Avatar
Ariele_
531
#1175919 2013-08-24 21:25 Ariele_
ačiū, reiks pasidometi, nes neteko susidurt..
Avatar
Dorota1
12754
#1183891 2013-10-02 13:32 Dorota1
gal galit paaiškinti kaip protingai paskaičiuoti antkaini, ir pelna koks gaunasi, pvz jai iš tiekėjų perkam prekė 100 + pvm 21, po to ja parduodam.
kažkaip man čia aiškina kad reikia pagal spec formule skaičiuoti antkaini

„Nesvarbu, kuria koja išlipote iš lovos, nesvarbu, kad jums šiandien bloga nuotaika, bet atsiminkite visam laikui, kad neturite teisės savo blogu nusiteikimu gadinti dienos kitiems.“

Avatar
Loreta13
31055
#1183968 2013-10-02 18:21 Loreta13

Dorota1 rašė:

kaip protingai paskaičiuoti antkaini, ir pelna koks gaunasi, pvz jai iš tiekėjų perkam prekė 100 + pvm 21, po to ja parduodam.kažkaip man čia aiškina kad reikia pagal spec formule skaičiuoti antkaini

9 punktas
www.aat.lt/get.php?f.2345


Jeigu uždarysite duris visoms klaidoms, tiesa liks už durų.
R.Tagorė
Jei tikrai desperatiškai nori, gali turėti viską, ko trokšti. Privalai norėti taip stipriai, kad tas noras veržte veržtųsi per odą ir susijungtų su pasaulį sukūrusia jėga. S. Graham
Avatar
igorvorobjov
414
#1185695 2013-10-13 17:44 igorvorobjov
Sveiki,
Gal pasidalinsite kas patirtim kaip organizuojate pas save įmonėse dokumentų judėjimą ir darbus tokioje, ar panašioje situacijoje:
Įmonėje yra tiek importo, tiek eksporto operacijos t.y. prekyba su visu pasauliu. Gavus prekes, jas pajamuojant reikia į prekių savikainą įtraukti tiek transporto dalį tenkančią prekei, tiek muitus, bet problema yra ta, kad tiek transporto, tiek muitinės dokumentai ne visada atkeliauja tuo pačiu metu kai atkeliauja prekės (vėlavimas trunka iki mėnesio). Naturalu, kad prekių nelaikysi sandėlyje mėnesį laiko vien dėl to, kad negali paskaičiuoti ir nurašyti jos savikainos parduodant. Gaunasi, kad prekės negali pajamuot kol nėra visų dokumentų, o parduot negali, nes nėra tikslios prekės savikainos ir programos neleidžia pardavinėti neužpajamuotų prekių.
Ačiū
Avatar
Dorota1
12754
#1211405 2014-03-04 14:58 Dorota1
KAIP TEISINGAI APSKAIČIUOTI atsargas
įmonės veikla autoserviso paslaugos, įmonė pvz nuperka autodetalės jas sudeda į auto jis pavažinėja ir per garantini laikotarpį sugrižta, autodetalė jai kaip ir panauduota, antrą katą jai nauduoti negalima, pilną sandelį turim tokių prekių, kaip bus su atsargų apskaita pirma jas nurašom į savikainą , bet kai grižtą ji atgal kur toliau ją nurašyti?

„Nesvarbu, kuria koja išlipote iš lovos, nesvarbu, kad jums šiandien bloga nuotaika, bet atsiminkite visam laikui, kad neturite teisės savo blogu nusiteikimu gadinti dienos kitiems.“

Avatar
Dorota1
12754
#1211513 2014-03-05 07:24 Dorota1
smile

„Nesvarbu, kuria koja išlipote iš lovos, nesvarbu, kad jums šiandien bloga nuotaika, bet atsiminkite visam laikui, kad neturite teisės savo blogu nusiteikimu gadinti dienos kitiems.“

Missing
mina11
375
#1264304 2015-03-09 09:23 mina11
Sveiki,
įmonė teikia apsaugos paslaugas, kliento namuose sumontuoja reikalingą įrangą, nutraukus sutartį su klientu dalis įrangos yra atsiimama ir panaudojama montuojant įrangą pas kitus klientus. Kaip reikia apskaitoje registruoti tokias prekes, kurios yra ne sandėlyje, o įmontuotos pas klientą namie?
Missing
Milda03
40
#1278071 2015-06-30 14:08 Milda03
Sveiki, susidūriau su viena bėda, pradėjau tvarkyti naujos kavinės (maitinimo paslaugas teikiančios įmonės) apskaitą. Nusprendžiau vesti suminę atsargų apskaitą. Ar aš daryčiau teisingai, jei vesčiausi visas pirkimo sąskaitas, per kasos aparatą parodyčiau pinigus kiekvieną mėnesį, tačiau savikainą skaičiuočiau tik metų gale atlikusi inventorizaciją?
Avatar
Rainis
15064
#1278081 2015-06-30 14:50 Rainis

Milda03 rašė:


Sveiki, susidūriau su viena bėda, pradėjau tvarkyti naujos kavinės (maitinimo paslaugas teikiančios įmonės) apskaitą. Nusprendžiau vesti suminę atsargų apskaitą. Ar aš daryčiau teisingai, jei vesčiausi visas pirkimo sąskaitas, per kasos aparatą parodyčiau pinigus kiekvieną mėnesį, tačiau savikainą skaičiuočiau tik metų gale atlikusi inventorizaciją?


Pirma - tai ne buhalteris "nutaria", kaip ir kada skaičiuoti savikainą. O tai turi būti nustatyta įmonės apskaitos politikoje.
Antra - suminė apskaita nereiškia, kad savikaina skaičiuojama vieną kartą metuose pagal inventorizaciją. Inventorizacija reikalinga tik patikslinimui.
Trečia - visus metus tik suvedinėti sąskaitas ir pinigus? Tam net buhalterio nereikia. O jei jūs sugalvosite lapkričio mėnesį tą įmonę palikti, visus metus tik tokį nesudėtingą darbelį dirbusi, o atlyginimą kaip buhalterio gavusi? O ar direktorė nenori žinoti, kaip įmonei sekasi? Ar ne nuostolingai dirbama, bendrai, kokie rezultatai? Kam tada jūs reikalinga, jei į tokius klausimus "be inventorizacijos" negalėsite atsakyti?
Missing
Milda03
40
#1278084 2015-06-30 15:00 Milda03
O įmonės apskaitos politiką kas rašo? :) Na kaip bebūtų aš domiuosi kaip geriau daryti, pirmą kartą tokio tipo įmonę turiu, todėl nelabai žinau kaip geriausiai būtų. Todėl ir norėčiau patarimo iš buhalterio, kuris tvarko būtent kavinės apskaitą.
Missing
JurgaJurga1
14
#1384767 2018-02-18 18:16 JurgaJurga1
Laba diena,
gal kas esat susidūrę su neatlygintinai gautų atsargų apskaita?
Avatar
Niemand
4171
#1389409 2018-04-16 14:02 Niemand
Gal kas netyčia turi kokį gerą vadovėlį apie atsargų apskaitą naudojant periodinį įvertinimo metodą?
Niekur nerandu info kaip šio metodo kontekste:
- Atspindėti grąžinimus tiekėjams (partijų ir kontavimų aspektais);
- Atspindėti pirkėjų grąžinimus;
- Atspindėti įsigijimo savikainos padidinimą (transportas ir pan.) (partijų ir kontavimų aspektais);
- Atspindėti perkėlimą tarp sandėlių (partijų ir kontavimų aspektais);
- Įvertinti likučio vertę inventorizuojant, pvz., FIFO metodu.

Taip pat neaišku, kas nutinka 609 Nuolaidos, grąžinimai (–) sąskaitai (joje kaupiasi gautos nuolaidos) inventorizacijos metu?..

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis