Leidžiami ir neleidžiami atskaitymai

A
Andriokas21 353
2012-02-21 16:40 Andriokas21

rimantas88 rašė:
Tai nuo 2012 01 01 ir reikia įvesti naują tvarką. O jau už senus laikotarpius tegul pasirašo įsakymus, kiekvieną mėn. atlieka inventorizacijas ir nurašo pamėnesiui.

Bet man kyla toks įtarimas, kad ten yra tikrai nerealus kiekiai o buvo prisipirkta iš aferistų fiktyvių faktūrų ir taip grobstomas PVM. Na tada nieko jie nekeis, kol nepaklius.

Normaliai pirkta ir normalūs kiekiai, didelės apyvartos papraščiausiai, tik sunaudojimas niekaip nefiksuojamas, gaunasi prekių nėra, o pardavimo dokumente tik paslauga įrašyta. Todėl ir klausiu ar dar kažkaip įmanoma parodyti, kad tas trūkumas ne šiaip dėl iššvaistymo ar nežinia dėl ko, o būtent dėl gamybos.
R
rimantas88 1131
2012-02-21 16:54 rimantas88
Na jeigu viskas tikrai taip ir buvo, tai viskas tvarkoje. Kaip ir sakiau apskaitykite tas atsargas, kurios naudojamos remontui periodiškai.
A
Andriokas21 353
2012-02-21 16:57 Andriokas21
Irgi sudėtingas reikalas, juk pvz. nusiperkame žvakių varikliui, jas ir paprastai parduodame ir remontui naudojame, kaip tada aprasšyti tvarkoje kas apskaitoma periodiškai o kas ne?
R
rimantas88 1131
2012-02-21 17:02 rimantas88
Turi būti atskiras sandėlis parduotuvei ir remonto barui.
A
Andriokas21 353
2012-02-21 17:06 Andriokas21

rimantas88 rašė:
Turi būti atskiras sandėlis parduotuvei ir remonto barui.

Neįmanoma, juk fiziškai darbuotojai nelaikys vienų prekių viename parduotuvės gale o kitų kitame, prekės guli bendrai ir nenustatysi ar buvo paimta remontui skirta prekė ar pardavimui. Turbūt reiks bandyt laužt darbuotojus dokumentuoti konkrečiai kas sunaudojama kiekvieną dieną.
R
rimantas88 1131
2012-02-21 17:15 rimantas88
Tai va šitas visas reikalas ir yra vadinamas Bordeliu. O Bordelyje jau kaip yra taip yra.

Senais laikai be jokių kompiuterių, vien pagal prekių korteles sandėliuose nė prekė neprapuldavo.

Milijonais vartote ir sandėlininko nesugebat pasamdyti normalaus?

Pas jus rojus. Aš be algos galiu ateiti dirbti sandėlininku. Tikrai atlyginimą pasidarysiu geresnį nei Kubiliaus.
L
Loreta13 30842
2012-02-21 19:13 Loreta13

Andriokas21 rašė: Irgi sudėtingas reikalas, juk pvz. nusiperkame žvakių varikliui, jas ir paprastai parduodame ir remontui naudojame, kaip tada aprasšyti tvarkoje kas apskaitoma periodiškai o kas ne?
O kaip pajamuojamos jūsų atsargos skirtos remontui smile
Tvarkingai, pagal kiekvieną poziciją ir naudojant programąsmile
Jei taip, tai nesuprantu, kaip rašant remonto sąskaitas negalima įrašyti ir pakeistas detales.
Beje, man atrodo, kad servisams net yra reikalavimas privalomai įrašyti kas būtent pakeista.
Kaip aš pirkėjas jums pareikšiu pretenzijas, jei jūs man neįrašote, ką ten man įdėjote smile

A
Andriokas21 353
2012-02-21 19:51 Andriokas21

Loreta13 rašė:

Andriokas21 rašė: Irgi sudėtingas reikalas, juk pvz. nusiperkame žvakių varikliui, jas ir paprastai parduodame ir remontui naudojame, kaip tada aprasšyti tvarkoje kas apskaitoma periodiškai o kas ne?
O kaip pajamuojamos jūsų atsargos skirtos remontui smile
Tvarkingai, pagal kiekvieną poziciją ir naudojant programąsmile
Jei taip, tai nesuprantu, kaip rašant remonto sąskaitas negalima įrašyti ir pakeistas detales.
Beje, man atrodo, kad servisams net yra reikalavimas privalomai įrašyti kas būtent pakeista.
Kaip aš pirkėjas jums pareikšiu pretenzijas, jei jūs man neįrašote, ką ten man įdėjote smile



Manau,kad apskritai šiai dienai nelabai rasi, kas pajamuotų ne į programą irr ne pagal kiekvieną eilutę. Kiekviena įmonė turi sąvą specifiką ir nedirbantis joje sunkiai supras kas vyksta.
Męs didžiąją dalį remontų atliekame valtybinėms įmonėms, jos pagal savo viešuosius pirkimus, gali apnmokėti tik už paslaugas, todėl net minties negali būt rodyti kažkokias atskiras prekes, nors jos ir įėjo į remontą.
Antras dalykas, sąskaitos neišrašinėjamos įvykus remontui, o rašomos į tai įmonei skirtą lapą, ir tik mėnesio gale už visas atliktas paslaugas ir parduotas prekes rašoma viena sąskaita.
Todėl ir atsiranda ta problema, kad po mėnesio nebeaišku, nei kokios detalės buvo sunaudotos, nei kuriems remontams ir panašiai.
L
Loreta13 30842
2012-02-21 20:19 Loreta13

Andriokas21 rašė: Manau,kad apskritai šiai dienai nelabai rasi, kas pajamuotų ne į programą ir ne pagal kiekvieną eilutę. Kiekviena įmonė turi savą specifiką ir nedirbantis joje sunkiai supras kas vyksta.
Męs didžiąją dalį remontų atliekame valstybinėms įmonėms, jos pagal savo viešuosius pirkimus, gali apmokėti tik už paslaugas, todėl net minties negali būt rodyti kažkokias atskiras prekes, nors jos ir įėjo į remontą.
Antras dalykas, sąskaitos neišrašinėjamos įvykus remontui, o rašomos į tai įmonei skirtą lapą, ir tik mėnesio gale už visas atliktas paslaugas ir parduotas prekes rašoma viena sąskaita.
Todėl ir atsiranda ta problema, kad po mėnesio nebeaišku, nei kokios detalės buvo sunaudotos, nei kuriems remontams ir panašiai.
Na tai jums reik labai mažai pastangų viską sudėlioti į vietas.
Tiesiog sukurti programoje kažkokią atskirą tarpinę sąskaitą į kurią keliautų atsargos, kai tik jos paimamos iš sandėlio remontui.
Jei kažkas suveda pirkimus, gali suvesti ir šią operaciją pagal remonto darbus atliekančių meistrų sąrašėlius, kodus, ar dar kažką.
Juk sandėlininkas turi kažkaip vesti apskaitą.
Kitaip bet kas gali imti, imti, imti ir nesustoti :))
Mėnesio pabaigoje nurašymo aktu nurašyti, kaip sunaudotas remonto darbams.
Vadovas ir komisija patvirtins.
Buhalteris miegos ramiau.
A
Andriokas21 353
2012-02-21 20:26 Andriokas21

Loreta13 rašė:

Andriokas21 rašė: Manau,kad apskritai šiai dienai nelabai rasi, kas pajamuotų ne į programą ir ne pagal kiekvieną eilutę. Kiekviena įmonė turi savą specifiką ir nedirbantis joje sunkiai supras kas vyksta.
Męs didžiąją dalį remontų atliekame valstybinėms įmonėms, jos pagal savo viešuosius pirkimus, gali apmokėti tik už paslaugas, todėl net minties negali būt rodyti kažkokias atskiras prekes, nors jos ir įėjo į remontą.
Antras dalykas, sąskaitos neišrašinėjamos įvykus remontui, o rašomos į tai įmonei skirtą lapą, ir tik mėnesio gale už visas atliktas paslaugas ir parduotas prekes rašoma viena sąskaita.
Todėl ir atsiranda ta problema, kad po mėnesio nebeaišku, nei kokios detalės buvo sunaudotos, nei kuriems remontams ir panašiai.
Na tai jums reik labai mažai pastangų viską sudėlioti į vietas.
Tiesiog sukurti programoje kažkokią atskirą tarpinę sąskaitą į kurią keliautų atsargos, kai tik jos paimamos iš sandėlio remontui.
Jei kažkas suveda pirkimus, gali suvesti ir šią operaciją pagal remonto darbus atliekančių meistrų sąrašėlius, kodus, ar dar kažką.
Juk sandėlininkas turi kažkaip vesti apskaitą.
Kitaip bet kas gali imti, imti, imti ir nesustoti :))
Mėnesio pabaigoje nurašymo aktu nurašyti, kaip sunaudotas remonto darbams.
Vadovas ir komisija patvirtins.
Buhalteris miegos ramiau.


Tai gi vat didžiausia problema ir yra priversti tuos meistrus rašyti sąrašėlius. Jiems atrodo, kad ką čia naujai atėjęs, nieko nesuprantantis aiškins kaip jiems seniems vilkams po savo daržą kapstytis.
L
Loreta13 30842
2012-02-21 20:29 Loreta13

Andriokas21 rašė: Tai gi vat didžiausia problema ir yra priversti tuos meistrus rašyti sąrašėlius. Jiems atrodo, kad ką čia naujai atėjęs, nieko nesuprantantis aiškins kaip jiems seniems vilkams po savo daržą kapstytis.
Pradėkite aiškinamuosius darbus nuo direktoriaus :))
Petronele Petronele 18325
2012-02-22 15:10 Petronele

Otttas rašė:
kaip su tais atskaitymais..hm kam jie priskiriami

O kokių yra pasirinkimo variantų?
Man tas "apmokestinamo nuostolio atskaitymas" ypač įdomus :)
names names 2566
2012-02-23 11:01 names
Prašau patarimo.Įmonė anksčiau užsiėmė baldų gamyba.Kaip ir visi gamintojai turėjo prsipirkę žaliavų(plokčių , varžtukų ir kitų smulkmenų). Dabar šios veiklos nebevyKDO.Stovi jie apskaitoje sandėlyje, nors faktiškai tai jų jau nemažai ir išsimėtę ir dingusių.Na vienu žodžiu betvarkė. Ką su tom atsargoms galima daryti?
names names 2566
2012-02-23 12:57 names
Na tai kas pirks tuos varžtelius, nebent tik "popieriuje "parduoti.O už savikainą galima, ?
names names 2566
2012-02-23 13:14 names
Na paklausiu kvailo klausimo, nesijuokit- jei parduodam tik popieriuose vistiek rašom ar KPO ar PVM sąsk.f. tai nurodom pirkėjo duomenis. Na ar tų pirkėjų netikrina.
dontcha dontcha 2731
2012-02-23 19:06 dontcha
Ar galima dėti į leidžiamus atskaitymus jei sąskaita išrašyta ant IĮ savininko vardo? smile
dontcha dontcha 2731
2012-02-23 19:06 dontcha
Ar galima dėti į leidžiamus atskaitymus jei sąskaita išrašyta ant IĮ savininko vardo? smile
L
Loreta13 30842
2012-02-23 20:21 Loreta13

dontcha rašė: Ar galima dėti į leidžiamus atskaitymus jei sąskaita išrašyta ant IĮ savininko vardo? smile
Man patinka tokie klausimai :))
Teoriniai.
Pirkome....neparašyta ką.
Klausia....ką su tuo daryti smile
Ką pirkote, mieloji, smile
Prezervatyvus, ar kažką reikalingo įmonei smile
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=10000...
dontcha dontcha 2731
2012-02-23 20:43 dontcha

Loreta13 rašė:

dontcha rašė: Ar galima dėti į leidžiamus atskaitymus jei sąskaita išrašyta ant IĮ savininko vardo? smile
Man patinka tokie klausimai :))
Teoriniai.
Pirkome....neparašyta ką.
Klausia....ką su tuo daryti smile
Ką pirkote, mieloji, smile
Prezervatyvus, ar kažką reikalingo įmonei smile
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=10000...

tikrai kad prezervatyvų neperkame :D gaunam sąskaitas už teo internetą ir mobilio telefono sąskaitą
L
Loreta13 30842
2012-02-23 20:51 Loreta13

dontcha rašė: tikrai kad prezervatyvų neperkame :D gaunam sąskaitas už teo internetą ir mobilio telefono sąskaitą
Na gal ir tie įmonei pajamas padėtų uždirbt :))
O jūsų sąskaitos gali būti ir savininko vardu.
Svarbu, kad naudotumėte išskirtinai įmonės veiklai.
mic.vmi.lt/documentpublicone.do?&id=10000...
Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis
Tax.lt © 2002 - 2024, admin@tax.lt, Reklama tax.lt

Buhalterinės apskaitos sistema internete smulkiam ir vidutiniam verslui