Sveiki,
Norėjau pasiteirauti dėl išlaidų pripažinimo sąnaudomis, kai įmonė automobiliui įtaiso Sherlog apsaugos sistemą:
1) Iš pradžių gauna sąskaitą už tos sistemos įtaisymą (~ 1000,00 Eur + PVM)
2) Paskui gauna sąskaitą už tęstinio pobūdžio paslaugas - t.y. apskritai palaikymą visos tos sistemos, aptarnavimą.
Įmonė, kuri perka tokias paslaugas, automobilį naudoja ekonominėje veikloje pajamoms uždirbti. Automobilis yra IT objektas.
1. Nesuprantu, kur dėti tas išlaidas (vienkartines), kai įtaisoma pati sistema. Ar tai IT pagerinimas? Ar tiesiog prie sąnaudų priskirti?
2. Pats aptarnavimas tai išskirtas periodais, tai tą dalį, kuri priklauso šiems metams, priskyriau prie sąnaudų, o 2019 metų - prie būsimųjų laikotarpių sąnaudų. Ar taip?