joli75
442
#1257964 2015-01-26 12:13 joli75

artas71 rašė:


Žinoma. Logika paprasta: akcijų vertė yra įmonės kaina.



o jei pardavė akcijas tą pačią akcijų verte, kurią buvo įsigijęs, tai vadinasi padovanojo savo pelną?

artas71
12727
#1257967 2015-01-26 12:21 artas71
Taip. Ūkiškai: parduodate butą tame pačiame name ir tame pačiame aukšte su daline apdaila ir butą su pilna apdaila+ kokybiška buitine technika+ dar su seifu su pinigais+ su brangių paveikslų kolekcija. Argi bus vienoda kaina butai?

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

joli75
442
#1257971 2015-01-26 12:28 joli75

artas71 rašė:


Taip. Ūkiškai: parduodate butą tame pačiame name ir tame pačiame aukšte su daline apdaila ir butą su pilna apdaila+ kokybiška buitine technika+ dar su seifu su pinigais+ su brangių paveikslų kolekcija. Argi bus vienoda kaina butai?



Ačiū,
kaip buhalterei man dabar viskas aišku, įdomu kaip sureguos akcininkas, kai sužinos, kad padovanojo savo pagerintą butą.

Lina24
302
#1259267 2015-02-02 10:43 Lina24
Laba diena,
Jei akcininkai pasiskyre dividendu po 2000Eur, kiek reikia sumoketi GPM?

irmoske
5328
#1259274 2015-02-02 11:01 irmoske

Lina24 rašė:


Laba diena,
Jei akcininkai pasiskyre dividendu po 2000Eur, kiek reikia sumoketi GPM?


Jei paskirta 2000Eur, tai išmokame akcininkui 1700Eur ir GPM 300Eur.
Jei jie nori jau į rankas gauti 2000Eur, tai paskirta turi būti 2353Eur. Tada į rankas 2000,05Eur ir GPM 352,95Eur.

Visada atsilieka tas, kuris nedrįsta aplenkti

Lina24
302
#1259278 2015-02-02 11:14 Lina24

irmoske rašė:



Lina24 rašė:


Laba diena,
Jei akcininkai pasiskyre dividendu po 2000Eur, kiek reikia sumoketi GPM?


Jei paskirta 2000Eur, tai išmokame akcininkui 1700Eur ir GPM 300Eur.
Jei jie nori jau į rankas gauti 2000Eur, tai paskirta turi būti 2353Eur. Tada į rankas 2000,05Eur ir GPM 352,95Eur.


labai aciu Jums ;) smile

duologue
391
#1259351 2015-02-02 13:47 duologue
Sveiki,

Ar dar reikia mokėti PSD už dividendus? Seniai mokėjom, nebežinau smile
Ačiū, kas atsakys

artas71
12727
#1259353 2015-02-02 13:51 artas71
Ne, nereikia.

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

Ignauskis
131
#1264127 2015-03-05 18:58 Ignauskis
Labas vakaras,
norėjau trumpos konsultacijos ir patarimų.
Tvirtinant 2013 metų finansinę atskaitomybę buvo paskirstytas pelnas : dalis paliekama kaip nepaskirstytas pelnas ir 50000 lt numatyta paskirti dividendams. Įmonės akcijos priklauso vieninteliam akcininkui. Iš karto akcininkas nepanoro išsimokėti dividendų taip ir liko šitas klausimas. Kaip dabar teisingiau susitvarkyti:
- išmokėti kuo greičiau 12308,85 eur ir 2172,15 eur GPM ir deklaruoti išmokėtus dividendus 2015 m.;
- ar neatsiras kokių papildomų mokestinių pasėkmių;
- kaip praktikoje elgiatės su neišmokėtais laiku dividendais (šiuo atveju dividendai kol kas nemokėti)

Ačiū už komentarus

artas71
12727
#1264131 2015-03-05 20:16 artas71
Paliekame neišmokėtus - didėja įmonės vertė.

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

Ignauskis
131
#1264132 2015-03-05 20:22 Ignauskis
Bet pas jus neišmokėti "kabo" kurioje sąskaitoje?

artas71
12727
#1264138 2015-03-05 20:41 artas71
Nepaskirstytas pelnas 34 sąskaitoje.

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

Ignauskis
131
#1264148 2015-03-06 08:42 Ignauskis
Galbūt pas jus nebuvo paskirti dividendai tai taip ir lieka 34 kl.
Bet kaip elgtis kuomet paskirti - bet neišmokėti.

amadina22
19803
#1264168 2015-03-06 10:37 amadina22
Laikydavau sąskaitoj 448X, nes jeigu akcininkai (akcininkas) paskyrė dividendus, tai nemanau kad juos reikėtų laikyti nepaskirstytame pelne. Ne buhalteris sprendžia dėl dividendų, akcininkai.
Pas mus dividendus išmokėdavo (buvo vienintelis akcininkas, jis ir direktorius), net po kelių metų, dalimis, kada būdavo pinigų tada ir mokėdavo, buvo kad mokėjo visus metus dalimis. Nesulaukėme iš VMI jokios reakcijos. Čia neaiškinu kad taip turi būti, kad taip gerai, tik pasidalinu savo patirtimi

Tai tik mano nuomonė. Jei aš neteisi, pataisykite.

Ignauskis
131
#1264173 2015-03-06 11:26 Ignauskis

amadina22 rašė:


Laikydavau sąskaitoj 448X, nes jeigu akcininkai (akcininkas) paskyrė dividendus, tai nemanau kad juos reikėtų laikyti nepaskirstytame pelne. Ne buhalteris sprendžia dėl dividendų, akcininkai.
Pas mus dividendus išmokėdavo (buvo vienintelis akcininkas, jis ir direktorius), net po kelių metų, dalimis, kada būdavo pinigų tada ir mokėdavo, buvo kad mokėjo visus metus dalimis. Nesulaukėme iš VMI jokios reakcijos. Čia neaiškinu kad taip turi būti, kad taip gerai, tik pasidalinu savo patirtimi



Ačiū Amadina už savo patirties pasidalijimą.

AuraDa
448
#1267497 2015-04-02 10:19 AuraDa
Sveiki,
Kasmet po akcininkų susirinkimo likęs nepaskirstytas pelnas perkeliamas į ankstes. m. nepask. pelną. Šiemet akcininkai nori dividendų didesnių nei šių metų pelnas. Ar galima paskirstyti ir anų laikotarpių pelną?
Kažkaip pasimečiau, nes AB įst. 60 str. 3 d. kalbama tik apie finansinius metus ar trumpesnį negu finansiniai metai laikotarpį.
Ačiū

Rainis
15064
#1267526 2015-04-02 11:25 Rainis

AuraDa rašė:


Sveiki,
Kasmet po akcininkų susirinkimo likęs nepaskirstytas pelnas perkeliamas į ankstes. m. nepask. pelną. Šiemet akcininkai nori dividendų didesnių nei šių metų pelnas. Ar galima paskirstyti ir anų laikotarpių pelną?
Kažkaip pasimečiau, nes AB įst. 60 str. 3 d. kalbama tik apie finansinius metus ar trumpesnį negu finansiniai metai laikotarpį.
Ačiū



Skaitykite 59 straipsnį, ir viskas bus aišku - dividendai skiriami iš PASKIRSTYTINO pelno.
60-ą straipsnį ne taip suprantate.

Raimon
414
#1267528 2015-04-02 11:47 Raimon
Kiek yra nepaskirstytame pelne (už visus laikotarpius susikaupę) tiek galite ir paskirstyti

milaska
287
#1267795 2015-04-07 12:59 milaska
Sveiki, noriu paklausti, ar išmokant akcininkui dividendus nėra jokių apribojimų grynaisiais?

Uogelia
29
#1271067 2015-04-29 15:22 Uogelia
Kai priduodi balansą ir pelno (n) ataskaitą į RC tai ten matosi 4 klasėje dividendai ar jų ten nerodai? ar jie vis dar yra 3 klasėje ir tik 2015 metais matysis paskirstymas?
Per susirinkimą nusprendžia ar skirtys pelną ar ne ir kai nusprendžia dividendui skirti ar reikia dar tvarkyti 2014 metais balansą ar priduoti tokį?
Prašau pasidalinkite atsakymu smile



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis