Smulki paslaugu imone, kokie buhalterijos tvarkymo kastai?

H
HR 1
2008-09-03 21:43 HR
Sveiki,

svarstau varianta kurti imone,(zmones susisije su finansais rekomendavo kurti UAB) kurioje vadovas ir vienintelis tiesiogines veiklos darbuotojas buciau vienas as. Yra dvi UAB kurios mano UAB'ui kas menesi uz paslaugas moketu viena 700 lt kita 3300 Lt(dvi saskaitos uz paslaugas pagal sutarti). Cia veiklos pradzioje tokios pakolkas yra realios pajamos.

Pirmas klausimas yra uz kokia suma realiai galima pasamdyti buhaltere(Kaune) tokios minimalios UAB fin. apskaitos tvarkymui?
Komp. darbo vieta su kuklia pvz "Centas" buhalterine programa butu irengta. O gal labiau apsimoka samdyti isorine kompanija kuri tvarkytu fin. apskaita?

Antras klausimas kiek kartu per metus gali buti ismoketas pelnas kaip dividendai ar tik karta i metus?

Realiai as noriu apytiksliai pasiplanuoti pesimistini savo kasmenesiniu ir metiniu gaunamu pinigeliu sau "i rankas" modeli.


Buciau labai dekingas uz pagalba :), nes spresti kurti ar nekurti savo juridini asmeni reikia greitai (vercia gyvenimo aplinkybes).
X
XSors 243
2008-09-03 21:53 XSors
Mano manymu, paprastesnis variantas butu is pradziu kurti II, o jau isivaziavus reorganizuotis i UAB. II imoneje galima butu sutaupyti siek tiek lesu darbo uzmokesciui, o ir dar nesant PVM moketoju galima paprsaciau tvarkyti apskaita.

Kalbant apie buhalterio uzmokesti, tai gal butu galima rasti buhalteri, kuris tvarkytu apskaita savo namuose, pvz., po darbo vakarais... Manau, pigiau atsieitu. Nezinau, kaipKaune, bet Alytuj, tai imonei su tokiom planuojamom pradinem pajamom nepasimoka samydt apskaita tvarkancios imones.
Rainis Rainis 15057
2008-09-04 08:57 Rainis
[quote="HR"]Sveiki,

svarstau varianta kurti imone,(zmones susisije su finansais rekomendavo kurti UAB) kurioje vadovas ir vienintelis tiesiogines veiklos darbuotojas buciau vienas as. Yra dvi UAB kurios mano UAB'ui kas menesi uz paslaugas moketu viena 700 lt kita 3300 Lt(dvi saskaitos uz paslaugas pagal sutarti). Cia veiklos pradzioje tokios pakolkas yra realios pajamos.

Pirmas klausimas yra uz kokia suma realiai galima pasamdyti buhaltere(Kaune) tokios minimalios UAB fin. apskaitos tvarkymui?
Komp. darbo vieta su kuklia pvz "Centas" buhalterine programa butu irengta. O gal labiau apsimoka samdyti isorine kompanija kuri tvarkytu fin. apskaita?

Antras klausimas kiek kartu per metus gali buti ismoketas pelnas kaip dividendai ar tik karta i metus?


Kaip jau Jums patarė, tikrai geriau tokiam darbui įsteigti individualią įmonę; ją bet kada galima pertvarkyti į UAB.
Iš IĮ pinigus galite išsiimti nors kas dieną - iš UAB tik atlyginimais ir kartą per metus dividendais;
IĮ žymiai mažesni mokesčiai.
Samdyti tokiam darbui, koks kol kas nusimato, buhalterę, tikrai neverta - ką ji veiks su 2 sąskaitom/mėn? Žymiai pigiau atsieina apskaitos paslaugų įmonė.
Girele Girele 9676
2008-09-04 09:56 Girele 2011-09-11 05-56

Rainis rašė: Samdyti tokiam darbui, koks kol kas nusimato, buhalterę, tikrai neverta - ką ji veiks su 2 sąskaitom/mėn? Žymiai pigiau atsieina apskaitos paslaugų įmonė.

Kodėl neapsimoka buhalterė? Jei ji dirbs namuose laisvalaikiu - įtariu bus pigiau, nei rimta apskaitos įmonė.
Nors idealiausias variantas -- buhalterė, kuri turi įregistravusi įmonę (bet viską tvarko pati , be samdomų darbuotojų).
wirgina wirgina 5887
2008-09-04 10:02 wirgina 2011-09-11 05-56

Girele rašė:

Rainis rašė: Samdyti tokiam darbui, koks kol kas nusimato, buhalterę, tikrai neverta - ką ji veiks su 2 sąskaitom/mėn? Žymiai pigiau atsieina apskaitos paslaugų įmonė.

Kodėl neapsimoka buhalterė? Jei ji dirbs namuose laisvalaikiu - įtariu bus pigiau, nei rimta apskaitos įmonė.
Nors idealiausias variantas -- buhalterė, kuri turi įregistravusi įmonę (bet viską tvarko pati , be samdomų darbuotojų).


Gal galite pasidalinti patirtimi, kokie reikalavimai yra apskaitą tvarkančios įmonės įkūrimui. Turiu galvoje ar įmonės steigėjas turi turėti kokius sertifikatus , diplomus ir kt. kvalifikaciją pateisinančius dokumentus, kuriuos turėtų pateikti VMI, Sodrai, VDI ar kt institucijoms.
Tess Tess 20234
2008-09-04 10:10 Tess 2011-09-11 05-56

wirgina rašė: Gal galite pasidalinti patirtimi, kokie reikalavimai yra apskaitą tvarkančios įmonės įkūrimui. Turiu galvoje ar įmonės steigėjas turi turėti kokius sertifikatus , diplomus ir kt. kvalifikaciją pateisinančius dokumentus, kuriuos turėtų pateikti VMI, Sodrai, VDI ar kt institucijoms.

Nereikia. smile
Dirbame jau ne vienerius metus, niekas nieko nereikalauja.
Bet manau, kad vis dėl to būtų gerai, kad ši veikla būtų licencijuojama.
wirgina wirgina 5887
2008-09-04 10:15 wirgina 2011-09-11 05-56
[quote="Girele"]

Rainis rašė: ... Nors idealiausias variantas -- buhalterė, kuri turi įregistravusi įmonę (bet viską tvarko pati , be samdomų darbuotojų).


Va, toks idealus variantas mane laaaabai vilioja smile
Byla Byla 12118
2008-09-04 10:46 Byla 2011-09-11 05-56

XSors rašė: Mano manymu, paprastesnis variantas butu is pradziu kurti II, o jau isivaziavus reorganizuotis i UAB. II imoneje galima butu sutaupyti siek tiek lesu darbo uzmokesciui, o ir dar nesant PVM moketoju galima paprsaciau tvarkyti apskaita.

Kalbant apie buhalterio uzmokesti, tai gal butu galima rasti buhalteri, kuris tvarkytu apskaita savo namuose, pvz., po darbo vakarais... Manau, pigiau atsieitu. Nezinau, kaipKaune, bet Alytuj, tai imonei su tokiom planuojamom pradinem pajamom nepasimoka samydt apskaita tvarkancios imones.


Sėdžiu Alytuje. Tvarkau apskaitą Kauno įmonei. smile Jiems pigiau. O šiais kompiuteriniais laikais atstumai nieko nereiškia. Įkurti darbo vietą buhalteriui pradedančiai įmonei yra brangu. Juolab kad ir apyvarta tik prasideda.
Girele Girele 9676
2008-09-04 10:53 Girele 2011-09-11 05-56
[quote="wirgina"]

Girele rašė:

Rainis rašė: ... Nors idealiausias variantas -- buhalterė, kuri turi įregistravusi įmonę (bet viską tvarko pati , be samdomų darbuotojų).


Va, toks idealus variantas mane laaaabai vilioja smile

Taip - buhalterei tai neblogas variantas --smarkiai sumažėja mokesčių, automatiškai - atpinga teikiama paslauga.
Bet -- sumažėja ir socialinių garantijų, ligos atveju - jokios pašalpos iš sodros... Nebent -- kažkurioje įmonėje dirbti pagal DS, o kitur - pagal IĮ.
wirgina wirgina 5887
2008-09-04 10:58 wirgina 2011-09-11 05-56
[quote="Girele"][quote="wirgina"][quote="Girele"]

Rainis rašė: Taip - buhalterei tai neblogas variantas --smarkiai sumažėja mokesčių, automatiškai - atpinga teikiama paslauga.
Bet -- sumažėja ir socialinių garantijų, ligos atveju - jokios pašalpos iš sodros... Nebent -- kažkurioje įmonėje dirbti pagal DS, o kitur - pagal IĮ.


Būtent apie socialines garantijas ir pagalvojau.
Na, ligos nepuola. Nesu turėjusi nedarbingumo lapelio.
Va, o tas pensijinis amžius kai ateis ...
Tik ar nebūsių aš pensiją jau užsidirbusi smile Kokį laikotarpį ima skaičiavimams smile
D
day 324
2008-09-04 11:05 day
Buhalterė ,turėdama savo įmonę ,turėtų viską pati apsiskaičiuoti.
Galvoju kurti savo buhalterinę firmą , bet...klaustukų daugiau ,negu atsakymų smile
Girele Girele 9676
2008-09-04 11:10 Girele 2011-09-11 05-56

wirgina rašė: Būtent apie socialines garantijas ir pagalvojau.
Na, ligos nepuola. Nesu turėjusi nedarbingumo lapelio.
Va, o tas pensijinis amžius kai ateis ...
Tik ar nebūsių aš pensiją jau užsidirbusi smile Kokį laikotarpį ima skaičiavimams smile

Apie pensijas: www.sodra.lt/index.php?cid=335
Apie ligas: niekada nesakyk niekada. mano draugė (turi IĮ) -- lakstydavo sveika kaip tankas, irgi sakė - kam ta Sodra, kam tie biuleteniai... Užpuolė labai rimtos ligos. Darbus, žinoma, pasidaro, tik sveikata nebe ta, bet išlaidų - padidėjo keliskart. Aš pagalvoju -- juk galėtų gauti ir iš Sodros, bet deja...
Aš pati - visada imu nedarbingumą, nesvarbu, ar pati sergu ar vaikas. Savininkai užmoka tą patį (apskaitą vistiek sutvarkau), o dar ir iš Sodros gaunu. smile
D
day 324
2008-09-04 11:20 day 2011-09-11 05-56
[quote:fb70e8500b]Teoriškai - taip.
O praktiškai labai daug žmonių nemoka dirbti per atstumą. [/quote]
Tai palyginti sudėtiga-bent man būna atvejų , kad kai kuriuos dokumentus nenuskanuoja(aiškina -galvojau jų nereikia 'traukti' į apskaitą ' ), ar vėluoja atsiųsti -o terminai buhalteriui konkretūs smile, o dar konsultacijos -darbas per atstumą ko gero Lietuvoje pasiteisins dar po kurio laiko smile ...
wirgina wirgina 5887
2008-09-04 11:20 wirgina 2011-09-11 05-56

day rašė: Buhalterė ,turėdama savo įmonę ,turėtų viską pati apsiskaičiuoti.
Galvoju kurti savo buhalterinę firmą , bet...klaustukų daugiau ,negu atsakymų smile


Aš fantazuoju smile kad reiktų dirbti su smulkiom įmonėm. Geriau I.Į.
Prieš porą metų atėjau į įmonę, kur atseit, galėsiu laikraščius skaityti smile
Bet šiandiena aš jų neskaitau smile Išskyrus tax forumą smile smile smile
Tai su tokia jau nepadirbsi, nes šefas nuo buhalterijos toli toli ... kiekviena smulkmena yra buhalterės darbas smile
Byla Byla 12118
2008-09-04 11:34 Byla 2011-09-11 05-57

day rašė: [quote:e18ece4396]Teoriškai - taip.
O praktiškai labai daug žmonių nemoka dirbti per atstumą.

Tai palyginti sudėtiga-bent man būna atvejų , kad kai kuriuos dokumentus nenuskanuoja(aiškina -galvojau jų nereikia 'traukti' į apskaitą ' ), ar vėluoja atsiųsti -o terminai buhalteriui konkretūs smile, o dar konsultacijos -darbas per atstumą ko gero Lietuvoje pasiteisins dar po kurio laiko smile ...[/quote]
Būna kad ir ofise sėdėdamas po savo nosim nelabai mato smile . Viskas priklauso nuo paties žmogaus požiūrio į savo darbą.
V
Veronika 2872
2009-03-18 17:43 Veronika
Galvoju kurti savo buhalterių įmonė, Individualią pradžioje, sakykite ar galiu įsteigti įmonę IDV ir dar dirbti vyr.buhaltere kitoje įmonėje? smile
V
Vija 128
2009-03-18 17:56 Vija
Kodėl IĮ geriau? Juk kiekvienas savininkas, samdydamas buhalterinę apskaitą tvarkančią įmonę, norės kad ji garantuotų, jog už viską atsako tvarkytojai. Pridirbs ko nors, nepasakys, nuslėps...ir apkaltins klaidingu buhalterinės apskaitos tvarkymu. O jei apyvartos didelės... Manau, kad geriausiai įkurti UAB. Įkūrimo kaštai didesni, bet užtai ramiai miegosis, žinant kad bent jau buto neatims...
V
Veronika 2872
2009-03-18 18:41 Veronika 2011-09-11 06-12

Vija rašė: Kodėl IĮ geriau? Juk kiekvienas savininkas, samdydamas buhalterinę apskaitą tvarkančią įmonę, norės kad ji garantuotų, jog už viską atsako tvarkytojai. Pridirbs ko nors, nepasakys, nuslėps...ir apkaltins klaidingu buhalterinės apskaitos tvarkymu. O jei apyvartos didelės... Manau, kad geriausiai įkurti UAB. Įkūrimo kaštai didesni, bet užtai ramiai miegosis, žinant kad bent jau buto neatims...


tai va, dėl tų kaštų ir galvoju smile
Rainis Rainis 15057
2009-03-18 18:41 Rainis 2011-09-11 06-12

Veronika rašė: Galvoju kurti savo buhalterių įmonė, Individualią pradžioje, sakykite ar galiu įsteigti įmonę IDV ir dar dirbti vyr.buhaltere kitoje įmonėje? smile

Be abejo, galima ir įmonę turėti, ir dar dirbti pagal darbo sutartį.
Nereikia bijoti, kad savininkas reikalaus atsakyti už jo juodus darbus. Teisingai sudarius paslaugų sutartį, kur numatoma ir apskaitos įmonės atsakomybė, ir įmonės, kurios apskaita tvarkoma, prievoles, darbas vyksta visai normaliai.
V
Veronika 2872
2009-03-18 18:44 Veronika
O kaip jei UAB'as irgi galima dar dirbti pagal DS smile
O sakykite reikia tada pirkti kompiuteri imones vardu, programa ir t.t. smile
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui