Akimirka

Elste Elste 27292
2009-06-15 15:35 Elste 2011-09-11 06-18

astuleee rašė: Elste, Jūs tikriausiai esate pikta, viskuo nusivylusi senmergė. Ir vaikų neturite.


deja smile smile visiškai nepataikėte. smile
vovere vovere 25997
2009-06-15 15:36 vovere
dėl užgauliojimų tai pritariu, bet Erika man atrodo esate praleidusi keletą diskusijų, kur Elste "puikiai pasirodžiusi", tai astuleee pasisakymą šiek tiek ir pateisinu.nors Elste yra ne senmergė ir labai patenkinta savo gyvenimu. tik aš manau kad nebūtina būti iš tikrųjų senmerge, kad ja būti
Individas Individas 8613
2009-06-15 15:37 Individas 2011-09-11 06-18

Erika_M rašė: ..... bet protingiausia siuo atveju butu kiekvienam padaryti isvadas.

Protingiausia, bet niekas, nieko panašaus nepadarys. Kitaip sakant, žmogus nesikeičia. Ir kuprotus tik grabas ištiesins. Vis prisimenu tą tragedija, kai policininkas užmušė vaikus. O juk jau prieš tai buvo padaręs avariją ir žmogų sužalojęs. Ir jokiu sušiktu išvadų nepadarė.
Ir nepadarys.
Elste Elste 27292
2009-06-15 15:37 Elste 2011-09-11 06-18

vvirginija1 rašė:

Čia kaip toj patarlėj - "svetimo skausmo nebūna". Vat įdomu, Elste, kad tavo vaikui atsitiktų tokia nelaimė, kažin ką tu tada pasakytum, tada neliktų žodžių kad gerai, lėkė akim išsprogusiom, taip ir reikia.... Tik jau nesakyk, kad tavo vaikams taip jau tikrai nebus....[/quote]

vaje, kokie visi jautrūs ir tik užjaučiantys. Lyg atš viena čia pasaulyje (o ir šioje temoje) pasakau, kad patys kalti, kad lėkė. smile
Rolanda Rolanda 6896
2009-06-15 15:38 Rolanda
Oi-jo-joi, koks karas prieš Elstę kyla! smile Merginos, gyvenkime taikiai ir leiskime kiekvienai turėti savo nuomonę ! Juk jau gyvenime laikmečiu, kai viena nuomonė buvo privaloma visiems.... smile
vovere vovere 25997
2009-06-15 15:38 vovere
taip, individas, esate 100 proc. teisus, dėl ko labiausiai ir gaila, nes mirtys tampa visiškai beprasmės
astuleee astuleee 3430
2009-06-15 15:40 astuleee
Atsiprašau, įžeisti neketinau. Tačiau, kai pagalvoju apie tėvelius šitų berniukų... Siaubas. Jie tikrai niekada sau neatleis, kad neapsaugojo jų.
O prisiminus savo jaunystę galėčiau pasakyti - nesupranta jaunuoliai ką daro ir kaltės čia jų nedaug. Gal tik tai, kad dar žali...
Elste Elste 27292
2009-06-15 15:48 Elste
būtent tik tėvų ir artimųjų gaila, nes tik jiems didžiausia bėda ir skausmas.
O jaunimas - niekada nepasimokys. Kad ir kiek jų draugų ar pažįstamų užsimuštų, kitą dieną po laidotuvių vėl lakstys be proto. Juk kaip gi gali kažkas atsitikti man. Man gi taip niekada nebus. Čia tik kiti užsimuša. Bet deja.... sekantis būni būtent tu, jaunuoli.
Ir nieko čia nepakeisi.
Elste Elste 27292
2009-06-15 15:52 Elste 2011-09-11 06-18

vovere rašė: tik aš manau kad nebūtina būti iš tikrųjų senmerge, kad ja būti


nu jau tikrai smile lyg tai senmergės visos niurzgos, piktos ir dar visokios baisios smile
pažįstų laaabai fainų senmergių, kurios laisvos, linksmos ir pasiutusios kaip tas žalias jaunimas smile
nite nite 1116
2009-06-15 15:58 nite
Mano giminaičių šeimoje vaikinuką 16 metų partrenkė girtas, žvėrišku greičiu lekiantis vairuotojas, vaikinukas žuvo.Tuoj bus praėję 2metai po įvykio,tėvams laikas sustoja ties ta diena, nors patikėkit kaip stengiasi gyventi,auga mergaitė 10metų, tik dėl jos jie dar kabinasi.O vairuotoją nuteisė 5metus, laisvo režimo, grįžta jis kiekvieną savaitgalį į tėviškę, ir girdisi kalbų toliau girtas važiuoja...
Čia visai kitas atvėjis,tik norėjau papasakoti kaip jaučiasi tėvai netekę sūnaus...ir tam vairuotojui jie niekada neatleis...
vovere vovere 25997
2009-06-15 16:04 vovere
o tam vai ruotojui giliai dzin, man tas baisiausia
astuleee astuleee 3430
2009-06-15 16:07 astuleee
Na ką ir bekalbėti, žinoma neatleis. Manau, ir to vairuotojo tėvai jaučiasi baisiai. Kai pamąstai, nesinorėtų atsidurti nei vienų kailyje, nei kitų. Gaila, kad mes savo kalbomis tikrai nieko nepakeisime. Galim piktintis, galim užjausti. Todėl pradėkim kiekvienas nuo savęs. Kad ir greitį saugesnį pasirenkant. O tie, kurie nevairuoja, taip pat galėtų kelyje būti drausmingesni.
2009-06-15 16:10 vvirginija1
Gal ir teisybę čia toks vienas pasakė: pirkit jaunimui dviračius o ne mašinas ir dar kuo brangesnes....
nite nite 1116
2009-06-15 16:18 nite 2011-09-11 06-18

vvirginija1 rašė: Gal ir teisybę čia toks vienas pasakė: pirkit jaunimui dviračius o ne mašinas ir dar kuo brangesnes....

O su dviračiu vistiek gi keliu važiuosi, nežinai kas ten tavęs laukia,gal koks kelių chuliganas užvažiuos,ėt kad taip visi tvarkingai važinėtumėm,nelaimių būtų tikrai mažiau,teisingai visi pradėkim nuo savęs juk ne paslaptis visi kartais paspaudžiam greičio pedalą, mes suaugę, o tik išlaikę teises vaikinukai,patirties juk jokios, o pasitikėjimas savimi beribis,jie nori pasirodyti vienas prieš kitą,o kartais viskas baigiasi vat šitaip...
Individas Individas 8613
2009-06-15 16:22 Individas 2011-09-11 06-18

Erika_M rašė: Jeigu galvosim, kad tik grabas ištaisys, jei galvosim, kad niekas nieko nepadarys, tai dar labai ilgai turėsim tokią situaciją keliuose.

Tai kad jau darom. Va paskelbėm karą keliuose. Tik čia kažkoks paradoksas įvyko, situacija keliuose kaip nesikeitė,taip ir nesikeičia. Nebūna savaitgalio kad neišgirstum, užsimušė,avarija ir t.t. Tai čia kaip?Ne ten pasukom? Ar norėjom kaip geriau,o gavosi kaip visada?
Sakai reikia pradėti nuo savęs. Aš sutinku, bet prisiminus, kaip diskutavom nuorūkos įmetimo atgal temoje, toks noras nekyla.... Pasiūlė kulniukų į kaktą.... Gerai jei jai tuo momentų montiruotė po ranką nepasisuks....
Ir tas vairuotojas, kaip važinėjo girtas, taip ir važinės. Ir tą mentą galim nors šiandien iš kalėjimo išleisti, galvoji jis suprato savo klaidą? Nė velnio, jau rytoj važiuos gatavas. Juk jis negalvoja, koks aš negeras vaikus užmušiau. Jis galvoja, jei jie nebūtų pasimaiše, viskas būtų gerai.....
Nesikeičia žmonės, tikrai nesikeičia.....
2009-06-15 16:23 vvirginija1 2011-09-11 06-18

Erika_M rašė: kai kuriems suaugusiems pirma reikėtų su dviračiu ar triračiu išmokti saugiai važiuoti
Tokiems išvis tik pėsčiomis vaikščioti.. Jau kuris linkęs išgėręs sėsti už vairo, tai proto neįgaus niekada kad ir kas beatsitiktų. Dirbu įmonėje, kuri pagal policijos iškvietimą partempia automobilius iš įvykio vietos. Tai ne kartą jau teko susidurti su tokiais, kurie sugeba per mėnesį net po kelis kartus papulti išgėrę už vairo. Na ir ką, atima automobilį, susimoka baudą, susimoka už automobilio partempimą, ir vėl pirmyn...Vat tokius tai tikrai tik grabas ištiesins...
2009-06-15 16:31 vvirginija1 2011-09-11 06-18

individas rašė: . Ir tą mentą galim nors šiandien iš kalėjimo išleisti, galvoji jis suprato savo klaidą?
Aš pamenu kaip daugelis tada smerkė jo motiną, čia tipo apsimetinėja, čia tipo ašaros netikros... O man tada jos tikrai buvo gaila, juk jos vaikas kad ir koks bebūtų, ir tėvai visai nekalti tokiose situacijose, nemanau kad bent viena motina galėtų apsimetinėti tokiu atveju, negi įmanoma suvaidinti savo skausmą...
lemone lemone 1159
2009-06-15 16:32 lemone 2011-09-11 06-18

vvirginija1 rašė: [ Dirbu įmonėje, kuri pagal policijos iškvietimą partempia automobilius iš įvykio vietos. Tai ne kartą jau teko susidurti su tokiais, kurie sugeba per mėnesį net po kelis kartus papulti išgėrę už vairo. Na ir ką, atima automobilį, susimoka baudą, susimoka už automobilio partempimą, ir vėl pirmyn...Vat tokius tai tikrai tik grabas ištiesins...


Dirbu ir aš tokioje įmonėje.
Nuo sausio mėnesio oi, oi kiek automobilių pritempė neblaivių vairuotojų.
Beje wirginija1 , jei pagauna antrą kartą automobilį konfiskuoja.
Buvo ir tokių pakankamai.
Sakau buvo, bet jau nebėra...
Ir ne dėlto, kad girtų sumažėjo. Policininkai neturi bezino, važinėja dviračiais, arba stypso miese. O kaimiečiai girti važinėja ir su traktoriais ir su automobiliais ir špygas policinkams rodo- pavykit mus su dviračiais.
Vot ir karas keliuose smile
Loreta Loreta 28574
2009-06-15 16:38 Loreta
Atlikta ekspertizė - vaikinukas nebuvo išgėręs. Paskaitykit draugų komentarus, jis nė greičio mėgėjas nebuvo. Keista, kad taip atsitiko. Puikiai žinau tą kelią - posūkis iškart leidžiantis nuo tilto labai pavojingas...
www.siluteszinios.lt/index.php?option=com_content&t...
2009-06-15 16:38 vvirginija1 2011-09-11 06-18

lemone rašė:
jei pagauna antrą kartą automobilį konfiskuoja.
Jo.... bet nė tas negelbsti, o kai kurie dar sugeba ir išsisukti...
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui