Loreta13
31050
#718444 2009-11-06 15:31 Loreta13 redaguota: 2011-09-11 06-29

kapceviciene rašė:

O kaip su žymėjimu tabely lauko sąlygas.Kažkas rašė KS.Nerandu kur pasiskaityt.

To nėra numatyta.
Patys sugalvokite, kaip žymėt.
Tiesiog taip bus patogiau ir kompensacijas mokėt (matysis kiek dienų), ir apsigint prieš tikrintojus.

Elste
27089
#718448 2009-11-06 15:38 Elste redaguota: 2011-09-11 06-29

Loreta13 rašė:



kapceviciene rašė:

O kaip su žymėjimu tabely lauko sąlygas.Kažkas rašė KS.Nerandu kur pasiskaityt.

To nėra numatyta.
Patys sugalvokite, kaip žymėt.
Tiesiog taip bus patogiau ir kompensacijas mokėt (matysis kiek dienų), ir apsigint prieš tikrintojus.



tai vat ir gerai, kad nėra. smile (šitą ir reikėjo įrodyti savai buhalterei smile ).
Nes dar lengviau taikyt.
Pas mus priedai skirtingi (direktorius iš palubisko kiek sugalvoja, tiek užrašo), nors ir tam pačiam objekte dirbo, vienam daugiau, kitam mažiau. Nuo darbo specifikos, profesijos ir kt. Tai va nors nereikės išskirti tabelyje, kiek valandų dirbo lauke, kiek viduj, nes praktiškai visas 8 ir varo lauke, o priedai skirtingi.


Neleisk kasdienybei išsukinėti Tavo sielos sparnų...

Tatu
1779
#718522 2009-11-06 18:08 Tatu redaguota: 2011-09-11 06-29

Rainis rašė:

Net ne 19,50 Lt galima mokėti, o dar kitaip. Pridedu VMI atsakymą; jei jo nepakaks, tai jame nors rasite nurodymus, ką papildomai pasiskaityti.



Visada galvojau, kad arba dienpinigiai, arba "lauko" kompensacija smile, o pasirodo galima?

www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=343455
"5. p. Nurodytos 1 punkte išlaidos kompensuojamos tuo atveju, kai darbuotojui nemokamos komandiruotės išlaidos"


Raja0704
48
#718745 2009-11-09 07:52 Raja0704 redaguota: 2011-09-11 06-29

Rainis rašė:



Raja0704 rašė:



P.S. issiunciau uzklausa i VMI, laukiu atsakymo...


Kur jūs randate parašyta, kad reikia dalinti per pusę? Kai rasite, parodykite ir man.
Čia juk kalbama ne apie vienos dienos komandiruotę, o apie padidėjusių išlaidų dėl darbo lauko sąlygomis kompensavimą. Net ir pačiame Vilniuje dirbdami objekte darbininkai tokį priedą, bet ne didesnį kaip dienpinigių Lietuvoje norma gali gauti ir gauna, nors kasdien pėstute pareina namo.



Sutinku, kad kalbama apie padiejusias islaidas, bet siejama su DU ne daugiau 50 proc. ir pazymima, kad ne daugiau kaip Finansu ministerijos patvirtinta komandiruociu LR teritorijoje dienpinigiu norma smile O komadiruotes Lietuvoje dienpinigiu islaidos, jei trunka viena diena, dienpinigiu norma pazinama 50 proc. smile

IlonaD
6959
#718752 2009-11-09 08:10 IlonaD redaguota: 2011-09-11 06-29

Raja0704 rašė:


Sutinku, kad kalbama apie padiejusias islaidas, bet siejama su DU ne daugiau 50 proc. ir pazymima, kad ne daugiau kaip Finansu ministerijos patvirtinta komandiruociu LR teritorijoje dienpinigiu norma smile O komadiruotes Lietuvoje dienpinigiu islaidos, jei trunka viena diena, dienpinigiu norma pazinama 50 proc. smile



Pavyzdžiai iš VMI išaiškinimo (tiesa, ten dar 1d.d. komandiruotė Lietuvoje - 15Lt, bet esmės tai nekeičia):

1. Kolektyvinėje darbo sutartyje darbuotojams, kurių darbas yra kilnojamojo pobūdžio, nustatytas padidėjusių išlaidų kompensuojamasis dydis yra 50 proc. jų mėnesinės algos. Darbuotojui nustatytas mėnesinis atlyginimas 550 Lt. 2005 m. spalio mėn. darbuotojas faktiškai dirbo 15 dienų, 6 dienas sirgo. Darbuotojui už 15 darbo dienų faktiškai apskaičiuota mėnesinio atlyginimo suma - 393 Lt. Kadangi darbuotojas spalio mėn. dirbo Lietuvos Respublikos teritorijoje, tai darbuotojui kompensuojamų padidėjusių išlaidų suma už faktiškai dirbtą laiką negali viršyti Lietuvos Respublikos teritorijoje dienpinigių sumos 225 Lt (15 Lt x 15). Šiuo atveju darbuotojui už spalio mėn. faktiškai dirbtas dienas apskaičiuota padidėjusių išlaidų suma –196,50 Lt. (393 Lt x 50 %) neviršija komandiruočių Lietuvos Respublikos teritorijoje patvirtintos dienpinigių normos.

2. Darbuotojui nustatytas mėnesinis atlyginimas 800 Lt. Kadangi jo darbas susijęs su važiavimais, tai šioms išlaidoms atlyginti darbo sutartyje jam nustatytas kompensuojamasis papildomoms išlaidoms dydis - 50 proc. mėnesinio atlyginimo. Darbuotojas spalio mėnesį dirbo Lietuvos Respublikos teritorijoje. Darbuotojui už 2005 m. spalio mėn. apskaičiuota mėnesinio atlyginimo suma - 800 Lt ir 50 proc. mėnesinio atlyginimo papildomoms išlaidoms kompensuoti – 400 Lt. Kadangi komandiruočių Lietuvos Respublikos teritorijoje dienpinigių suma už faktiškai spalio mėn. dirbtas dienas yra 315 Lt (15 Lt x 21), tai, šiuo atveju, įmonė darbuotojui gali kompensuoti ne daugiau kaip 315 Lt papildomų išlaidų.

Rainis
15064
#718757 2009-11-09 08:23 Rainis redaguota: 2011-09-11 06-29

Raja0704 rašė:



Sutinku, kad kalbama apie padiejusias islaidas, bet siejama su DU ne daugiau 50 proc. ir pazymima, kad ne daugiau kaip Finansu ministerijos patvirtinta komandiruociu LR teritorijoje dienpinigiu norma smile O komadiruotes Lietuvoje dienpinigiu islaidos, jei trunka viena diena, dienpinigiu norma pazinama 50 proc. smile


Prie ko čia komandiruotės? Juk nesiunčiate į komandiruotę žmogaus. O norma dienai 19,50 Lt. Yra nustatyti atvejai, kada ją reikia mažinti, bet ši išimtis liečia tik komandiruotes.
Jau toks kvailas užsispyrimas. Nenorite mokėti daugiau, mokėkite kiek vadovas lieps. Niekas gi neliepia mokėti maksimalų priedą. Bet jau nors įstatymus mokykitės teisingai suprasti.

Raja0704
48
#718792 2009-11-09 09:41 Raja0704 redaguota: 2011-09-11 06-29

Rainis rašė:



Raja0704 rašė:



Sutinku, kad kalbama apie padiejusias islaidas, bet siejama su DU ne daugiau 50 proc. ir pazymima, kad ne daugiau kaip Finansu ministerijos patvirtinta komandiruociu LR teritorijoje dienpinigiu norma smile O komadiruotes Lietuvoje dienpinigiu islaidos, jei trunka viena diena, dienpinigiu norma pazinama 50 proc. smile


Prie ko čia komandiruotės? Juk nesiunčiate į komandiruotę žmogaus. O norma dienai 19,50 Lt. Yra nustatyti atvejai, kada ją reikia mažinti, bet ši išimtis liečia tik komandiruotes.
Jau toks kvailas užsispyrimas. Nenorite mokėti daugiau, mokėkite kiek vadovas lieps. Niekas gi neliepia mokėti maksimalų priedą. Bet jau nors įstatymus mokykitės teisingai suprasti.



Aciu uz komentara! Perduosiu musu imones vyr. buhalterei.

kapceviciene
1072
#732154 2009-12-14 16:36 kapceviciene
Gal galit įmest priskaičiavimo žiniaraštį už darbą lauko sąlygomis

mulate
292
#739221 2010-01-06 14:11 mulate
Vairuotojui mokama iki 50% kompensacijos už darbą lauko sąlygomis nuo priskaičiuoto darbo užmokesčio, ne vienodai kas mėnesį, todėl kaskart rašau įsakymą kiek ir ko priskaičiuojama.

mulate
292
#739266 2010-01-06 14:33 mulate redaguota: 2011-09-11 06-34

mulate rašė:

Vairuotojui mokama iki 50% kompensacijos už darbą lauko sąlygomis nuo priskaičiuoto darbo užmokesčio, ne vienodai kas mėnesį, todėl kaskart rašau įsakymą kiek ir ko priskaičiuojama.


Pasiskaitinėjau aukščiau ir šakės...to sakinio kažkada neperskaičiau vadinas "bet ne daugiau kaip Finansų ministerijos patvirtinta komandiruočių į užsienį dienpinigių norma dirbant užsienyje arba ne daugiau kaip tarnybinių komandiruočių Lietuvos Respublikos teritorijoje dienpinigių norma dirbant Lietuvos Respublikos teritorijoje."
Atlyginimas 1500Lt, tai priskaičiuojama buvo skirtingos sumos iki 750 Lt. Žodžiu iki 50% DU.Ai jai jai...

mulate
292
#739660 2010-01-07 10:13 mulate
Patarkit kaip pasielgt, ar palikti kaip paskaičiuota,ar įmanoma taisyt kaip nors smile

mulate
292
#739701 2010-01-07 11:06 mulate
Atsiliepkit kas nors smile

Rolf
17232
#739706 2010-01-07 11:13 Rolf redaguota: 2011-09-11 06-34

mulate rašė:

Vairuotojui mokama iki 50% kompensacijos už darbą lauko sąlygomis nuo priskaičiuoto darbo užmokesčio, ne vienodai kas mėnesį, todėl kaskart rašau įsakymą kiek ir ko priskaičiuojama.


kaip skaičiuodavot tą kompensaciją?



Rainis
15064
#739710 2010-01-07 11:16 Rainis redaguota: 2011-09-11 06-34

mulate rašė:

Vairuotojui mokama iki 50% kompensacijos už darbą lauko sąlygomis nuo priskaičiuoto darbo užmokesčio, ne vienodai kas mėnesį, todėl kaskart rašau įsakymą kiek ir ko priskaičiuojama.


Kompensacijos už darbą lauko sąlygomis neapmokestinamos jokiais mokesčiais, jei neviršija nurodytų normų.
O kas daugiau, reikia apmokestinti kaip darbo užmokestį.
Leidžiami atskaitymai.

Tatu
1779
#776655 2010-03-16 12:25 Tatu
Gal kas žino, ar nuo išmokėtos sumos už darbą laiko sąlygomis reikia skaičiuoti alimentus?


Rainis
15064
#776661 2010-03-16 12:44 Rainis redaguota: 2011-09-11 06-41

Tatu rašė:

Gal kas žino, ar nuo išmokėtos sumos už darbą laiko sąlygomis reikia skaičiuoti alimentus?


Ne.
Tai nėra žmogaus pajamos, o tik dėl darbo pobūdžio padidėjusių išlaidų kompensacija. DK, 226 straipsnis.

modulis
107
#776717 2010-03-16 14:00 modulis
Sveiki, Tai už darbą lauko sąlygomis jei kiekvieną vakarą grįžta namo, tai kiek reikia mokėti už vieną dieną 19,50 lt. ar pusę sumos.

kapceviciene
1072
#776797 2010-03-16 16:02 kapceviciene
19.50.Čia juk ne komandiruotė

Tatu
1779
#776890 2010-03-16 20:28 Tatu redaguota: 2011-09-11 06-41

Rainis rašė:



Tatu rašė:

Gal kas žino, ar nuo išmokėtos sumos už darbą laiko sąlygomis reikia skaičiuoti alimentus?


Ne.
Tai nėra žmogaus pajamos, o tik dėl darbo pobūdžio padidėjusių išlaidų kompensacija. DK, 226 straipsnis.



Na, taip ir galvoju, bet antstoliai tvirtina, kad reikia. Todėl ir reikėjo Jūsų pagalbos. Širdingas AČIŪ.


frontera
203
#819221 2010-06-16 09:53 frontera
Sveiki,
reikia patarimo :)
pradėjau dirbti įmonėje, kuri užsiima miško ruoša. yra miško darbininkai. tačiau jiems nebuvo skaičiuojamos papildomos išlaidos. nėra nei kolektyninės sutarties, nei darbo sutartyse nurodyta, kad bus mokamos tokio pobūdžio išmokos. ar būtų galima kaip nors išvengti tų išmokų? gal tie darbininkai galėtų parašyti prašymus, kad atsisako tokių išmokų?
patarkit prašau

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis

Atmintinė

Atmintinė buhalteriui
Delspinigiai už ne laiku sumokėtus mokesčius ir baudas 2021 m. III ketv. 0.03 %
Palūkanos už naudojimąsi mokestine paskola 2021 m. III ketv. 0.01 %
Valstybinio socialinio draudimo bazinė pensija
nuo 2021-01-01
198.29 €
Minimalus valandinis atlygis ir minimali mėnesinė alga (MMA)
nuo 2021-01-01
3.93 € / 642 €

Įmonių finansinių ataskaitų duomenys

Balansai, Pelno (nuostolių) ataskaitos, Sodra
Pavadinimas FA Sodra
Vivesa, IĮ
Birštono sav. Birštono m. S. Dariaus ir S. Girėno g. 14
2019 - 2019 2018 - 2021
AUDINYS, UAB
Kauno m. sav. Kauno m. Partizanų g. 132-7
2015 - 2020 2018 - 2021
Čiuku čiuku, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šv. Stepono g. 29
2015 - 2020 2018 - 2021
Infoklinika, UAB
Telšių r. sav. Viešvėnų sen. Viešvėnų I k. Burnių g. 11A
2016 - 2020 2018 - 2021
Beltransa, UAB - -
Panevėžio rajono Velžio seniūnijos senjorų asociacija VELŽYNĖ
Panevėžio r. sav. Velžio k. Nevėžio g. 54
2017 - 2020 -
Irbis, UAB - -
ALKOPONĖ, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Geležinkelio g. 3-14A
2015 - 2020 2018 - 2021
Šuoliai parašiutu, MB - -
WellBus, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Gabijos g. 79-1
- 2018 - 2021
Litnesta, UAB
Plungės r. sav. Plungės m. P. Genio g. 2
2015 - 2020 2018 - 2021
Saugos, UAB
Klaipėdos m. sav. Klaipėdos m. Panevėžio g. 17-24
2015 - 2020 2018 - 2021
VIKOLITA, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Fabijoniškių g. 91-29
2015 - 2019 2018 - 2021
Glosas, UAB
Vilniaus m. sav. Vilniaus m. Šeškinės g. 6
2016 - 2020 2018 - 2021
Volsana, UAB - -