Missing
digin
72
#1393860 2018-06-06 15:14 digin

citrus rašė:


Laba diena, ar yra kur koks aprašas kokie dokumentai turi būti avansinėje apyskaitoje? Pasimečiau, nes aš PVM s.f. segu prie pirkimo sąskaitų (man patogu sutikrinti). Dabar pradėjau vesti apskaitą dar vienos įmonės ir matau, kad buvusi buh. apmokėtas sąskaitas grynais segė į avansinę apyskaitą...Kažin kaip reikia daryti? smile
Ačiū atrašiusiems.



Ir pas mane ta pati dilema. Atėjau dirbti į įmonę, kur buhalterė segė sąskaitas kartu su kvitais į Avansinių apyskaitų bylą. Mano mokytoja buvo mano mama, kuri visą gyvenimą dirbo ir tebedirba buhaltere, taip pat dirbo audito ir buhalterinių paslaugų įmonėje. Kaip ji sako, nuo senų laikų pirkimo sąskaita būdavo segama į pirkimų bylą, o apmokėjimą patvirtinantis dokumentas (fiskalinis kvitas, kasos pajamų orderis ar kvitukas) segamas į avansinę bylą. Tą akcentavo ir auditorė. Kaip ji sako, tie pokyčiai, kai sąskaitą pradėjo segti į avansinę bylą, atsirado ne taip jau ir seniai. O kaip iš tikrųjų turi būti, niekur nerandu tikslios informacijos. Dėl registrų, gal ir patogiau, kai visos sąskaitos vienoje byloje
Avatar
Melaja
757
#1393861 2018-06-06 15:18 Melaja
O tarkim kai prie SF pridėtas KA kvitukas, tai jį nuplėšiat ir SF dedat prie visų SF, o kvituką klijuojat ant kokio balto lapo ir dedat prie avansinės ar kaip?
Missing
digin
72
#1393867 2018-06-06 15:57 digin
Taip, ant balto lapo suklijuojami visi kvitukai
Avatar
Melaja
757
2   #1393868 2018-06-06 16:00 Melaja

digin rašė:


Taip, ant balto lapo suklijuojami visi kvitukai



Aš tai nematau problemų, kaip patogų taip ir darykt, ir tie pasakymai EX BUHALTERĖ DARĖ taip..., nepatinka, atrodo neteisinga keiskit pagal save tvarką ir viskas.
Avatar
aiwita
5997
#1393870 2018-06-06 16:12 aiwita

Melaja rašė:



digin rašė:


Taip, ant balto lapo suklijuojami visi kvitukai



Aš tai nematau problemų, kaip patogų taip ir darykt, ir tie pasakymai EX BUHALTERĖ DARĖ taip..., nepatinka, atrodo neteisinga keiskit pagal save tvarką ir viskas.


Labai pritariu. Pabaikit laikotarpį (kad nepasiklystumėt nuo mėnesio vidurio) ir darykit kaip jums patogu.
Aš manau, kad niekas negali nurodyti kaip daryti. Svarbiausia, kad patikrinimo metu jūs žinotumėt kur kokių dokumentų ieškot

Gyvenimas yra toks, kokį nori jį matyti. Viskas priklauso nuo požiūrio
Avatar
Serebro
1802
1   #1393887 2018-06-06 18:04 Serebro
Aš segu grynais apmokėtas sąskaitas prie avansinės. Man atrodo patogiau jau vien dėl apskaitos programos, kadangi pagal tiekėjo sąskaitą prisegu prie avansines ir atskirai kvitų nesuvedinėju (leidžia pagal sąskaitų numerius supaukščiuoti). Jei kvitus segčiau nuo sąskaitos atskirai, tokiu atveju, tektų skirti laiko detalesnei kvito peržiūrai. Kadangi mes su vadovu susitarę, jog visi kvitai, kurie lygūs apmokėtos sąskaitos sumai, segami prie sąskaitos, o jei suma skiriasi-nesegti ir atiduoti atskirai, man taip patogiau. O kai atiduodu dokumentus, vienoje papkutėje susegu tiek avansinę su lydinčiais dokumentais, tiek kitoje dalyje papkutės pavedimines sąskaitas. Kažkada segdavau, kvitus atskirai, bet man buvo labai nepatogu.
Missing
digin
72
#1393903 2018-06-07 08:31 digin
Dėkoju už atsakymus smile
Missing
ugas
2
#1402506 2018-10-31 11:01 ugas
Sveiki, esu naujokė, gal galite padėti man smile Reikia padaryti avansinę apyskaitą, bet nelabai gaunasi. Įmonės vadovas paskolino įmonei savo asmeninius pinigus, už gautus pinigus įmonė pirko reikalingus daiktus, vėliau įmonė atidavė pinigus vadovui. Kaip visa tai buhalteriškai padaryti smile
Avatar
Gita1
7229
#1402508 2018-10-31 11:27 Gita1
1. Vadovas įneša pinigus D kasa/bankas K skola finansinė
2. Jeigu mokat iš banko, tai tiesiog sumokat ir viskas, jeigu išdavėt pinigus iš kasos kažkam, tai D atskaitingas asmuo K kasa (pildot avansinę)
3. Grąžinat pinigus vadovui D skola K bankas/kasa.

Kai pinigus naudojat, tai jie jau jūsų, tai neturi reikšmės iš kur jie gauti.
Missing
ugas
2
#1402511 2018-10-31 11:41 ugas
Ačiū smile
Avatar
aiwita
5997
#1402512 2018-10-31 11:42 aiwita

ugas rašė:


Sveiki, esu naujokė, gal galite padėti man smile Reikia padaryti avansinę apyskaitą, bet nelabai gaunasi. Įmonės vadovas paskolino įmonei savo asmeninius pinigus, už gautus pinigus įmonė pirko reikalingus daiktus, vėliau įmonė atidavė pinigus vadovui. Kaip visa tai buhalteriškai padaryti smile


Kai vadovas skolina pinigus, tai bus paskola, ir jai nereikia daryti avansinės apyskaitos.
Avansinė bus tada, kai grynais iš kasos duodat pinigus atskaitingam asmeniui ir jis už tuos pinigus perka prekes ir parveža sąskaitas (kaip Gita rašė 2p). Arba vadovas už savo pinigus perka įmonei reikalingas prekes ir vėliau įmonė grąžina jam pinigus pagal pateiktas sąskaitas

Gyvenimas yra toks, kokį nori jį matyti. Viskas priklauso nuo požiūrio
Missing
Fan
208
#1410117 2019-02-20 16:11 Fan
Sveiki,
jeigu darbuotojas pirko iš savų pinigų, atnešė sąskaitą ar čekiuką, mes jam norim grąžinti, viskas vyksta per banko pavedimą (kasos neturime), ar reikia formuoti avanso apyskaitą ir duoti pasirašyti darbuotojui?
Ar užtenka, kad pasirašytų ant atneštos sąskaitos-čekio ir pinigus atgauna per banką?
Avatar
Girele
9324
#1410134 2019-02-20 21:19 Girele

Fan rašė:


Sveiki,
jeigu darbuotojas pirko iš savų pinigų, atnešė sąskaitą ar čekiuką, mes jam norim grąžinti, viskas vyksta per banko pavedimą (kasos neturime), ar reikia formuoti avanso apyskaitą ir duoti pasirašyti darbuotojui?
Ar užtenka, kad pasirašytų ant atneštos sąskaitos-čekio ir pinigus atgauna per banką?


Tvarką nusistatote įmonėje patys, laikydamiesi kasos darbo organizavimo taisyklių.

Amžius skaičiuojamas ne metais, o nužudytomis iliuzijomis.

Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis