioje dirbu, pasirašynėjame konsignacijos sutartis su tiekėjais, viskas buvo kaip ir aišku iki tol, kol neatsirado vienas tiekėjas, kuris neturi verslo liudijimo. Galbūt jūs galite padėti man. Kokiu pagrindu reiktų pasirašyti konsignacijos sutartį, kai žmogus (tiekėjas), išsiims verslo liudijimą tik tuomet, kai reikės išrašyti sąskaitą - faktūrą parduotoms prekėms apmokėti? Ar galima tokiu atveju pasirašyti konsignacijos sutartį?

Ačiū!

trolis77
453
#1389967 2018-04-19 14:42 trolis77

sasainis rašė:


Laba diena visiems,

Įmonėje, kurioje dirbu, pasirašynėjame konsignacijos sutartis su tiekėjais, viskas buvo kaip ir aišku iki tol, kol neatsirado vienas tiekėjas, kuris neturi verslo liudijimo. Galbūt jūs galite padėti man. Kokiu pagrindu reiktų pasirašyti konsignacijos sutartį, kai žmogus (tiekėjas), išsiims verslo liudijimą tik tuomet, kai reikės išrašyti sąskaitą - faktūrą parduotoms prekėms apmokėti? Ar galima tokiu atveju pasirašyti konsignacijos sutartį?

Ačiū!


Jums tas verslo liudijimas reikalingas tik tam, kad žinotumėte, kokiu kodu deklaruoti išmokėtas sumas FR0471 deklaracijoje.
O pasirašant sutartį jo tikrai nereikia.

nugatka
8
#1394125 2018-06-11 15:14 nugatka
Sveiki. Susiduriu ir aš su konsignacija, skaitau skaitau ir kai kurių dalykų nesuprantu. Mes esam komisionieriai, sandėlis virtualus, klientas užsisako prekę, mes ją užsakom iš komitento ir parduodam. Būna, kad išrašom sąskaitas faktūras pirkėjams. Klientai moka grynais arba pavedimu. Kokios būtų korespondencijos nuo prekių gavimo iki prekių pardavimo? Nesuprantu kokia turėtų būti korespondencija, kai mes išrašom sąskaitą pirkėjui (juk tai ne mūsų pajamos). Ačiū.

Miglute
45
#1400152 2018-09-18 11:33 Miglute
Pasidalinkite patirtimi kaip tvarkote apskaitą kai pirkėjui jus duodate prekes konsignacijos pagrindais? Išrašau važtaraštį ir pagal jį prekes perkelių iš medžiagų sandėlio į konsignacinį sandėlį (programoje). Prekes duodu gamybinei įmonei. Pagal susitarimą, mėnesio gale išrašau sunaudotomos medžiagmos sąskaitą (patys skaičiuojame gamybinėje įmonėje mūsų medžiagų likučius). Ar čia logiškai darome? gal kas turite kokių patarimų? Ar nuorodų. Ačiū

aiwita
6101
#1400158 2018-09-18 13:22 aiwita

Miglute rašė:


Pasidalinkite patirtimi kaip tvarkote apskaitą kai pirkėjui jus duodate prekes konsignacijos pagrindais? Išrašau važtaraštį ir pagal jį prekes perkelių iš medžiagų sandėlio į konsignacinį sandėlį (programoje). Prekes duodu gamybinei įmonei. Pagal susitarimą, mėnesio gale išrašau sunaudotomos medžiagmos sąskaitą (patys skaičiuojame gamybinėje įmonėje mūsų medžiagų likučius). Ar čia logiškai darome? gal kas turite kokių patarimų? Ar nuorodų. Ačiū


Mes irgi duodame prekes konsignacijai. Kai duodame prekes, programoje perkeliame iš mūsų sandėlio į kitos įmonės sandėlį. Kai jie parduoda, paprašo, kad išrašytume sąskaitą. Išrašant sąskaitą imame prekes iš jų sandėlio.

Gyvenimas yra toks, kokį nori jį matyti. Viskas priklauso nuo požiūrio

Miglute
45
#1400173 2018-09-18 14:25 Miglute

aiwita rašė:



Miglute rašė:


Pasidalinkite patirtimi kaip tvarkote apskaitą kai pirkėjui jus duodate prekes konsignacijos pagrindais? Išrašau važtaraštį ir pagal jį prekes perkelių iš medžiagų sandėlio į konsignacinį sandėlį (programoje). Prekes duodu gamybinei įmonei. Pagal susitarimą, mėnesio gale išrašau sunaudotomos medžiagmos sąskaitą (patys skaičiuojame gamybinėje įmonėje mūsų medžiagų likučius). Ar čia logiškai darome? gal kas turite kokių patarimų? Ar nuorodų. Ačiū


Mes irgi duodame prekes konsignacijai. Kai duodame prekes, programoje perkeliame iš mūsų sandėlio į kitos įmonės sandėlį. Kai jie parduoda, paprašo, kad išrašytume sąskaitą. Išrašant sąskaitą imame prekes iš jų sandėlio.


Matote, čia kiek kitaip. Mes nuvežam prekes ir paliekam. Jų neparduoda, o naudoja gamyboje kaip žaliavas. Tam tikrą laikotarpį susiskaičiuojame ir pažiūrime kiek sunaudota ir išrašome sąskaitą. Sandėlį pastoviai papildom reikiamom žaliavom.

