raudoniskes123
163
#841792 2010-08-18 08:44 raudoniskes123 redaguota: 2011-09-11 06-55

Tininga rašė:



Laurina rašė:

Supratau. Tiesiog kaip ir iprasta skaičiuojam 3 mėnėsiu darbo dienu DU. ?


Be abejo. Kaip Elste minėjo, jei žmogus būna NA ilgiau nei 14 k.d. (įprastai), tai tiesiog tos dienos, kurios viršijo tą 14-ką, neįskaitomos į atostogų stažą. Dėl to arba sutrumpėja laikotarpis atostogų skaičiavimui, arba tas laikotarpis kiek perkeliamas.



Sveiki. Gal galite pakomentuoti smulkiau kaip reiktų skaičiuoti atostoginius einant kasmetiniu atostogų, jei prieš tai darbuotojas buvo du mėnesius nemokamose atostogose? smile

Elste
27086
#841798 2010-08-18 09:11 Elste redaguota: 2011-09-11 06-55

raudoniskes123 rašė:



Tininga rašė:



Laurina rašė:

Supratau. Tiesiog kaip ir iprasta skaičiuojam 3 mėnėsiu darbo dienu DU. ?


Be abejo. Kaip Elste minėjo, jei žmogus būna NA ilgiau nei 14 k.d. (įprastai), tai tiesiog tos dienos, kurios viršijo tą 14-ką, neįskaitomos į atostogų stažą. Dėl to arba sutrumpėja laikotarpis atostogų skaičiavimui, arba tas laikotarpis kiek perkeliamas.



Sveiki. Gal galite pakomentuoti smulkiau kaip reiktų skaičiuoti atostoginius einant kasmetiniu atostogų, jei prieš tai darbuotojas buvo du mėnesius nemokamose atostogose? smile


tai imate pieš tai dirbtus tris mėnesius skaičiavimui.


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...

raudoniskes123
163
#841799 2010-08-18 09:17 raudoniskes123 redaguota: 2011-09-11 06-55

Elste rašė:



raudoniskes123 rašė:



Tininga rašė:



Laurina rašė:

Supratau. Tiesiog kaip ir iprasta skaičiuojam 3 mėnėsiu darbo dienu DU. ?


Be abejo. Kaip Elste minėjo, jei žmogus būna NA ilgiau nei 14 k.d. (įprastai), tai tiesiog tos dienos, kurios viršijo tą 14-ką, neįskaitomos į atostogų stažą. Dėl to arba sutrumpėja laikotarpis atostogų skaičiavimui, arba tas laikotarpis kiek perkeliamas.



Sveiki. Gal galite pakomentuoti smulkiau kaip reiktų skaičiuoti atostoginius einant kasmetiniu atostogų, jei prieš tai darbuotojas buvo du mėnesius nemokamose atostogose? smile


tai imate pieš tai dirbtus tris mėnesius skaičiavimui.



Ačiū, supratau smile

asmon
577
#841801 2010-08-18 09:19 asmon
Labas rytas, kokia forma pateikti sodrai, kai darbuotojas atsaukiamas is nemokamu atostogu

Elste
27086
#841805 2010-08-18 09:25 Elste redaguota: 2011-09-11 06-55

asmon rašė:

Labas rytas, kokia forma pateikti sodrai, kai darbuotojas atsaukiamas is nemokamu atostogu


reikia teikti paaiškinimą dėl ko atšaukiate ir tada pakoreguotą (pakeistais laikotarpiais tą pačią) formą 12-sd

Ir d4ėl ko atšaukti norite? jeigu dėl to, kad gavo biuletenį ir kad jam jį užskaitytų, tai tada Sodra neleis atšaukti griežtai.


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...

asmon
577
#841809 2010-08-18 09:29 asmon
Darbuotojas savo noru buvo isejes del asmeniniu priezasciu, dabar nori gryzt. Tai nesu koreguota 12sd forma, darbuotojo paaiskinimo kopija ar ir imone turi kazka brukstelt?

Elste
27086
#841814 2010-08-18 09:36 Elste redaguota: 2011-09-11 06-55

asmon rašė:

Darbuotojas savo noru buvo isejes del asmeniniu priezasciu, dabar nori gryzt. Tai nesu koreguota 12sd forma, darbuotojo paaiskinimo kopija ar ir imone turi kazka brukstelt?


tai jis buvo ND - administracijai leidus, o ne nemokamų? taip suratau.
Tai kokio velnio dabar grįžti nori??? prašėsi tiek dienų, tegul ir sėdi dabar.
Jeigu sodra leistų atšaukti ir koreguoti, tai tada dar ir įsakymo reiktų, kad jis grąžinamas dirbti.

Bet geriau neleisti - išėjai ir būk. Jeigu įmonei reiktų dėl kokio "Degančio" "mirtino" "skubaus" darbų atlikimo jį parsišaukti, tada dar suprantama.
O čia sugalvojo - noriu dirbu, noriu ne.


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...

ziopliuke
23
#843792 2010-08-24 14:24 ziopliuke
Sveiki.

Labai prašau, patarkite smile įmonės vadovas išeina neapmokamų atostogų, ar reikia jam rašyti sau pačiam prašyma ar tik įsakyma, ir kaip turėtų skambėti įsakymo tekstas?

Elste
27086
#843798 2010-08-24 14:35 Elste redaguota: 2011-09-11 06-55

ziopliuke rašė:

Sveiki.

Labai prašau, patarkite smile įmonės vadovas išeina neapmokamų atostogų, ar reikia jam rašyti sau pačiam prašyma ar tik įsakyma, ir kaip turėtų skambėti įsakymo tekstas?


O ar jis turi pagrindą pagal DK 184 str. gauti neapmokamas atostogas????
greičiausiai bus tik ND - neatvykimas į darbą administracijai leidus.
PRašymo sau aišku, kad nerašo. Tik įsakymą, kaip ir kasmetinių atostogų kai išeina.
Kad nuo tada ir tada neatvyksiu į darbą. Pavaduoti direktoriųs skiriu tą ir tą.


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...

Tininga
50079
#843799 2010-08-24 14:35 Tininga redaguota: 2011-09-11 06-55

ziopliuke rašė:

Sveiki.

Labai prašau, patarkite smile įmonės vadovas išeina neapmokamų atostogų, ar reikia jam rašyti sau pačiam prašyma ar tik įsakyma, ir kaip turėtų skambėti įsakymo tekstas?


"Suteikiu sau nemokamas atostogas nuo ... iki...". Bet vadovams irgi galioja DK 184 straipsnis, jei ką. Galbūt jam geriau pasiimti ND. smile


IlonaD
6959
#843800 2010-08-24 14:37 IlonaD
Mano direktorius rašo prašymą akcininkui dėl atostogų, akcininkas užvizuoja, kad sutinku. O tada direktorius rašo įsakymą dėl pavadavimo. Čia taip galima, ar ne?

Tininga
50079
#843804 2010-08-24 14:40 Tininga redaguota: 2011-09-11 06-55

IlonaD rašė:

Mano direktorius rašo prašymą akcininkui dėl atostogų, akcininkas užvizuoja, kad sutinku. O tada direktorius rašo įsakymą dėl pavadavimo. Čia taip galima, ar ne?

Galima - jei jau jūsų tokia tvarka smile Pas mus akcininkai toli nuo Lietuvos, tai jeigu jie dar ką nors vizuotų... smile


ziopliuke
23
#843805 2010-08-24 14:41 ziopliuke
Yra tokia situacija, kad įmonė neturi jokių užsakymų, negauna jokių pajamų ir nėra jokių išlaidų, bet veiklos stabdyti negali,nes turi įsiskolinimų. Tai buhalterė kalbėjo su VMI, ir rado kažkur kad gali 31 dienai eiti ir įmonės vadovas neapmokamų, tai tik va kylą klausymėlis, kaip formuluoti tą įsakymą? O beje kas tad ND? Neatvykimo į darbą turbūt trumpinys smile

Tininga
50079
#843809 2010-08-24 14:42 Tininga redaguota: 2011-09-11 06-55

Tininga rašė:



ziopliuke rašė:

Sveiki.

Labai prašau, patarkite smile įmonės vadovas išeina neapmokamų atostogų, ar reikia jam rašyti sau pačiam prašyma ar tik įsakyma, ir kaip turėtų skambėti įsakymo tekstas?


"Suteikiu sau nemokamas atostogas nuo ... iki...". Bet vadovams irgi galioja DK 184 straipsnis, jei ką. Galbūt jam geriau pasiimti ND. smile


Juk parašiau.
ND - neatvykimas administracijai leidus.


Elste
27086
#843810 2010-08-24 14:42 Elste redaguota: 2011-09-11 06-55

ziopliuke rašė:

Yra tokia situacija, kad įmonė neturi jokių užsakymų, negauna jokių pajamų ir nėra jokių išlaidų, bet veiklos stabdyti negali,nes turi įsiskolinimų. Tai buhalterė kalbėjo su VMI, ir rado kažkur kad gali 31 dienai eiti ir įmonės vadovas neapmokamų, tai tik va kylą klausymėlis, kaip formuluoti tą įsakymą? O beje kas tad ND? Neatvykimo į darbą turbūt trumpinys smile


taip, tai trumpinys. Ir forminkit ND.
NEs ir VMI ir VDI ir SOdra mėgsta viską vadinti vienu vardu - nemokamos atostogos. Čia kaip liaudies kalboje. O mes turime vadovautis DK 184 str. ir jeigu jis neturi tam pagrindo, tai tik ND.


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...

Tininga
50079
#843820 2010-08-24 14:50 Tininga redaguota: 2011-09-11 06-55

Elste rašė:

NEs ir VMI ir VDI ir SOdra mėgsta viską vadinti vienu vardu - nemokamos atostogos. Čia kaip liaudies kalboje. O mes turime vadovautis DK 184 str. ir jeigu jis neturi tam pagrindo, tai tik ND.


Šiais laikais gi niekas nežiūri į tą 184-ą smile O pagaliau - argi VDI nubaus direktorių, kad jis save išleido neapmokamų atostogų, kai įmonė nebeturi veiklos? Manau, šiuo atveju nebūtina taip aklai laikytis įstatymo raidžių smile


Elste
27086
#843828 2010-08-24 15:02 Elste redaguota: 2011-09-11 06-55

Tininga rašė:



Elste rašė:

NEs ir VMI ir VDI ir SOdra mėgsta viską vadinti vienu vardu - nemokamos atostogos. Čia kaip liaudies kalboje. O mes turime vadovautis DK 184 str. ir jeigu jis neturi tam pagrindo, tai tik ND.


Šiais laikais gi niekas nežiūri į tą 184-ą smile O pagaliau - argi VDI nubaus direktorių, kad jis save išleido neapmokamų atostogų, kai įmonė nebeturi veiklos? Manau, šiuo atveju nebūtina taip aklai laikytis įstatymo raidžių smile



kodėl gi nežiūri į DK 184 str.????? nuo kada nereikia į jį žiūrėti??? smile
ir kakoj skirtum ar nemokamos, ar ND. vis tiek neapmokamas laikotarpis. (sakysi į stažą įsiskaito 14 kd. arba ne, bet čia tiek to:))
Taigi geriau nesipykti su DK ir rašyti ND.


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...

ziopliuke
23
#843829 2010-08-24 15:02 ziopliuke
Aciu mergaites Jums labai smile Pasirašys pats sau įsakymą be jokio prašymo ir viskas manau bus gerai :)

Elste
27086
#843833 2010-08-24 15:04 Elste redaguota: 2011-09-11 06-55

ziopliuke rašė:

Aciu mergaites Jums labai smile Pasirašys pats sau įsakymą be jokio prašymo ir viskas manau bus gerai :)


nu ir bus gerai smile smile tik dar sodrai 12-sd praneškit apie jo nedraudiminį laikotarpį smile


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...

gyvate
1322
#845734 2010-08-30 08:48 gyvate
Sveiki. Artėja rugsėjo pirmoji. Pas vieną darbininką vaikas pirmokėlis. Tėvelis nori atšvęsti tą dieną su vaiku (suprantama neiti į darbą). Valdžia duoda jam išeiginę. Teisiniu požiūriu ta išeiginė gali būti neapmokama, eilinių atostogų sąskaita ar yra dar koks variantas?

Mokau dirbti Būtent ir Nano programomis enumar35@yahoo.com



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. III ketv. 0.03 %
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. III ketv. 0.01 %
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2021-01-01
198.29 €
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2021-01-01
3.93 € / 642 €

Įmonių finansinių ataskaitų duomenys

Balansai, Pelno (nuostolių) ataskaitos, Sodra
Pavadinimas FA Sodra
Lavito prekyba, UAB
Utenos r. sav. Utenos m. Metalo g. 3E-1
2015 - 2020 2018 - 2021
Kalvarijos savivaldybės Sangrūdos seniūnija - -
Garažų statybos ir eksploatavimo bendrija Ratas - -
Tikroji ūkinė bendrija - -
Namo Savanorių pr. 59 Vilniuje savininkų bendrija
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Savanorių pr. 59-1C
- 2019 - 2021
Startukas, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Jogailos g. 9
2015 - 2015 -
Ruklos bendruomenė Ruklietis
Jonavos r. sav. Rukla Karaliaus Mindaugo g. 5
2015 - 2020 -
Umiga, MB
Šiaulių m. sav. Šiaulių m. Radviliškio g. 112-23
2019 - 2020 -
Kauno sporto klubas Žilvinas - -
JOVIRA, UAB
Šakių r. sav. Šakių m. V. Kudirkos g. 61
2015 - 2020 2018 - 2021
Utenos vaikų lopšelis-darželis Voveraitė
Utenos r. sav. Utenos m. J. Basanavičiaus g. 30
- 2018 - 2021
AVIKOS TEKSTILĖ IR KO, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Architektų g. 80-25
2015 - 2017 2018 - 2018
Geodezijos linija, UAB
Šiaulių m. sav. Šiaulių m. Aušros al. 66A
2015 - 2020 2018 - 2021
EUROBUSS, UAB - -
NUTTY, UAB
Klaipėda Plieno g. 18
2015 - 2020 2018 - 2021