2kart2
1035
#1232531 2014-07-15 15:43 2kart2
Prasau patarimo!
Israseme saskaita faktura eurais, pirkejas ja apmokejo irgi eurais. Tik ji visiskai nepasidenge, o butent liko 0.01 ct. skirtumas.
Kaip sutvarkyti teisingai kad tas centas nekabetu?
Aciu!


Even A Brick Wants To Be Something.....

Loreta13
31055
#1232538 2014-07-15 16:28 Loreta13
Nurašykite į pajamas, ar sąnaudas.
Juk skolos neliko.

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

2kart2
1035
#1232540 2014-07-15 16:35 2kart2

Loreta13 rašė:


Nurašykite į pajamas, ar sąnaudas.
Juk skolos neliko.



ne skolos nebeliko:
tiesiog gautas pavedimas 540.42 lt
o faktura israsyta 540.41 lt.
O kokia saskaitu korespondencija cia bus nurasyti I sanaudas ar pajamas?

Even A Brick Wants To Be Something.....

Loreta13
31055
1   #1232543 2014-07-15 16:44 Loreta13
D 271X 0.01
K 52X 0.01

Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

artas71
12729
1   #1232544 2014-07-15 16:44 artas71
D27 540,41
K24 540,41

D27 -0,01
K52 - 0,01 kitos apmokestinamos pajamos

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

2kart2
1035
#1232596 2014-07-16 09:45 2kart2
O jei gautas pavedimas yra 540.41
o faktura israsyta 540.42
kokia saskaitu korespondencija?


Even A Brick Wants To Be Something.....

Linuske
1795
#1232597 2014-07-16 09:46 Linuske
Nurašykit tą centą į 6 klasę.

2kart2
1035
#1232627 2014-07-16 12:57 2kart2

Linuske rašė:


Nurašykit tą centą į 6 klasę.



Tai sąskaitų korespondencija bus:
D 6 kl.
K 5 kl.

Even A Brick Wants To Be Something.....

agiedre
3022
1   #1232633 2014-07-16 13:51 agiedre
ne. D6 kl, K2 kl

Šiandien veidrodyje tokius siaubus rodė!!!

2kart2
1035
#1232685 2014-07-17 10:05 2kart2

agiedre rašė:


ne. D6 kl, K2 kl



D 61180 kitos bendrosios sanaudos
K 2411 ?


Even A Brick Wants To Be Something.....

Dorota1
13480
#1241297 2014-09-18 17:04 Dorota1
gavom PVM sąskaitą -faktūrą iš įmonės kur nuomuojames patalpas, ir ten įrašyta, NT mokestis už 2013 metus suma, , Žemės mokestis už 2013 metus suma, tada dar už 1-2 ketverti šitie mokesčiai, .

ar čia viskas gerai, nes tai PVm s-f, ir išskirtas ir priskaičiuptas ir PVM smile

„Nesvarbu, kuria koja išlipote iš lovos, nesvarbu, kad jums šiandien bloga nuotaika, bet atsiminkite visam laikui, kad neturite teisės savo blogu nusiteikimu gadinti dienos kitiems.“


Loreta13
31055
#1241299 2014-09-18 17:07 Loreta13
Na negerai :)



Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Dorota1
13480
#1241302 2014-09-18 17:29 Dorota1

Loreta13 rašė:


Na negerai :)




tai reikia skambinti į tą įmonę a ne, ir prašyti kad perrašytų sąskaitą? kiek suprantu be PVM gali būti ?

ar iš vis tokie dalykai kai mokesčiai negali būti

„Nesvarbu, kuria koja išlipote iš lovos, nesvarbu, kad jums šiandien bloga nuotaika, bet atsiminkite visam laikui, kad neturite teisės savo blogu nusiteikimu gadinti dienos kitiems.“


Loreta13
31055
1   #1241304 2014-09-18 17:56 Loreta13 redaguota: 2014-09-18 18-17
Jie gali būt, bet tikrai nėra PVM objektas.
Tai tiesiog sąnaudų kompensavimas.
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=1000080494&tree_id=1000007246

rašė:

Gautos netesybos, pagautė, baudos, įvairios kompensacijos nelaikomos paslaugų teikimu ir į gautų iš ekonominės veiklos pajamų sudėtį neįeina.


Juolab, jiems juk patiems tą PVM mokėt reiks.
Turėtų perrašyt.
PVM įstatymo komentaras:

rašė:

3. Į gautų iš ekonominės veiklos pajamų apimtį neįeina PVM mokėtojo gauti dividendai ar kitos pajamos iš akcijų (dalių, pajų), taip pat kitų vertybinių popierių turėjimo, gaunamos pajamos iš banko indėlio, banko sąskaitos ar banko kortelės turėjimo, gauta pagautė, pardavėjo gautos kompensacijos, skirtos atliekant mokėjimus tretiesiems asmenims pirkėjo vardu patirtoms išlaidoms padengti, netesybos ir kitos panašios gautos (gautinos) sumos, kurios nėra pajamos iš veiklos.



Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham

Dorota1
13480
#1242441 2014-09-25 17:05 Dorota1 redaguota: 2014-09-25 18-23
Loreta13
ką daryti kai neeina susitarti,
išrašė kreditinė tai sąskaitai bet išrašys tipo kitą sąskaita kur pavadins tos mokesčius ir draudimą, kaip kitos nuomos išlaidos. pagal sutartį neturim tokiš, o ir sutartį parašyta kad apart nuompinigų dar turim padengti visokias išlaidas atrp jų draudimą ir mokesčius, tai suprantu kad turi mums be PVM rašyti paprastas sąskaitas šitiems mokesčiams, arba įtraukti į nuomos kaina, bet tai turi buti apkalbėta sutartį.
kaip dabar man daryti, jai rašys visvien su PVM gal tesiog į atskaita tą PVM netraukti, o dėti į neleidžiamus atskaitymus? nes jai tikrintų VMi gi nubaustų kad atskaitėm PVM kurio negalim atskaityti

„Nesvarbu, kuria koja išlipote iš lovos, nesvarbu, kad jums šiandien bloga nuotaika, bet atsiminkite visam laikui, kad neturite teisės savo blogu nusiteikimu gadinti dienos kitiems.“


RikiTiki
108
#1242467 2014-09-25 18:19 RikiTiki
Patarkit, kaip kovojat su savalaikiu pirkimo sąskaitų pristatymu į buhalteriją. Turim ES šalies klientus, kurie pastoviai vėluoja pateikti invoicus, kad ir dabar - prekės gautos iš jų 08 mėn pradž, o sąskaitos iki šiandien negalim išsireikalauti. PVM deklaracijai paskutinė diena - ką patarsit, ką daryti ir kaip deklaruoti, negi liks ir vėl tik tikslinti? Prekės atvyksta su važtaraščiais.
Būna atvejų,kad vėluoja vos ne keturis mėn. Tai šiems atvejam išsireikalavau bent proformų, aišku,visas deklaracija dėl to reikėjo tikslinti, nes nebuvo dokumentų, kuriame būtų prekių vertė. (Prekių vertė pilnai nustatoma tik pirkėjui gavus ir įvertinus kokybę). Kaip teisingai tai parodyti apskaitoje ir priskaičiuoti pvm? Patarkit, kas turrit didesnę patirtį. Nes gaunasi taip 02 gaunam prekes. 6 mėn. gaunu 06 mėn data invoice toms prekėms, o 2 mėn. išrašo proformą (kuri atsiunčia 06!).

Luka_Paciolis
3722
1   #1242469 2014-09-25 18:22 Luka_Paciolis

RikiTiki rašė:


Patarkit, kaip kovojat su savalaikiu pirkimo sąskaitų pristatymu į buhalteriją. Turim ES šalies klientus, kurie pastoviai vėluoja pateikti invoicus, kad ir dabar - prekės gautos iš jų 08 mėn pradž, o sąskaitos iki šiandien negalim išsireikalauti. PVM deklaracijai paskutinė diena - ką patarsit, ką daryti ir kaip deklaruoti, negi liks ir vėl tik tikslinti? Prekės atvyksta su važtaraščiais.
Būna atvejų,kad vėluoja vos ne keturis mėn. Tai šiems atvejam išsireikalavau bent proformų, aišku,visas deklaracija dėl to reikėjo tikslinti, nes nebuvo dokumentų, kuriame būtų prekių vertė. (Prekių vertė pilnai nustatoma tik pirkėjui gavus ir įvertinus kokybę). Kaip teisingai tai parodyti apskaitoje ir priskaičiuoti pvm? Patarkit, kas turrit didesnę patirtį. Nes gaunasi taip 02 gaunam prekes. 6 mėn. gaunu 06 mėn data invoice toms prekėms, o 2 mėn. išrašo proformą (kuri atsiunčia 06!).

Na mes su klientais esame sutarę, kai perkame prekes, pirma jie mums el.paštu siunčia invoice, o kai mes parduodame tai mes jiems siunčiame invoice o po to jau paštu persisiunčiame.O kadangi dabar yra galimos el.paštu sąskaitos siųstos tai skubiam patikrinimui užtektų ir ne originalo.


Nekenčiu kai man sako : "Tu privalai...."
Viskas, ką privalau daryti, parašyta mokesčių įstatyme, o tai kas draudžiama - baudžiamajame kodekse. Visa kita - kaip užsimanysiu.


RikiTiki
108
#1242471 2014-09-25 18:38 RikiTiki
apie originalus nes nesvajojam, BENT el.paštu atsiųstu smile

irmoske
5385
#1242492 2014-09-26 08:31 irmoske

RikiTiki rašė:


Nes gaunasi taip 02 gaunam prekes. 6 mėn. gaunu 06 mėn data invoice toms prekėms, o 2 mėn. išrašo proformą (kuri atsiunčia 06!).


Tai ir deklaruokit 06 mėn, pagal Invoiso datą.
Aišku, blogai, jei reikia parduoti prekes 03 mėn, o jas užsipajamuosite tik 06 smile
o kaip jūs jiems pinigus mokate? Tik po Invoiso gavimo?
gerai, kad mūsų klientai taip nesielgia....



Visada atsilieka tas, kuris nedrįsta aplenkti

edwardas
4265
#1247279 2014-11-06 09:20 edwardas
Sakykite ,kAlegos , ar galima pažeisti chronologija PVM S/F numeracijoje?


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis