Alina55
11033
#858463 2010-09-30 15:42 Alina55 redaguota: 2011-09-11 06-58
[quote=MagneTic][/quote]
Čia rasite prašymo pavyzdį: www.tax.lt/postx7177-0-40.html
Pasidarykite vaikučių gimimo liudijimų kopijas.

Didybės viršūnėje nepamiršk, ką reiškia draugas nelaimėje. A. Šileris

juolita
1209
#858842 2010-10-01 10:15 juolita
Kaip apskaiciuojama "įmonės darbo laiko trukmė", jei vieni darbuotoja dirba 4 val, kiti - 6 val, kiti - 8 val.?
Ar teisingai mastau: nustatytu darbo val skaicius per men/darbutoju skaicius smile

Tininga
49853
#858848 2010-10-01 10:24 Tininga redaguota: 2011-09-11 06-58

juolita rašė:

Kaip apskaiciuojama "įmonės darbo laiko trukmė", jei vieni darbuotoja dirba 4 val, kiti - 6 val, kiti - 8 val.?
Ar teisingai mastau: nustatytu darbo val sakicius per men/darbutoju skaicius smile


Ar jūs kalbate apie VDU perskaičiavimo koeficientą?
Šiuo atveju "įmonės viso darbo laikas" - tai standartinis laikas pagal 5 d.d. / 40 val. savaitę.


juolita
1209
#858851 2010-10-01 10:28 juolita
Taip, kalbu apie VDU perskaiciavimo koef.
O jeigu visi darbuotojai siuo metu dirba po 4 val, tai skaiciuojant perskaiciavimo koef vistiek reikia imti, kad ju darbo savaite - 40 val.? smile

Tininga
49853
#858858 2010-10-01 10:34 Tininga redaguota: 2011-09-11 06-58

juolita rašė:

Taip, kalbu apie VDU perskaiciavimo koef.
O jeigu visi darbuotojai siuo metu dirba po 4 val, tai skaiciuojant perskaiciavimo koef vistiek reikia imti, kad ju darbo savaite - 40 val.? smile


Neseniai narpliojome šitą situaciją. Ir VDI komentaruose, ir pačioje VDU tvarkoje yra pasakyta: "Įmonės VISO darbo laiko trukme, nustatyta pagal darbo kodeksą". Taigi - ši trukmė yra tokia, kaip jau rašiau.
Tačiau viskas gana logiškai gaunasi. Tuomet jūs prilyginate darbuotojo darbo dieną pilnai dienai, o ne visą savaitę - visai savaitei.
Pvz. atostoginius ar kompensaciją 4 val./d. dirbančiam skaičiuotumėt taip:
perskaičiavimo koef. * val.VDU * 8 * d.d.


MagneTic
537
#858913 2010-10-01 11:40 MagneTic redaguota: 2011-09-11 06-58
skaiciuojamas kol vaikas mokosi mokykloje? jeigu baigia tai jau nesiskaiciuoja?

Optimizmas - tai informacijos trūkumas...

Tininga
49853
#858931 2010-10-01 12:01 Tininga redaguota: 2011-09-11 06-58
[quote=MagneTic]
Taip. Baigus mokyklą nuo kito mėnesio nebetaikomas.


Alina55
11033
#858940 2010-10-01 12:04 Alina55 redaguota: 2011-09-11 06-58
[quote=MagneTic][/quote]
www.vmi.lt/lt/?itemId=1014225

Didybės viršūnėje nepamiršk, ką reiškia draugas nelaimėje. A. Šileris

MagneTic
537
#858959 2010-10-01 12:14 MagneTic
Noriu pasitikslinti... Sodros imokos kodas uz darbdavi 252? VMI garantinis fondas imokos kodas 1901 ? ir GPM 1311?

Optimizmas - tai informacijos trūkumas...

Tininga
49853
#858979 2010-10-01 12:30 Tininga redaguota: 2011-09-11 06-58

MagneTic rašė:

Noriu pasitikslinti... Sodros imokos kodas uz darbdavi 252? VMI garantinis fondas imokos kodas 1901 ? ir GPM 1311?



Bet šiaip - prie ko čia "Vidutinis darbo užmokestis"? smile


MagneTic
537
#858983 2010-10-01 12:43 MagneTic redaguota: 2011-09-11 06-58

Tininga rašė:



MagneTic rašė:

Noriu pasitikslinti... Sodros imokos kodas uz darbdavi 252? VMI garantinis fondas imokos kodas 1901 ? ir GPM 1311?



Bet šiaip - prie ko čia "Vidutinis darbo užmokestis"? smile



smile prie to pacio smile

Optimizmas - tai informacijos trūkumas...

birzelis
101
#863587 2010-10-13 10:13 birzelis
Darbuotojo mėnesinis DU:
07 mėn - 1000
08 mėn - 1000
nuo 09 - 1500 (darbo sutartyje padidintas DU)

Spalio mėnesį reikia paskaičiuoti kompensaciją už nepanaudotas atostogas. Ar VDU skaičiuojame bendra tvarka - 1000+1000+1500/ d.d.sk.?

Tininga
49853
#863594 2010-10-13 10:24 Tininga redaguota: 2011-09-11 06-59

birzelis rašė:

Darbuotojo mėnesinis DU:
07 mėn - 1000
08 mėn - 1000
nuo 09 - 1500 (darbo sutartyje padidintas DU)

Spalio mėnesį reikia paskaičiuoti kompensaciją už nepanaudotas atostogas. Ar VDU skaičiuojame bendra tvarka - 1000+1000+1500/ d.d.sk.?


Čia yra skirtingų nuomonių. Skirtingai traktuojamas šis punktas:
6.12. Pagal šį Aprašą dienos (valandos) vidutinis darbo užmokestis negali būti mažesnis už skaičiuojamąjį mėnesį teisės aktuose ar kolektyvinėje sutartyje (jeigu jos nėra – darbo sutartyje) nustatytą toms pareigoms, profesijai ar atitinkamos kategorijos darbams minimalų valandinį (dienos) atlygį arba minimalios mėnesinės algos pagrindu apskaičiuotą to mėnesio valandinį (dienos) užmokestį pagal darbuotojo ar įmonės darbo (pamainos) grafiką, o jeigu šie dydžiai nenustatyti – negali būti mažesnis už Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintus atitinkamus minimalius darbo užmokesčio dydžius.
Mūsų įmonėje laikomasi tvarkos, jog tokiais atvejais VDU skaičiuojamas įprastai.


birzelis
101
#863608 2010-10-13 10:39 birzelis redaguota: 2011-09-11 06-59

Tininga rašė:



birzelis rašė:

Darbuotojo mėnesinis DU:
07 mėn - 1000
08 mėn - 1000
nuo 09 - 1500 (darbo sutartyje padidintas DU)

Spalio mėnesį reikia paskaičiuoti kompensaciją už nepanaudotas atostogas. Ar VDU skaičiuojame bendra tvarka - 1000+1000+1500/ d.d.sk.?


Čia yra skirtingų nuomonių. Skirtingai traktuojamas šis punktas:
6.12. Pagal šį Aprašą dienos (valandos) vidutinis darbo užmokestis negali būti mažesnis už skaičiuojamąjį mėnesį teisės aktuose ar kolektyvinėje sutartyje (jeigu jos nėra – darbo sutartyje) nustatytą toms pareigoms, profesijai ar atitinkamos kategorijos darbams minimalų valandinį (dienos) atlygį arba minimalios mėnesinės algos pagrindu apskaičiuotą to mėnesio valandinį (dienos) užmokestį pagal darbuotojo ar įmonės darbo (pamainos) grafiką, o jeigu šie dydžiai nenustatyti – negali būti mažesnis už Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintus atitinkamus minimalius darbo užmokesčio dydžius.
Mūsų įmonėje laikomasi tvarkos, jog tokiais atvejais VDU skaičiuojamas įprastai.



Vat todel ir klausiu - skaičiau skersai išilgai šį punktą ir nesuprantu. Mes ne biudžetinė įstaiga, o paprastas UAB'as - nėra nustatytų minimalių DU dydžių konkrečioms pareigybėms bei neturim kolektyvinės sutarties . Gal nieks neduos per galvą, jei skaičiuosiu VDU pagal 3 mėn. Juolab, kad taip ir sąžiningiau...

IlonaD
6959
#863614 2010-10-13 10:50 IlonaD redaguota: 2011-09-11 06-59

birzelis rašė:



Vat todel ir klausiu - skaičiau skersai išilgai šį punktą ir nesuprantu. Mes ne biudžetinė įstaiga, o paprastas UAB'as - nėra nustatytų minimalių DU dydžių konkrečioms pareigybėms bei neturim kolektyvinės sutarties . Gal nieks neduos per galvą, jei skaičiuosiu VDU pagal 3 mėn. Juolab, kad taip ir sąžiningiau...



Per galvą gal ir neduos, bet aprašas rašo:

Pagal šį Aprašą dienos (valandos) vidutinis darbo užmokestis negali būti mažesnis už skaičiuojamąjį mėnesį teisės aktuose ar kolektyvinėje sutartyje (jeigu jos nėra – darbo sutartyje) ...

Skirtumas paprastai gaunasi nedidelis, argi gaila žmogui tų kelių papildomų litų? smile

just because you can't see it, doesn't mean it isn't there

Alina55
11033
#863618 2010-10-13 10:57 Alina55 redaguota: 2011-09-11 06-59
[quote=birzelis][/quote]
Mes skaičiuojame, imant pagrindu DU 1500,00 Lt.

Didybės viršūnėje nepamiršk, ką reiškia draugas nelaimėje. A. Šileris

birzelis
101
#863813 2010-10-13 13:41 birzelis redaguota: 2011-09-11 06-59

IlonaD rašė:



birzelis rašė:



Vat todel ir klausiu - skaičiau skersai išilgai šį punktą ir nesuprantu. Mes ne biudžetinė įstaiga, o paprastas UAB'as - nėra nustatytų minimalių DU dydžių konkrečioms pareigybėms bei neturim kolektyvinės sutarties . Gal nieks neduos per galvą, jei skaičiuosiu VDU pagal 3 mėn. Juolab, kad taip ir sąžiningiau...



Per galvą gal ir neduos, bet aprašas rašo:

Pagal šį Aprašą dienos (valandos) vidutinis darbo užmokestis negali būti mažesnis už skaičiuojamąjį mėnesį teisės aktuose ar kolektyvinėje sutartyje (jeigu jos nėra – darbo sutartyje) ...

Skirtumas paprastai gaunasi nedidelis, argi gaila žmogui tų kelių papildomų litų? smile



bet aprasas toliau raso : " o jeigu šie dydžiai nenustatyti – negali būti mažesnis už Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintus atitinkamus minimalius darbo užmokesčio dydžius. "

Beje, skirtumas labai zenklus....

Tininga
49853
#863830 2010-10-13 14:03 Tininga redaguota: 2011-09-11 06-59

birzelis rašė:

bet aprasas toliau raso : " o jeigu šie dydžiai nenustatyti – negali būti mažesnis už Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintus atitinkamus minimalius darbo užmokesčio dydžius. "

Beje, skirtumas labai zenklus....


Tai vat aš irgi manau: darbo sutartyje sulygtas DU ir "toms pareigoms nustatytas" yra ne tas pats smile


klaustukas2
293
#863910 2010-10-13 15:03 klaustukas2
na atostogaut mano imone dar negalvoja bet jau susimasciau kai tai nutiks smile
pokolkas nevykdoma veikla ir per menesi vadovas ir buhalteris abu isdirba po 4 val. atlyginiamai minimalus 4,85 Lt/val. tai per menesi DU ant popieriaus kiekvienam po 19,40 Lt

tarkim praeis vieneri metai ir vadovas iseis atostogu tai kaip dabar gausis ? reliai jis tedirba 4 val. per menesi o atostogaus 28 dienas ? ir kaip tada skaiciuosis atostoginiai ? smile

Tininga
49853
#863915 2010-10-13 15:06 Tininga redaguota: 2011-09-11 06-59

klaustukas2 rašė:

na atostogaut mano imone dar negalvoja bet jau susimasciau kai tai nutiks smile
pokolkas nevykdoma veikla ir per menesi vadovas ir buhalteris abu isdirba po 4 val. atlyginiamai minimalus 4,85 Lt/val. tai per menesi DU ant popieriaus kiekvienam po 19,40 Lt

tarkim praeis vieneri metai ir vadovas iseis atostogu tai kaip dabar gausis ? reliai jis tedirba 4 val. per menesi o atostogaus 28 dienas ? ir kaip tada skaiciuosis atostoginiai ? smile


Jei niekas nepasikeis:
Valandinis VDU (greičiausiai jis ir gausis 4.85, jei nepasikeis šie dydžiai ir nėra kokių nors papildomų apmokėjimų) * iš numatytų darbo valandų per atostogas. Pvz. atostogaus mėnesį, tai per tas atostogas ir bus 4 darbo valandos. (atostogų dienų skaičius - kaip ir visiems).

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis