Mažoji bendrija

W
walej 255
2015-04-07 14:47 walej

Labas2 rašė:

jay rašė:
Man patinka iššūkiai, tik nepatinka 'samdyk buhalterį' smile
Mano žmona buhalterė didelėj įmonėje ir jokios naudos iš jos.Bėda su jumis užsisėdėjusiomis.
Be to kaip aš kontroliuosiu buhaltere jei nieko pats nenusimanysiu
Anglijoje pats tvarkiau buhalterija ,manau kad ir gimtoj šaly sugebėsiu,tik man čia pati pradžia todėl ieškau informacijos
Ačiū už atsakymus smile


Asmeniskai man vesti buhalterija padejo kompiuterine apskaitos programa bei konsultacijos cia. Svarbu suadresuoti sumas i teisingas saskaitas. Balansa ir ataskaitas sudaro automatiskai. Tad ir jums siulyciau nuo pradziu kompiuterizuotis..... :)
Kad ir pvz nemokama apskaitos programa Apskaita5 kuri yra diskutuojama siame forume.

na aš biški piktoka tokiu pasisakymu, juk jei nežinosi kas kur turi subėgiot tai gali vest kur nori, jei nesigaudai kas turi būt debete o kas kredite ir pan.manau turi asmuo nuo to pradėti visų pirma o ne nuo kompiuterizuotos apskaitos. :)
olgita olgita 236
2015-04-07 15:02 olgita

walej rašė:
Sveiki, noriu paklausti ar jau teikėte finansinį ataskaitų rinkinį registrų centrui?jei taip tai kokia procedūra ir ką reikia ten pateuikti ar balansą, veiklos ataskaitą ir aiškinamąjį raštą?mes esam tik įsikūrę nuo 2014-11-27.tai tik įnašas narių tebuvo ir 2 sąskaitos už steigimą. smile


MB finansinių ataskaitų rinkinį sudaro: balansas, pelno (nuostolio) ataskaita, aiškinamasis raštas. Steigimo išlaidos, jeigu susijusios grynai su steigimu - bus neleidžiami atskaitymai. RC ataskaitas mažosioms bendrijoms jau reikėjo pateikti iki 03.31
L
Labas2 96
2015-04-07 15:06 Labas2

walej rašė:

Labas2 rašė:

jay rašė:
Man patinka iššūkiai, tik nepatinka 'samdyk buhalterį' smile
Mano žmona buhalterė didelėj įmonėje ir jokios naudos iš jos.Bėda su jumis užsisėdėjusiomis.
Be to kaip aš kontroliuosiu buhaltere jei nieko pats nenusimanysiu
Anglijoje pats tvarkiau buhalterija ,manau kad ir gimtoj šaly sugebėsiu,tik man čia pati pradžia todėl ieškau informacijos
Ačiū už atsakymus smile


Asmeniskai man vesti buhalterija padejo kompiuterine apskaitos programa bei konsultacijos cia. Svarbu suadresuoti sumas i teisingas saskaitas. Balansa ir ataskaitas sudaro automatiskai. Tad ir jums siulyciau nuo pradziu kompiuterizuotis..... :)
Kad ir pvz nemokama apskaitos programa Apskaita5 kuri yra diskutuojama siame forume.

na aš biški piktoka tokiu pasisakymu, juk jei nežinosi kas kur turi subėgiot tai gali vest kur nori, jei nesigaudai kas turi būt debete o kas kredite ir pan.manau turi asmuo nuo to pradėti visų pirma o ne nuo kompiuterizuotos apskaitos. :)


Negincyjama tiesa. Ir as su jumi sutink 100%. Bet su programa bent jau po to kai suadresuoji viskas aisku. Be to bet kada gali pasiziuret tarpines ataskaitas ir pasitikrint. Taipogi susivesti kontrahentus, kuriuos paskui automatu atpysta is saskaitos israso.
Bet zinoma, programa tik iranis...... :)
W
walej 255
2015-04-07 15:09 walej

olgita rašė:

walej rašė:
Sveiki, noriu paklausti ar jau teikėte finansinį ataskaitų rinkinį registrų centrui?jei taip tai kokia procedūra ir ką reikia ten pateuikti ar balansą, veiklos ataskaitą ir aiškinamąjį raštą?mes esam tik įsikūrę nuo 2014-11-27.tai tik įnašas narių tebuvo ir 2 sąskaitos už steigimą. smile


MB finansinių ataskaitų rinkinį sudaro: balansas, pelno (nuostolio) ataskaita, aiškinamasis raštas. Steigimo išlaidos, jeigu susijusios grynai su steigimu - bus neleidžiami atskaitymai. RC ataskaitas mažosioms bendrijoms jau reikėjo pateikti iki 03.31

kaži kaip man pasielgti vadovas išvykęs o turiu tik skanuotus dok.? smile
W
walej 255
2015-04-08 07:49 walej

walej rašė:

olgita rašė:

walej rašė:
Sveiki, noriu paklausti ar jau teikėte finansinį ataskaitų rinkinį registrų centrui?jei taip tai kokia procedūra ir ką reikia ten pateuikti ar balansą, veiklos ataskaitą ir aiškinamąjį raštą?mes esam tik įsikūrę nuo 2014-11-27.tai tik įnašas narių tebuvo ir 2 sąskaitos už steigimą. smile


MB finansinių ataskaitų rinkinį sudaro: balansas, pelno (nuostolio) ataskaita, aiškinamasis raštas. Steigimo išlaidos, jeigu susijusios grynai su steigimu - bus neleidžiami atskaitymai. RC ataskaitas mažosioms bendrijoms jau reikėjo pateikti iki 03.31

kaži kaip man pasielgti vadovas išvykęs o turiu tik skanuotus dok.? smile

Bet niekur nerandu kur parašyta kad iki 03-31 reikia pateikti, randu kad 30 dienų po tvirtinimo. smile
L
Labas2 96
2015-04-08 08:18 Labas2

walej rašė:

walej rašė:

olgita rašė:

walej rašė:
Sveiki, noriu paklausti ar jau teikėte finansinį ataskaitų rinkinį registrų centrui?jei taip tai kokia procedūra ir ką reikia ten pateuikti ar balansą, veiklos ataskaitą ir aiškinamąjį raštą?mes esam tik įsikūrę nuo 2014-11-27.tai tik įnašas narių tebuvo ir 2 sąskaitos už steigimą. smile


MB finansinių ataskaitų rinkinį sudaro: balansas, pelno (nuostolio) ataskaita, aiškinamasis raštas. Steigimo išlaidos, jeigu susijusios grynai su steigimu - bus neleidžiami atskaitymai. RC ataskaitas mažosioms bendrijoms jau reikėjo pateikti iki 03.31

kaži kaip man pasielgti vadovas išvykęs o turiu tik skanuotus dok.? smile

Bet niekur nerandu kur parašyta kad iki 03-31 reikia pateikti, randu kad 30 dienų po tvirtinimo. smile

Tai RC gi ir reikia skanuota aiskinamaji pateikti o fin. atskait. suvedinejama i RC forma bus.
W
walej 255
2015-04-08 08:22 walej
Taip taip radau, bet man pačiai neina prisijungti prie RC tik vadovas gali. smile na nieko jam išsiųsiu skanuotus gaus jis pats susivedinėt, tikriausiai sugebės. smile
R
Ruciune 628
2015-04-13 15:15 Ruciune
Laba,
MB narys ir ( vadovas tas pats narys) mokasi sau pagal civiline paslaugu sutarti ir issima su darbo santykiais sumas .
I banka persiveda kas menesi (kaip pvz.50 eur pagal civ.paslaugu sutarti ir 150 eur su darbo santykiais ).
Tai to 50 eur nedeklaruoja kas menesi niekur MB.
O ta 150 eur rodo SAV formoj ir moka mokescius sodrai. O kaip su GPM ? Kur rodo ir kada moka kas ?
olgita olgita 236
2015-04-13 18:47 olgita

Ruciune rašė:
Laba,
MB narys ir ( vadovas tas pats narys) mokasi sau pagal civiline paslaugu sutarti ir issima su darbo santykiais sumas .
I banka persiveda kas menesi (kaip pvz.50 eur pagal civ.paslaugu sutarti ir 150 eur su darbo santykiais ).
Tai to 50 eur nedeklaruoja kas menesi niekur MB.
O ta 150 eur rodo SAV formoj ir moka mokescius sodrai. O kaip su GPM ? Kur rodo ir kada moka kas ?


GPM pats uždeklaruos GPM308 ir iki gegužės 1 dienos sumokės
olgita olgita 236
2015-04-13 18:56 olgita
Sakykite prašau, o kaip įforminami MB nario įnašas ir įnašo grąžinimas jau veikiančioje įmonėje.

Na tarkite įsteigus įmonę įnašas buvo 50 LTL. Po metų nusprendė įnešti dar 10 000 LTL. O atsiradus apyvartai šį įnašą vėl sau grąžinti.
Kokie dokumentai turi būti užpildyti? Ar reikia kokiai nors institucijai pranešti?

Ačiū
V
virbuh 8111
2015-04-13 19:19 virbuh

olgita rašė:
Sakykite prašau, o kaip įforminami MB nario įnašas ir įnašo grąžinimas jau veikiančioje įmonėje.

Na tarkite įsteigus įmonę įnašas buvo 50 LTL. Po metų nusprendė įnešti dar 10 000 LTL. O atsiradus apyvartai šį įnašą vėl sau grąžinti.
Kokie dokumentai turi būti užpildyti? Ar reikia kokiai nors institucijai pranešti?

Ačiū


MB narių susirinkimo sprendimai ir pranešamai (per 5 dienas lygtai) į RC JADIS. Skaitykit MB įstatymą ten aprašyta gražinimo tvarka su visom F A taskaitom.
2015-04-13 23:30 naujoke111111
Bet MMA-300... ir SAV forma uztenka karta per metus pateikt,jei ismokamas tik MMA dydis... Ar as kazka ne taip supratus?


Ruciune rašė:
Laba,
MB narys ir ( vadovas tas pats narys) mokasi sau pagal civiline paslaugu sutarti ir issima su darbo santykiais sumas .
I banka persiveda kas menesi (kaip pvz.50 eur pagal civ.paslaugu sutarti ir 150 eur su darbo santykiais ).
Tai to 50 eur nedeklaruoja kas menesi niekur MB.
O ta 150 eur rodo SAV formoj ir moka mokescius sodrai. O kaip su GPM ? Kur rodo ir kada moka kas ?

V
virbuh 8111
2015-04-14 11:16 virbuh

naujoke111111 rašė:
Bet MMA-300... ir SAV forma uztenka karta per metus pateikt,jei ismokamas tik MMA dydis... Ar as kazka ne taip supratus?


Ruciune rašė:
Laba,
MB narys ir ( vadovas tas pats narys) mokasi sau pagal civiline paslaugu sutarti ir issima su darbo santykiais sumas .
I banka persiveda kas menesi (kaip pvz.50 eur pagal civ.paslaugu sutarti ir 150 eur su darbo santykiais ).
Tai to 50 eur nedeklaruoja kas menesi niekur MB.
O ta 150 eur rodo SAV formoj ir moka mokescius sodrai. O kaip su GPM ? Kur rodo ir kada moka kas ?




Naujokė 11.. Gerai supratot
M
myx 2
2015-04-14 13:13 myx 2015-04-14 13-18
Sveiki. Atsiprasau iskarto jeigu jau si tema buvo. Situacija tokia. Isikuriau Mazaja bendrija elektroniniu budu, viska susimokejau, imone isikure, saskaita atsidariau. Dabar pasirasineju sutartis su klientais (kaip vadovas), israsau jiems SF, viska sumoka ir imoneje yra pinigu. Kaip man patogiau dabar siuos pinigus isimti (esu vienintelis savininkas, narys ir vadovas). Ar geriau:
1) Pasirasyti su savimi civilne paslaugu sutarti (Ar jau privalejau?) ir tada persivesti sau pinigus kaip fiksuota atlyginima + premija (Cia imanoma? Pvz. 100 euru atlyginimas, o bonusus kas menesi sugalvoju).? Cia kaip suprantu imone dar 15 procentu tures GPM sumoketi VMI (iki kada? iskarto ar metu gale?). Beje, kaip daznai galima tai daryti? Viena karta per menesi, ar cia pagal sutarti galima nustatyti kad bonusus (t.y procentus nuo kliento) iskarto ismokam ir panasiai. Na norisi tuos uzdirbtus pinigus issimti :)
2) Issimineti kaip avansu issimokama pelna (Nesuprantu kaip tas vyksta ir kiek ko ten reikia pasirasyti - kaip suprantu, nei pigiau, nei geriau). Beje kaip daznai galima issimineti lesas kaip avansini pelna?
3) Gal yra kazkokiu kitu variantu?

Aciu uz pagalba labai.
P
pgituke 45
2015-04-16 10:56 pgituke
norim issimoketi dali pelno uz 2014m. Bukit geri patarkit, koks eiliskumas, kaip sudelioti buhalteriskai, kokie rastai reikalingi imoneje ir kaip kam moketi-deklaruoti. Esu visiskai zalia siuo klausimu smile
K
kyberpo 4
2015-04-17 09:53 kyberpo
Sveiki,
labai prašau, patarkite, įsisteigėme MB, ar buhalterį galima samdyti pagal paslaugų sutartį? Ar būtinai pagal darbo sutartį?
V
virbuh 8111
2015-04-17 10:35 virbuh

kyberpo rašė:
Sveiki,
labai prašau, patarkite, įsisteigėme MB, ar buhalterį galima samdyti pagal paslaugų sutartį? Ar būtinai pagal darbo sutartį?


Buhalterį galit samdyti pagal darbo sutartį (jei jis nėra MB narys), arba dirbančius pagal ind veiklos pažymas, arba gali tvarkyti pats MB narys sakykim už tai išmokant daugiau pelno(jei jo yra), jei jis ''moka tai daryti''.
V
virbuh 8111
2015-04-17 10:41 virbuh

pgituke rašė:
norim issimoketi dali pelno uz 2014m. Bukit geri patarkit, koks eiliskumas, kaip sudelioti buhalteriskai, kokie rastai reikalingi imoneje ir kaip kam moketi-deklaruoti. Esu visiskai zalia siuo klausimu smile


Sveiki, Pabandykit pamažu paskaityt MB įstatymą, ten tikrai rasit atsakymą apie išmokėjimą. Deklaruojama metams pasibaigus Fr471 formoje, GPM susimoka pats. Apie operacijas ieškokit 38 VAS metodinėse
www.aat.lt/index.php?id=175
V
virbuh 8111
2015-04-17 10:42 virbuh 2015-04-17 10-50

myx rašė:
Sveiki. Atsiprasau iskarto jeigu jau si tema buvo. Situacija tokia. Isikuriau Mazaja bendrija elektroniniu budu, viska susimokejau, imone isikure, saskaita atsidariau. Dabar pasirasineju sutartis su klientais (kaip vadovas), israsau jiems SF, viska sumoka ir imoneje yra pinigu. Kaip man patogiau dabar siuos pinigus isimti (esu vienintelis savininkas, narys ir vadovas). Ar geriau:
1) Pasirasyti su savimi civilne paslaugu sutarti (Ar jau privalejau?) ir tada persivesti sau pinigus kaip fiksuota atlyginima + premija (Cia imanoma? Pvz. 100 euru atlyginimas, o bonusus kas menesi sugalvoju).? Cia kaip suprantu imone dar 15 procentu tures GPM sumoketi VMI (iki kada? iskarto ar metu gale?). Beje, kaip daznai galima tai daryti? Viena karta per menesi, ar cia pagal sutarti galima nustatyti kad bonusus (t.y procentus nuo kliento) iskarto ismokam ir panasiai. Na norisi tuos uzdirbtus pinigus issimti :)
2) Issimineti kaip avansu issimokama pelna (Nesuprantu kaip tas vyksta ir kiek ko ten reikia pasirasyti - kaip suprantu, nei pigiau, nei geriau). Beje kaip daznai galima issimineti lesas kaip avansini pelna?
3) Gal yra kazkokiu kitu variantu?

Aciu uz pagalba labai.


Daug kartų jau aptarta, labai trumpai:.
1. Civ sutartis su vadovu būtina,o išmokėjimas kas, kiek , kaip ir kada nurodot sutartyje, (Jūsų pasirinkimas)
Pelno Mokesčiai(15 ar 5 proc) įmonėms yra mokami už metus.
GPM 15 proc susimoka pats metam pasibaigus
2 Pelnas avansu, skaitykit MB įstatymą , deklaravimas ir mokesčiai beveik tas pats.
3 Išmokos iš pelno , nuo kurių mokami sodros mokesčiai.
www.vmi.lt/cms/web/kmdb/1.10.21.2#Scroll_500
www.vmi.lt/cms/web/kmdb/1.4.8.17#Scroll_200
www.sodra.lt/lt/situacijos/informacija-drau...
K
kyberpo 4
2015-04-17 10:44 kyberpo

virbuh rašė:

kyberpo rašė:
Sveiki,
labai prašau, patarkite, įsisteigėme MB, ar buhalterį galima samdyti pagal paslaugų sutartį? Ar būtinai pagal darbo sutartį?


Buhalterį galit samdyti pagal darbo sutartį (jei jis nėra MB narys), arba dirbančius pagal ind veiklos pažymas, arba gali tvarkyti pats MB narys sakykim už tai išmokant daugiau pelno(jei jo yra), jei jis ''moka tai daryti''.


Ačiū, o jei pvz.: MB siūlo fotografo, animatoriaus paslaugas, tai MB sudaro sutartį su fotografu ar animatoriumi, kurie turi ind.veiklos vykdymo pažymą ir surašo darbų perdavimo-priėmimo aktą?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui