danaga
1265
#283885 2006-06-07 15:37 danaga redaguota: 2011-09-11 04-59

dadinda rašė:



pone rašė:



dadinda rašė:



pone rašė:


smile PLEASE, HELP smile smile

kas jas Latvijoj išmuitino?Ar Jūsų vardu




Išmuitino latviškas muitinės tarpininkas, su kurio pasirašėme sutartį dėl procedurų, susijusių su muitinę


Manau kad Jūsų atveju jau prekių pirkimas iš ES(Latvijos).Prisiskaičiuokite PVM



Jeigu Invoice pardavėjas - Ukrainos įmonė, pirkėjas - Jūsų įmonė ir Jūs turėsit išmuitinimo deklaracijas - bus 0% PVM


pone
100
#283915 2006-06-07 16:00 pone redaguota: 2011-09-11 04-59

danaga rašė:



dadinda rašė:



pone rašė:



dadinda rašė:



pone rašė:


smile PLEASE, HELP smile smile

kas jas Latvijoj išmuitino?Ar Jūsų vardu




Išmuitino latviškas muitinės tarpininkas, su kurio pasirašėme sutartį dėl procedurų, susijusių su muitinę


Manau kad Jūsų atveju jau prekių pirkimas iš ES(Latvijos).Prisiskaičiuokite PVM



Jeigu Invoice pardavėjas - Ukrainos įmonė, pirkėjas - Jūsų įmonė ir Jūs turėsit išmuitinimo deklaracijas - bus 0% PVM



Turiu patvirtinta Latvijos muitinės išrašą iš ASYCUDOS ir kažkokią latvišką deklaraciją (t.b. tai ir yra išmuitinimo deklaracija). O kur galima paskaityti apie šitą 0% PVM kaip mano atvėjų? smile Nes aš priskaičiavau 18 kaip iš ES šalių

danaga
1265
#283929 2006-06-07 16:13 danaga
Tiksliai pažiūrėk kas yra pardavėjas ir kas yra pirkėjas? Ar kažkokia Latvių firma perpardavė jums tas prekes? Deklaracija išrašyta Jūsų vardu? Deklaracijoje nėra priskaičiuoto PVM?


pone
100
#283936 2006-06-07 16:24 pone redaguota: 2011-09-11 04-59

danaga rašė:

Tiksliai pažiūrėk kas yra pardavėjas ir kas yra pirkėjas? Ar kažkokia Latvių firma perpardavė jums tas prekes? Deklaracija išrašyta Jūsų vardu? Deklaracijoje nėra priskaičiuoto PVM?



Ne, jokia Latvijos firma mums neperpardavė tas prekes. Deklaracija išrašyta mūsų vardu. Deklaracijoje 18 %=0.00

dadinda
2751
#283954 2006-06-07 16:52 dadinda
Iš PVM komentaro:
Pavyzdys
Latvijos įmonė A iš Rusijos į Lietuvą atsigabena prekes ir, ketindama jas persigabenti į Latviją, išleidžia tas prekes į laisvą apyvartą Lietuvoje. Nuo importo PVM sumokėjimo Latvijos įmonė A atleidžiama taikant PVM įstatymo 35 str. nuostatas, kadangi ji Lietuvoje yra įsiregistravusi PVM mokėtoja ir importo metu yra žinoma, kad prekės yra skirtos ir bus išgabentos į Latviją.
Latvijos įmonei A priklausančių prekių pervežimas iš Lietuvos į Latviją laikomas prekių tiekimu į kitą valstybę narę. Įmonė A tokiam tiekimui taiko 0 proc. PVM tarifą ir šį tiekimą įtraukia į Prekių tiekimo į kitas Europos Sąjungos valstybes nares ataskaitą.

Panaši situacija,tik atvirkštinė.Gal kiek paaiškės situacija?

danaga
1265
#283965 2006-06-07 17:07 danaga redaguota: 2011-09-11 04-59
Prisipažistu, kad aš pati supainiojau eksportą su importu. smile
Bet šiuo atvėju yra vienas niuansas:

dadinda rašė:

Iš PVM komentaro:
Pavyzdys
Latvijos įmonė A iš Rusijos į Lietuvą atsigabena prekes ir, ketindama jas persigabenti į Latviją, išleidžia tas prekes į laisvą apyvartą Lietuvoje. Nuo importo PVM sumokėjimo Latvijos įmonė A atleidžiama taikant PVM įstatymo 35 str. nuostatas, kadangi ji Lietuvoje yra įsiregistravusi PVM mokėtoja
ir importo metu yra žinoma, kad prekės yra skirtos ir bus išgabentos į Latviją.
Latvijos įmonei A priklausančių prekių pervežimas iš Lietuvos į Latviją laikomas prekių tiekimu į kitą valstybę narę. Įmonė A tokiam tiekimui taiko 0 proc. PVM tarifą ir šį tiekimą įtraukia į Prekių tiekimo į kitas Europos Sąjungos valstybes nares ataskaitą.

Panaši situacija,tik atvirkštinė.Gal kiek paaiškės situacija?



Lietuvos įmonė (Pones variantas) tikriausiai nėra įsiregistravusi PVM mokėtoja Latvijoje ir nuo importo PVM neatleidžiamą. Bet importo PVM turėtų būti priskaičiuotas deklaracijoje? Ar aš neteisi?
Pone, aš tavo atvėju paskambinčiau į muitinės informaciją.


pone
100
#284001 2006-06-07 21:18 pone redaguota: 2011-09-11 04-59

dadinda rašė:

Iš PVM komentaro:
Pavyzdys
Latvijos įmonė A iš Rusijos į Lietuvą atsigabena prekes ir, ketindama jas persigabenti į Latviją, išleidžia tas prekes į laisvą apyvartą Lietuvoje. Nuo importo PVM sumokėjimo Latvijos įmonė A atleidžiama taikant PVM įstatymo 35 str. nuostatas, kadangi ji Lietuvoje yra įsiregistravusi PVM mokėtoja ir importo metu yra žinoma, kad prekės yra skirtos ir bus išgabentos į Latviją.
Latvijos įmonei A priklausančių prekių pervežimas iš Lietuvos į Latviją laikomas prekių tiekimu į kitą valstybę narę. Įmonė A tokiam tiekimui taiko 0 proc. PVM tarifą ir šį tiekimą įtraukia į Prekių tiekimo į kitas Europos Sąjungos valstybes nares ataskaitą.

Panaši situacija,tik atvirkštinė.Gal kiek paaiškės situacija?



Oi, ačiu, nors šiek tiek šviesos tunelio gale smile . Iš tikrųjų, yra panašumo... Dar karta dėkoju smile

linute25
367
#286892 2006-06-16 14:44 linute25
Sakykit prašau, jei juridinis asmuo perka žemę iš kito juridinio asmens, išrašoma PVM sąskaita fatūra (?), ar normaliai galima traukti į PVM atskaitą pirkimo PVM-ą ar čia kažkokios išlygos??
Planuojami tokie sandoriai ir man kyla daug klausimų... smile

AČIŪ iš anksto smile

Iš prigimties visos moterys – angelai, tačiau kai joms aplaužo sparnus, tenka skraidyti ant šluotos

danaga
1265
#286925 2006-06-16 15:13 danaga
PVMĮ 32 straipsnis.
Nekilnojamųjų pagal prigimtį daiktų pardavimas ar kitoks perdavimas
.....
2. PVM neapmokestinamas žemės pardavimas ar kitoks perdavimas, kai pagal sandorio sąlygas asmuo, kuriam tokia žemė perduodama, arba trečioji šalis įgyja teisę disponuoti ja kaip jos savininkas, išskyrus žemę, perduodamą kartu su naujais pastatais ar statiniais ar jų dalimis, taip pat žemę statyboms. Žeme statyboms šiame straipsnyje laikomas žemės sklypas, kuris yra skirtas statybai, neatsižvelgiant į tai, ar tame sklype atlikti kokie nors tvarkymo darbai, ar ne.

I dar - neskaičiuojamas nusidevėjimas
www.tax.lt/postt753.html&highlight=%FEem%EBs+pirkimas


linute25
367
#286935 2006-06-16 15:18 linute25
danaga ačiū tau labai už info, bet šiuo atveju tai statybinė įmonė, būtent sklypas statyboms... tai išeina, apsimokestina PVM??

Iš prigimties visos moterys – angelai, tačiau kai joms aplaužo sparnus, tenka skraidyti ant šluotos

Dlana
303
#287776 2006-06-20 09:43 Dlana redaguota: 2011-09-11 04-59
Sveiki,

Situacija tokia:
Buvo nupirktos prekės ir atskaitytas PVM. Po to išsiregistravo iš PVM mokėtojų, nes nevykdė veiklos. Dabar nori uždaryti įmonę ir reikia parduoti prekių likučius žemiau savikainos. Kaip tokiu atveju su PVM? Ar reikia mokėti pardavimo PVM? Ar tik reikia sumokėti skirtumą?
smile

Loreta13
31055
#287826 2006-06-20 11:11 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 04-59
Dlana
Žemiau savikainos parduoti galima visada, jei tai yra rinkos kaina.
Bet jei įmonė jau nebe PVM mokėtoja, tai jei gerai pamenu...reikia nuo likusių prekių skirtų perparduoti, kur buvo PVM atskaitytas sumokėti į biudžetą pardavimo PVM, tipo, kad būtų lygu lygu-atsiėmėte-atiduokite, nes nebe PVM mokėtojai.
Bandykite paskaityti PVM įstatymo 69 straipsnio komentarą.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Gintarike
106
#288513 2006-06-22 09:27 Gintarike redaguota: 2011-09-11 05-00

naujokyte rašė:

Jei vežame prekes iš Lietuvos į Latviją, koks bus PVM 18 ar 0 proc?



o jei Lietuvo įmonei PVM mokėtojai išrašyta sąskaita Latvijoje PNM mokėtojos už auto detalę, kaip su PVM? Sąskaitoje nurodytas 18 % PVM, ar galiu šią sumą traukti į atskaitą? Nes finansininkė liepė išsiaiškinti, kadangi jos manymu tik paslaugos iš ES gali būti apmokestinamos PVM, o prekėms t.b. taikomas O %?
Deklaracijoje, kaip suprantu, ta suma parodoma 23 eil. ir jei ji atskaitoma, 30 eil.? Ar taip?

Gintarike
106
#288535 2006-06-22 09:52 Gintarike redaguota: 2011-09-11 05-00

Gintarike rašė:



naujokyte rašė:

Jei vežame prekes iš Lietuvos į Latviją, koks bus PVM 18 ar 0 proc?



o jei Lietuvo įmonei PVM mokėtojai išrašyta sąskaita Latvijoje PNM mokėtojos už auto detalę, kaip su PVM? Sąskaitoje nurodytas 18 % PVM, ar galiu šią sumą traukti į atskaitą? Nes finansininkė liepė išsiaiškinti, kadangi jos manymu tik paslaugos iš ES gali būti apmokestinamos PVM, o prekėms t.b. taikomas O %?
Deklaracijoje, kaip suprantu, ta suma parodoma 23 eil. ir jei ji atskaitoma, 30 eil.? Ar taip?



Manau, kad kuris nors iš dalyvių galėtumėte paaiškinti smile

Cha-cha
5594
#288543 2006-06-22 10:04 Cha-cha
Taip, sąskaitą iš Latvijos PVM mokėtojo turėjote gauti su 0% PVM, nes jų jų išrašyto PVM į atskaitą traukti negalite. Tas PVM net nebus leidžiami atskaitymai.

Sunaikink savyje kerštą ir pyktį, jie daugiau kenkia tau, negu kitiems

Gintarike
106
#288584 2006-06-22 10:35 Gintarike redaguota: 2011-09-11 05-00

Cha-cha rašė:

Taip, sąskaitą iš Latvijos PVM mokėtojo turėjote gauti su 0% PVM, nes jų jų išrašyto PVM į atskaitą traukti negalite. Tas PVM net nebus leidžiami atskaitymai.



Na taip, turėjome gauti su O%, o gavom su 18%, tai, kaip suprantu, t1 i6skirt1 PVM dedam ne 5 251x, o į 69x. Vadinasi ir deklaracijoje 23 eil. nerodome?
Ačiū.

nila
237
#323847 2006-09-29 13:02 nila
Priminkite koks PVM deklaracijos tikslinimo terminas?

Loreta13
31055
#324112 2006-09-30 22:43 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 05-07

nila rašė:

Priminkite koks PVM deklaracijos tikslinimo terminas?


2. Jei dėl klaidos neatskaitytoji pirkimo ir (arba) importo PVM suma turėjo būti atskaityta daugiau kaip prieš 3 metus, skaičiuojant nuo to laiko, kai paaiškėjo minėtos aplinkybės, ši klaida negali būti taisoma.
PVMĮ 91 prim straipsnis.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

burbuliaaa
308
#324214 2006-10-02 09:22 burbuliaaa
Mokėjau PVM ir nepakeičiau pavedimo paskirties palikau už birželio mėn. vietoj rugpjūčio mėn. Ar man dabar reikia kur nors skambinti, kad suklydau? Ir kaip ištaisyti tai? smile

Jurgicka
292
#324217 2006-10-02 09:29 Jurgicka
Manau, kad ten jiems nelabai rūpi už kurį mėn, užskaito iš eilės ir tiek. Jiems svarbu, kad nebūtų mokėtinų sumų ir tiek. Aš niekad nerasau už kurį mėnesį moku.

Jei ginčijiesi su kvailiu, jis, ko gero, daro tą patį.



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis