buhXXX
175
#1302629 2016-01-28 15:45 buhXXX
Taip, turiu omenyje išeitinę 2 mėn. išmoką bankroto atveju.
Darbo inspekcijos konsultacijoje sakė, kad žiūrėti tik 3 paskutinius mėnesius, bet labai jau neužtikrintai. Paskui iš Garantinio fondo lieps perskaičiuot, jei blogai.

Tininga
49864
#1302631 2016-01-28 15:48 Tininga

buhXXX rašė:


Taip, turiu omenyje išeitinę 2 mėn. išmoką bankroto atveju.
Darbo inspekcijos konsultacijoje sakė, kad žiūrėti tik 3 paskutinius mėnesius, bet labai jau neužtikrintai. Paskui iš Garantinio fondo lieps perskaičiuot, jei blogai.

VDU tai taip - nebent buvo įspėjimas ir DU sumažėjimas. Tačiau tą VDU juk reikia dauginti vidutinio metinio darbo dienų skaičiaus: dirbant pilną darbo laiką tai yra 21 diena bei 167,5 val. Ar jūsų darbutojui tinka šie skaičiai?



buhXXX
175
#1302647 2016-01-28 16:19 buhXXX
Darbuotojas dirba 1 val. per darbo dieną, 5 d.d. savaitė. Darbo dienų skaičius tinka, darbo valandų - netinka. bet metinius darbo dienų/valandų koeficientus imame 2016 metų skaičiuodami išeitinę išmoką. O darbo laiko pokytis 2015 metais.
Nežinau už kurį laikotarpį imt perskaičiuoti koeficientą, nes skaičiuosiu valandinį VDU, kai nepilna darbo diena.
Kuo toliau į mišką, tuo daugiau medžių.

minute_
24
#1302648 2016-01-28 16:23 minute_
Sveiki,

pasimečiau dėl VDU skaičiavimo, nėra tekę skaičiuoti, kai darbuotojas nepilną darbo dieną dirba.. Jeigu darbuotojas iki dabar dirbo pilnu etatu, turi sukauptų atostogų ir nori pakeisti darbo sutartį į pusę darbo dienos. Kaip išeinant jam iš darbo skaičiuosis kompensacija už atostogas? t.y. ar turės įtakos, kad keitėsi jo darbo grafikas? ar geriau forminti atleidimą ir išmokėti atosoginių kompensacija ir po to įdarbinimą pusei darbo dienos?

Tininga
49864
#1302652 2016-01-28 16:29 Tininga

buhXXX rašė:


Darbuotojas dirba 1 val. per darbo dieną, 5 d.d. savaitė. Darbo dienų skaičius tinka, darbo valandų - netinka. bet metinius darbo dienų/valandų koeficientus imame 2016 metų skaičiuodami išeitinę išmoką. O darbo laiko pokytis 2015 metais.
Nežinau už kurį laikotarpį imt perskaičiuoti koeficientą, nes skaičiuosiu valandinį VDU, kai nepilna darbo diena.
Kuo toliau į mišką, tuo daugiau medžių.


Jei tinka, tai viskas tvarkoje - 3 mėn. dienos (valandinis) VDU dauginsite iš 21 ir mėnesių skaičiaus. Darbo laiko trukmės pokytis išeitinei nėra svarbus, tik atostogoms.
O koeficientas atostogoms skaičiuojamas iš to laiko, kada tos atostogos sukauptos



buhXXX
175
#1302655 2016-01-28 16:38 buhXXX
Skaičiuosiu pagal esamą darbo laiką išeitinę išmoką. Ačiū už atsakymus.

Tininga
49864
#1302660 2016-01-28 16:46 Tininga

buhXXX rašė:


Skaičiuosiu pagal esamą darbo laiką išeitinę išmoką. Ačiū už atsakymus.

Taip. Čia yra šioks toks skirtumas: atostogos - už praeitį. Išeitinė už ateitį, ir tam naudojamas dabartinis grafikas.



pele-pelyte
1756
#1302708 2016-01-29 09:03 pele-pelyte
Sveiki. Darbuotojas atleidžiamas šiandien. VDU skaičiuojant imti 12,11,10 mėn.?
O 01 mėn. imtųsi tuo atveju, kai paskutinė kalendorinė diena yra paskutinė darbo diena? Ačiū

Tininga
49864
#1302743 2016-01-29 10:06 Tininga

pele-pelyte rašė:


Sveiki. Darbuotojas atleidžiamas šiandien. VDU skaičiuojant imti 12,11,10 mėn.?
O 01 mėn. imtųsi tuo atveju, kai paskutinė kalendorinė diena yra paskutinė darbo diena? Ačiū

Imamas ir sausis, jei atleidžiama paskutinę darbo dieną pagal to darbuotojo grafiką. Ir, žinoma, nepamirštant MMA vidurkio...



viola5
586
#1319334 2016-05-20 10:04 viola5
Sveiki, darbuotojas įdarbintas nuo vasario 28d. ir dabar man reikia paskaičiuoti nedarbingumą. Ar VDU imu iš 02-03-04mėn. ar reikia imti ir 05 iki ligos?

Tininga
49864
#1319335 2016-05-20 10:06 Tininga

viola5 rašė:


Sveiki, darbuotojas įdarbintas nuo vasario 28d. ir dabar man reikia paskaičiuoti nedarbingumą. Ar VDU imu iš 02-03-04mėn. ar reikia imti ir 05 iki ligos?

Manyčiau - 02,03,04.



viola5
586
#1319338 2016-05-20 10:09 viola5
ačiū

Sandruke
37
#1356986 2017-05-02 10:54 Sandruke
Sveiki,

Ar į VDU skaičiavimą įskaitoma suma už suteiktą mamadienį?


Tininga
49864
#1356987 2017-05-02 10:56 Tininga

Sandruke rašė:


Sveiki,
Ar į VDU skaičiavimą įskaitoma suma už suteiktą mamadienį?

Ne. Nes už patį mamadienį mokamas VDU.



Sandruke
37
#1356990 2017-05-02 11:05 Sandruke
Ačiū.

jussi
151
#1357869 2017-05-12 00:59 jussi
Patikslinkit prašau ar atleidžiant darbuotoją 05.09d ,VDU skaičiuojant imu :
04- 10d.d. dirbo ir 16d atostogavo
03- 23d.d.
02-NA
tai skaičiuočiau VDU iš 04mėn.10d.d. ir 03mėn. ir sulyginti su 05mėn. VDU ,kuris didesnis ta imti,ar gerai taip skaičiuočiau.Ačiū iš anksto už konsultaciją.

Tininga
49864
#1357872 2017-05-12 08:32 Tininga

jussi rašė:


Patikslinkit prašau ar atleidžiant darbuotoją 05.09d ,VDU skaičiuojant imu :
04- 10d.d. dirbo ir 16d atostogavo
03- 23d.d.
02-NA
tai skaičiuočiau VDU iš 04mėn.10d.d. ir 03mėn. ir sulyginti su 05mėn. VDU ,kuris didesnis ta imti,ar gerai taip skaičiuočiau.Ačiū iš anksto už konsultaciją.

Taip, šiuo atveju skaičiuosite iš kovo ir balandžio - tiek, kiek faktiškai dirbta. O suskaičiuotas VDU negali būti mažesnis negu gegužės MMA vidurkis.



jussi
151
#1357873 2017-05-12 08:33 jussi
Dar kartą dėkoju.

JuNa2017
6
#1358737 2017-05-23 13:38 JuNa2017
Laba diena,
Darbuotojas išeina atostogų nuo 2017.06.02 d. Atostoginių vidurkis turi būti skaičiuojamas iš trijų mėn. einančių prieš atostogas t.y. 03,04,05 mėn. Tačiau įmonėje atlyginimai už 05 mėn. bus skaičiuojami birželio pradžioje ir išmokami tik birželio mėn. 7 d. O atostoginiai turi būti išmokėti 3 kal. dienas iki atostogų šiuo atveju 05.29 Skaičiuojant atostoginius dar nėra 05 mėn DU, kuris turi būti įtrauktas į vidurkius. Sakykite, gal kas nors žinorte ar 05mėn privalo būti įtrauktas į vidurkių skaičiavimus tokiu atveju? Esu radusi auditorės komentarą, kad galima perkelti vieną mėnesį skaičiuojamąjį laikotarpį atgal, tačiau nežinau ar galima tuo vadovautis. smile

Tininga
49864
#1358739 2017-05-23 13:45 Tininga

JuNa2017 rašė:


Laba diena,
Darbuotojas išeina atostogų nuo 2017.06.02 d. Atostoginių vidurkis turi būti skaičiuojamas iš trijų mėn. einančių prieš atostogas t.y. 03,04,05 mėn. Tačiau įmonėje atlyginimai už 05 mėn. bus skaičiuojami birželio pradžioje ir išmokami tik birželio mėn. 7 d. O atostoginiai turi būti išmokėti 3 kal. dienas iki atostogų šiuo atveju 05.29 Skaičiuojant atostoginius dar nėra 05 mėn DU, kuris turi būti įtrauktas į vidurkius. Sakykite, gal kas nors žinorte ar 05mėn privalo būti įtrauktas į vidurkių skaičiavimus tokiu atveju? Esu radusi auditorės komentarą, kad galima perkelti vieną mėnesį skaičiuojamąjį laikotarpį atgal, tačiau nežinau ar galima tuo vadovautis. smile

Pagal dabartinį VDU aprašą - nenumatyta perkelti to mėnesio. Apskaičiuokite pagal turimus 03,04,05 mėn. duomenis - o prireikus patikslinsite. Be to, darbuotojo prašymu galite sutarti ir dėl kitokios atostoginių išmokėjimo datos.


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis