trolis77
453
#1395220 2018-06-26 12:23 trolis77

Sita rašė:


PM 5 proc. Viskas iš tos pačios veiklos.
1325 bendras nuostolis, 1237 leidžiami atskaitimai.


Atskaitomas mokestinis, ne finansinis nuostolis.
Todėl žiūrėkite praėjusių metų pelno mokesčio deklaracijas. Jose matysite mokestinius nuostolius.
O ten kažkokie leidžiami atskaitymai visiškai ne prie ko.

Sita
367
#1395221 2018-06-26 12:26 Sita
Taip, žiūrėjau pelno mokesčio deklaraciją.
Finansinis nuostolis yra 1325, pagal deklaraciją 1237. Tai išeina galima atskaityti 1237?
Dar iš 2015 m. yra 334 Eur nuostolis (pagal deklaraciją). smile

trolis77
453
1   #1395224 2018-06-26 13:14 trolis77

Sita rašė:


Taip, žiūrėjau pelno mokesčio deklaraciją.
Finansinis nuostolis yra 1325, pagal deklaraciją 1237. Tai išeina galima atskaityti 1237?
Dar iš 2015 m. yra 334 Eur nuostolis (pagal deklaraciją). smile


Taip. galima atskaityti 1237 + 334.

Domingo
221
#1400318 2018-09-20 11:42 Domingo
Laba diena,
Gal kas gali paaiškinti kaip gali susidaryti permoka VMI pateikus Pelno deklaraciją su nuostoliu? Avansinis pelno mokestis už tuos metus buvo mokėtas už vieną ketvirtį, bet vėliau deklaracija pakoreguota ir avansinis pelnas, kuris buvo sumokėtas atskaitytas jau kaip permoka. Prisijungiau į mano VMI ir nieko nesuprantu...

trolis77
453
#1400322 2018-09-20 13:25 trolis77

Domingo rašė:


Laba diena,
Gal kas gali paaiškinti kaip gali susidaryti permoka VMI pateikus Pelno deklaraciją su nuostoliu? Avansinis pelno mokestis už tuos metus buvo mokėtas už vieną ketvirtį, bet vėliau deklaracija pakoreguota ir avansinis pelnas, kuris buvo sumokėtas atskaitytas jau kaip permoka. Prisijungiau į mano VMI ir nieko nesuprantu...


Kas gi čia neaišku? smile
Sumokėjote tam tikrą sumą kaip avansinį Pelno mokestį.
Tada apsižiūrėjote, kad mokėti nereikėjo - dirbate nuostolingai.
Pateikėte patikslintą deklaraciją VMI, ir VMI pripažįsta jūsų pervestą be reikalo sumą kaip permoką.

KALANKE
665
#1400991 2018-10-02 13:35 KALANKE
Sakykit ar atostogų kaupimų sumažėjimas PLN204 32 eilutėje mažina pelną? Daleiskim 19 eilutėje įrašau pelną prieš apmokestinimą, yra s priede neleidžiamų ir 32 eulutėje. Tai 19 eilutė + neleidžiami minus 32 eilutė?

vilmaspilma
29
#1408593 2019-02-01 10:42 vilmaspilma
Gal kas jau pildėte. Ar šiemet pildosi PLN204 5 versija UABUI

virbuh
7793
#1408597 2019-02-01 10:51 virbuh

vilmaspilma rašė:


Gal kas jau pildėte. Ar šiemet pildosi PLN204 5 versija UABUI


Nežiūrėjau, bet pildoma paskutinė naujausia galiojanti versija.

jorja
1653
#1410304 2019-02-24 14:26 jorja
Laba diena,
gal kas kas susidūrėte: UAB gavo dividendu iš Lietuvos JA, į kokį priedą juos įtraukt?

jorja
1653
#1410305 2019-02-24 14:26 jorja
Laba diena,
gal kas kas susidūrėte: UAB gavo dividendu iš Lietuvos JA, į kokį priedą juos įtraukt?

jorja
1653
#1410306 2019-02-24 14:26 jorja
Laba diena,
gal kas kas susidūrėte: UAB gavo dividendu iš Lietuvos JA, į kokį priedą juos įtraukt?

jorja
1653
#1410308 2019-02-24 14:58 jorja
Radau PLN204 30 eilute - pagal PMĮ 33 str. 2 dalį, bet mano atveju netinka , nes musu UAB valdo tik 5 proc. akcijų, tai reikškia kad negalioja nuostata?

jorja
1653
#1410326 2019-02-25 08:41 jorja
Laba ryta,
gal kas pildote PLN204 ir esate gave dividendų? nemoku sudėlioti į deklaraciją.
idejau i 29 eilute, toliau i 27, (idejau jau gauta suma, o ne priskaičiuota) gal kas pagelbetų..

Viktorijos
45
#1410357 2019-02-25 14:11 Viktorijos
Laba diena, pildau UAB'o PLN204 deklaraciją (pirmą kartą) už 2018 metus ir sustojau ties S priedo neleidžiamais atskaitymais. 04 kodu reikia nurodyti "komandiruočių sąnaudas pagal PMĮ 21 str.". Ar galite pakomentuoti, kas šiuo kodu yra deklaruojama? Buvo praeitais metais pora komandiruočių, bet visos patirtos išlaidos kaip iš leidžiami atskaitymai (viešbutis, auto nuoma, kuras). Ačiū.

smalsuole
2788
#1410361 2019-02-25 14:30 smalsuole
Imat pelno mokesčio komentaro įstatymą ir skaitot kas parašyta tam 21 str.

Viktorijos
45
#1410368 2019-02-25 14:48 Viktorijos redaguota: 2019-02-25 14-51
Perskaičiau tris kartus prieš klausdama, bet aiškiau nepasidarė... :( :) Ar teisingai galvoju, jei pvz. būtų darbuotojas komandiruotėje dalyvavęs parodoje, kurioje į dalyvio mokestį būtų įtrauktas maitinimas, tai 50 proc. priskiriu kaip leidžiamus atskaitymus, o 50 proc. deklaruoju PLN204S priede?

omikron
159
#1410376 2019-02-25 15:23 omikron

Viktorijos rašė:


Perskaičiau tris kartus prieš klausdama, bet aiškiau nepasidarė... :( :) Ar teisingai galvoju, jei pvz. būtų darbuotojas komandiruotėje dalyvavęs parodoje, kurioje į dalyvio mokestį būtų įtrauktas maitinimas, tai 50 proc. priskiriu kaip leidžiamus atskaitymus, o 50 proc. deklaruoju PLN204S priede?


Jei pas jus visi atskaitymai leidžiami, tai ir galvos nesukit.
Darbuotojui daugiau išmokėjus negu priklauso atsiratų gpm sodros ir būtų leidžiami, jei atskaičiuotumėt iš jo

vilmabux
142
#1410408 2019-02-26 09:45 vilmabux redaguota: 2019-02-26 10-16
Pildau PLN204 ir nesusigaudau, nes pasikeitusi.Kurią eilutę rinktis 52A ar 52B , taip pat 53A ar 53B tarfą įrašyti?Instrukcijoje labai painiai parašyta.15 proc tarifas.

virbuh
7793
#1410413 2019-02-26 10:22 virbuh

vilmabux rašė:


Pildau PLN204 ir nesusigaudau, nes pasikeitusi.Kurią eilutę rinktis 52A ar 52B , taip pat 53A ar 53B tarfą įrašyti?Instrukcijoje labai painiai parašyta.15 proc tarifas.


Kokie jų pavadinimai? Kuo skiriasi, tiesiog skaitykit.

vilmabux
142
#1410423 2019-02-26 11:21 vilmabux
..\'Atsižvelgiant į deklaraciją pateikiančiam vienetui taikomus PMĮ 5 straipsnyje nustatytus pelno mokesčio tarifus, deklaracijos 52 laukelyje apskaičiuota apmokestinamojo pelno suma įrašoma į 52A ir / ar 52B laukelį, atitinkamai taikomo pelno mokesčio tarifo kodas turi būti įrašomas į 53A ir / ar 53B laukelį, pelno mokesčio tarifas į 54A ir / ar 54B laukelį, o apskaičiuota pelno mokesčio suma – į 55A ir / ar 55B laukelį. Pelno mokesčio suma apskaičiuojama, 52A ir / ar 52B laukeliuose įrašytas apmokestinamojo pelno sumas padauginant iš 54A ir / ar 54B laukeliuose įrašytų pelno mokesčio tarifų. Deklaracijos 55A ir / ar 55B laukeliuose apskaičiuota bendra pelno mokesčio suma turi būti įrašoma 55 laukelyje"..
Tai kad ir toje pusėje 15 proc ir toje pusėje 15 proc.niekaip nedaeina pasirenkus 1 mokesčio tarifo kodą.


Diskusijos

Kas prisijungęs?

Tu esi neprisijungęs vartotojas
Prisijungti arba registruotis