Liusijaa
116
#1259242 2015-02-02 09:36 Liusijaa

Dorota1 rašė:


įmonė perka pastatą su PVM, , mokamas avansas, pastatas perduodamas nuosavybėn, bet iki galo dar nesumoėta ar galima dėti į atskaita gautina pVM?



Galima

wirgina
5942
#1260972 2015-02-10 13:16 wirgina
Kolegos, gavau 2013 m. sąskaitą. gal kas turite nuorodėlę į nutarimą dėl PVM atskaitos tai senienai

Mes klystame, manydami,kad Dievas stebi mus iš aukštybių. Jis mato mus iš vidaus...

MAGILIONA
304
#1260973 2015-02-10 13:18 MAGILIONA
Mes išrašėm PVM s.f(už paslaugas). 2013m. bendrovei "B",tačiau mes patys sąskaitos neįtraukėm į apskaitą,nes abi sąskaitos pateko bendrovei"B"Dabar ,derinant likučius išlenda jų skola.Faksu gaunam PVM s.f..Ką daryti?

wirgina
5942
#1260996 2015-02-10 14:20 wirgina

MAGILIONA rašė:


Mes išrašėm PVM s.f(už paslaugas). 2013m. bendrovei "B",tačiau mes patys sąskaitos neįtraukėm į apskaitą,nes abi sąskaitos pateko bendrovei"B"Dabar ,derinant likučius išlenda jų skola.Faksu gaunam PVM s.f..Ką daryti?




Viską nuo pradžių daryti teks.


Mes klystame, manydami,kad Dievas stebi mus iš aukštybių. Jis mato mus iš vidaus...

Fin24
562
#1261809 2015-02-17 11:14 Fin24
sveiki,
noriu pasitikslinti ar teisingai.
pvz.registruojant metine pvm ataskaita butu:

2431 4374 eur
4484 4500 eur
tai korespondensija butu

k2431 4374
d4484 4374

o skirtumas 126 eur. ,moketinas PVM?

Dekoju.

Tess
20215
#1263126 2015-02-26 12:53 Tess
Sandoriai dėl vertybinių popierių (akcijų) PVM neapmokestinami.
Jei UAB steigia JA (UAB, VšĮ) pardavimui, sąnaudas sudaro sąskaitos iš juridinių asmenų registro(PVM 0 proc.) ir notaro sąskaitos už akcijų pirkimo-padavimo sutarties tvirtinimą (PVM 21 proc.). Kadangi akcijų pardavimas neapmokestinamas, tai notaro sąskaitos PVM traukiamas į neatskaitomą? smile

artas71
12711
1   #1263130 2015-02-26 13:10 artas71
Taip.

www.youtube.com/watch?v=7ZWoC4mPcA0
Ir aš tikrai myliu Lietuvą, ar mylit ją jūs?

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing."
Edmund Burke

dzyy
132
#1263765 2015-03-04 09:24 dzyy
gavom 2014 metų PVM s-f. ar labai negerai būtų jei įtraukčiau sąnaudas į leidžiamus 2014 m, o PVM į neatskaitomą. PVM suma labai maža.

holdingas
6968
#1264048 2015-03-05 13:02 holdingas
Sveiki. Parduodme nenaują pastatą. Parduodam be PVM, ania?

Dorota1
13282
#1264119 2015-03-05 17:23 Dorota1

holdingas rašė:


Sveiki. Parduodme nenaują pastatą. Parduodam be PVM, ania?


32 straipsnis. Nekilnojamųjų pagal prigimtį daiktų pardavimas ar kitoks

perdavimas

1. PVM neapmokestinamas pastatų, statinių ar jų dalių (išskyrus naujus pastatus ir statinius, naujas pastatų ir statinių dalis) pardavimas ar kitoks perdavimas, kai pagal sandorio sąlygas asmuo, kuriam toks daiktas perduodamas, arba trečioji šalis įgyja teisę disponuoti juo kaip jo savininkas. Laikoma, kad:

1) naujas pastatas ar statinys – tai nebaigtas pastatas ar statinys, taip pat baigtas pastatas ar statinys – 24 mėnesius po jo užbaigimo (užbaigimo įteisinimo teisės aktų nustatyta tvarka) arba esminio pagerinimo;

2) nauja pastato ar statinio dalis – tai naujo pastato ar statinio, kaip jis apibrėžtas šios dalies 1 punkte, dalis, taip pat naujai pastatyta nenaujo pastato ar statinio dalis – 24 mėnesius po jos užbaigimo.

2. PVM neapmokestinamas žemės pardavimas ar kitoks perdavimas, kai pagal sandorio sąlygas asmuo, kuriam tokia žemė perduodama, arba trečioji šalis įgyja teisę disponuoti ja kaip jos savininkas, išskyrus žemę, perduodamą kartu su naujais pastatais ar statiniais ar jų dalimis, taip pat žemę statyboms. Žeme statyboms šiame straipsnyje laikomas žemės sklypas, kuris yra skirtas statybai, neatsižvelgiant į tai, ar tame sklype atlikti kokie nors tvarkymo darbai, ar ne.

3. Apmokestinamasis asmuo turi teisę pasirinkti už nekilnojamąjį pagal prigimtį daiktą, kuris PVM neapmokestinamas pagal šio straipsnio 1 arba 2 dalį, PVM skaičiuoti šio Įstatymo nustatyta tvarka, jeigu daiktas parduodamas ar kitaip perduodamas apmokestinamajam asmeniui PVM mokėtojui, taip pat šio Įstatymo 47 straipsnyje nurodytiems asmenims (išskyrus fizinius asmenis), ir šis pasirinkimas galioja ne trumpiau kaip 24 mėnesius nuo pasirinkimo deklaravimo dienos visiems jo sudaromiems atitinkamiems sandoriams. Savo pasirinkimą apmokestinamasis asmuo privalo deklaruoti centrinio mokesčio administratoriaus nustatyta tvarka. Apmokestinamasis asmuo, kuris parduoda ar kitaip perduoda nekilnojamąjį pagal prigimtį daiktą apmokestinamajam asmeniui PVM mokėtojui, taip pat šio Įstatymo 47 straipsnyje nurodytiems asmenims (išskyrus fizinius asmenis) šio Įstatymo 4 straipsnio 2 dalyje nustatytomis sąlygomis, gali pasirinkti skaičiuoti PVM už šį daiktą, jeigu jį įgyjant jo tiekėjas už jį skaičiavo PVM, arba neskaičiuoti PVM, jeigu jį įsigyjant jo tiekėjas už jį PVM neskaičiavo, neatsižvelgiant į tai, ar buvo deklaruotas 24 mėnesių pasirinkimas skaičiuoti PVM.

Straipsnio pakeitimai:

Nr. IX-1960, 2004-01-15, Žin., 2004, Nr. 17-505 (2004-01-31)

„Nesvarbu, kuria koja išlipote iš lovos, nesvarbu, kad jums šiandien bloga nuotaika, bet atsiminkite visam laikui, kad neturite teisės savo blogu nusiteikimu gadinti dienos kitiems.“


gigra
95
#1264325 2015-03-09 11:34 gigra
Sveiki,
Pasimečiau atradus tokią klaidą.2013 m į PVM atskaitą ir sąnaudos įtrauktos(kurios nepatyrtos dar buvo) 2014 m 03mėn. išrašytos sąskaitos(supainioti metai).Suma ndidelė 350LT.Patrkit prašom, kaip reikia koreagot tokią klaidą,ką su PLN deklr.daryti smile smile

gigra
95
#1264338 2015-03-09 11:56 gigra
padekit prašom smile

medeine
474
#1276733 2015-06-18 08:16 medeine
Sveiki,

Įmonė nuomojasi dalį buto iš fizinio asmens. Proporcingai nuomojamam plotui kompensuoja šildymo išlaidas bei elektrą. Taip pat interneto paslaugas pagal gautas sąskaitas. Ar gali įmonė atskaityti PVM už tokias paslaugas?

virbuh
7793
#1276734 2015-06-18 08:32 virbuh

medeine rašė:


Sveiki,

Įmonė nuomojasi dalį buto iš fizinio asmens. Proporcingai nuomojamam plotui kompensuoja šildymo išlaidas bei elektrą. Taip pat interneto paslaugas pagal gautas sąskaitas. Ar gali įmonė atskaityti PVM už tokias paslaugas?



Sveiki, Jei gerai supratau, tas FA nėra PVM mokėtojas ir jums neišrašo PVM sąskaitos, perparduodamas tas komunalines išlaidas, kur išskiria PVM. Jūs matote tik to FA vardu išrašytas PVM sąskaitas. Jei taip, tai PVM atskaitos lygtai ir nėra.

medeine
474
#1276737 2015-06-18 08:34 medeine
Taip, sąskaitos išrašytos FA vardu, o mes susirašome buhalterinę pažymą, kiek jam turime išmokėti ir viskas. Supratau tada ačiū smile

Mergaiciuke123
56
#1277168 2015-06-21 14:45 Mergaiciuke123
Sveiki,
Gal galite pasakyti, ar invoice iš ES šalies turi būti būtinai nurodytas mūsų PVM mokėtojo kodas, kad galėčiau jį traukti į atskaitą? Situacija yra tokia, kad užsisakėme reklamą facebook'e kol dar nebuvome PVM mokėtojais, o paskui jais tapome, bet jų išrašomose invoice'uose niekas nepasikeitė. Tai db ir pasimečiau :/
Ačiū.

pele-pelyte
1717
#1277231 2015-06-22 09:33 pele-pelyte
Sveiki, statybos įmonė, atliekanti statinių griovimo, remonto darbus nuo 2015-07-01 išrašydama PVM s/f už statybos darbus įmonei PVM mokėtojai turės taikyti atvirkštinio apmokestinimo PVM mechanizmą bei įtraukti žodžius "Atvirkštinis apmokestinimas". Ar teisingai supratau? Ačiū už komentarus

irmoske
5305
#1277238 2015-06-22 09:53 irmoske

Mergaiciuke123 rašė:


Sveiki,
Gal galite pasakyti, ar invoice iš ES šalies turi būti būtinai nurodytas mūsų PVM mokėtojo kodas, kad galėčiau jį traukti į atskaitą? Situacija yra tokia, kad užsisakėme reklamą facebook'e kol dar nebuvome PVM mokėtojais, o paskui jais tapome, bet jų išrašomose invoice'uose niekas nepasikeitė. Tai db ir pasimečiau :/
Ačiū.


ES PVM'ą į atskaitą? smile
ES PVM registruojamas į neleidžiamus atskaitymus. Jei bandysite grąžintis ir jums jį grąžins - tada galėsite traukti į sąnaudas.
Informuokite ES tiekėją, kad jūs esate PVM mokėtojai, duokite kodą, Invoisus jie privalo rašyti su 0% PVM arba visai be PVM.

Visada atsilieka tas, kuris nedrįsta aplenkti

pele-pelyte
1717
#1277333 2015-06-22 16:55 pele-pelyte

pele-pelyte rašė:


Sveiki, statybos įmonė, atliekanti statinių griovimo, remonto darbus nuo 2015-07-01 išrašydama PVM s/f už statybos darbus įmonei PVM mokėtojai turės taikyti atvirkštinio apmokestinimo PVM mechanizmą bei įtraukti žodžius "Atvirkštinis apmokestinimas". Ar teisingai supratau? Ačiū už komentarus


Nejau nieks dar neanalizavote?

virbuh
7793
#1277342 2015-06-22 18:10 virbuh

pele-pelyte rašė:


Sveiki, statybos įmonė, atliekanti statinių griovimo, remonto darbus nuo 2015-07-01 išrašydama PVM s/f už statybos darbus įmonei PVM mokėtojai turės taikyti atvirkštinio apmokestinimo PVM mechanizmą bei įtraukti žodžius "Atvirkštinis apmokestinimas". Ar teisingai supratau? Ačiū už komentarus



Taip.


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis