Dėl kompensacijos už atostogas arba atostogų. Suma tai skirsis, priklausomai nuo to, ar darbuotojas "atidirbs" 4 mėnesius ir dar pasiims kompensaciją už nepanaudotas atostogas, ar dirbs 3 mėn. su kapeikom ir pusantros savaitės atostogaus, ir jokių kompensacijų nebus. Na kodėl įmonė privalėtų jam mokėt už nedarbą? :(
Dėl reorganizacijos. Argi kur nors yra numatyta, kad įmonė būtinai privalo samdyti darbuotoją, o sudaryt to paties darbo sutartį su įmone gali tik kritiniu atveju ir dėl mirtinai svarbių priežasčių? Nejau būtinai turiu įrodinėt, kad darbo kiekis žmogeliui nebeįveikiamas ar dar ką panašaus? Jei jūs atleidinėtumėt buhalterį ir sudarytumėt su įmone sutartį dėl buhalterinių paslaugų (gautųsi kaip kita darbo organizavimo forma), nejau ir tokiu atveju reiktų svarbių įrodymų, kodėl atleidžiat buhalterį? Vieną darbuotoją keičiant kitu, žinoma atleidimo legalumo problema iškyla. Bet keičiant žmogų įmone?
Padiskutuojam :)
Dalia29 rašė: