Archyvavimas

J
jasiene 188
2007-11-30 14:53 jasiene
peremiau dokumentus is kitos buhalteres.Ji dokumentus bylose sunumeravusi nuo apatinio dokumento i virsu. o tas apatinis anksciausias. Gal klausimas keistas, kaip su ta numeracija? ar taip ir turi buti? Imone likviduojama, reikia suruosti archyvui.
Tess Tess 20234
2007-11-30 14:54 Tess 2011-09-11 05-38

jasiene rašė: peremiau dokumentus is kitos buhalteres.Ji dokumentus bylose sunumeravusi nuo apatinio dokumento i virsu. o tas apatinis anksciausias. Gal klausimas keistas, kaip su ta numeracija? ar taip ir turi buti? Imone likviduojama, reikia suruosti archyvui.

Reikia atvirkščiai. Taip lyg knygą skaitytumet (savivaldybės archyvo specialistės paaiškinimas). smile
F
Formule 384
2007-11-30 14:55 Formule 2011-09-11 05-38

jasiene rašė: peremiau dokumentus is kitos buhalteres.Ji dokumentus bylose sunumeravusi nuo apatinio dokumento i virsu. o tas apatinis anksciausias. Gal klausimas keistas, kaip su ta numeracija? ar taip ir turi buti? Imone likviduojama, reikia suruosti archyvui.


Ir sudeta ir sunumeruota turi buti taip: ant virsaus pradedant anksciausiu lapu Nr. 1 ir t.t.
J
jasiene 188
2007-11-30 15:04 jasiene
tada, kaip buvo kažkur forume paminėta, reikia nubraukti lapo numerį ir užrašyti reikalingą pieštuku?
Petronele Petronele 18325
2007-11-30 15:06 Petronele 2011-09-11 05-38

jasiene rašė: tada, kaip buvo kažkur forume paminėta, reikia nubraukti lapo numerį ir užrašyti reikalingą pieštuku?

Jei ir dok. datos "iš apačios aukštyn", tada reikia tiesiog persegti bylas atvirkščiai.
F
Formule 384
2007-11-30 15:07 Formule 2011-09-11 05-38

jasiene rašė: tada, kaip buvo kažkur forume paminėta, reikia nubraukti lapo numerį ir užrašyti reikalingą pieštuku?


Jei teisingai supratau tai pas jus lapai sunumeruoti gerai - nuo anksciausio didejancia tvarka, tai tiesiog reikia juos persideti kad pirmas (anksciausias) lapas butu virsuje, o tas kuris dabar yra virsuje atsidurtu apacioje.
S
Soffy 9075
2007-11-30 15:07 Soffy
Laikino saugojimo bylų lapų nereikia numeruoti.
J
jasiene 188
2007-11-30 15:10 jasiene
vienose bylose vienaip, kitose kitaip, sunumeruota, teks padirbėti. Ačiū už atsakymus. smile
A
ausa 960
2007-12-05 15:47 ausa
Sveiki,
Esu labai nepatyrusi dokumentų registravime . Skaitau raštvedybos taisykles , bet ne viskas aišku . Taigi klausimas toks : ar tokie dokumentai kaip buhalterinės pažymos , kelionės lapai , medžiagų nurašymo aktai,avansinės apyskaitos turi būti atskirai užregistruojami tam tikslui skirtuose dokumentų registruose smile smile smile
2007-12-05 16:07 Liudmila
buhalterinių dokumentu registravimas yra rekomenduojamo pobudžio, išskiriant PVM SF. reglamentuoti, ką ir kaip registruoti turi direktorius.
A
ausa 960
2007-12-06 08:41 ausa 2011-09-11 05-38

ausa rašė: Sveiki,
Esu labai nepatyrusi dokumentų registravime . Skaitau raštvedybos taisykles , bet ne viskas aišku . Taigi klausimas toks : ar tokie dokumentai kaip buhalterinės pažymos , kelionės lapai , medžiagų nurašymo aktai,avansinės apyskaitos turi būti atskirai užregistruojami tam tikslui skirtuose dokumentų registruose smile smile smile


Kaip suprantate direktorius man nieko nereglamentuoja . Sakykit mažai
įmonei reikalinga nusistatyti tokius registrus ar ne? kaip Jūs darote?
Rolanda Rolanda 6896
2007-12-06 14:38 Rolanda
Visose įmonėse, nepriklausomai nuo jų dydžio, turi būti dokumentų registras, patvirtintas vadovo įsakymu (kokius dokumentus - pagal bylų pavadinimus - saugoti, kiek metų saugoti, į kurias bylas segti ir pan.).
2007-12-06 14:54 Liudmila
realiai paanalizuokite, kokiu registru reikia, pvz, jeigu jus dirbate su kitu personalu, dok. juda tarp dirbanciu, gali pradingti, o uz tai niekas neatsakys, tada veskite tu reikiamu dok. registrus. Jeigu tik del "sventos ramybes", tai paanalizuokite, kiek jus galite tam dalykui skirti laiko ir veskite tiek, kiek galite :).
galima registruoti ir isakymus, ir sutartys, bet neprivalomai, o tik esan butinumui imoneje.
o is privalomu dar prisimeniau darbo sutarciu ir darbo pazymejimu reg.

nepamirskite parasyti isakyma direktoriaus vardu, ka ir kaip registruoti.
L
lyda 191
2008-02-16 23:09 lyda
O kaip formuoti bylas mažai įmonei, jei dokumentų labai nedaug? Pvz asmens sąskaitos dvi per metus. Įrišti į bylą tik tas dvi korteles? ir Taip kasmet archyvuoti po kelis lapus į bylą?
Gal kas patarsit.
Rolanda Rolanda 6896
2008-02-16 23:36 Rolanda
Taip, riškite nors ir po dvi asmens sąskaitas, svarbu, kad jos niekur nepasimestų.
L
lyda 191
2008-02-17 11:56 lyda
iki šiol laikiau visas dešimties metų korteles vienoje byloje ir kasmet į ją įsegdavau kitas, atroddo taip negerai...
Rolanda Rolanda 6896
2008-02-17 12:03 Rolanda
Kol laikote pas save įmonėje, gali būti ir taip - bent jau kokiais nors skirtumais atskirkite metus. Tačiau pagal reikalavimus kiekvieni metai turi būti segami į atskrias bylutes.
L
lyda 191
2008-02-17 12:47 lyda
Ačiū už atsakymą.
A
ausa 960
2008-03-18 11:58 ausa
Sveiki,
Kaip archyvuojate ir registruojate dokumentus , kurie atspindi praeito laikotarpio duomenis , pvz. pvm deklaracija už gruodžio mėn , ar Sodros ataskaitos už ketvirtą ketvirtį ir pan. ar dedate į 2008m , ar nežiūrėdami į dokumentų pildymo datas dedate į 2007m. smile
A
ausa 960
2008-03-18 12:20 ausa 2011-09-11 05-46

ausa rašė: Sveiki,
Kaip archyvuojate ir registruojate dokumentus , kurie atspindi praeito laikotarpio duomenis , pvz. pvm deklaracija už gruodžio mėn , ar Sodros ataskaitos už ketvirtą ketvirtį ir pan. ar dedate į 2008m , ar nežiūrėdami į dokumentų pildymo datas dedate į 2007m. smile


Labai neįdomu , bet gi reikia pasitvarkyti....
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui