Buhalterijos perdavimas - priėmimas

Aradija Aradija 10365
2013-08-01 13:38 Aradija
Joooo pažistama situacija :( užuojauta - išmesti pinigai ir tiek, nes dabar jau teks samdyti nauja buhalteri kad jis sutvarkytų iš naujo buhalterija smile nes kažin ar ką nors išsireikalausit iš jo, nes tokiems žmonėms niekas nerūpi, VMI deklaracijas siunčia iš lubų, tad dar gali būti kai jas patikslinsit ir kruva delspinigiu, arba mokesčių permoka smile
P
Padvaiskas 37
2013-08-01 13:40 Padvaiskas
Oi ne, padvaiskas man labiau asocijuojasi su kažkokiu mistiniu personažu:) Nesu susijęs su šia įmone.
holdingas holdingas 6996
2013-08-01 13:41 holdingas
O iš kokio miesto?
amadina22 amadina22 19757
2013-08-01 13:44 amadina22

Padvaiskas rašė:
Algos - automatiniai pavedimai banke.

O kaip vyksta tie automatiniai pavedimai? Buhalteris priskaičiuodavo algas ir jums perduodavo kiek mokėti?
P
Padvaiskas 37
2013-08-01 13:45 Padvaiskas
Na taip.. ir tokie žmonės turi "buhalterio profesionalo" pažymą, dirba valstybinėse įstaigose. Kas dėl žmogaus, tai visada labai maloniai bendravom, bet kas liečia profesionalumą, tai neduok tu dieve.. Pradžioj buvo didžiulis pyktis ir kraujo troškimas, bet tikriausiai žmogus turi dar didesnių problemų gyvenime, jei sugeba tokio š primalt.
P
Padvaiskas 37
2013-08-01 13:47 Padvaiskas
holdingas, Vilnius.
amadina, na algos labai nesikeitė ir buvo "suskaičiuotos" vieną kartą su visais mokesčiais ir sudėlioti automatiniai pavedimai banke darbuotojams, sodrai. Iš mokamos visada tą pačią dieną - labai patogu.
amadina22 amadina22 19757
2013-08-01 13:48 amadina22
Viskas labai keista. Kaip jis tada perdavinėjo, tarkim, PVM deklaracijas jei yra įtarimas kad nieko nesuvedinėjo ir neskaičiavo, nes likučių nėra.
Atlyginimus skaičiavo teisingai, sodrai viską pateikinėjo teisingai, FR0572,573 teikė teisingai.
Kažkoks keistas buhalteris.
Dorota1 Dorota1 13533
2013-08-01 13:51 Dorota1

Padvaiskas rašė:
Na taip.. ir tokie žmonės turi "buhalterio profesionalo" pažymą, dirba valstybinėse įstaigose.

na jau teko po dviejų buhalterių perimti apskaitč kurie dirba Valstybinėse įstaigose, tai žinok užleista buhalterija, balansai nepriduoti , PLN204, 4038 apie tokias net negirdėjo, Kasos knygos nėra.
Na vat ir nesuprantu ar jie ten kitaip kažką daro kad tokių dalykų nenusimano smile
P
Padvaiskas 37
2013-08-01 13:53 Padvaiskas
Tai PVM deklaraciją, kaip dabar jau suprantu, galima labai lengvai užpildyt susirinkus mėnesio sąskaitas.
Taip, keistas.. Nebūtų keistas, PLN ir P/NA, balansas būtų pateikti dar sausį.
holdingas holdingas 6996
2 2013-08-01 13:53 holdingas
Labai pažįstama situacija. Jau yra kaip yra. Belieka samdyti naują buhalterę, kurį viską sutvarkytų.
Dorota1 Dorota1 13533
2013-08-01 13:55 Dorota1
o tai į centą suvestos sąskaitos? jai taip tai belieka tik su nauju buhalteriu susitarti kuris turi centą permesti visas suuvestas sąskaitas greičiau judėtų reikalai:)
Dorota1 Dorota1 13533
2013-08-01 13:56 Dorota1
o kaip tas buhalteris pas jus buvo įdarbintas pagal DS? ar pagal IV pažymą?
P
Padvaiskas 37
2013-08-01 14:00 Padvaiskas
Dorota, manau, kad valstybinėse tiesiog yra "perimama velevele" iš atleidziamu. iseinanciu i pensija, mirstanciu sava mirtim, o ne aiskinamasi, kaip isvis tai, ka jie daro, turi buti daroma.
Yra teorija, kad eks-buhas turi susivedes viska pas save i Centa, bet duombaze pasidalint noru netryksta.
P
Padvaiskas 37
2013-08-01 14:00 Padvaiskas
Nuotolinė darbo sutartis.
Dorota1 Dorota1 13533
2013-08-01 14:06 Dorota1
na kaip holdingas ir rašė dabar tik naujo buhalterio ieškoti kuris viską sutvarkys>
o daug pas jūs dokumentų? kokia veikla?
Aradija Aradija 10365
2013-08-01 14:07 Aradija
Pameginkit paksambinti į Cento kurėjus, visgi jei programa buvo pirkta ant imonės - atleidziant buhalteri - buhalteris neturi teisės jos pasilikti pas save kompiuteryje - ji iš ten turi buti ištrinta ir duomenu bazes kopija perduota įmonei, gal jie galės padėti? smile nors čia sunkiai, gi į namus neįsilauš, per prievarta kompiuterio nepaims smile tik tiek kad gal pasizymėtų ateity jokios pagalbos neteikti cento reikalais smile
Aradija Aradija 10365
2013-08-01 14:08 Aradija
Dorota abžora tu - kiek gi gali darbų apsiimti? ir kada tu dirbi kitus darbus jei vis nuolat čia darbų ieškaisi? smile
Dorota1 Dorota1 13533
2013-08-01 14:12 Dorota1

Aradija rašė:
Dorota abžora tu - kiek gi gali darbų apsiimti? ir kada tu dirbi kitus darbus jei vis nuolat čia darbų ieškaisi? smile

na baikit baikit, žmogus liko be pagrindinio darbo, dirba pats sau pagal IV pažymą. reikia gi kažkaip suktis :)

o šiap tai nesisiūlau tik klausiu smile
Dorota1 Dorota1 13533
2013-08-01 14:16 Dorota1

Aradija rašė:
Pameginkit paksambinti į Cento kurėjus, visgi jei programa buvo pirkta ant imonės - atleidziant buhalteri - buhalteris neturi teisės jos pasilikti pas save kompiuteryje - ji iš ten turi buti ištrinta ir duomenu bazes kopija perduota įmonei, gal jie galės padėti? smile nors čia sunkiai, gi į namus neįsilauš, per prievarta kompiuterio nepaims smile tik tiek kad gal pasizymėtų ateity jokios pagalbos neteikti cento reikalais smile

aš kiek supratau tai buhalteris turėjo savo Centoprogramą, o jie turi sau , ir jis iš savo programos turėjo jiems siusti dombaze, bet nesiusdavo
2013-08-01 14:17 Luka_Paciolis

Padvaiskas rašė:
Sveiki,
taigi turim bėdą. Mūsų įmonė įdarbino "buhalterį profesionalą" apskaitos tvarkymui. Viskas buvo puiku iki kol šių metų pradžioje nepaprašiau balanso ir p/n ataskaitos, nes jų prašė bankas. Tada prasidėjo visi "atsiųsiu penktadienį", "padarysiu per savaitgalį", "savaitgalį negalėjau, padarysiu per savaitę" ir tt. Tesėsi apie 2 mėnesius. Kadangi su tokiais tempais dirbt neįmanoma, balandį nutraukėm jo darbo sutartį. Po 3,5 men. skambinėjimo, rašinėjimo, važinėjimo į namus, šiaip ne taip perdavė gautas ir išrašytas sąskaitas.
Dabartinė situacija:
1. Buhalterija neperduota: nei IT kortelių, nei likučių, nieko neturim.
2. PLN204 už 2012 m. nepateikta, nes nepateikta.
3. Turim įsigytą "Cento" programą, kuri buvo pirkta palengvinti buho darbą (susivesti dokumentam ir apsikeisti db), kuri niekada nebuvo naudojama, nes panašu, kad jam paprasčiau buvo vesti viską pieštuku. Nors ir nedideli, bet šmesti pinigai.
4. Kad viską išsikuopt, reiktų susivedinėt visą 2012 m. apskaitą, kas kainuotų nemažai ir pinigų ir laiko, o tai darbas, kurį darbuotojas privalėjo padaryti.

Paprašyčiau patarimo iš Jūsų, kaip spręsti situaciją - piktų berniukų siuntinėti nesinori, nes laikotarpis jau lygtai nebe tas ir žmogus turi vaikų, žmoną. Gal yra kokiu oficialių sprendimo būdų? Ačiū.

Išties nepavydėtina situacija.
Bandau įsivaizduoti, kaip reikėtų civilizuotai išsireikalauti iš buvusio daruotojo registrus.
Na gal pradžiai reikėtų pradėti nuo įmonės turimos AP bei vidaus taisyklių ir vadovaujantis jomis, gal reikėtų kreiptis į policiją, kad padėtų atsiimti dokumentus?
Kažkada seniai turėjome panašią situaciją, tai kreipėmės į policiją ir kai per ją nepavyko atgauti dokumentus, tai kuriuos galėjome atkūrėme, o kurių negalėjome tai taip ir liko.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui