Tax.lt narys Vardas777

Tax.lt narys nuo
2017-02-16
Vardas777
forume parašė 16 žinučių

Vardas777 naujausios žinutės:

2018-06-14 15:34 Bendra » Patalpų nuoma iš fizinio asmens » #1394405

virbuh rašė:



rašė:

ar čia išvis bus nesąmonė? :


Tai jei sutarėte 200, tai dar kartą kartoju, kad GPM išlaikomas iš tos sumos.
jei už 7 mėn mokama, tai 200*7 bus 1400 eur, iš jų 210 GPM ir į rankas 1190, tai taip deklaracijoje ir rašoma. 1400 ir GPM 210. Pagal savo skaičius dėliokitės kiek ko nedamokėjote ar permokėjote.


ačiū labai labai smile
2018-06-14 15:11 Bendra » Patalpų nuoma iš fizinio asmens » #1394400
padėkite, prašau, nes čia jau tiek pridaryta, kad neaišku kaip srėbti tą košę...
2018-06-14 14:58 Bendra » Patalpų nuoma iš fizinio asmens » #1394396

virbuh rašė:



rašė:

Vardas777 ...... Nuomos mokestis 201,25 eur iš kurių 175 eur pervedama FA + 26,25 GPM. ....


Jei sutartyje parašyta kad mokestis yra 201,25, tai GPM išskaičiuojamas iš sumos. 201,25*0,15 bus 30,19 eur GPM, į rankas 171,06
Bet dar galimas variantas, kai įmonė iš savo lėšų apmoka tą GPM, tada 175 leidžiami atskaitymai, o 26,25 neleidžiami būna įmonei atskaitymai.
Tai perskaičiuokit sumas, pagal savo variantą.
PM centus, aš po kelių metų arba į pajamas arba į sąnaudas dedu.



Iš tikrųjų nuoma turi būti 200 eur, 30 GPM + 170 FA pervesta.
Bet tada toliau prichimičinta:
Už 7 mėnesius pervesta neteisinga suma:
1225 eur pervesta vietoje 1190
GPM pervesta 183,75 vietoje 210

taisyti galima būtų taip turbūt:
FA už kitus laikotarpius pervesti atitinkamą skirtumą
šį mėnesį sumokėti GPM nepriemoką

pildžiau GPM313 deklaraciją pirmą kartą gyvenime. Nesuprantu aš jos esmės. Turbūt irgi neteisingai viskas:

su darbo santykiais nesusijusios A klasės pajamos registravau 1225 eur ir GPM 183,75
turėtų būti 1190 eur ir 210 eur?
Ir tada pavedimą padaryti į VMI 210-183,75=26,25 sumai?

ar čia išvis bus nesąmonė? :D

2018-06-14 14:48 Bendra » Patalpų nuoma iš fizinio asmens » #1394392

Petronele rašė:



Vardas777 rašė:


1. 2017 m. pasirašyta patalpų nuomos sutartis su FA. Nurodyta nuoma 200 eur. Įmonė iš šios sumos sumoka GPM už FA. 2017 m. įtraukta į leidžiamus atskaitymus suma 200*3=600 eur. 2017-12 padarytas pavedimas 600 eur į klaidingą sąskaitą (ne FA, o jo įmonei buvo pervesta).


Mąstai, matau, teisingai, bet kur tas išskaičiuotas GPM, jei nuomos mokestis 200 ir jūs pervedėte 200*3 į sąskaitą?

Vardas777 rašė:



Kadangi pavedimą dariau ne aš, tai gavosi, kad pervedė į juridinio asmens sąskaitą 200*3 be jokių ceremonijų, vėliau šiuos pinigus grąžino.

3. 2018 m. pirmą pusmetį sutartis vis derinama perdaroma, todėl nuomos mokestis nemokamas. Galų gale galutiniame variante įrašyta taip: Nuomos mokestis 201,25 eur iš kurių 175 eur pervedama FA + 26,25 GPM.


Ir čia irgi neteisingai, GPMas turi būti išskaitytas iš nuomos mokesčio, t.y. 201,25*15%=30,19: 30,19 eur GPM + 171,06 nuomotojui į kišenę.

Vardas777 rašė:


Kaip turi būti suformuluotas sakinys sutartyje, kad nuoma 200 eur, iš kurių 30 eur GPM, o 170 eur FA? Ar tokiu atveju 200 eur į leidžiamus traukti galima?

Išeina taip, kad už 2017 m. permoka 3,75 eur, nes į sąnaudas įtraukta 600 eur, o ne 603,75 eur.


Šiaip jau atvirkščiai, išeina taip, kad į sąnaudas per mažai įtraukta :)

Vardas777 rašė:


taip, aš tą ir turėjau omeny, tik neaiškiai parašiau: per mažai į sąnaudas įtraukta.

Ar gerai suprantu, kad į leidžiamus atskaitymus galima traukti bendrą sumą, t.y. FA pervedamą + GPM?

Kitas klausimas ne į temą: kaip reikia daryti su pelno mokesčių centais? Mokėti VMI reikia suapvalintą iki sveikųjų, o kur tada dėti centus kurie lieka pelno mokesčio įsipareigojimo sąskaitoje? Gal ir kvailas klausimas, bet esu žalia, todėl tikiuosi geranoriško patarimo :)


Į sąnaudas traukiama ta suma, kuri nurodyta sutartyje kaip nuomos mokestis, jūsų atveju būtų 201,25, tik GPMą išskaitykit teisingai.
Dėl pelno mokesčio: o kodėl tu jį registruoji apskaitoje su centais? Paskaičiuoji pelno mokestį PLN204, pagal ją ir registruoji, o ten jokių centų nėra.


pelno mokestį apskaičiavau dar prieš deklaracijos pildymą, todėl ir gavosi su centais...
2018-06-14 12:54 Bendra » Patalpų nuoma iš fizinio asmens » #1394372
Sveiki. Padėkite, prašau, išspręsti rebusą:
1. 2017 m. pasirašyta patalpų nuomos sutartis su FA. Nurodyta nuoma 200 eur. Įmonė iš šios sumos sumoka GPM už FA. 2017 m. įtraukta į leidžiamus atskaitymus suma 200*3=600 eur. 2017-12 padarytas pavedimas 600 eur į klaidingą sąskaitą (ne FA, o jo įmonei buvo pervesta).
2. 2018 m. pradžioje grąžinta nuomininkui 600 eur suma, nes ne ten pervesta.
3. 2018 m. pirmą pusmetį sutartis vis derinama perdaroma, todėl nuomos mokestis nemokamas. Galų gale galutiniame variante įrašyta taip: Nuomos mokestis 201,25 eur iš kurių 175 eur pervedama FA + 26,25 GPM.
4. 2018 m. daromas pavedimas už 2017 m. 3 mėn. kur buvo klaidingai pervesta ir 2018 m. 4 mėn. Sumokėta buvo 175*7= 1225 + 183,75 GPM. Išeina taip, kad už 2017 m. permoka 3,75 eur, nes į sąnaudas įtraukta 600 eur, o ne 603,75 eur.
Padėkite susigaudyti prašau, ką ir kaip čia reikia taisyti, nes kad ir nedidelės sumos, bet ta makalynė varo mane į neviltį...
Ar gerai suprantu, kad į leidžiamus atskaitymus galima traukti bendrą sumą, t.y. FA pervedamą + GPM?

Kitas klausimas ne į temą: kaip reikia daryti su pelno mokesčių centais? Mokėti VMI reikia suapvalintą iki sveikųjų, o kur tada dėti centus kurie lieka pelno mokesčio įsipareigojimo sąskaitoje? Gal ir kvailas klausimas, bet esu žalia, todėl tikiuosi geranoriško patarimo :)

Iš anksto labai ačiū už pagalbą :)


2018-04-18 06:26 Bendra » Patalpų nuoma iš fizinio asmens » #1389693
gita1, trolis77, ANI - ačiū jums!
2018-04-13 11:23 Bendra » Patalpų nuoma iš fizinio asmens » #1389274
Sveiki, prašau padėkite.
IĮ iš FA (nėra įmonės darbuotojas) nuomojasi patalpas, kur vykdo veiklą. IĮ privalo sumokėti iš savo lėšų ir 15% GPM? Ar tokiu atveju nuomos išlaidos + 15%GPM yra leidžiami atskaitymai? Pvz nuoma 200 eur - 30 eur GPM, 170 perveda FA į sąskaitą. Pasimečiau dabar su ta nuoma smile
2018-02-14 11:02 Įvairūs » Individuali imone » #1384416

Vovieruska rašė:



Vardas777 rašė:


Sveiki, padėkite prašau, nes nesugalvoju, kaip teisingiau ir paprasčiau būtų užfiksuoti tokią operaciją:

Individualios įmonės savininkas pirko kanceliarines prekes ir tuo metu neveikė įmonės kortelė, todėl jis atsiskaitė iš asmeninių lėšų grynais. Kaip tą parodyti apskaitoje? Mano variantas toks:

1. savininkas daro įnašą į IĮ kasą, KPO pvz 10 eur
2. savininkui išmokama avanso suma pirkimams, KIO pvz 9 eur
3. užpajamuojamos nupirktos prekės, pvz už 8 eur
4. į kasą grąžinama avanso likučio suma KPO 1 eur

gal galit ką protingiau patarti?
Iš anksto labai ačiū!


Parodyčiau kad atskaitingas asmuo išleido pinigus ir paskui per KIO jam iš kasos ar per banką išmokėčiau. Ir pildyti avansinę apyskaitą.




ar gerai supratau?

D 2010 - Kanceliarinių prekių pirkimas (su PVM)
K 4495 - Savininkui mokėtinos sumos

D 4495 - Savininkui mokėtinos sumos
K 271 - banko sąsk.
2018-02-14 10:37 Įvairūs » Individuali imone » #1384410

Vovieruska rašė:



Vardas777 rašė:


Sveiki, padėkite prašau, nes nesugalvoju, kaip teisingiau ir paprasčiau būtų užfiksuoti tokią operaciją:

Individualios įmonės savininkas pirko kanceliarines prekes ir tuo metu neveikė įmonės kortelė, todėl jis atsiskaitė iš asmeninių lėšų grynais. Kaip tą parodyti apskaitoje? Mano variantas toks:

1. savininkas daro įnašą į IĮ kasą, KPO pvz 10 eur
2. savininkui išmokama avanso suma pirkimams, KIO pvz 9 eur
3. užpajamuojamos nupirktos prekės, pvz už 8 eur
4. į kasą grąžinama avanso likučio suma KPO 1 eur

gal galit ką protingiau patarti?
Iš anksto labai ačiū!


Parodyčiau kad atskaitingas asmuo išleido pinigus ir paskui per KIO jam iš kasos ar per banką išmokėčiau. Ir pildyti avansinę apyskaitą.



ačiū labai už atsakymą.
Prieš tai kelis kartus dariau taip, kaip aprašiau - ar reikia taisyti? ar galiu palikti ankstesnius įrašus taip, o nuo šiol darysiu taip, kaip patarėte jūs.
2018-02-14 10:34 Blevyzgos » Atsakymai "ant lėkštutės" » #1384408

akiniuota rašė:


O kasa tuščia, kad pirma daro įnaša?



Taip, kasoje vos keli eurai.
2018-02-12 21:04 Blevyzgos » Atsakymai "ant lėkštutės" » #1384185
Sveiki, padėkite prašau, nes nesugalvoju, kaip teisingiau ir paprasčiau būtų užfiksuoti tokią operaciją:

Individualios įmonės savininkas pirko kanceliarines prekes ir tuo metu neveikė įmonės kortelė, todėl jis atsiskaitė iš asmeninių lėšų grynais. Kaip tą parodyti apskaitoje? Mano variantas toks:

1. savininkas daro įnašą į IĮ kasą, KPO pvz 10 eur
2. savininkui išmokama avanso suma pirkimams, KIO pvz 9 eur
3. užpajamuojamos nupirktos prekės, pvz už 8 eur
4. į kasą grąžinama avanso likučio suma KPO 1 eur

gal galit ką protingiau patarti?
Iš anksto labai ačiū!
2018-02-12 21:01 Įvairūs » Individuali imone » #1384184
Sveiki, padėkite prašau, nes nesugalvoju, kaip teisingiau ir paprasčiau būtų užfiksuoti tokią operaciją:

Individualios įmonės savininkas pirko kanceliarines prekes ir tuo metu neveikė įmonės kortelė, todėl jis atsiskaitė iš asmeninių lėšų grynais. Kaip tą parodyti apskaitoje? Mano variantas toks:

1. savininkas daro įnašą į IĮ kasą, KPO pvz 10 eur
2. savininkui išmokama avanso suma pirkimams, KIO pvz 9 eur
3. užpajamuojamos nupirktos prekės, pvz už 8 eur
4. į kasą grąžinama avanso likučio suma KPO 1 eur

gal galit ką protingiau patarti?
Iš anksto labai ačiū!
2017-11-20 20:51 Apskaita & Auditas » IT Nusidėvėjimas » #1376242
Sveiki.
Skaitau PMĮ ir nesuprantu, nuo kada galima skaičiuoti nusidėvėjimą, kai IT pirktas metų pradžioje, o pradėtas naudoti tų metų rugsėjo mėn. Tai pagal 8 punktą nusidėvėjimą galima skaičiuoti tik nuo ateinančių metų? o kada galima taikyti 11 punkto nuostatą, kad nuo kito mėnesio, kai pradėtas naudoti, galima skaičiuoti nusidėvėjimą?

18 straipsnis. Ilgalaikio turto nusidėvėjimo arba amortizacijos sąnaudos:
8. Jeigu vienetas ilgalaikį turtą įsigyja ir pradeda naudoti iki mokestinio laikotarpio šešto mėnesio paskutinės dienos, tai įsigytą ir pradėtą naudoti ilgalaikį turtą pradedama nudėvėti arba amortizuoti tuo pačiu mokestiniu laikotarpiu. Jei vienetas įsigyja ir pradeda naudoti ilgalaikį turtą po mokestinio laikotarpio šešto mėnesio paskutinės dienos, tai tokį ilgalaikį turtą pradedama nudėvėti arba amortizuoti mokestiniu laikotarpiu, einančiu po mokestinio laikotarpio, kurį šis turtas įsigytas ir pradėtas naudoti.
(...)
11. Vienetas gali pasirinkti viso ilgalaikio turto nusidėvėjimą arba amortizaciją skaičiuoti nuo kito mėnesio pirmosios dienos po ilgalaikio turto naudojimo pradžios pagal šio Įstatymo 1 priedėlyje nustatytus normatyvus tiesiniu metodu.

Ir dar vienas klausimas: IĮ ne PVM mokėtoja, nežinau, ką daryti su IT PVM. Vienur rašo, kad galiu įtraukti į įsigijimo savikainą. Kitur jau rašo, kad PVM keliauja į sąnaudas. Bet konkretaus atsakymo PMĮ aš neradau, ten tik radau štai ką:
14 straipsnis. Turto įsigijimo kaina
1. Turto įsigijimo kaina – išlaidos, patirtos įsigyjant turtą, įskaitant sumokėtus komisinius atlyginimus bei mokesčius (rinkliavas), išskyrus Pridėtinės vertės mokestį, susijusius su šio turto įsigijimu.
Tai kur man tą PVM padėti? Kažkas forume rašė, kad į ribojamų dydžių leidžiamus atskaitymus, bet aš nerandu tokio:
17 straipsnis. Leidžiamų atskaitymų pripažinimo tvarka
2. Ribojamų dydžių leidžiami atskaitymai:
1) ilgalaikio turto nusidėvėjimo arba amortizacijos sąnaudos;
2) ilgalaikio materialiojo turto eksploatavimo, remonto ir rekonstravimo sąnaudos;
3) komandiruočių sąnaudos;
4) reklamos ir reprezentacijos sąnaudos;
5) natūraliosios netekties nuostoliai;
6) mokesčiai; (gal čia tinka? tuomet nerandu, kokie ribojimai taikomi...)
7) beviltiškos skolos;
8) išlaidos darbuotojų ir (arba) jų šeimos narių naudai, kuri nėra gyventojų pajamų mokesčio objektas;
9) specialieji kredito įstaigų ir draudimo įmonių atidėjimai;
10) parama;
11) narių mokesčiai, įnašai ir įmokos;
12) mokestinio laikotarpio nuostoliai.

būčiau labai dėkinga už pagalbą smile
2017-09-07 08:18 Bendra » gamybos apskaita (sandelis, konkulecijos, gatava produkcija ir t.t) » #1370191

Luka_Paciolis rašė:






Labai dėkinga už atsakymus!
2017-09-03 12:44 Bendra » gamybos apskaita (sandelis, konkulecijos, gatava produkcija ir t.t) » #1369766

Girele rašė:



Vardas777 rašė:


Is anksto labai aciu uz atsakymus ir patarimus!



Susiraskite buhalterę vietoje, kuri jums tvarkytų apskaitą arba bent jau gyvai pakonsultuotų.
Nes kitaip gausis - VBS agentūra...



Ta prasme mano klausimai niekam tikę ir man pačiai susigaudyti be šansų, teisingai supratau atsakymą? Ar tiesiog per plačiai klausiu? smile
2017-09-03 10:06 Bendra » gamybos apskaita (sandelis, konkulecijos, gatava produkcija ir t.t) » #1369764
Sveiki. Labai prašau pagalbos. Naujai įsteigta IĮ, veikla - dantu protezu gamyba. Samdomų darbuotojų nėra;
ne pvm moketoja;
Metinė atskaitomybė nebus sudaroma, bus pildoma pelno mok.deklaracija;
Metinė apyvarta 2017 planuojama iki 30 000 eur; 2018 iki 45 000 eur;
1. Klausimas del gamybos normu ir iforminimo:
Kadangi sudetinga apskaiciuoti, kiek zaliavu sunaudojama vienam protezui (labai ivairiai pasitaiko), ar teisinga butu i apskaita traukti visas zaliavas, po to metu gale, padarius inventorizacija, skirtuma traukti i gamybos sanaudas?
2. Ar privaloma kas menesi skaiciuoti ir nurasineti atsargas?
3. Ar teisingai galvoju, kad metu gale i pelno mok.mazinancias sanaudas galiu traukti:
Pajamos uz gaminius - (minus)
Zaliavos
Pirkti gaminiu karkasai
Savininko PSD ir VSD imokos
Savininko atlyginimas
Patalpu nuomos islaidos
Per metus faktiskai sunaudotos kanceliarines prekes
Imones ilg.turto nusidevejimas

Labai atsiprasau jeigu panasus klausimai jau buvo, tiesiog esu pradedanti, todel milijonai klausimu smile

Is anksto labai aciu uz atsakymus ir patarimus!


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2017 m. IV ketv. 0.03 proc
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2017 m. I ketv. 0.01 proc
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2018-01-01
152.92 EUR
Draudžiamosios pajamos
nuo 2018-01-01
476 EUR
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2018-01-01
2,45 EUR ir 400 EUR