Eksportas

akiplesha akiplesha 720
2013-08-20 09:41 akiplesha
gerb.kolegos, prieš porą savaičių suforminim eksportą kazachams. Jau kelinta diena matau būseną "diverted". Kaip manote, procedūra užbaigta ar ne. Aš abejoju, nes visų kitų procedūrų būsenos yra "eksported", o tarpininkai tik rytoj pasakyt galės, nes "užlūžę" sistemos pas juos.
agiedre agiedre 3007
2013-08-20 22:00 agiedre

agiedre rašė:
Sveiki,
turiu tokį faktą smile smile Prekės parduotos ir sąskaita išrašyta Rusijos įmonei ir išgabentos į Kaliningradą, o eksporto deklaracijoje "Gavėjas" - Lietuvos įmonė smile čia nieko neįprasto? Kokios gali atsirasti problemos?

smile
agiedre agiedre 3007
2013-08-20 22:03 agiedre
dar vienas klausimas

Kaip parduoti ir eksportuoti () transporto priemonę (priekabą) į Baltarusiją, kai fiziškai ta priekaba jau yra Baltarusijoj (išnuomota vežėjui, kuris ją ir nusipirks). Priekaba į Lt negrįžta.
L
Loreta13 30842
2013-08-23 22:11 Loreta13

agiedre rašė: Kaip parduoti ir eksportuoti () transporto priemonę (priekabą) į Baltarusiją, kai fiziškai ta priekaba jau yra Baltarusijoj (išnuomota vežėjui, kuris ją ir nusipirks). Priekaba į Lt negrįžta.
Vat paklauskite baltarusių, kaip jie tą priekabą įregistruos savo įmonės vardu ?
Nes jums svarbus būtent tas momentas, kai ji prasišvies Baltarusijoje baltarusiškos įmonės vardu.
Lenule Lenule 348
2013-09-30 09:52 Lenule
Kaip atrodo eksporto procedūros užbaigimo dokumentas? Ar tai yra eksporto deklaracija? Ar dar kažkas? Ir dar klausimas, kur Jūs mielieji ir mielosios pasitikrinat "exported" "diverted" - čia aukščiau "akiplesha" žinutėje radau?

Su pirmadieniu... smile
akiplesha akiplesha 720
2013-09-30 10:51 akiplesha
va čia pasitikrinam online http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds2/ecs/ecs_home.jsp
vilije vilije 772
2013-10-08 10:55 vilije
Parduodam prekes į Baltarusiją, kurias pirkom iš Lietuvos įmonės PVM mokėtojos . Prekių gabenimą organizuoja pirkėjas, supaprastinto eksporto procedūrą pradedam Lietuvoje. Ar galime taikyti 0 PVM?
L
Loreta13 30842
2013-10-08 17:19 Loreta13

vilije rašė: Parduodam prekes į Baltarusiją, kurias pirkom iš Lietuvos įmonės PVM mokėtojos . Prekių gabenimą organizuoja pirkėjas, supaprastinto eksporto procedūrą pradedam Lietuvoje. Ar galime taikyti 0 PVM?
Žinoma.
Pasirūpinkite eksporto įrodymais.
A
ashiukas2 13
2013-10-25 15:58 ashiukas2
sveiki,

jei imone parduoda prekes estijos imonei su saskaita faktura, o estijos imone parduoda kitai imonei, kurios filialas latvijoj su saskaita faktura, taciau tiekejas neveza prekiu i estija o veza iskart i latvija. ar reikalingi kazkokie papildomi dokumentai? ar is vis imanoma taip kad pardavimo dokumentai butu estams, tik kad nebutu dvigubo transporto nuvezt iskart latviams..
Lenule Lenule 348
2013-10-25 16:36 Lenule

akiplesha rašė:
va čia pasitikrinam online http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds2/ecs/ecs_home.jsp



Ar reikia būti prisiregistravusiam, o gal aš kažkaip kitaip vedu, nes man pastoviai meta no rezults..
2013-10-25 17:04 Irinabuckis

ashiukas2 rašė:
sveiki,

jei imone parduoda prekes estijos imonei su saskaita faktura, o estijos imone parduoda kitai imonei, kurios filialas latvijoj su saskaita faktura, taciau tiekejas neveza prekiu i estija o veza iskart i latvija. ar reikalingi kazkokie papildomi dokumentai? ar is vis imanoma taip kad pardavimo dokumentai butu estams, tik kad nebutu dvigubo transporto nuvezt iskart latviams..

Ar visos įmonės PVM mokėtojos?
2013-10-25 17:17 Irinabuckis
Taip, taip vežti prekes galite.
Jei visos įmonės PVM mokėtojos, tai galite taikyti trikampės prekybos schemą, BET:
1) Visų trijų ES valstybių narių asmenys, pirkėjai ir pardavėjai, turi būti savo valstybėse įsiregistravę PVM mokėtojais;
2) Prekių pardavėjai PVM s-f turi būti nurodę pirkėjo PVM mokėtojo kodą;
3) Pirmasis prekių pardavėjas privalo turėti įrodymus, kad prekės iš jo valstybės išgabentos į trečiąją ES valstybę narę;
4) Tarpininkas vienoje ES valst. narėje įsigytas prekes turi išgabenti į trečiąją valstybę narę ir joje parduoti PVM mokėtojui;
5)Trečiosios valst. narės PVM mokėtojui pateiktų prekių apmokestinamąją vertę tarpininkas turi būti deklaravęs Prekių tiekimo į kitas ES valstybes nares ataskaitoje.
A
ashiukas2 13
2013-10-25 19:44 ashiukas2
aciu uz informacija. o sakykit kur galeciau apie visas sitas jusu pastabas pasiskaityti?
Rainis Rainis 15057
2013-10-26 10:24 Rainis 2013-10-26 10-28

ashiukas2 rašė:
aciu uz informacija. o sakykit kur galeciau apie visas sitas jusu pastabas pasiskaityti?

Pasiskaityti galima ir reikia PVM įstatyme ir jo komentare.
Tik noriu patikslinti, kad jūsų atveju tikrai nėra trikampės prekybos. Tai paprastas tiekimas į ES šalis, apmokestinamas nuliniu PVM tarifu. (Trikampė prekyba yra Estijos įmonei. Jei jau taip tiksliau sakant, Lietuvos įmonė dalyvauja trikampės prekybos schemoje, bet kaip pirmoji grandis).
O kad prekių pristatymo vieta yra ne Estija, o Latvija, neturi jokios reikšmės (šiuo atveju).
Taip pat tai nėra eksportas PVM įstatymo požiūriu.
A
ashiukas2 13
2013-10-26 16:29 ashiukas2
taip, butinai pasiskaitysiu. dekui
A
Andriokas21 353
2013-10-28 13:37 Andriokas21
Sveiki,
gal galėtumėte duoti nuorodą, kur pasitikrinti ar buvo uždaryta eksporto deklaracija į Baltarusiją.
Ačiū.
A
Andriokas21 353
2013-10-28 15:19 Andriokas21
??
irmoske irmoske 5445
2013-10-28 15:46 irmoske
Yra interenete toks psl., Google vadinasi. Įvedi ten "Eksporto procedūros užbaigimas" ir gauni rezultatą smile
http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds2/ecs/ecs_home.jsp?Lang=LT
A
Andriokas21 353
2013-10-28 16:36 Andriokas21
Dabar naturaliai gaunasi klausimas KAStas MRN, kurį reikiaįvesti? Čia kažkoks
numeris deklaracijos ar kas?

Ačiū.
irmoske irmoske 5445
2013-10-29 08:29 irmoske

Andriokas21 rašė:
Dabar naturaliai gaunasi klausimas KAStas MRN, kurį reikiaįvesti? Čia kažkoks
numeris deklaracijos ar kas?
Ačiū.

Deklaracijos dešiniame viršutiniame kampe, MRN Nr.
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui