Elvusia
20041
#1207315 2014-02-13 08:33 Elvusia
Tuoj, paskambinsiu ir paklausiu, ar užsiims, ar turi laiko. Tada, parašysiu.
Nes čia mano broliukas. Bet jis nėra pats pigiausias. Tiesiog, žinau, kad geras ir paprastai dienomis paskendęs darbuose.


Draugai yra lyg tylūs angelai, kurie pakelia mus aukštyn, kai mūsų sparnai pamiršta, kaip reikia skraidyti…
Stiprus ne tas, kas vien savo žvilgsniu gali parblokšti ant žemės, o tas, kas viena savo šypsena pakelia suklupusį.

Linda6
12026
#1207316 2014-02-13 08:36 Linda6
Ačiū Elvusia, jau radau! Nebereikia smile

Žavinga atrodo viskas, į ką žiūrima su meile. O. Morngerstern

Dorota1
13488
#1212650 2014-03-12 14:40 Dorota1
sunervino sodra

buvau su vaiku ant biliutenio, lygonio slaugymas, 4 dienas, gavau pinigėlius už 4 dienas,
šiandien gaunu laiška kad perskaičiavo pašalpa ir aš jiems skolinga nes man priklauso už 3 dienas.

paskambino, sako skuskit teismui jai norit, buvo patikrinimas ir nustatyta kad 4tą diena jus neatvykot pas gydytoja nustatytu laiku. Tai sakau nes mes buvom sveiki, ir su gydytoja susitarėm kad paskambinsim jai pranešti kad viskas gerai,
Suirgom paprasta sloga.

tai kaip dabar gaunasi , vaikas neejo į darža aš ji slaugiau o dabar nustatė kad neslaugiau ir neatėjau pas gydytoja
kokia nesamonėėė, smile

„Nesvarbu, kuria koja išlipote iš lovos, nesvarbu, kad jums šiandien bloga nuotaika, bet atsiminkite visam laikui, kad neturite teisės savo blogu nusiteikimu gadinti dienos kitiems.“


Tininga
49855
#1212652 2014-03-12 14:45 Tininga

Dorota1 rašė:


sunervino sodra

buvau su vaiku ant biliutenio, lygonio slaugymas, 4 dienas, gavau pinigėlius už 4 dienas,
šiandien gaunu laiška kad perskaičiavo pašalpa ir aš jiems skolinga nes man priklauso už 3 dienas.

paskambino, sako skuskit teismui jai norit, buvo patikrinimas ir nustatyta kad 4tą diena jus neatvykot pas gydytoja nustatytu laiku. Tai sakau nes mes buvom sveiki, ir su gydytoja susitarėm kad paskambinsim jai pranešti kad viskas gerai,
Suirgom paprasta sloga.

tai kaip dabar gaunasi , vaikas neejo į darža aš ji slaugiau o dabar nustatė kad neslaugiau ir neatėjau pas gydytoja
kokia nesamonėėė, smile

Net nežinojau šito... Įdomu. Mums dažnai taip būna, kai nedaug sunegaluoja - iškart gauname pažymą, jei reikia - nedarbingumą, ir viskas tuom baigiasi. smile



Dorota1
13488
#1212655 2014-03-12 14:49 Dorota1
taip ir mums taip budavao visad
gi naturalu išdavė pažyma 4 dienom, o jai pasveikom, tai ir neeinam kam eiti dar ligų pasigauti, ir svarbiausia kad po 3 dienu mes vėl gavom nedarbinguma, nes vaikas susirgo plaučių uždegimu, ir taip pat po 2 savaičiu neėjau. kažin kaip čia bus.

nu eisiu aiškintis nes telefonu niekas neiko nesako, tik kad elgesio taisykliu pažeidimas


o gal čia dėl to kad ta diena sodroje pateikiau iš darbdavio NP ir pasirašiau smile

„Nesvarbu, kuria koja išlipote iš lovos, nesvarbu, kad jums šiandien bloga nuotaika, bet atsiminkite visam laikui, kad neturite teisės savo blogu nusiteikimu gadinti dienos kitiems.“


Tininga
49855
1   #1212661 2014-03-12 14:52 Tininga

Dorota1 rašė:


o gal čia dėl to kad ta diena sodroje pateikiau iš darbdavio NP ir pasirašiau smile

Į šitą man būtų panašiau... Man tai būtų gana keista, kad gydytojas Sodrą informuotų apie elgesio pažeidimą tokioje situacijoje, kaip rašai. smile



Dorota1
13488
#1212666 2014-03-12 14:57 Dorota1
nu va taip mano gydytoja ta peržiūrėjo kortelė ir neįrašė kad tipo "mes atėjom ta diena ir sveiki) va kaip.

tai šumo nekelsiu, smile gydytoja sako gali pasiaiškinimą parašyti kad tipo neįrašė, bet kam to man reikai, gera gydytoja visada priima , tai nedarysiu problemų


pati ri aš kalta ta diena nepasukau jai o ji ir pamiršo gal

„Nesvarbu, kuria koja išlipote iš lovos, nesvarbu, kad jums šiandien bloga nuotaika, bet atsiminkite visam laikui, kad neturite teisės savo blogu nusiteikimu gadinti dienos kitiems.“


Nerimas
10
#1212739 2014-03-13 10:01 Nerimas
Nu negaliu ir vėl Sodra. Atmeta SAM03 dėl klaidos, kurios nėra. Skambinau inspektorei, tai liepė skambint 1883 tel. ir pranešt problemą, nes čia sodros bėda. Paskambinau, pralaukiau gal 5 min. , išklausiau virš 10 kartų tą patį pranešimą apie Sodros teikiamas paslaugas, pasijutau visiškai kvaiša ir pinigų gaila, bet sulaukiau. Ir nieko.
Patarė teikti ir teikti dar ir dar kartą kol praeis, nes tai gali būti tik laikinas sutrikimas smile

sonata600
1532
#1212762 2014-03-13 10:58 sonata600
Nei velnio jis nelaikinas, tai tęsiasi nuo praeitų metų pradėjus "atnaujinimo" darbus.
Teks jums kulniuoti į Sodrą ir ten priduoti per jų kompiuterį. O skambinti beviltiška, nes niekas nieko ten nežino.
Sakau iš patirties.

Byla
12139
#1212815 2014-03-13 14:20 Byla redaguota: 2014-03-13 14-25
Aš jau nebežinau ko šauktis, ar dievo, ar velnio ar šlubo vokiečio su šautuvu.
Gal kas nors žinote, kada pasibaigs "bespridelas" kurį sau leidžia antstoliai?
Kodėl, už kokius nuopelnus, valstybė sukūrė tokį privatų verslą, kuriame dėl nieko nereikia sukti sau galvos? Viskas ką jie sugeba, tai išsiųsti vykdomuosius dokumentus į skolininko darbovietę ir pasidėti ant bylos pliusiuką kad darbas baigtas. O kaip tie išieškojimai vykdomi, kodėl negrįžta vykdomieji dokumentai po jų įvykdymo į antstolių kontorą , jie sau nesuka galvos.
Kai man kažkur pasimeta keli centai dokumentuose, ieškau iki pažaliavimo kelias paras kol juos randu. O čia... Man trūksta žodžių kuriais galėčiau nupasakoti antstolių "aplaidumą". Tiesiog, neturiu žodžių smile
Ir verkt norisi, ir snukin duot ir nežinau ką dar padaryti kad šitą mafiją supurtyti. Nes kitaip aš šios veiklos pavadinti negaliu.
Teks rašyti šios mafijos bosams į Teisingumo ministeriją. Gal teiksis kokį auditą atlikti, ar bent kažkaip privers juos dirbti.... smile
Jei mane jie išgirstų, patarčiau , vietoj 5 padėjėjų, nusisamdyti 5 buhalterius. Tada situacija pasikeistų. smile
Pirmadienį, vienoje kontoroje suskaičiavau : 6 padėjėjos, 1 administratorė ir 1 buhalterė smile

Nieko nėra pastovesnio už laikinumą.

Nerimas
10
3   #1212822 2014-03-13 14:37 Nerimas
Taip, jei būtų imtasi kokių veiksmų palaikau 500 proc. Visada sunervindavo antstolių laiškai su grąsinimais tarsi būtum didžiausias nusikaltėlis ir sumos, kokias tu jiems uždirbi per pykčius su darbuotojais. Tai tikrai firma, kuriai juodą darbą atlieka veltui kiti. Jei dar būtų valstybinė, o dabar privati.

ramunita
71
1   #1212824 2014-03-13 14:51 ramunita

Nerimas rašė:


Taip, jei būtų imtasi kokių veiksmų palaikau 500 proc. Visada sunervindavo antstolių laiškai su grąsinimais tarsi būtum didžiausias nusikaltėlis ir sumos, kokias tu jiems uždirbi per pykčius su darbuotojais. Tai tikrai firma, kuriai juodą darbą atlieka veltui kiti. Jei dar būtų valstybinė, o dabar privati.



Palaikau ir aš, maža kad jų reikalavimus reikia vykdyt, tai dar ir nuo kokio skolininko koliot gaunam, kad nuskaitėm. Gal kas galėtų kokią peticiją surašyt

Elste
27030
#1212826 2014-03-13 14:55 Elste

Byla rašė:


Aš jau nebežinau ko šauktis, ar dievo, ar velnio ar šlubo vokiečio su šautuvu.
Gal kas nors žinote, kada pasibaigs "bespridelas" kurį sau leidžia antstoliai?
Kodėl, už kokius nuopelnus, valstybė sukūrė tokį privatų verslą, kuriame dėl nieko nereikia sukti sau galvos? Viskas ką jie sugeba, tai išsiųsti vykdomuosius dokumentus į skolininko darbovietę ir pasidėti ant bylos pliusiuką kad darbas baigtas. O kaip tie išieškojimai vykdomi, kodėl negrįžta vykdomieji dokumentai po jų įvykdymo į antstolių kontorą , jie sau nesuka galvos.
Kai man kažkur pasimeta keli centai dokumentuose, ieškau iki pažaliavimo kelias paras kol juos randu. O čia... Man trūksta žodžių kuriais galėčiau nupasakoti antstolių "aplaidumą". Tiesiog, neturiu žodžių smile
Ir verkt norisi, ir snukin duot ir nežinau ką dar padaryti kad šitą mafiją supurtyti. Nes kitaip aš šios veiklos pavadinti negaliu.
Teks rašyti šios mafijos bosams į Teisingumo ministeriją. Gal teiksis kokį auditą atlikti, ar bent kažkaip privers juos dirbti.... smile
Jei mane jie išgirstų, patarčiau , vietoj 5 padėjėjų, nusisamdyti 5 buhalterius. Tada situacija pasikeistų. smile
Pirmadienį, vienoje kontoroje suskaičiavau : 6 padėjėjos, 1 administratorė ir 1 buhalterė smile


Parašyk ne į teisingumo ministeriją, o į Antstolių rūmus apie konkretaus antstolio netinkamą darbą. Suveikia smile



Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...

Byla
12139
2   #1212827 2014-03-13 14:55 Byla
Situacija absurdiška. Darbdaviui užkraunama atsakomybė dar ir už asmeninį darbuotojo gyvenimą. Juk darbuotojo skolos, tai tik jo asmeninis reikalas. Jokiu būdu ne darbdavio. Ir už skolos išieškojimą atlygį visą pasiima antstolis, o darbą už antstolį padaro darbdavys.....

Nieko nėra pastovesnio už laikinumą.

Byla
12139
#1212828 2014-03-13 14:59 Byla redaguota: 2014-03-13 15-01

Elste rašė:



Byla rašė:


Aš jau nebežinau ko šauktis, ar dievo, ar velnio ar šlubo vokiečio su šautuvu.
Gal kas nors žinote, kada pasibaigs "bespridelas" kurį sau leidžia antstoliai?
Kodėl, už kokius nuopelnus, valstybė sukūrė tokį privatų verslą, kuriame dėl nieko nereikia sukti sau galvos? Viskas ką jie sugeba, tai išsiųsti vykdomuosius dokumentus į skolininko darbovietę ir pasidėti ant bylos pliusiuką kad darbas baigtas. O kaip tie išieškojimai vykdomi, kodėl negrįžta vykdomieji dokumentai po jų įvykdymo į antstolių kontorą , jie sau nesuka galvos.
Kai man kažkur pasimeta keli centai dokumentuose, ieškau iki pažaliavimo kelias paras kol juos randu. O čia... Man trūksta žodžių kuriais galėčiau nupasakoti antstolių "aplaidumą". Tiesiog, neturiu žodžių smile
Ir verkt norisi, ir snukin duot ir nežinau ką dar padaryti kad šitą mafiją supurtyti. Nes kitaip aš šios veiklos pavadinti negaliu.
Teks rašyti šios mafijos bosams į Teisingumo ministeriją. Gal teiksis kokį auditą atlikti, ar bent kažkaip privers juos dirbti.... smile
Jei mane jie išgirstų, patarčiau , vietoj 5 padėjėjų, nusisamdyti 5 buhalterius. Tada situacija pasikeistų. smile
Pirmadienį, vienoje kontoroje suskaičiavau : 6 padėjėjos, 1 administratorė ir 1 buhalterė smile


Parašyk ne į teisingumo ministeriją, o į Antstolių rūmus apie konkretaus antstolio netinkamą darbą. Suveikia smile



Rašysiu. Nes situacija be komentarų.
2001-2002 m. buvo iš varžytynių parduotas butas. Jis buvo už paskolą įkeistas bankui, o įkeitimą pasirašė hipoteka. Dabar hipoteka nieko nežino apie tai, antstolis ginasi nepardavęs buto, o bankas net neprisimena buvęs Valstybiniu komerciniu kadaise.... Tuo tarpu, hipotekai neturiu jokių prievolių, bet teismas negali nuimti mano banko sąskaitos arešto nes nemato hipotekos nutarties pagal kurią uždėtas tas areštas..... Hipotekos išrašo patvirtinančio prievolių nebuvimą, teismui maža.

Nieko nėra pastovesnio už laikinumą.

Luka_Paciolis
3729
#1212841 2014-03-13 15:37 Luka_Paciolis

Byla rašė:


Rašysiu.

Būtinai reikia rašyti ir mano patarimas būtų rašyti tiesiais šiam seimo nariui : www3.lrs.lt/pls/inter/w5_show?p_r=8801&p_k=2&p_a=5&p_asm_id=37153&p_kade_id=7
Tiesiog nedels, smulkiai ir nuosekliai aprašyk situaciją, jei turi kokius nors dokumentus, tai juos prikabink prie el.laiško.
Tik rašyk be nervų ir koliojimosi smile
Tikrai manau kad suveiks ir tau padės išspręsti šį nemalonų reikalą.


Nekenčiu kai man sako : "Tu privalai...."
Viskas, ką privalau daryti, parašyta mokesčių įstatyme, o tai kas draudžiama - baudžiamajame kodekse. Visa kita - kaip užsimanysiu.


Byla
12139
#1212846 2014-03-13 15:56 Byla redaguota: 2014-03-13 15-59

Luka_Paciolis rašė:



Byla rašė:


Rašysiu.

Būtinai reikia rašyti ir mano patarimas būtų rašyti tiesiais šiam seimo nariui : www3.lrs.lt/pls/inter/w5_show?p_r=8801&p_k=2&p_a=5&p_asm_id=37153&p_kade_id=7
Tiesiog nedels, smulkiai ir nuosekliai aprašyk situaciją, jei turi kokius nors dokumentus, tai juos prikabink prie el.laiško.
Tik rašyk be nervų ir koliojimosi smile
Tikrai manau kad suveiks ir tau padės išspręsti šį nemalonų reikalą.



O kodėl manote kad rašyčiau koliones?
Per tokią eilę metų, mindama antstolių slenksčius, išsiauginau tokią kantrybę... kad dabar tik kirst iš kart galiu. O ką nors sakyti jau burna nebeprasiveria. Juokauju. Bet kad nesikolioju tai tiesa. smile
Paskutinis lašas pertempęs mano kantrybę, yra tai, kad jei antstolis nepasiėmęs atlygio, byla traktuojama nebaigta. smile O tai kad skola kreditoriui seniausiai sumokėta, kad kreditorius nepasivargino apie prievolės įvykdymą informuoti antstolio, tai tik skolininko reikalas. smile Pora tūkstančių litų ar ten, ar ten.... Juk tokia nereikšminga suma, kaip ją galėtum aptikti..... smile Tik imi ir dar vieną laišką nusiunti į "skolininko" darbovietę.... smile


Nieko nėra pastovesnio už laikinumą.

Luka_Paciolis
3729
#1212851 2014-03-13 16:05 Luka_Paciolis

Byla rašė:


O kodėl manote kad rašyčiau koliones?

Na, pamaniau, jei jau čia rašote taip emocingai tai gal ir visur taip ginate savo teises smile
Atsiprašau, nenorėjau įžeisti smile


Nekenčiu kai man sako : "Tu privalai...."
Viskas, ką privalau daryti, parašyta mokesčių įstatyme, o tai kas draudžiama - baudžiamajame kodekse. Visa kita - kaip užsimanysiu.


Byla
12139
#1212856 2014-03-13 16:08 Byla

Luka_Paciolis rašė:



Byla rašė:


O kodėl manote kad rašyčiau koliones?

Na, pamaniau, jei jau čia rašote taip emocingai tai gal ir visur taip ginate savo teises smile
Atsiprašau, nenorėjau įžeisti smile



Neįžeidėte.
Bet šitas bardakas kažkada turi baigtis. smile
Kodėl negalėtų valstybė sukurti verslo pavyzdžiui buhalteriams? Kuo mes prastesni už antstolius? smile


Nieko nėra pastovesnio už laikinumą.

Luka_Paciolis
3729
#1212858 2014-03-13 16:11 Luka_Paciolis

Byla rašė:


Kodėl negalėtų valstybė sukurti verslo pavyzdžiui buhalteriams? smile

Taigi sukūrė smile
Ne darbdavys savanoriškai buhalteriui kuria darbo vietą, bet jį įpareigoją Buhalterinės apskaitos įstatymas.


Nekenčiu kai man sako : "Tu privalai...."
Viskas, ką privalau daryti, parašyta mokesčių įstatyme, o tai kas draudžiama - baudžiamajame kodekse. Visa kita - kaip užsimanysiu.

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis