Kiek uždirba buhalteris?

Girele Girele 9676
2017-03-22 13:38 Girele

smalsuole rašė:
Su tuo pateikimu/nepateikimu irgi sunku įrodyti. Jei dokumentus perduoda gyvai, tai abejoju, ar kas varginasi kiekvieną jų skaičiuoti ir aktus perdavimo-priėmimo rašytis.

Vienas iš praktinių variantų apsidraudimui, sutartyje įrašyti, kad gauti dokumentai bus žymimi apskaitą tvarkančios buhalterės spaudu (susigalvoti formą, geriusiai su datatoriumi).
B
buhu2 31
2017-03-22 13:39 buhu2

Dorota1 rašė:

Tess rašė:

Sąskaitas visada atseku pagal banko išrašą (vėl gi yra suderinta su vadovu ar rašau jam, ar rašau sąskaitą išrašiusiai įmonei). Su avansine tuomet sunkiau.


Aš tai jai nepateikia sąskaitos tai ir neieškau( kai kurioms įmonėms, kurių vadovai neatsakingi), nes tada gali rašyti, ieškos, pamirš vis lauki, nesulauki o registrus teikti reikia

galvoju reikai punktą kokį įtraukti kad neatsakom už nepateiktus dokumentus

Aš tai reguliariai siųsdavau ir sąrašus trūkstamų dokumentų-nulis reakcijos. Galiausiai ir pats, kadangi dauguma mūsų vis tiek turi ne po vieną įmonę, užsimiršti kad kažko nepateikė, padeklaruoji, vėliau tikslini ir dar lieki kaltas dėl "neatsakingumo, neatidumo ir pan".
Aš tai stengiuosi maksimaliai iki galo padaryti savo darbą, tai yra, ieškau sąskaitų, skambinu jau net ne vadovams, kad pristatytų, o į įmones, kurios išrašė sąskaitas, jei matau pagal banko išrašus. Man neina būt ramiai, kai žinau, kad ne visi galai sutvarkyti :D Bet kuo toliau tuo labiau suprantu, kad neverta: gaunasi mano papildomas ir nemažas darbas, už kurį niekas papildomai nemoka ir dar akis drasko.

Reikės ir man pasitvarkyti sutartį, ...
Tess Tess 20234
2017-03-22 13:40 Tess

Dorota1 rašė: Aš tai jai nepateikia sąskaitos tai ir neieškau( kai kurioms įmonėms, kurių vadovai neatsakingi), nes tada gali rašyti, ieškos, pamirš vis lauki, nesulauki o registrus teikti reikia
galvoju reikai punktą kokį įtraukti kad neatsakom už nepateiktus dokumentus

Visada rašau, jei man trūksta sąskaitos. Net minties nebuvo nerašyti.
Registrus teikiame. Jei nedavė pardavimo sąskaitos, tiksliname ir išrašome papildomai už tikslinimą.
Jei pirkimas, traukiame tada, kai gauta sąskaita.
B
buhu2 31
2017-03-22 13:41 buhu2

Girele rašė:

smalsuole rašė:
Su tuo pateikimu/nepateikimu irgi sunku įrodyti. Jei dokumentus perduoda gyvai, tai abejoju, ar kas varginasi kiekvieną jų skaičiuoti ir aktus perdavimo-priėmimo rašytis.

Vienas iš praktinių variantų apsidraudimui, sutartyje įrašyti, kad gauti dokumentai bus žymimi apskaitą tvarkančios buhalterės spaudu (susigalvoti formą, geriusiai su datatoriumi).

Gal galite plačiau pakomentuoti? Dėl to spaudo naudojimo
Tess Tess 20234
2017-03-22 13:41 Tess

smalsuole rašė:
Su tuo pateikimu/nepateikimu irgi sunku įrodyti. Jei dokumentus perduoda gyvai, tai abejoju, ar kas varginasi kiekvieną jų skaičiuoti ir aktus perdavimo-priėmimo rašytis.

Tikrai nerašome.
Galima įtraukti punktą, kad gali klientas sudaryti jei pats nori ir mum pateikti.
Bet jei gyvai atneša 100 sąskaitų, kas ten aktą rašys.
smalsuole smalsuole 2861
2017-03-22 13:41 smalsuole

Girele rašė:

smalsuole rašė:
Su tuo pateikimu/nepateikimu irgi sunku įrodyti. Jei dokumentus perduoda gyvai, tai abejoju, ar kas varginasi kiekvieną jų skaičiuoti ir aktus perdavimo-priėmimo rašytis.

Vienas iš praktinių variantų apsidraudimui, sutartyje įrašyti, kad gauti dokumentai bus žymimi apskaitą tvarkančios buhalterės spaudu (susigalvoti formą, geriusiai su datatoriumi).

Na taip, bet ar žymit tuos dokumentus, kol klientas stebi?
B
buhu2 31
2017-03-22 13:42 buhu2

Tess rašė:

Dorota1 rašė: Aš tai jai nepateikia sąskaitos tai ir neieškau( kai kurioms įmonėms, kurių vadovai neatsakingi), nes tada gali rašyti, ieškos, pamirš vis lauki, nesulauki o registrus teikti reikia
galvoju reikai punktą kokį įtraukti kad neatsakom už nepateiktus dokumentus

Visada rašau, jei man trūksta sąskaitos. Net minties nebuvo nerašyti.
Registrus teikiame. Jei nedavė pardavimo sąskaitos, tiksliname ir išrašome papildomai už tikslinimą.
Jei pirkimas, traukiame tada, kai gauta sąskaita.


Ir, kaip pavyzdys, už i.saf'o tikslinimą, kad ir dėl 1 sąskaitos, imate 10 eur papildomą mokestį?
Tess Tess 20234
2017-03-22 13:42 Tess

buhu2 rašė:

Dorota1 rašė:

Tess rašė:

Sąskaitas visada atseku pagal banko išrašą (vėl gi yra suderinta su vadovu ar rašau jam, ar rašau sąskaitą išrašiusiai įmonei). Su avansine tuomet sunkiau.


Aš tai jai nepateikia sąskaitos tai ir neieškau( kai kurioms įmonėms, kurių vadovai neatsakingi), nes tada gali rašyti, ieškos, pamirš vis lauki, nesulauki o registrus teikti reikia

galvoju reikai punktą kokį įtraukti kad neatsakom už nepateiktus dokumentus

Aš tai reguliariai siųsdavau ir sąrašus trūkstamų dokumentų-nulis reakcijos. Galiausiai ir pats, kadangi dauguma mūsų vis tiek turi ne po vieną įmonę, užsimiršti kad kažko nepateikė, padeklaruoji, vėliau tikslini ir dar lieki kaltas dėl "neatsakingumo, neatidumo ir pan".
Aš tai stengiuosi maksimaliai iki galo padaryti savo darbą, tai yra, ieškau sąskaitų, skambinu jau net ne vadovams, kad pristatytų, o į įmones, kurios išrašė sąskaitas, jei matau pagal banko išrašus. Man neina būt ramiai, kai žinau, kad ne visi galai sutvarkyti :D Bet kuo toliau tuo labiau suprantu, kad neverta: gaunasi mano papildomas ir nemažas darbas, už kurį niekas papildomai nemoka ir dar akis drasko.

Reikės ir man pasitvarkyti sutartį, ...

Tuomet tiesiog atsisakote bendradarbiavimo.
Pasekmės juk gali būti liūdnos, o ypač jei sutartis neapsaugo.
Tess Tess 20234
2017-03-22 13:44 Tess

buhu2 rašė: Ir, kaip pavyzdys, už i.saf'o tikslinimą, kad ir dėl 1 sąskaitos, imate 10 eur papildomą mokestį?

O kiek jus siūlote imti? 1 Eur?
Tai jau yra PAPILDOMAS DARBAS. Turi gaišti laiką papildomai.
Man reikia tikslinti registruis, PVM deklaraciją, perspausdinti operacijų žurnalus.
Įskaitau ne tik darbo laiką, bet ir darbo priemones (printeris, popierius). Papildoma eilutė sąskaitoje kitą mėnesį.
Po to nebevėluos vieną kartą sumokėjęs papildomai.
W
Wyga1 88
2017-03-22 13:45 Wyga1
Tvarkau vieną įmonę iš namų. Direktorius tik atskanuoja sąskaitas, o originalų niekaip neatveža, į ofisą, kad nuvažiuočiau ir pati pasiimčiau, neišeina niekaip susitart. Neiaišku, ar tos sąskaitos susegtos, ar kur voliojasi, ar visi originalai. Niekaip neišsprendžiu šios situacijos, o kalta liksiu aš, jei nebus kokio originalo, ar sąskaita kur per netvarkingumą nusimes. Ką duosi, nieko nepasirašo, apskaita kaip grėbliu ant vandens. Gadina nervus tokia situacija...
Tess Tess 20234
2017-03-22 13:47 Tess
Įrašykite sutartyje, kad sąskaitos siunčiamos el. paštu, vėliau originalai nebus pristatomi. Vadovas atsakingas už dokumentų saugojimą.
Arba pagrasinkite, kad kopijos apskaitai netinka, VMI gali labai apibarti ir t.t.
B
buhu2 31
2017-03-22 13:49 buhu2
Na, tada dar vienas klausimas dėl kasos.
Buhalteris kasą dažniausiai veda pagal kasos knygoje esantį kasos operacijų žurnalą (neturiu dabar po ranka, lyg tiksliai taip vadinasi), kurio kopiją, dažniausiai, pristato mėnesio gale. Kaip sprendžiate problemą, jeigu kasa nesutampa dėl neteisingų operacijų atlikimo kasos aparatu: perkėlė negerą likutį dienos pradžiai ir pan.? Ir aišku tas neteisingas likutis išlenda mėnesio gale ir jau būna nusitęsęs į kito mėnesio n-tąją dieną.
Turiu vieną įmonę su 3 kasos knygomis, galiausiai trūkus kantrybei, nes pardavėjos nesugeba net nuo Z ataskaitos teisingai nurašyti skaičių į tą žurnalą, pradėjau kasą vesti pagal kiekvienos dienos Z ataskaitą, bet aišku gaunasi papildomas ir ilgas darbas visus Z'us sučiupinėti.
Girele Girele 9676
2017-03-22 13:50 Girele

smalsuole rašė:

Na taip, bet ar žymit tuos dokumentus, kol klientas stebi?

Aš pati nepraktikuoju. Kolegė - taip, suštampuoja prie savininko, nes jau turėjo karčios patirties.
Tess Tess 20234
2017-03-22 13:50 Tess
Tariatės dėl kainos.
Arba atneša tvarkingus dokumentus, arba keliate kaina dvigubai.
Na arba nutraukiate sutartį.
Reikia kalbėtis su direktoriais.
B
buhu2 31
2017-03-22 13:51 buhu2

Tess rašė:

buhu2 rašė: Ir, kaip pavyzdys, už i.saf'o tikslinimą, kad ir dėl 1 sąskaitos, imate 10 eur papildomą mokestį?

O kiek jus siūlote imti? 1 Eur?
Tai jau yra PAPILDOMAS DARBAS. Turi gaišti laiką papildomai.
Man reikia tikslinti registruis, PVM deklaraciją, perspausdinti operacijų žurnalus.
Įskaitau ne tik darbo laiką, bet ir darbo priemones (printeris, popierius). Papildoma eilutė sąskaitoje kitą mėnesį.
Po to nebevėluos vieną kartą sumokėjęs papildomai.


Aš tik klausiu, nepriekaištauju. Man Jūsų įkainiai ir sutarties sąlygos atrodo labai geros. Tai "garsiai" raštu mąstau kaip čia reiktų ir man susidėlioti viską :)
Tess Tess 20234
2017-03-22 13:51 Tess

Girele rašė: Aš pati nepraktikuoju. Kolegė - taip, suštampuoja prie savininko, nes jau turėjo karčios patirties.

Vienoje įmonėje administratorė surašo aktą, bet klientai baisia pyksta, kad reikia ilgai laukti kol suruoš. smile
Girele Girele 9676
1 2017-03-22 13:51 Girele

Wyga1 rašė:
Tvarkau vieną įmonę iš namų. Direktorius tik atskanuoja sąskaitas, o originalų niekaip neatveža, į ofisą, kad nuvažiuočiau ir pati pasiimčiau, neišeina niekaip susitart. Neiaišku, ar tos sąskaitos susegtos, ar kur voliojasi, ar visi originalai. Niekaip neišsprendžiu šios situacijos, o kalta liksiu aš, jei nebus kokio originalo, ar sąskaita kur per netvarkingumą nusimes. Ką duosi, nieko nepasirašo, apskaita kaip grėbliu ant vandens. Gadina nervus tokia situacija...

Skanuotų sąskaitų siuntimas - buhalteriui gerai. Yra patikimi įrodymai ką direktorius pridavė.
Tess Tess 20234
2017-03-22 13:53 Tess

buhu2 rašė: Aš tik klausiu, nepriekaištauju. Man Jūsų įkainiai ir sutarties sąlygos atrodo labai geros. Tai "garsiai" raštu mąstau kaip čia reiktų ir man susidėlioti viską :)

Paimate savo sutartį ir nagrinėjate kiekvieną punktą.
Yra internete įvairių pvz. Aš taip pat esu taxe įdėjusi. Tai ir darote sau vieną iš kelių. smile
Darbas ne lengvas, bet verta tai padaryti.
W
Wyga1 88
2017-03-22 13:54 Wyga1

Tess rašė:
Įrašykite sutartyje, kad sąskaitos siunčiamos el. paštu, vėliau originalai nebus pristatomi. Vadovas atsakingas už dokumentų saugojimą.
Arba pagrasinkite, kad kopijos apskaitai netinka, VMI gali labai apibarti ir t.t.

Dirbu pagal darbo sutartį, nėra jokios sutarties. Gali gasdinti kiek nori, nebijo. O kad skanuotos yra gal ir gerai, bet tada nematau, ar originalai.
smalsuole smalsuole 2861
2017-03-22 13:59 smalsuole
Kadangi prakalbom apie duomenų pateikimą, tai man įdomu kaip dirba buh. įmonės, kurios teikia paslaugas kituose miestuose, nei pačios randasi.. Na juk ne visose įmonėse visi dokumentai būna tik tinkle. smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui