Tax.lt narys lenacka1117

- Tax.lt narys nuo
- 2005-12-17
- Miestas / vietovė
- Vilnius
- lenacka1117
- forume parašė 2003 žinučių
lenacka1117 naujausios žinutės:
Kolegos aš čia su šiek tiek kvailu klausimu, bet niekaip nerandu, kaip tai padaryti. Dingo modulių sąrašiukas, kuris buvo matomas visą laiką (prikabinu paveiksliuką, ką turiu omenyje), kaip vėl įjungti jo rodymą?
DK 56 straipsnis: "1. Darbo sutartis gali būti nutraukta darbuotojo rašytiniu pareiškimu, apie tai įspėjus darbdavį ne vėliau kaip prieš penkias darbo dienas, jeigu:.....2) darbuotojui du mėnesius iš eilės ir daugiau nemokamas visas jam priklausantis darbo užmokestis (mėnesinė alga) arba jeigu darbdavys ilgiau kaip du mėnesius iš eilės nevykdo savo įsipareigojimų, kuriuos nustato darbuotojų saugą ir sveikatą reglamentuojančios darbo teisės normos;...
2. Nutraukiant darbo sutartį šiame straipsnyje nustatytu pagrindu, darbdavys privalo išmokėti darbuotojui dviejų jo vidutinio darbo užmokesčių dydžio išeitinę išmoką, o jeigu darbo santykiai tęsiasi trumpiau negu vienus metus, – vieno jo vidutinio darbo užmokesčio dydžio išeitinę išmoką.
3. Darbuotojo pareiškimas pabaigia darbo sutartį pasibaigus įspėjimo terminui ir darbdavys ne vėliau kaip paskutinę darbo dieną privalo įforminti darbo sutarties pasibaigimą."
2. Nutraukiant darbo sutartį šiame straipsnyje nustatytu pagrindu, darbdavys privalo išmokėti darbuotojui dviejų jo vidutinio darbo užmokesčių dydžio išeitinę išmoką, o jeigu darbo santykiai tęsiasi trumpiau negu vienus metus, – vieno jo vidutinio darbo užmokesčio dydžio išeitinę išmoką.
3. Darbuotojo pareiškimas pabaigia darbo sutartį pasibaigus įspėjimo terminui ir darbdavys ne vėliau kaip paskutinę darbo dieną privalo įforminti darbo sutarties pasibaigimą."
Kiek iš savo patirties galėtumėte įvertinti įmonės apskaitos kainą:
2 darbuotojai, neįskaitant buhalterio
PVM mokėtojai
Pirkimų/pardavimo dokumentai apie 50 vnt/mėn
2 automobiliai + kuro apskaita
Kiekinė sandėlio apskaita
Pirkimai iš ES, tai intrastato pildymas
Pakuotės apskaita
Pardavimo sąskaitas išrašo vadovas
Avansinės apyskaitos spėju 2
Pavedimus daro buhalteris
Pagal poreikį personalo ir veiklos įsakymai bei t.t.
Nuotolinis darbas.
Veikla statybinės įrangos pardavimas
Būčiau dėkinga, jeigu pasidalintumėte savo paskaičiavimai :)
2 darbuotojai, neįskaitant buhalterio
PVM mokėtojai
Pirkimų/pardavimo dokumentai apie 50 vnt/mėn
2 automobiliai + kuro apskaita
Kiekinė sandėlio apskaita
Pirkimai iš ES, tai intrastato pildymas
Pakuotės apskaita
Pardavimo sąskaitas išrašo vadovas
Avansinės apyskaitos spėju 2
Pavedimus daro buhalteris
Pagal poreikį personalo ir veiklos įsakymai bei t.t.
Nuotolinis darbas.
Veikla statybinės įrangos pardavimas
Būčiau dėkinga, jeigu pasidalintumėte savo paskaičiavimai :)
Tikiu, kad čia yra kolegų kurie veda tokių įmonių apskaita, ar niekas negalės pasidalinti savo patirtimi, kaip tvarkotės?
Kažkokią seną temą prikelsiu, kad naujos nekurti. Gal kažkas iš kolegų galėtų pasidalinti patirtimi dėl drabužių nuomos įmonės apskaitos. Situacija yra tokia, kad yra proginių suknelių nuomos salonas - siuvykla. Pačios siuvėjos siūna sukneles ir tos suknelės yra nuomojamos. Man kažkaip nesusidėlioja kaip apskaityti tas nuomai skirtas sukneles? Pasiūname-pagaminame suknelę - užpajamuojame ją 2 klasėje - kol ji yra nuomojama registruojame tik nuomos pajamas, o jos savikaina niekur nejuda? Ar ne taip? Gal ją tik kokį vieną kartą išnuomos, o paskui po kelių mėnesių jau bus nebemadinga arba sugadinta, kaip tą savikainą iš atsargų nurašyti? VAS skaičiau, bet ten labiau apie IT nuomą kalba eina
Gal kas pasidalins patirtimi? Ačiū

Ačiū. Dėl PLN ir analitikos bei sintetikos tikrinimo man kaip ir viskas aišku :) Domino kaip 5/6 klases programoje uždaryti (Jūsų atsakymo antra dalis) :)
Užstrigau. Kaip Steke uždaryti 5/6 klases?
Jeigu norime trumpam laikui (tarkime 1 mėn.) įdarbinti ES pilietį (estą). Kokia specifika ir kokie mokesčiai? Kaip suprantu su GPM tai praktiškai jokių skirtumų nebus nuo LT piliečių (tik npd netaikysim), o kaip su sodra? Su įdarbinimu ir 1-SD pateikimu praktiškai viskas aišku, išskyrus sodros tarifus. Ar jam tie patys 30.98 proc, kaip ir LT piliečiams?
Ir dar įdarbinsime LT ir išsiųsime visam laikotarpiui į trečiąją šalį į komandiruotę, ar nėra kokių apribojimų dėl dienpinigių?
Būčiau dėkinga, jeigu pasidalintumėte patirtimi.
Ir dar įdarbinsime LT ir išsiųsime visam laikotarpiui į trečiąją šalį į komandiruotę, ar nėra kokių apribojimų dėl dienpinigių?
Būčiau dėkinga, jeigu pasidalintumėte patirtimi.
Sveiki,
Niekada neteko nieko bendro su maisto produktų prekyba turėti, o dabar vat vadovams prireikė kuo skubiau gauti Maisto tvarkymo subjekto patvirtinimo pažymėjimas. Radau informaciją ką ir kur reikia pateikti, bet užkliuvau ties šituo punktu: dokumentus, reglamentuojančius Rizikos veiksnių analizės ir svarbiųjų valdymo taškų (toliau – RVASVT) principais pagrįstą savikontrolės sistemą, vadovaujantis Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2005 m. rugsėjo 1 d. įsakymu Nr. V-675 patvirtintos Lietuvos higienos normos HN 15: 2005 „Maisto higiena“ (Žin., 2005, Nr. 110-4023) nuostatomis (t.y. ties savikontrolės sistemos dokumentacija).
Įmonė ruošiasi užsiimti didmenine maisto produktų prekyba. Praktiškai mes tik atsivešime į Lietuvą, sutvarkysime importo procedūras ir nuvešime mūsų pirkėjui. Ką reikia tokiu atveju turėti mūsų įmonėje dėl savikontrolės sistemos?
Niekada neteko nieko bendro su maisto produktų prekyba turėti, o dabar vat vadovams prireikė kuo skubiau gauti Maisto tvarkymo subjekto patvirtinimo pažymėjimas. Radau informaciją ką ir kur reikia pateikti, bet užkliuvau ties šituo punktu: dokumentus, reglamentuojančius Rizikos veiksnių analizės ir svarbiųjų valdymo taškų (toliau – RVASVT) principais pagrįstą savikontrolės sistemą, vadovaujantis Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2005 m. rugsėjo 1 d. įsakymu Nr. V-675 patvirtintos Lietuvos higienos normos HN 15: 2005 „Maisto higiena“ (Žin., 2005, Nr. 110-4023) nuostatomis (t.y. ties savikontrolės sistemos dokumentacija).
Įmonė ruošiasi užsiimti didmenine maisto produktų prekyba. Praktiškai mes tik atsivešime į Lietuvą, sutvarkysime importo procedūras ir nuvešime mūsų pirkėjui. Ką reikia tokiu atveju turėti mūsų įmonėje dėl savikontrolės sistemos?
Kiek atsimenu vienintelio akcininko sprendimas turi būti įkeltas jau pasirašytas el. parašu
Parodykite Jūs man tą sąskaitą kur palūkanoms priskaičiuotas PVM :)
Skaitykite PVM įstatymą ir viską suprasite :) Šiaip dar yra svarbu kam ta paslauga suteikta, jeigu paslaugą suteikėte ES PVM mokėtojui, tai galioja pagrindinė B2B taisyklė, paslaugų suteikimo vieta persikelia į pirkėjo valstybę, t.y. ne objektas LT
I.saf jums suteiktas automatiškai kaip apskaitą tvarkančiam asmeniui, kad galėtumėte prisijungti prie i.vaz įgaliojimus turi suteikti vadovas, tada ir gausite papildomai prisijungimo vardą ir slaptažodį prisijungimui prie atsarginio i.vaz varianto a.vaz
Šiaip tikrai yra buh. paslaugų įmonių, kurie moka DU vokelyje ir turį į jį ką įdėti. Kažkada per pažįstamus buvau pas vieną auditorę dėl darbo, kai išreiškiau savo pageidavimus dėl DU, sakė, kad tikrai galėsiu tokį turėti, tik vat DS ji likusi visiems nurodyti tik šiek tiek daugiau nei minimumas

Jeigu vadovas įgalioja, tai jungiatės prie i.mas su savo priemonėmis (el. parašas, el.bankininkystė ir pan.). Bet vardą ir slaptažodį irgi gauni, kad galėtum prisijungti prie a.vaz
DU skaičiuoju Excelį, susikūriau atrodo neblogas skaičiuokles ir suvestines, tai matau visą DU analitiką ten. Tai DU priskaitymas, vos ne vienintelis dalykas, kurį per DK vedu.
Bet visiems mokėjimams: SODRAI, VMI sukūriau tiekėjus ir mokėjimus vedu per mokėjimų modulį pasirinkus tiekėją ir mok. kodą.
Tai pat ir su DU išmokėjimu. Vedu per mokėjimus, nurodydama darbuotoją ir mokėjimo kodą.
Taip per ataskaitas matau tvarkingą mokėjimų žurnalą ir jeigu reikia galiu greitai išsitraukti iš programos pagal darbuotoją, kiek jam du pervesta :)
Dar tiesiai per DK suvedu teigiamą/neigiamą valiutų kursų įtaką paskutinei mėnesio dienai. PVM uždarymo operacija tiesiai į DK. Ir dar mėnesio paskutinę dieną parodau visokius PVM už iš ES pirktas prekes, paslaugas ir pan. Daugiau tiesiai į DK nieko nevedu, stengiuosi viską daryti per žurnalus
Bet visiems mokėjimams: SODRAI, VMI sukūriau tiekėjus ir mokėjimus vedu per mokėjimų modulį pasirinkus tiekėją ir mok. kodą.
Tai pat ir su DU išmokėjimu. Vedu per mokėjimus, nurodydama darbuotoją ir mokėjimo kodą.
Taip per ataskaitas matau tvarkingą mokėjimų žurnalą ir jeigu reikia galiu greitai išsitraukti iš programos pagal darbuotoją, kiek jam du pervesta :)
Dar tiesiai per DK suvedu teigiamą/neigiamą valiutų kursų įtaką paskutinei mėnesio dienai. PVM uždarymo operacija tiesiai į DK. Ir dar mėnesio paskutinę dieną parodau visokius PVM už iš ES pirktas prekes, paslaugas ir pan. Daugiau tiesiai į DK nieko nevedu, stengiuosi viską daryti per žurnalus
Tai kad mūsų krovinius mašinytės ne iki 3,5 t vežioja :)
Centai tai čia dar nieko. Atsimenu vienoje nemažoje įmonėje, kuri kažkada persikėlė iš Jonavos į Vilnių (2002 ar pan. metais) vis atsirasdavo tai skolos su delspinigiais, tai permokos ir sumos buvo dešimtimis tūkstančių, o vmi specialistai nieko paaiškinti nesugebėdavo

Šiaip viena iš i.vaz priežasčių man iš pat pradžių buvo aiški: sukontroliuoti vežėjus. Kiek jau dabar susidūrėme, pasirodo, kad kai kurie "vežėjai" su kuriais mes dirbome iki spalio 1 d. dabar jau atsisako mums krovinius vežti, nes elementariausiai neturi licencijų
Bandysiu aprašyti savo sugalvotą būdą (praktiškai nieko nevedu tiesiai per DK, kad neprarasti ryšio tarp sintetikos ir analitikos ir kad galėčiau visas apyvartas matyti).
Tarkime pirkimas išsimokėtinai iš Omnitel. Bendra suma - 10000 Eur (2000 Ein. metų įsipareigojimas, 8000 Ilgalaikis įsipareigojimas).
Prikabinu instrukciją kaip aš registruočiau šį pirkimą, DK sąskaitos nurodytos pagal naują sąskaitų planą
Jokiu būdu nenoriu pasakyti, kad tai vienintelis teisingas būdas ir Steko konsultantai gal kitą patars, bet pasidalinu savo patirtimi kaip aš darau, kad viską aiškiai matyčiau
Tarkime pirkimas išsimokėtinai iš Omnitel. Bendra suma - 10000 Eur (2000 Ein. metų įsipareigojimas, 8000 Ilgalaikis įsipareigojimas).
Prikabinu instrukciją kaip aš registruočiau šį pirkimą, DK sąskaitos nurodytos pagal naują sąskaitų planą

Jokiu būdu nenoriu pasakyti, kad tai vienintelis teisingas būdas ir Steko konsultantai gal kitą patars, bet pasidalinu savo patirtimi kaip aš darau, kad viską aiškiai matyčiau

Man toks klausimas iškilo. Tarkime užregistravau važtaraštį i.vaz, numatomas pristatymo laikas nėra aiškus, gal šiandien spės, o gal tik rytoj. Ką nurodyti?
Dėl i.vaz tai teko vakar su programuotojais (buhalterinės programos) pabendrauti, va ten tai žmonės tikrai pakraupę :) Nei galutinio XML struktūros aprašo nėra, nei laiko testavimui. Pašnekėjome ir priėjome išvados, kad po 23 d. testavimo i.vaz startas min mėnesiui bus atidėtas :)
aruncikas rašė:
Taip KTI nori, kad vežant bet koki krovini būtų važtaraštis arba pilnas su visais rekvizitais pagal 29 strp. (jeigu veža samdomas vežėjas) arba supaprastintas pagal 38 str., jiems taip paprasčiau. Bet Kelių transporto kodekse ir Krovinių vežimo taisyklėse yra juodu ant balto parašytas, kad kai yra vežimas savo sąskaita važtaraštis nėra privalomas, gali būti kitas dokumentas. Jeigu nusipirksite prekę iš Senukų ir vešite iki ofiso su savo transportu tik su PVM sąskaita faktūra, sustabdęs kelių inspekcijos pareigūnas gal ir pabambės, bet nubausti tikrai neturės teisės, nes įstatymų nepažeidžiate. Tikrai nekarto praktikoje esame su tuo susidūrę, kad veždavome prekes arba sau ar pirkėjui tik su PVM S/F ir niekas nebaudė ir net negrasino :)
Dėl duomenų teikimo VMI, Jums kaip ir tinkamas:
34. Ar reikia teikti važtaraščio duomenis VMI, kai krovinį (atsargines tam tikros technikos (pvz., automobilio, žemės ūkio technikos, elektronikos įrenginių ir t. t.) detales) įmonės vadybininkas gabenasi įmonės transportu pas klientus ir pagal poreikį, t. y. jei įvyko įrenginio taisymas ir buvo panaudota atsarginė detalė, parduoda ją klientui? N
Aprašytoje situacijoje, net ir pasibaigus krovinio gabenimui, nėra žinoma, ar bus panaudota vežama atsarginė detalė ir ar ji bus perduota galimam gavėjui. Šiuo atveju krovinys gabenamas savo sąskaita (kaip tai reglamentuoja KTK), t. y. nėra sukurtų krovinio vežimo komercinių santykių. Todėl vadovaujantis Taisyklių 4.3 papunkčiu, tokio važtaraščio duomenų VMI teikti neprivaloma.
Bet šiaip pagal KTK vairuotojas negali vežti krovinį be jokių dokumentų, tai bet kuriuo atveju turi būti kažkoks dokumentus, patvirtinantis, kad vairuotojas veža savo krovinį
34. Ar reikia teikti važtaraščio duomenis VMI, kai krovinį (atsargines tam tikros technikos (pvz., automobilio, žemės ūkio technikos, elektronikos įrenginių ir t. t.) detales) įmonės vadybininkas gabenasi įmonės transportu pas klientus ir pagal poreikį, t. y. jei įvyko įrenginio taisymas ir buvo panaudota atsarginė detalė, parduoda ją klientui? N
Aprašytoje situacijoje, net ir pasibaigus krovinio gabenimui, nėra žinoma, ar bus panaudota vežama atsarginė detalė ir ar ji bus perduota galimam gavėjui. Šiuo atveju krovinys gabenamas savo sąskaita (kaip tai reglamentuoja KTK), t. y. nėra sukurtų krovinio vežimo komercinių santykių. Todėl vadovaujantis Taisyklių 4.3 papunkčiu, tokio važtaraščio duomenų VMI teikti neprivaloma.
Bet šiaip pagal KTK vairuotojas negali vežti krovinį be jokių dokumentų, tai bet kuriuo atveju turi būti kažkoks dokumentus, patvirtinantis, kad vairuotojas veža savo krovinį
virbuh rašė:
Iš Jūsų nuruodos Kodekso 38 straipsnyje nustatyta, kad vežėjas, gabenantis jam priklausančius krovinius savo transporto priemonėmis ir sąskaita, privalo turėti važtaraštį arba kitą dokumentą, įrodantį, kad veža sau priklausantį krovinį. Kas dar kartą patvirtina, kad tikrai užtenka pirkimo ar pardavimo s/f be jokių ypatingų papildomų rekvizitų
Oi kokia arši diskusija :) Šiaip KTK kol kas nesikeitė ir lygtai nežada keistis. Ir iki spalio 1 ir po spalio 1 dienos galioja tos pačios KTK nuostatos. Ar dabar kai nuvažiuojate į senukus su įmonės mašina ir nusiperkate tarkime plytų bei prašote sąskaitos faktūros jums senukai įrašo į sąskaitą auto v/n? Man atrodo nei vienas to neprašo ir senukai tikrai nerašo. Pasiimate tas plytas ir važiuojate sau laimingi. Jeigu sustabdo kelių transporto inspekcija ir paprašo paaiškinti ką čia vežate, tai parodote pirkimo sąskaitą, automobilio techninį pasą, jeigu turite darbo pažymėjimą ir kelių transporto inspekcijai to pilnai užteks, kad pagrįsti kad savo krovinį vežate. Kodėl nuo spalio 1 d. norite kažką daryti kitaip, juk KTK išlieka galioti tas pats???
victoryy rašė:
Taip, teisingai.
PVM sąskaitą-faktūrą pardavėjas privalo išrašyti, o važtaraščio tikrai ne!
Jeigu nuvažiuosiu į parduotuvę kai JA, nusipirksiu kompą įmonei ir vešiu savo transportu į įmonė, man gabenimui užteks PVM S/F ir važtaraštis nėra privalomas pagal KTK 38 str. O pardavėjas tikrai netaps siuntėju.
Jeigu nuvažiuosiu į parduotuvę kai JA, nusipirksiu kompą įmonei ir vešiu savo transportu į įmonė, man gabenimui užteks PVM S/F ir važtaraštis nėra privalomas pagal KTK 38 str. O pardavėjas tikrai netaps siuntėju.
virbuh rašė:
Šitoje vietoje tikrai nesutinku ir manęs neįtikinsite, kad pirkėjas nėra prekių siuntėjas.
Siuntėjas yra tas kuris organizuoja prekių gabenimą, t.y. šioje situacijoje tikrai pirkėjas, jeigu pats jas gabena, pardavėjas čia tikrai ne prie ko ir važtaraščio išrašinėti neprivalo, nebent pardavėjas ir pirkėjas susitaria kitaip. Pardavėjas niekur nieko nesiunčia, o parduoda prekes savo pardavimo vietoje.
Tai kad visą tai yra VMI tinklapyje surašyta:
10. Ar reikia teikti važtaraščio duomenis VMI, jeigu krovinio siuntėjas ir gavėjas sutampa?
Ne, tokiais atvejais važtaraščio duomenų teikti VMI neprivaloma.
41. Kas yra važtaraščio rengėjas? N
Važtaraščio rengėjas – mokesčių mokėtojas, kuris yra krovinio siuntėjas, arba kitas asmuo, krovinio siuntėjo įpareigotas rengti važtaraštį. T.y. kas bus važtaraščio rengėjas turi nuspręsti patys pervežimo operacijos dalyviai. Jei Siuntėjas pageidaus, kad už jį važtaraščio duomenis pateiktų kitas mokesčių mokėtojas, siuntėjas tokią teisę turės nurodyti i.VAZ.
9. Kas turės pateikti važtaraščio duomenis VMI?
Važtaraščių duomenis i.VAZ teikia važtaraščio rengėjas. Siuntėjas atsako už važtaraščio rengėjo pateiktų važtaraščio duomenų teisingumą kaip tai numatyta KTK.
Ir dar be VMI taisyklių, reikia atsisėsti ir paskaityti Kelių transporto kodeksą bei Krovinių vežimo taisykles.
10. Ar reikia teikti važtaraščio duomenis VMI, jeigu krovinio siuntėjas ir gavėjas sutampa?
Ne, tokiais atvejais važtaraščio duomenų teikti VMI neprivaloma.
41. Kas yra važtaraščio rengėjas? N
Važtaraščio rengėjas – mokesčių mokėtojas, kuris yra krovinio siuntėjas, arba kitas asmuo, krovinio siuntėjo įpareigotas rengti važtaraštį. T.y. kas bus važtaraščio rengėjas turi nuspręsti patys pervežimo operacijos dalyviai. Jei Siuntėjas pageidaus, kad už jį važtaraščio duomenis pateiktų kitas mokesčių mokėtojas, siuntėjas tokią teisę turės nurodyti i.VAZ.
9. Kas turės pateikti važtaraščio duomenis VMI?
Važtaraščių duomenis i.VAZ teikia važtaraščio rengėjas. Siuntėjas atsako už važtaraščio rengėjo pateiktų važtaraščio duomenų teisingumą kaip tai numatyta KTK.
Ir dar be VMI taisyklių, reikia atsisėsti ir paskaityti Kelių transporto kodeksą bei Krovinių vežimo taisykles.
Diskusijos
-
Viešoji įstaiga
apie 14 valandų |
failai: 30 |
nebaika » 2737
-
Seminaras
apie 14 valandų |
failai: 33 |
astuleee » 1440
-
Individuali veikla
apie 16 valandų |
failai: 3 |
Gretaaa25 » 31
-
Sąskaitų korespondencija
apie 16 valandų |
failai: 3 |
braskiteee » 645
-
Pridavimas finansinės atskaitomybės registrų centrui
apie 17 valandų |
failai: 14 |
astuleee » 2894
-
programos(WORD,EXCEL)
apie 18 valandų |
failai: 0 |
JurgiTyta » 6
-
Nemokama apskaitos programa
apie 20 valandų |
failai: 1220 |
Laimuks » 16055
-
Kasos knyga
apie 21 valandų |
failai: 2 |
Petronele » 357
-
Sąskaitų korespondencija
2 dienų |
failai: 52 |
681202 » 20849
-
Programa-Rivile
2 dienų |
failai: 21 |
Saule65 » 596
-
Dėl metinių pelno mokesčio deklaracijų PLN204, PLN204A, PLN04N, PLN204U formų
3 dienų |
failai: 11 |
Snaiga » 5130
-
Darbo užmokesčio skaičiavimas
5 dienų |
failai: 51 |
Gita1 » 4406
-
Rytoj buhalteriu diena..
5 dienų |
failai: 25 |
astuleee » 386
-
Rivilė
5 dienų |
failai: 308 |
Paula » 15405
-
Prekyba vertybiniais popieriais - Mokesciai, pajamu deklaravimas
6 dienų |
failai: 0 |
Lenule » 30
-
Darbo sutarties perkėlimas į e-dokumentą.
6 dienų |
failai: 0 |
Elste » 2
-
Nedarbingumo išmokos
6 dienų |
failai: 0 |
Elste » 2
-
Sodra
7 dienų |
failai: 58 |
Kristiana__ » 10406
-
SEPA
7 dienų |
failai: 0 |
ol7 » 18
-
Programa "Būtent"
7 dienų |
failai: 12 |
Giedre8593 » 2019
-
Pravaikšta
7 dienų |
failai: 11 |
Kristiana__ » 548
-
Mažoji bendrija
7 dienų |
failai: 53 |
virbuh » 7459
-
Individuali įmonė
7 dienų |
failai: 87 |
virbuh » 11855
-
Ieškau buhalterės (-io)
8 dienų |
failai: 0 |
Borga » 162
-
Nepanaudotos atostogos
8 dienų |
failai: 4 |
astuleee » 284
- Tax.lt forumo taisyklės
- Paieška forume
Kas prisijungęs?
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Atmintinė
Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2022 m. I ketv. | 0.03 % |
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2022 m. I ketv. | 0.01 % |
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija nuo 2022-01-01 |
215.09 € |
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA) nuo 2022-01-01 |
4.47 € / 730 € |
Įmonių finansinių ataskaitų duomenys
Balansai, Pelno (nuostolių) ataskaitos, Sodra
Pavadinimas | FA | Sodra |
---|---|---|
BOLTAS, UAB
Kalvarijų g. 37-11, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 09313 | 2015 - 2020 | 2018 - 2022 |
Kapitalas LT, UAB
Gedimino pr. 10-9B, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 01103 | 2015 - 2020 | 2018 - 2022 |
BELOR, UAB
Savanorių pr. 178A, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 03154 | 2015 - 2020 | 2018 - 2022 |
Egravita, UAB
Totorių g. 5, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 01121 | 2015 - 2019 | 2018 - 2021 |
VISUOMENINĖ ORGANIZACIJA ONUŠKIO BENDRUOMENĖ
Daugų g. 2, Onuškio mst., Onuškio sen., Trakų r. sav. 21214 | 2017 - 2020 | - |
Fankos projektai, VšĮ
Vytauto g. 27-10, Gargždų m., Gargždų sen., Klaipėdos r. sav. 96120 | 2016 - 2020 | - |
Kūrybinis menas, VšĮ
Maumedžių g. 35-10, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 08460 | 2017 - 2020 | 2018 - 2018 |
Synerg, MB
Pašilaičių g. 16-61, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 06113 | 2014 - 2020 | 2018 - 2018 |
Ąžuolo įkvėpti, UAB
Antkopčio g. 5, Antkopčio k., Vėžaičių sen., Klaipėdos r. sav. 96213 | 2016 - 2017 | 2018 - 2018 |
Kauptė profesinė sąjunga, UAB | - | - |
Sodininkų bendrija Pušaitė-2 | - | - |
Bioenergijos vystymas, UAB
Senoji g. 13, Naujojo Lentvario k., Lentvario sen., Trakų r. sav. 25110 | 2019 - 2020 | 2019 - 2022 |
PARIBYS, UAB
Ukmergės g. 128, Vilniaus m., Vilniaus m. sav. 08100 | 2015 - 2020 | 2018 - 2022 |
EGVIRIJA, UAB
Laisvės g. 26, Nemakščių mst., Nemakščių sen., Raseinių r. sav. 60382 | 2015 - 2020 | 2018 - 2022 |
Vilniaus konsultacinė grupė, UAB
Pergalės g. 11-2, Zujūnų k., Zujūnų sen., Vilniaus r. sav. 14163 | 2015 - 2020 | 2018 - 2022 |