Rainis
15064
#1325316 2016-07-26 09:02 Rainis

saldainis8 rašė:


ne ES, tai JAV ir kt.šalys, neprikausančios ES...


Įstatymuose jos vadinamos "trečiosios šalys".
Paslaugos nėra prekės ir 17 eilutėje nerodomos.

saldainis8
106
#1325320 2016-07-26 09:07 saldainis8
supratau jau dėl 17, neatidžiai pažiūrėjau. man tik labai neaišku iš tų visų taisyklių ir pvm įstatymo, niekaip nesuprantu, ar į 20 eilutę reikia traukti visas paslaugas - tiek suteiktas ES, tiek trečiosioms šalims, tiek PVM mokėtojmas, tiek NE PVM mokėtojams?...

Rainis
15064
#1325336 2016-07-26 10:38 Rainis

saldainis8 rašė:


supratau jau dėl 17, neatidžiai pažiūrėjau. man tik labai neaišku iš tų visų taisyklių ir pvm įstatymo, niekaip nesuprantu, ar į 20 eilutę reikia traukti visas paslaugas - tiek suteiktas ES, tiek trečiosioms šalims, tiek PVM mokėtojmas, tiek NE PVM mokėtojams?...


Todėl ir rašau - skaitykite PVMĮ 13-ą straipsnį. Mes nežinome, apie kokias paslaugas jūs klausiate. nes pirmiausiai reikia nustatyti, kur pagal PVM įstatymą laikoma tų paslaugų teikimo vieta, priklausomai nuo to ir sprendžiama, ar tai PVM, ar ne PVM objektas (20 eilutė). Vienų paslaugų teikimo vieta laikoma Lietuva, kitų - ne. Ten taip pat rasite, ką daryti su ne PVM mokėtojams teikiamomis paslaugomis.
Jūsų klausimas yra bendro pobūdžio, norint atsakyti į jį, reiktų tiesiog pacituoti to straipsnio komentarą.
Tiesiog geriau pats jį paskaitykite, ten ir pavyzdžių rasite.
Arba klauskite apie konkretų atvejį.

saldainis8
106
#1325340 2016-07-26 10:51 saldainis8 redaguota: 2016-07-26 11-01
Vertimo paslaugos. Teikiamos tiek ES juridiniams asmenims, tiek fiziniams, tiek JAV juridiniams bei fiziniams. Kiek aiškinausi VMI, tai svarbu, kad fiziniai asmenys būtų vykdantys veiklą, tada visus pardavimus galiu traukti į 20 eilutę. Ir Ne PVM mokėtojams parduotas paslaugas taip pat reikia traukti. Bet ar tikrai gerai supratau?

rima0510
8
#1325348 2016-07-26 11:32 rima0510
Laba diena visiems...iškilo, galbūt kažkam pasirodys, kvailų klausimų. Žodžiu: pateikusi PVM deklaraciją, kiekvieną mėnesį uždarau PVM sąskaitas programoje įrašu (imu tos sąskaitos sumą, kuri mažesnė):
D 4484
K 2431

Pateikdama deklaraciją prie Pirkimo PVM rašau visą Pirkimo PVM (25eil.), o prie Atskaitomo PVM (35eil.) įrašau Pirkimo PVM-PVM neleidžiami atskaitymai. Uždarant PVM sąskaitas programoje imdavau visą pirkimo PVM sumą (nes kitaip toje sąskaitoje likdavo likutis iš neleidžiamų), todėl gaunasi ant kelių eurų neatitikimas su galutiniu mokamu PVM, nes juk deklaracijoje įvertinami ir neleidžiami atskaitymai, o kaip sutvarkyti programoje teisingai, kad viskas būtų?
Dirbu su programa EVA, kurios galimybės yra labai ribotos...registruojant pirkimus, jei tarkim būna reprezentacija, neina užregistruoti normalaus pirkimo PVM ir to PVM nuo neleidžiamų atskaitymų...nežinau, ar išsamiai paaiškinau, bet gal kas suprasit:) smile

lenacka1117
2002
#1325359 2016-07-26 12:16 lenacka1117

rima0510 rašė:


Laba diena visiems...iškilo, galbūt kažkam pasirodys, kvailų klausimų. Žodžiu: pateikusi PVM deklaraciją, kiekvieną mėnesį uždarau PVM sąskaitas programoje įrašu (imu tos sąskaitos sumą, kuri mažesnė):
D 4484
K 2431




Pats registravimas apskaitoje yra neteisingas.
Registruojant tarkime reprezentaciją 75 proc. PVM nukeliauja į pirkimo PVM sąskaitą, o 25 proc. į sąnaudinę Neatskaitomo PVM sąskaitą. Napažįstų Jūsų programos ir nedrįstų vertinti jos galimybių, bet jeigu registruojant pirkimą neleidžia "skaidyti" PVM, siūlyčiau kiekvieno mėnesio pabaigoje surašyti buh. pažymą ir iškelti neatskaitomą PVM į sąnaudų sąskaitą.
Dėl deklaracijos pildymo, viską kaip ir teisingai nurodote: pirkimo PVM, visa PVM suma, o į atskaitą traukiate tik atskaitomą

Savo sugebėjimus žmogus gali sužinoti tik pabandęs taikyti juos praktiškai.

SENEKA JAUNESNYSIS

saldainis8
106
#1325363 2016-07-26 12:28 saldainis8
Jei pirktas kompas Italijoje iš PVM mokėtojo, pirkimą traukti į 21 eilutę?

lenacka1117
2002
#1325364 2016-07-26 12:36 lenacka1117
Taip. Ir prisiskaičiuojate PVM

Savo sugebėjimus žmogus gali sužinoti tik pabandęs taikyti juos praktiškai.

SENEKA JAUNESNYSIS

saldainis8
106
#1325368 2016-07-26 12:53 saldainis8 redaguota: 2016-07-26 13-09
kaip supratau galiu atskaityt tą pvm. bet kaip buhalteriškai tai parodyti? pirkimą traukiu be pvm, kitaip skola tiekėjui padidėja pvm suma. kaip priskaityt gautiną pvm?

urtele
13536
#1325902 2016-08-03 14:00 urtele
Gal teko PVM mokėtojui teikt nulines deklaracijas nes nevykdoma veikla. Po kelių mėn , kad neišregistruot iš PVM mokėtojų reikia pateikti paaiškinimą per Mano VMI. Niekaip nerandu kur tą paaiškinimą prikabint. įdomiausia, kad VMI inspektorė negali paaiškint, nes jos sistemoj nemato tų paslaugų, kurias mato įmonės. smile

lenacka1117
2002
#1325903 2016-08-03 14:04 lenacka1117
O tą pranešimo su prašymu pasiaiškinti per mano vmi gavote?

Savo sugebėjimus žmogus gali sužinoti tik pabandęs taikyti juos praktiškai.

SENEKA JAUNESNYSIS

lenacka1117
2002
#1325904 2016-08-03 14:07 lenacka1117
Jeigu taip, tai atsidarius tą pranešimą (paslaugos kortelę) viršuje matote tokį užrašą PATEIKTI SUSIJUSĮ DOKUMENTĄ jį ir spauskite, toliau galėsite prikabinti dokumentą

Savo sugebėjimus žmogus gali sužinoti tik pabandęs taikyti juos praktiškai.

SENEKA JAUNESNYSIS

urtele
13536
#1325909 2016-08-03 14:22 urtele

lenacka1117 rašė:


O tą pranešimo su prašymu pasiaiškinti per mano vmi gavote?


Ne, paskambino ir prašė pateikti per Mano VMI, bet tokio pasirinkimo, kad neišregistruot iš PVM mok.nėra, tik dėl atleidimo nuo deklaracijų teikimo.O mes teikiam ir PVM su nuliais ir registrus. Tas ne bėda. smile

olgita
235
#1326129 2016-08-04 19:18 olgita
Padėkite užpildyti FR0600..Pirktas nenaujas komercinis transportas iš Lenkijos, PVM mokėtojo. Bus naudojamas įmonės veikloje, suma 6440 EUR....Į 21 laukelį vertę ir į 34 PVM?

aiwita
6092
#1326147 2016-08-05 08:39 aiwita

olgita rašė:


Padėkite užpildyti FR0600. Pirktas nenaujas komercinis transportas iš Lenkijos, PVM mokėtojo. Bus naudojamas įmonės veikloje, suma 6440 EUR....Į 21 laukelį vertę ir į 34 PVM?


21- vertė, 25- PVM, 34- PVM.
Jei automobilis bus tiekiamas, išnuomojamas arba juo bus teikiamos keleivių vežimo už atlygį paslaugos, tai PVM sumą ir į 35 laukelį.

Gyvenimas yra toks, kokį nori jį matyti. Viskas priklauso nuo požiūrio

names
2566
#1327234 2016-08-17 17:19 names
Truputį maišausi .

1.Gautas invoicas iš ES PVM mokėtojo. PVM yra iškirtas. Kurioje eilutėje FR0600 deklaracijoje turiu rodyti.?
2. Gautas invoicas iš ne PVM mokėtojo ES šalies. Tai deklaracijoje nerodau?

Rainis
15064
#1327237 2016-08-17 17:35 Rainis

names rašė:


Truputį maišausi .

1.Gautas invoicas iš ES PVM mokėtojo. PVM yra iškirtas. Kurioje eilutėje FR0600 deklaracijoje turiu rodyti.?
2. Gautas invoicas iš ne PVM mokėtojo ES šalies. Tai deklaracijoje nerodau?


1. Deklaracija FR0600 skirta LIETUVIŠKAM PVM deklaruoti. Tik jau nesugalvokite ten užsienietišką rašinėti.
2. Žiūrint už ką tas invoice...

names
2566
#1327239 2016-08-17 17:41 names
1.O apmokestinamąją vertę į 21 laukelį taip pat nereikia rašyti?
2. Už patalpų nuomą. Toje šalyje nuomojamės gyv.būstą. Sutartis yra.Tiesa, kaip dėl menamo?Manau abiejais variantais man nereikia priskaičiuoti?

Rainis
15064
#1327253 2016-08-17 20:51 Rainis

names rašė:


1.O apmokestinamąją vertę į 21 laukelį taip pat nereikia rašyti?
2. Už patalpų nuomą. Toje šalyje nuomojamės gyv.būstą. Sutartis yra.Tiesa, kaip dėl menamo?Manau abiejais variantais man nereikia priskaičiuoti?


Jei abiem atvejais sąskaitos už patalpų nuomą, nei ko nors priskaičiuoti, nei deklaracijoje rodyti nereikia.
Tik reikėtų pasinagrinėti, ar leidžiami atskaitymai bus tas užsienietiškas PVM, gal jį galima susigrąžinti.

names
2566
#1327455 2016-08-19 14:03 names
Ačiū.



Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis