PVM įstatymas 2004.05.01 - kas naujo

wolf wolf 11164
2004-07-08 15:01 wolf 2011-09-11 03-26

DaivaP rašė: 1) Buvo pirkti baldai 2003 be PVM. Dabar parduodu. Norėčiau PVM neskaičiuoti. 33 str. rašo apie ypatingus atvejus, bet abejoju ar čia toks atvejis? (Kapitanovo komentare dėl šio straipsnio taikymo yp.at. - auto pardavimas, kai jis įsigytas po 2002 07)
2) Baldų pirkimo PVM į atskaitą 2003 buvo įtraukta tik 6 proc. (vykdėme PVM atžvilgiu mišrią veiklą). Ar parduodami tokį IT turime priskaičiuoti 18 proc. nuo visos pardavimo kainos?

1) Nepriklausomai nuo to kad pirkta be PVM - paruodant reikia skaičiuoti 18%
2) Taip, reikia skaičiuoti 18 % nuo pardavimo kainos
D
DaivaP 5457
2004-07-08 15:09 DaivaP 2011-09-11 03-26

wolf rašė:
1) Nepriklausomai nuo to kad pirkta be PVM - paruodant reikia skaičiuoti 18%
2) Taip, reikia skaičiuoti 18 % nuo pardavimo kainos


Ačiū, Wolf.
Blogas įstatymas smile
aruncikas aruncikas 489
2004-07-12 11:06 aruncikas 2011-09-11 03-27

wolf rašė:

TYTE rašė:

aruncikas rašė: Už tai, kad tai buvo vienkartinis pirkimas, ir išsiaiškinti, ar jie PVM mokėtojai problematiška.
O jeigu pirkimas iš Vokietijos įmonės - ne PVM mokėtojos - kaip tada su PVM? Kur galėčiau pasiskaityti?

jeigu ta įmonė ne PVM mokėtoja, o jūs įsigijot prekių už sumą didesnę nei 12500 EUR (atrodo smile ), tai jums Vokietijoj teks registruotis PVM mokėtoju, ir ten mokėti PVM


TYTE, nesutinku - tu čia nori pritaikyti nuotolinę prekybą. O čia yra paprastas pardavimas:
ne PVM mokėtojas (ES) - parduoda PVM mokėtojui (LT)

Nuotolinė prekyba vykdoma tada kai PARDUODA būtent PVM mokėtojas (LT, ES) - ne PVM mokėtojui.

T.y. jei Arunciko įmonė parduotu tai įmonė (ir jei aišku kad pastaroji ne PVM mokėtoja) - Tai Lietuvos įmonė turėtu pardavus tokia įmonei / įmonėm už sumą didensę nei 100 000 EUR (NE LT - tai Vokietijos nustatymai) registruotis Vokietijoje PVM mokėtoju - todėl, kad Vokietijos Distance selling threshold yra 100 000 EUR.


Per 06 mėn. pirkom prekių iš Vokietijos ne PVM mokėtojų už 50 000 EUR.
Perskaičiau dvi šias nuomones ir dabar šiek tiek neramu.
Ar tikrai nereikia šiuo atveju priskaityti PVM nuo pirktų prekių vertės?
Ar tikrai nereikia Vokietijoje registruotis PVM mokėtoju?
wolf wolf 11164
2004-07-12 11:18 wolf 2011-09-11 03-27
[quote:c9f28f73cf]Ar tikrai nereikia šiuo atveju priskaityti PVM nuo pirktų prekių vertės?
Ar tikrai nereikia Vokietijoje registruotis PVM mokėtoju?[/quote]

Kokias dvi ?
1) Manau kad PVM priskaičiuoti reikia (nepriklausomai nuo to kad ES tiekėjas ne PVM mokėtojas) ir jei prekės naudojamos PVM apm. veikloje - galima PVM ir atskaityti - jei pirkima įtraukta į žurnalą.
2) Registruoti Vokietyjoje PVM mokėtoju nėra priežasties.
a) Įsigijimas iš ES ne PVM mokėtojo - tai normali prekyba - nei Distance selling, nei Acquisitions.
aruncikas aruncikas 489
2004-07-12 11:22 aruncikas
Dar vienas neaiškumas.
Parduodam prekes Latvijos įmonei. Prekes pristatysim BIZPAK-u, kuriam pinigus mokėsim mes. Šią sumą kompensuos Latvijos įmonė.
Ginčijuos su vadais. Aš manau, kad tokiu atveju, kai prekes mes pristatome savo lėšomis ir mūsų organizuotu transportu, tai yra nustatoma kaina DDU ir ją rašome sąskaitoje (įskaičiavus transporto ir kitas panašias išlaidas).
Tačiau šefai nori, kad būtų prekių pardavimas ir pristatymo išlaidos atskirose eilutėse.
Ar nereikia tada nuo pristatymo išlaidų skaičiuoti PVM, nes Bizpak-as transportavimo iš Lietuvos į Latviją paslaugas apmokestina PVM?
aruncikas aruncikas 489
2004-07-12 11:31 aruncikas 2011-09-11 03-27

wolf rašė: [quote:b0b1d65735]Ar tikrai nereikia šiuo atveju priskaityti PVM nuo pirktų prekių vertės?
Ar tikrai nereikia Vokietijoje registruotis PVM mokėtoju?


Kokias dvi ?
1) Manau kad PVM priskaičiuoti reikia (nepriklausomai nuo to kad ES tiekėjas ne PVM mokėtojas) ir jei prekės naudojamos PVM apm. veikloje - galima PVM ir atskaityti - jei pirkima įtraukta į žurnalą.
2) Registruoti Vokietyjoje PVM mokėtoju nėra priežasties.
a) Įsigijimas iš ES ne PVM mokėtojo - tai normali prekyba - nei Distance selling, nei Acquisitions.[/quote]
Geras. Aš dvi dienas aiškinausi dėl PVM priskaitymo.
Čia tax.lt/postx4221-0-220.html
priėjome išvadą, kad PVM priskaityti nereikia.
Tą patį patvirtino (po ilgų svarstymų) VMI.
O dabar Jūs teigiate, kad reikia ir priskaityti ir atskaityti PVM?
Ir vėl man niekas nebeaišku. Padėkit, prašau.
wolf wolf 11164
2004-07-12 12:15 wolf
Gal reikėtų persimesti į aną diskusija - bet Arto argumentai man kažkodėl nėra įtikinami.

Iš užsienio visada gauname Invoice'ą - taigi kas nuspres ar jis yra PVM s-f. ar ne PVM s.-f. Nors savo nuomonės pagrindimui rimtų patvirtinimų neturių.
Aš skaičiuočiau - gal aš ir neteisus

Aš tiesiog žiūrių į 95 str. ir tiek. O dėl 14 str. 10 p. tikrai nesąmonė gaunasi - Gal kas buvot gavę iš ES sąskaita ant kurios parašyta "PVM sąskaita - faktūra" ?
aruncikas aruncikas 489
2004-07-12 12:26 aruncikas
PVM sąskaita-faktūrą įstatymų kūrėjų mintimis - tai invoice, kuriame apskaičiuotas PVM. Aš taip manyčiau.
O dėl pagrindimo vienos ar kitos nuomonės, tai aš jau rašiau, kad per dvi dienas jokiame dokumente neradau apie prekių įsigijimo iš ES ne PVM mokėtojo mokestines prievoles.
O gal tada reikėtų mastyti taip:
jei su PVM susijusiuose norminiuose aktuose nėra aprašyta apie prekių pirkimą iš ES ne PVM mokėtojo, tada toks sandoris nepatenka į PVM įstatymo sritį - ir tai nėra PVM objektas?
artas71 artas71 12027
2004-07-12 12:40 artas71 2011-09-11 03-27
Wolf, gaudavom iš Latvijos -dviem kalbom, angliškai-LIETUVIŠKAI, kur parašyta "PVM sąskaita faktūra".
Dabar dėl to, kas, kada ir kaip sprendžia, ar tai yra PVM sąskaita faktūra.
Sutinku, klausimas sudėtingas . Akcentuojama tik,kad atskaita daroma: 64 str. 3 p "yra fiksuotas centrinio mokesčio administratoriaus nustatyta tvarka pildomame iš kitos valstybės narės įsigytų prekių ...žurnale". Pagrindiniai du rekvizitai, pagal kuriuos drąsiai galima spręsti apie tai, ar tai PVM sąskaita faktūra ar ne, PVM mokėtojo kodas ir PVM tarifas .

wolf rašė: Gal reikėtų persimesti į aną diskusija - bet Arto argumentai man kažkodėl nėra įtikinami.

Iš užsienio visada gauname Invoice'ą - taigi kas nuspres ar jis yra PVM s-f. ar ne PVM s.-f. Nors savo nuomonės pagrindimui rimtų patvirtinimų neturių.
Aš skaičiuočiau - gal aš ir neteisus

Aš tiesiog žiūrių į 95 str. ir tiek. O dėl 14 str. 10 p. tikrai nesąmonė gaunasi - Gal kas buvot gavę iš ES sąskaita ant kurios parašyta "PVM sąskaita - faktūra" ?
wolf wolf 11164
2004-07-12 12:41 wolf
Manau tokias išvada nelabai galima padaryti - ypač dabar kaip nesvarbu ar esi PVM mokėtojas ar ne PVM mokėtojas, bet esi apmokestinamasis asmuo - turi žinoti ir taikyti PVM įstatymą.
artas71 artas71 12027
2004-07-12 12:47 artas71 2011-09-11 03-27
Jums nereikia priskaityti. Plačiau atsakiau:
tax.lt/postp91291.html

aruncikas rašė: Dar vienas neaiškumas.
Ar nereikia tada nuo pristatymo išlaidų skaičiuoti PVM, nes Bizpak-as transportavimo iš Lietuvos į Latviją paslaugas apmokestina PVM?
artas71 artas71 12027
2004-07-12 12:56 artas71 2011-09-11 03-27
Oki, tada truputi kitokia situacija -jeigu prekes iš ES ne PVM mokėtojo, perka Lietuvos ne PVM mokėtojas. Ar jam yra prievolė priskaičiuoti pardavimo PVM? .


wolf rašė: Manau tokias išvada nelabai galima padaryti - ypač dabar kaip nesvarbu ar esi PVM mokėtojas ar ne PVM mokėtojas, bet esi apmokestinamasis asmuo - turi žinoti ir taikyti PVM įstatymą.
aruncikas aruncikas 489
2004-07-12 12:57 aruncikas
Dėkui už išsamų atsakymą dėl pristatymo išlaidų į Latviją.
Liko pagrįsti kokiu nors dokumentėliu,
kad nereikia priskaityti PVM nuo pirktų prekių vertės iš ES ne PVM mokėtojo.
aruncikas aruncikas 489
2004-07-12 13:08 aruncikas 2011-09-11 03-27

artas71 rašė: Jums nereikia priskaityti. Plačiau atsakiau:
tax.lt/postp91291.html

aruncikas rašė: Dar vienas neaiškumas.
Ar nereikia tada nuo pristatymo išlaidų skaičiuoti PVM, nes Bizpak-as transportavimo iš Lietuvos į Latviją paslaugas apmokestina PVM?


Įsivaizduojat, tą patį klausimą buvau uždavęs ir VMI, ir štai dabar gavau atsakymą, kad turiu pristatymo išlaidas į Latviją apmokestinti PVM.
Priežastis: iš Bizpak-o gaunu sąskaitą su PVM, o kadangi "perparduodu" šią paslaugą, ją taip pat ir aš turiu apmokestinti PVM.
Nieko nebesuprantu.
Loreta Loreta 28574
2004-07-12 13:20 Loreta 2011-09-11 03-27

aruncikas rašė:
Liko pagrįsti kokiu nors dokumentėliu,
kad nereikia priskaityti PVM nuo pirktų prekių vertės iš ES ne PVM mokėtojo.


Dėl tų dokumentėlių ir kyla didžiausia problema. Praeitą mėn. vien dėl jū nebuvimo priskaičiau 18 proc. PVM už parduotus auto latviams. Arūnčikai, ką žadi daryti? Kokius dokumentėlius rinkti? Aš nutariau arba imti užstatą, arba iš karto apsirūpinti pirkėjo raštu (pirkimo vietoje), kad jis mano prekytę jau parsigabeno į vietą. Tipo, vėliau atsiuntė.
artas71 artas71 12027
2004-07-12 13:40 artas71 2011-09-11 03-27
Aruncikai, o nepaklausei kokiu tarifu apmokestrinti - 0% ar 18%?

aruncikas rašė: Jums nereikia priskaityti. Plačiau Įsivaizduojat, tą patį klausimą buvau uždavęs ir VMI, ir štai dabar gavau atsakymą, kad turiu pristatymo išlaidas į Latviją apmokestinti PVM.
Priežastis: iš Bizpak-o gaunu sąskaitą su PVM, o kadangi "perparduodu" šią paslaugą, ją taip pat ir aš turiu apmokestinti PVM.
Nieko nebesuprantu.
aruncikas aruncikas 489
2004-07-12 13:40 aruncikas
Pas mane kiek kitokia problema. Aš pirkau prekes iš ES ne PVM mokėtojo.
Ir man reikia pagrįsti kokiu nors normatyviniu aktu, kad nereikia nuo pirktų prekių priskaityti PVM.
O pas Jus, kiek supratau - pardavimas į Latviją.
Prekių nugabenimą į Latviją aš tvirtinu tokiais būdais:
1. Jei prekes pasiima pats pirkėjas iš mūsų sandelio - parašas ant PVM s.f.
2. Jei prekes nuveža samdytu transportu - transportininkai grąžina CMR su gavėjo parašu.
3. Jei prekes siunčiu per siuntų pristatymo įmones - jie pristatę siuntą į vietą, pateikia dokumentą, patvirtinantį kad prekės gavėjas jau gavo.
aruncikas aruncikas 489
2004-07-12 13:41 aruncikas 2011-09-11 03-27

artas71 rašė: Aruncikai, o nepaklausei kokiu tarifu apmokestrinti - 0% ar 18%?

aruncikas rašė: Jums nereikia priskaityti. Plačiau Įsivaizduojat, tą patį klausimą buvau uždavęs ir VMI, ir štai dabar gavau atsakymą, kad turiu pristatymo išlaidas į Latviją apmokestinti PVM.
Priežastis: iš Bizpak-o gaunu sąskaitą su PVM, o kadangi "perparduodu" šią paslaugą, ją taip pat ir aš turiu apmokestinti PVM.
Nieko nebesuprantu.


18 procentų.
wolf wolf 11164
2004-07-12 14:01 wolf 2011-09-11 03-27

artas71 rašė: Oki, tada truputi kitokia situacija -jeigu prekes iš ES ne PVM mokėtojo, perka Lietuvos ne PVM mokėtojas. Ar jam yra prievolė priskaičiuoti pardavimo PVM? .


wolf rašė: Manau tokias išvada nelabai galima padaryti - ypač dabar kaip nesvarbu ar esi PVM mokėtojas ar ne PVM mokėtojas, bet esi apmokestinamasis asmuo - turi žinoti ir taikyti PVM įstatymą.



Perkant iš ES PVM mokėtojo - LT ne PVM mokėtojui pirkėjui PVM reikia priskaityti ir sumokėti - O kaip tiekėjas ne PVM mokėtojas yra visdėlto abejonių - Bendra prasme - PVM tokiu atveju neturėtu atsirasti - o pagal mano logika jei LT ne PVMm perka iš ES ne PVMm - tai jau atititenka tokia pati PVM našta - kaip kai jis pirktų iš PVM mokėtojo - sutinku nelogiška, bet visdar argumentacija neįtikinama - Gerai Latviai moka Lietuviškai - Bet Prancuzai ir Vokiečiai iš principo kitomis kalbomis nerašys.

Kažkaip man tas 14 str. 11 p. atrodo šiaudo gaudymas - nežinau kodėl.
artas71 artas71 12027
2004-07-12 14:13 artas71
Sutinku, nerašys. Tačiau NET tose šalyse yra numatyta smile , kokie rekvizitai privalo būti PVM sąskaitoje faktūroje pvz;
kokiais rekvizitais nuo 2003 sausio papildomos Austrijoje išrašomos sąskaitos faktūros;
www.vrc-vatrefund.com/vatrefund_vatrecovery_en_news.htm
kokie PVM s-f rekvizitai Anglijoje;
http://www.hmce.gov.uk/forms/notices/700-a5-01.htm#P1343_101763
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui