Missing
Alanta
60
#51757 2003-12-23 09:53 Alanta
Susidūriau su tokia problemėle smile Parduodam lengvąjį automobilį įsigytą lizingo būdu.
Pirmas įnašas sumokėtas 2002 birželio mėn naujam PVM įstatymui dar neįsigaliojus. PVM nuo pirmo įnašo traukiau į atskaitą. O toliau visus metus į sąnaudas (atskaita negalima) Dabar parduodant lengvąjį automobilį, kurio PVM atskaita buvo negalima galiu parduoti be PVM. Bet mano atveju kai dalis vis tik buvo įtraukta? smile
Pagelbėkit prašau
smile
Missing
Alanta
60
#51921 2003-12-24 09:36 Alanta
Supratau kad niekas su tuo nesusidūrė smile bet jau savo nuomone gal išsakytumėt smile
Missing
vilma2
117
#51975 2003-12-24 13:54 vilma2
Geras klausimas. Gal reikėtų tikslinti PVM atskaitą?

Prie to paties norėčiau klustelti, niekaip negaliu rasti apie parduodamo automobilio PVM> Gal kas pasufleruotų, kur parašyta, kad galima parduoti be PVM? (Prašyčiau nurodyti straipsnio Nr.). Ačiū
Missing
paukstis
189
#51976 2003-12-24 13:58 paukstis
Be PVM parduoti negali. Nėra tokios teisės numatyta.
Tai yra prekės tiekimas - PVM objektas.
Avatar
Smalsi
511
#51978 2003-12-24 14:05 Smalsi redaguota: 2011-09-11 03-18
Nežinau ar padės, bet 33 Skr. 1d. sako"PVM neapmokestinamas prekių tiekimas, kai jokia jų pirkimo ir (arba) importo PVM dalis nebuvo PVM mokėtojo atskaityta..."
Missing
amri
161
#51981 2003-12-24 14:15 amri
Pilnai sutinku su paukstis. Turiu VMI rastiska atsakyma, privalai apskaiciuoti PVM.[/i]
Avatar
artas71
12630
#52006 2003-12-24 22:01 artas71 redaguota: 2011-09-11 03-18
Na, pauksti, kai kuriais atvejais parduoti galima ir be PVM. Yra tokia nuostata, kad jeigu atskaitos PVM negali turėti, tai ir parduoti gali be PVM.

33 str. komentaras
Pavyzdys

Įmonė, PVM mokėtoja, 1997 metais balandžio mėnesį įsigijo naują automobilį, už kurį pirkimo PVM, vadovaudamasi tuo metu galiojančio Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo ( 1996 01 23 įstatymo Nr. I-1185 redakcija, Žin., 1996, Nr. 13 - 343) 19 straipsnio nuostatomis, netraukė į PVM atskaitą. 2002 m. rugpjūčio mėnesį šį automobilį įmonė pardavė.
Kadangi pagal tuo metu galiojančio Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 19 straipsnio nuostatas įmonė automobilio pirkimo PVM į PVM atskaitą traukti negalėjo, tai įmonė 2002 m. rugpjūčio mėnesį, parduodama šį automobilį, galėjo taikyti Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 33 straipsnyje nustatytą lengvatą ir PVM už šį automobilį neskaičiuoti.”

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke
Missing
dianute
53
#53819 2004-01-07 02:01 dianute redaguota: 2011-09-11 03-18

Alanta rašė:

Susidūriau su tokia problemėle smile Parduodam lengvąjį automobilį įsigytą lizingo būdu.
Pirmas įnašas sumokėtas 2002 birželio mėn naujam PVM įstatymui dar neįsigaliojus. PVM nuo pirmo įnašo traukiau į atskaitą. O toliau visus metus į sąnaudas (atskaita negalima) Dabar parduodant lengvąjį automobilį, kurio PVM atskaita buvo negalima galiu parduoti be PVM. Bet mano atveju kai dalis vis tik buvo įtraukta? smile
Pagelbėkit prašau
smile


Jei tas automobilis buvo ilgalaikis turtas, ar nereikėjo to PVM traukti į savikainą? Kad be PVM gali parduoti, tai man,atrodo,kad tikrai gali. Jei senas įstatymas leido PVM atskaitą, tai reiškias leido. Tik jei ten buvo ilgalaikis turtas, tai pagal PVM įst. jis dėvimas 5m.(nes kilnojamas).Tai gal tą dalį, kur įtraukei pagal seną įstatymą, reiktų pakoreguoti ir atstatyti, priklausomai nuo naudojimo to automobilio įmonėje laiko. Faktiško.
Missing
Ausma
2
#66514 2004-03-04 14:56 Ausma
Sveikuciai!
Turiu ir as klausima, kuris baigia mane nukamuoti smile Mat, patirties mazoka...
Gal galetumet man padeti?
Situacija tokia: 2001 m. imone isigijo lengvaji autom. Is biudzeto susigrazino 10000 Lt PVM. Panaudojusi 27 men. nori ji parduoti. Viena kolege tvirtina, kad tokiu atveju teks biudzetui grazinti PVM uz 33 men. VMI konsultacijoje siandien pasake, kad tokia nuostata netaikoma automobili parduodant, na, o kolege sako, kad apskaita tikrinusi VMI inspektore kaip tik sake atvirksciai. Galva susisuko smile Padekit, mielieji!
Aciu.
Missing
MarAu
18
#67366 2004-03-09 14:26 MarAu
Automobilį parduosit su PVM, ir žinoma rinkos kaina, priešingu atveju VMI galėtų koreguoti sandorio vertę.
Missing
liepa1
704
#74948 2004-04-08 16:32 liepa1 redaguota: 2011-09-11 03-23

Ausma rašė:

Sveikuciai!
Turiu ir as klausima, kuris baigia mane nukamuoti smile Mat, patirties mazoka...
Gal galetumet man padeti?
Situacija tokia: 2001 m. imone isigijo lengvaji autom. Is biudzeto susigrazino 10000 Lt PVM. Panaudojusi 27 men. nori ji parduoti. Viena kolege tvirtina, kad tokiu atveju teks biudzetui grazinti PVM uz 33 men. VMI konsultacijoje siandien pasake, kad tokia nuostata netaikoma automobili parduodant, na, o kolege sako, kad apskaita tikrinusi VMI inspektore kaip tik sake atvirksciai. Galva susisuko smile Padekit, mielieji!
Aciu.



Tokia pati situacija nutiko ir pas mane, tai kaip su tuo PVM, ar reikia atstatyti jeigu su PVM parduodi ir aišku rinkos kaina, as manau, kad atstatyti nereikia, bet kolegė ginčijasi, kad reikia atstatyti nežiūrint į tai, kad su PVM parduodi. Kaip man jai motyvuoti, jokiuose komentaruose tokios situacijos nerandu.
Avatar
artas71
12630
#74972 2004-04-08 18:00 artas71 redaguota: 2011-09-11 03-23
Pamirškite PVM atsatymą.Tam pačiam PVM įstatymo 33 str. komentare parašyta:

UAB ,,Marius“, PVM mokėtoja, vykdanti tik PVM apmokestinamąją veiklą, 2002 m. liepos mėnesį įsigijo lengvąjį automobilį, kurio pirkimo PVM, vadovaudamasi PVM įstatymo 62 str. 2 dalies nuostatomis, į PVM atskaitą netraukė. Praėjus mėnesiui po automobilio įsigijimo (rugpjūčio mėnesį) bendrovė minėtąjį automobilį pardavė UAB ,,Banga“. Kadangi UAB ,,Marius“ automobilio pirkimo PVM į PVM atskaitą netraukė, tai ji, parduodama šį automobilį, PVM neturi skaičiuoti.

UAB ,,Marius“ 2002 m. rugpjūčio mėnesį be minėtojo automobilio pardavė ir iki 2002 m. liepos 1 d. įsigytą lengvąjį automobilį, kurio pirkimo PVM buvo įtraukusi į PVM atskaitą. Šiuo atveju bendrovė automobilį turi parduoti su PVM, taikant 18 proc. PVM tarifą.

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke
Avatar
joli75
425
#79771 2004-05-01 17:24 joli75 redaguota: 2011-09-11 03-24
Įmonė, PVM mokėtoja, 2003 m. 05 mėn. įsigijo lengvąjį automobilį iš ne PVM mokėtojo.

Parduodant šį automobilį, skaičiuoti pardavimo PVM nereikia smile (pagal PVMĮ 33 str) - ar aš neteisi?
Avatar
angelka
2819
#85469 2004-05-27 08:40 angelka redaguota: 2011-09-11 03-25

artas71 rašė:

Na, pauksti, kai kuriais atvejais parduoti galima ir be PVM. Yra tokia nuostata, kad jeigu atskaitos PVM negali turėti, tai ir parduoti gali be PVM.

33 str. komentaras
Pavyzdys

Įmonė, PVM mokėtoja, 1997 metais balandžio mėnesį įsigijo naują automobilį, už kurį pirkimo PVM, vadovaudamasi tuo metu galiojančio Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo ( 1996 01 23 įstatymo Nr. I-1185 redakcija, Žin., 1996, Nr. 13 - 343) 19 straipsnio nuostatomis, netraukė į PVM atskaitą. 2002 m. rugpjūčio mėnesį šį automobilį įmonė pardavė.
Kadangi pagal tuo metu galiojančio Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 19 straipsnio nuostatas įmonė automobilio pirkimo PVM į PVM atskaitą traukti negalėjo, tai įmonė 2002 m. rugpjūčio mėnesį, parduodama šį automobilį, galėjo taikyti Pridėtinės vertės mokesčio įstatymo 33 straipsnyje nustatytą lengvatą ir PVM už šį automobilį neskaičiuoti.”



Klausyk artai71, iš kur traukei šį pavyzdį? Skaitau PVMĮ 33 str. komentarą skersai išilgai ir niekur jo nerandu. Šis tavo pavyzdukas kardinaliai keičia dabar parduodamų iki 2002-07-01 įsigytų automobilių apmokestinimo pridėtinės vertės mokesčiu tvarką.

Cituoju PVMĮ 33 str. 1 d. 2 p. [b]"PVM neapmokestinamas prekių tiekimas, kai jokia jų pirkimo ... PVM dalis nebuvo PVM mokėtojo atskaityta, kadangi:
2) jų pirkimo ... PVM negali būti atskaitomas pagal šio Įstatymo 62 str. 2 dalies nuostatas
Avatar
artas71
12630
#85476 2004-05-27 08:54 artas71
Tikrai, apibendrintame nėra. smile
Bet yra štai čia:
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/7DF4CCD26A81E712C2256D510030DC6F

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke
Avatar
angelka
2819
#85478 2004-05-27 09:00 angelka
Neslėpsiu, mane šis pavyzdukas labai džiugina smile . Bet ar jis nesikerta su pačiu PVM įstatymu?
Avatar
nieko_sau
3881
#85485 2004-05-27 09:15 nieko_sau
Senajame PVM įstatyme buvo tokia nuostata, kad lengvųjų auto PVM į atskaitą negalima traukti, ji galiojo iki 1997-10-29 d. Pažodžiui skaitant dabartinį įstatymą-tuo metu pirktiems automobiliams galima taikyti 33 str. Bet reikia pasigilinti, kodėl nėra apibendrintame komentare, gal vėl koks buvo jų pačių paneigimas.
Avatar
angelka
2819
#85489 2004-05-27 09:35 angelka
Klausyk, nieko_sau, pasufleruok, kodėl iki 1997-10-29?
Missing
Jotjot
852
#85494 2004-05-27 09:42 Jotjot redaguota: 2011-09-11 03-25

artas71 rašė:

Tikrai, apibendrintame nėra. smile
Bet yra štai čia:
comments.vmi.lt/pdbw.nsf/0/7DF4CCD26A81E712C2256D510030DC6F



Kolegos, atkreipkite demesi i tai, kad cia nurodytas komentaras skirtas ankstesnei (iki 2004-05-01) 33 str. redakcijai.
Avatar
nieko_sau
3881
#85495 2004-05-27 09:42 nieko_sau redaguota: 2011-09-11 03-25

angelka rašė:

Klausyk, nieko_sau, pasufleruok, kodėl iki 1997-10-29?


Todėl, kad nuo 1997-10-30 įsigaliojo nauja redakcija su 19 str. pakeitimais-panaikinta 19 str. 6 dalis, o joje ir buvo apie lengvuosius auto.

Iki pakeitimo:
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=40555&Condition2=

Pakeitimas:
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=45274&Condition2=

Po pakeitimo:
www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=45401&Condition2=

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Šiuo metu lankosi 209 svečiai ir 2 nariai
Prisijungę nariai: gyvate urtele