Saule65
1297
#1411896 2019-03-27 10:12 Saule65
Reikia protingų žmonių minčių. Įmonės užsiima žemės ūkio technikos pirkimu ir pardavimu. Vadovas turi draugą, kuris taip pat turi tokią pat įmonę. Ir kartais atsitinka taip, kad tas draugas iš pradžių susiranda pirkėją, kuris nupirks mūsų prekę ir tada mes darom draugui pardavimą, o tas iš karto vėl parduoda kitam. Čia kaip ir viskas gerai. Bet dabar mano vadovas sugalvojo, dalį prekių laikyti pas tą draugą ir susirašyti ale bendradarbiavimo sutartį, kad mūsų prekės stovi ten ir t.t., o tas draugas esant reikalui parduos mūsų prekes. Suprantu, kad man atrodo visiška nesąmonė, bet kaip paaiškinti jems kad nesąmonė, ir kaip sutvarkyti tokius susitarimus? Prašau pagelbėkit.
Ar gerai suprantu, kad galiu siūlyti konsignacinę sutartį susidaryti. Ir tada perduosim su perdavimo aktu prekes. Kai jis parduos tada išrašysim jam ar tam pirkėjui pardavimo sąskaitą?

trolis77
453
#1411900 2019-03-27 10:31 trolis77

Saule65 rašė:


Reikia protingų žmonių minčių. Įmonės užsiima žemės ūkio technikos pirkimu ir pardavimu. Vadovas turi draugą, kuris taip pat turi tokią pat įmonę. Ir kartais atsitinka taip, kad tas draugas iš pradžių susiranda pirkėją, kuris nupirks mūsų prekę ir tada mes darom draugui pardavimą, o tas iš karto vėl parduoda kitam. Čia kaip ir viskas gerai. Bet dabar mano vadovas sugalvojo, dalį prekių laikyti pas tą draugą ir susirašyti ale bendradarbiavimo sutartį, kad mūsų prekės stovi ten ir t.t., o tas draugas esant reikalui parduos mūsų prekes. Suprantu, kad man atrodo visiška nesąmonė, bet kaip paaiškinti jems kad nesąmonė, ir kaip sutvarkyti tokius susitarimus? Prašau pagelbėkit.
Ar gerai suprantu, kad galiu siūlyti konsignacinę sutartį susidaryti. Ir tada perduosim su perdavimo aktu prekes. Kai jis parduos tada išrašysim jam ar tam pirkėjui pardavimo sąskaitą?


Būtent - sudarote konsignacijos sutartį, perduodate prekes.
O už parduotas prekes atsiskaityti galima kas mėnesį, nebūtina kiekvienam pardavimui rašyti atskirą sąskaitą.

Saule65
1297
#1411908 2019-03-27 10:48 Saule65
Ačiū Troli, turiu keleta klausimėlių:
1. Rašau perdavimo aktą su pardavimo kainomis ir nurodau PVM sumą?
2. Pardavimo sąskaitą rašysiu tam draugo įmonei, o jis pardavęs mūsų prekes rašys pardavimą, tam kuris nupirko iš mūsų?
3. Kokia nauda tam draugui, kad parduos mūsų prekes, jam tūrės būti mokama už paslaugas?
4. Ar yra mokesčių atžvilgiu kokių tai niuansų?

trolis77
453
1   #1411944 2019-03-27 13:08 trolis77

Saule65 rašė:


Ačiū Troli, turiu keleta klausimėlių:
1. Rašau perdavimo aktą su pardavimo kainomis ir nurodau PVM sumą?
2. Pardavimo sąskaitą rašysiu tam draugo įmonei, o jis pardavęs mūsų prekes rašys pardavimą, tam kuris nupirko iš mūsų?
3. Kokia nauda tam draugui, kad parduos mūsų prekes, jam tūrės būti mokama už paslaugas?
4. Ar yra mokesčių atžvilgiu kokių tai niuansų?


1, 2 - taip.
3. Konsignacijoje tai būna taip - perduodamos prekės su nurodytom kainom, o konsignatorius parduoda jas savomis kainomis, užsideda kažkokį antkainį, kas yra visai logiška - juk ir sandėliavimas, ir kitokios išlaidos, nedirbs juk "į minusą". Žinoma, galima konsignacijos sutartyje numatyti kitokį variantą - procentą nuo parduotų prekių ar panašiai. Patarčiau to nedaryti - situacija tada sudėtingesnė, neatitinka realios padėties.
4. Jokių niuansų, jei dirbsite taip, kaip rašiau 3-iame atsakyme. Jei apiforminsite kaip tarpininkavimą ir pardavinės tomis pat kainomis, kokiomis išrašėte jam, atsiranda tarpininkavimo pajamos, tada jis turi rašyti jums sąskaitą. Bet šiaip mokesčiai tie patys, nieko ypatingo neatsiranda.

Saule65
1297
#1411970 2019-03-27 19:56 Saule65
Ačiū, ir ar gerai galvoju, kai jis parduos mūsų prekę su savo antkainiu. Tai tas antkainis bus jo pajamos? t.y. galvoju, kai korespondencijos suvaikščios.



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis